Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 866K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.791
Like
57.742
Πόντοι
12.756

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
15 Γιούρο ένα Μπέργκε μπανταγκες με μπεικο και τσένταρ κι οι καργιολες 20 ευρα μας γαμησε ο καρπαπαπαπαρασκευας
φαρμακειο εχει γινει ο πουστης , ωραιες οι καριολες όμως :coffee:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
φαρμακειο εχει γινει ο πουστης , ωραιες οι καριολες όμως :coffee:
Και περιεργως αν και δεν παω και πολύ συχνά απλά περνάω δεν βλέπω πολύ κινηση
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

φαρμακειο εχει γινει ο πουστης , ωραιες οι καριολες όμως :coffee:
Άνοιξε κάνα φαγαδικο καινούριο στη γειτονια να αξίζει?έχω να πάρω χαμπάρι κάτι καλό πολύ καιρο
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Μετά τους πρωινούς καφέδες, ένα σάντουιτς στα πεταχτά, με βραστό αυγό, τυποποιημένη γαλοπούλα, σπανάκι, μουστάρδα, ρίγανη και λάδι.

Κι ένα πράσινο μήλο μαζί.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Μετά τους πρωινούς καφέδες, ένα σάντουιτς στα πεταχτά, με βραστό αυγό, τυποποιημένη γαλοπούλα, σπανάκι, μουστάρδα, ρίγανη και λάδι.

Κι ένα πράσινο μήλο μαζί.
Πως φαίνεται ο βρετανοτραφής....

:coffee:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Σήμερα καφέ σπέσιαλ από Μανέττα και μπριοσάκι σπέσιαλ...
Έχει αρχίσει να μην μου λείπει ο καφές.
Πίνω 3-4 την εβδομάδα πλέον.
Ακολούθησα την συνταγή @baros για τσάι και αισθάνομαι πολύ καλύτερα με αυτό.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Σήμερα καφέ σπέσιαλ από Μανέττα και μπριοσάκι σπέσιαλ...
Έχει αρχίσει να μην μου λείπει ο καφές.
Πίνω 3-4 την εβδομάδα πλέον.
Ακολούθησα την συνταγή @baros για τσάι και αισθάνομαι πολύ καλύτερα με αυτό.
Το τσάι μοναχό του είναι χειρότερο από καφέ αφού έχει περισσότερη καφεΐνη.
Δοκίμασε να ρίχνεις και κανένα βότανο να το κάνεις πιο υγιεινό.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Το τσάι μοναχό του είναι χειρότερο από καφέ αφού έχει περισσότερη καφεΐνη.
Δοκίμασε να ρίχνεις και κανένα βότανο να το κάνεις πιο υγιεινό.
Καλά όταν λέμε τσάι εννοείται με βότανα κτλ.
Μέντα,τζίντζερ και άλλα πολλά.
Έχω βρεί μαγαζί ωραίο που τα κουμπώνει όμορφα.
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Καλά όταν λέμε τσάι εννοείται με βότανα κτλ.
Μέντα,τζίντζερ και άλλα πολλά.
Έχω βρεί μαγαζί ωραίο που τα κουμπώνει όμορφα.
Εννοείς πουλάει βοτανικά ή καφε-τσαι στο ποτήρι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom