Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (2 μέλη και 30 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.838
Πόντοι
39.911
Τό πρωί τό πείρα από έναν φούρνο......:grin::grin::grin:
bread GIF

Ανοίγει έτσι ? :coffee:
 

Iso14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2012
Μηνύματα
4.822
Κριτικές
8
Like
3.731
Πόντοι
456
Γιατι, τι εχουν τα φασολακια; Και μπολικο ζουμακι για παπαρα και να βουτας την φετα μεσα στο ζουμι.

Ρε @Iso14 εξηγησε του ρε μαν.
Θα με πάρει απ τα μουτρα πάλι άστο καλύτερα..
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.601
Κριτικές
53
Like
41.541
Πόντοι
17.336
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.540
Κριτικές
42
Like
49.998
Πόντοι
28.246
Και πανω που σκεφτόμουνα να αλλάξω ψηφοφορία γινεται της Ποπης με τις επιλογες.

Η επιλογη Αντζελο εχει παρει τα πανω της. Δεν τον βλεπω καλα τον γκουρμεδιαρη κεμπαπτζη, οπως και τον μαγειρα του cost :confused:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.838
Πόντοι
39.911

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.838
Πόντοι
39.911
Καφεδαρα τώρα με μιλφειγ από δέσποινα
Ποια είναι η Δέσποινα μαν ?
Η φουρνάρισσα ? :coffee:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δηλαδή είναι 2 φορές δικός μου Μέντορας ?
Ακριβώς .
Ο μέντορας του μέντορα σου είναι δύο φορές μέντορας :tooth:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.778
Like
57.722
Πόντοι
12.756
Ποια είναι η Δέσποινα μαν ?
Η φουρνάρισσα ? :coffee:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ακριβώς .
Ο μέντορας του μέντορα σου είναι δύο φορές μέντορας :tooth:
Το καλύτερο μιλφειγ έχει ρε:knuppel:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.108
Κριτικές
23
Like
17.806
Πόντοι
8.695

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Βραδιάζει τώρα κι είναι η καλύτερη ώρα για ποτά. Κι είναι και όμορφη βραδιά.

Άρα σε λίγο κανά γαύρο μαρινάτο, ξηρούς καρπούς και ό,τι άλλα αλμυρά, ίσως και κανά ντολμαδάκι από κοντά, και τρεις-τέσσερεις μπίρες χαλαρά.

:grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.778
Like
57.722
Πόντοι
12.756
Βραδιάζει τώρα κι είναι η καλύτερη ώρα για ποτά. Κι είναι και όμορφη βραδιά.

Άρα σε λίγο κανά γαύρο μαρινάτο, ξηρούς καρπούς και ό,τι άλλα αλμυρά, ίσως και κανά ντολμαδάκι από κοντά, και τρεις-τέσσερεις μπίρες χαλαρά.

:grin:
Πω ρε πουστη βραδιατικα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Για βραδάκι ετσι λαιτ καλαμακια χοιρινά κοτοπουλο πιτουλες μπυριτσες
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Βραδιάζει τώρα κι είναι η καλύτερη ώρα για ποτά. Κι είναι και όμορφη βραδιά.

Άρα σε λίγο κανά γαύρο μαρινάτο, ξηρούς καρπούς και ό,τι άλλα αλμυρά, ίσως και κανά ντολμαδάκι από κοντά, και τρεις-τέσσερεις μπίρες χαλαρά.

:grin:
Παστουρμά πεθύμησα , άντε να χειμωνιάσει γιατί τώρα με ζέστη θα ζεχνουμε
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom