Νέα

Αγγελική

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)

proletarios78

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2024
Μηνύματα
7
Like
12
Πόντοι
0
τελικά πως μπορούμε να σε βρούμε αγγελική;;;:alivedick:
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.240
Κριτικές
2
Like
37.502
καλημέρα σας παιδιά ,μια ανακοίνωση που είναι στα σίγουρα ,Κυριακή διαθέσιμη 4-10 ,οποιος προλάβει χεχε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μπροστά vs πίσω
 

Συνημμένα

  • IMG_20240521_122657.jpg
    IMG_20240521_122657.jpg
    5,6 MB · Εμφανίσεις: 206
  • IMG_20240521_122713.jpg
    IMG_20240521_122713.jpg
    5,5 MB · Εμφανίσεις: 233

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
καλημέρα σας παιδιά ,μια ανακοίνωση που είναι στα σίγουρα ,Κυριακή διαθέσιμη 4-10 ,οποιος προλάβει χεχε
Σαν τα super market το πας. "Σε λίγο το ταμείο 3 θα ανοίξει" και τρέχουν όλοι στην ουρά με τα καρότσια..
Μακάρι νάχεις ουρά και να ισχύσει το "οποιος προλάβει".....
Καλές δουλειές.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
καλημέρα σας παιδιά ,μια ανακοίνωση που είναι στα σίγουρα ,Κυριακή διαθέσιμη 4-10 ,οποιος προλάβει χεχε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μπροστά vs πίσω
Φωτιά στα κόκκινα !
 

Cheng

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2023
Μηνύματα
1.607
Like
3.650
Πόντοι
456

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
την επόμενη εβδομάδα επισης απο Δευτέρα έως Παρασκευή ,μόνο πρωινά ραντεβού ,απογευματα οχι,και λιγη ξεκούραση
Επειδή είναι πιο εύκολο για κάποιους το απόγευμα, γιατί δεν το σπας, κάποιες μέρες πρωι κάποιες απόγευμα???
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.240
Κριτικές
2
Like
37.502
Επειδή είναι πιο εύκολο για κάποιους το απόγευμα, γιατί δεν το σπας, κάποιες μέρες πρωι κάποιες απόγευμα???
δεν ξερω καθολου,γ την ωρα θελω να ξεκουραστω τα απογεύματα
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.240
Κριτικές
2
Like
37.502
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
Δουλειές με φούντες!!!
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.082
Πόντοι
39.911
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
Καπνούς θα βγάλει στο τέλος το εργαλείο ... :coffee:

flame thrower fire GIF
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
Sold out το κορμί , ούτε τελικός euroleague
 

Aggelioforos1992

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2023
Μηνύματα
1.612
Like
3.673
Πόντοι
456
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
Οι 2 τυχεροί θα ευχαριστήθουν μέχρι το κόκαλο..κ τις 2 τρυπούλες απαπα
 

xristospap

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
9.189
Like
32.813
Πόντοι
5.956
καλημέρα σας παιδιά ,μια ανακοίνωση που είναι στα σίγουρα ,Κυριακή διαθέσιμη 4-10 ,οποιος προλάβει χεχε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μπροστά vs πίσω
Καλημέρα καύλα...
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.024
Like
19.668
Πόντοι
3.506
παιδια αν σας πω οτι ανακοινωσα πριν λιγο οτι διαθεσιμη 4-10 την Κυριακη,και εκλεισαν ηδη τόσο γρηγορα 2 2ωρα, 4-6 και 6-8 θα το πιστεψετε,οποτε τωρα οι ωρες π εμειναν ειναι απο 8-10
Μάλιστα μάλιστα... Ελπίζω στο ίδιο χοτέλι επειδή αν είναι σε διαφορετικά ο ένας από τους δύο θα είναι ριγμένος!!!
Όπως και να έχει, δε σου έχει πει κανείς ότι αφήνουμε ένα κενό στα ραντεβού;;;;
Δεν είσαι στην Ιάσωνος :argue:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom