Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 856K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (0 μέλη και 25 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.723
Πόντοι
6.256
σαντουιτς στεργίου και κρουασαν σοκολατα με καφε νερόπλυμα από παρακμαικο καφέ στην λ. νατο

νερό βρύσης που έμεινε στο πλαστικο μπουκάλι απο το πρωι στο τζάμι του αμαξιού

μόνστερ και γκοφρέτα για σβήσιμο

:coffee:
 

Tekilass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2023
Μηνύματα
1.235
Κριτικές
4
Like
2.702
Πόντοι
736
4 τηγανίτα αυγά χωριάτικη σαλάτα με μπόλικο λαδάκι φέτα χωτος ψωμί μοναστηριακο για την απαραίτητη παπαρα κόκα κόλα
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
σαντουιτς στεργίου και κρουασαν σοκολατα με καφε νερόπλυμα από παρακμαικο καφέ στην λ. νατο

νερό βρύσης που έμεινε στο πλαστικο μπουκάλι απο το πρωι στο τζάμι του αμαξιού

μόνστερ και γκοφρέτα για σβήσιμο

:coffee:
Η τουαλέτα αναμένεται να περάσει δύσκολες ώρες.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Φασολάκια τύποι,λαδερο σήμερα με φέτα και ένα ποτήρι κρασί.
Την βγάλαμε σπαρτιατικα.:confused:
Παρηγοριά ήταν το παγωτακι μετά.
Τα ίδια χωρίς κρασί λόγω εργασίας , παγωτάκι αργότερα
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336
Με τόν @Zebu είχαμε ίδια έμπνευση σήμερα.
Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, χωριάτικη σαλάτα με φέτα επίσης Καλαβρύτων (γαμαει ή φέτα) αντί για ψωμί μικρά πιτακια ψημένα καί λαδωμένα από τό ζουμί πού έβγαλε ή κότα.
Συνοδεία παγωμένη μπύρα καί τελείωμα με καρπούζακι.

Τά ποίο ωραία είναι τά απλά πράγματα.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Σπαγγέτι αλλό σκολίο, πράσινη σαλάτα κι ένα ποτήρι Λάκριμα Κρίστι λευκό.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Με τόν @Zebu είχαμε ίδια έμπνευση σήμερα.
Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, χωριάτικη σαλάτα με φέτα επίσης Καλαβρύτων (γαμαει ή φέτα) αντί για ψωμί μικρά πιτακια ψημένα καί λαδωμένα από τό ζουμί πού έβγαλε ή κότα.
Συνοδεία παγωμένη μπύρα καί τελείωμα με καρπούζακι.

Τά ποίο ωραία είναι τά απλά πράγματα.

Τετάρτη σήμερα βρε αμαρτωλοί. Ημέρα νηστείας.
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Οποιος μενει ελλαδα και εχει την δυνατοτητα να φαει τωρα ραβανί με παγωτο γευση μαστιχα Χιου

ΓΑΜΙΕΤΑΙ !!!!!
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.053
Πόντοι
3.556

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.263
Κριτικές
67
Like
117.530
Πόντοι
39.911
Με τόν @Zebu είχαμε ίδια έμπνευση σήμερα.
Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, χωριάτικη σαλάτα με φέτα επίσης Καλαβρύτων (γαμαει ή φέτα) αντί για ψωμί μικρά πιτακια ψημένα καί λαδωμένα από τό ζουμί πού έβγαλε ή κότα.
Συνοδεία παγωμένη μπύρα καί τελείωμα με καρπούζακι.

Τά ποίο ωραία είναι τά απλά πράγματα.
Πούστη με πατάτες δλδ που λέγαμε στον Ε.Σ :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom