Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 44 άτομα (1 μέλη και 43 επισκέπτες)

Dilfaros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Μαρ 2024
Μηνύματα
544
Like
1.427
Πόντοι
206
Όσοι γουστάρετε πάστα, όλοι δηλαδή, να ξέρετε ότι όσο πιο προς το λευκό είναι το χρώμα τους, τόσο πιο νόστιμα και ποιοτικά είναι. Σε οποιοδήποτε σχήμα.
Τα De Cecco τα έχει πλέον και το My market εκτός του ΑΒ.
Υπάρχουν βέβαια και πιο ποιοτικά από αυτά αλλά οκ.


 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.377
Κριτικές
1
Like
7.143
Πόντοι
1.406
Παγωτό στρατσιατελα :coffee:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
δεν ξερω καν που να ψαξω:tooth:
laughing-lol.gif
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Όσοι γουστάρετε πάστα, όλοι δηλαδή, να ξέρετε ότι όσο πιο προς το λευκό είναι το χρώμα τους, τόσο πιο νόστιμα και ποιοτικά είναι. Σε οποιοδήποτε σχήμα.
Τα De Cecco τα έχει πλέον και το My market εκτός του ΑΒ.
Υπάρχουν βέβαια και πιο ποιοτικά από αυτά αλλά οκ.


Πιο νόστιμα είναι τα ολικής αλέσεως.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.552
Like
118.783
Πόντοι
16.631
ρε μουνη μην γελας
6 χρονια εχω να ψωνισω μονος
3-4 φορες εχω παει μονο για ουισκυ και μπουμπλικια
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΑΒ και My Market.
Για ΑΒ το είπε κάποιος προηγουμένως. Μήπως πέφτει παντόφλα και ντρέπεσαι να το πεις; :wink::cheesy:
διπλα μου ειναι τα ΑΒ εννοω οτι δεν κατεχω ραφια κλπ και που βρισκεται το κθε πραγμα
εκτος απο τα ποτα και τα μπουμπλικια:coffee:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.436
Κριτικές
67
Like
118.692
Πόντοι
39.911

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.552
Like
118.783
Πόντοι
16.631
Πρόβατο Παϊδάκι στα Καλύβια κύριε τύπε .
Το αρνί είναι για τις κιουρίες ...
:coffee:
προβατο και κατσικι τα σιχαινομαι
παιδακια αρνισια και 2 κιλα στην καθισια μου σαν φρουτα τα εχω:coffee:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
ρε μουνη μην γελας
6 χρονια εχω να ψωνισω μονος
3-4 φορες εχω παει μονο για ουισκυ και μπουμπλικια
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


διπλα μου ειναι τα ΑΒ εννοω οτι δεν κατεχω ραφια κλπ και που βρισκεται το κθε πραγμα
εκτος απο τα ποτα και τα μπουμπλικια:coffee:
:confused::confused::confused:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.436
Κριτικές
67
Like
118.692
Πόντοι
39.911

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.552
Like
118.783
Πόντοι
16.631

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom