Νέα

Κωλόμπαρα Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Καλά δεν είπε κανείς το αντίθετο.
Όλα τζάμπα λεφτά είναι .
Εκεί απλά σε ψιριζαν με πιο χαλαρό τρόπο από ότι γίνεται τώρα στο φουλ μουν και καραμέλα .
Όχι ότι ήταν καλύτεροι αφού το ρόστερ τους σκορπίστηκε στα παραπάνω μαγαζιά απλά υπήρχε περισσότερος κόσμος
 
  • Like
Αντιδράσεις: Dimis

Fortouzii

Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2023
Μηνύματα
29
Like
94
Πόντοι
0
Το sol οταν πρωτοανοιξε ηταν οτι καλυτερο υπηρξε ποτε στην πολη. Μετα αρχισε να γίνεται πολυ μαινταναδικο και οι κοπέλες ρουφιχτρες.
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.832
Κριτικές
2
Like
8.454
Πόντοι
2.306
Έχω να πάω κωλόμπαρο καμιά 7ετία, έχετε καμιά πρόταση για επανέναρξη δραστηριότητας;
 

nik1111

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2020
Μηνύματα
702
Κριτικές
1
Like
532
Πόντοι
86
ψιψινες γιανιτσων θυμαστε ?
 

Fifas2022

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2023
Μηνύματα
10
Κριτικές
8
Like
234
Πόντοι
280
Καλημέρα.. κάποια πληροφορία για το Casablanca που μου βγαίνει διαφήμιση στο fb υπάρχει; Επειδή θα ανέβω Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες.. ευχαριστώ
 

Humax

Μέγας
Εγγρ.
29 Νοε 2007
Μηνύματα
6.300
Like
13.738
Πόντοι
3.556
Καλημέρα.. κάποια πληροφορία για το Casablanca που μου βγαίνει διαφήμιση στο fb υπάρχει; Επειδή θα ανέβω Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες.. ευχαριστώ
Εχω πολύ καιρό να πάω Αλλά συνήθως έχει μεγάλες πήγαινέ δες κ πράξε ανάλογα
Ρίξε κ μία ενημέρωσή μετά
Δε μπαίνει κ ο φίλος του Άκη να μας πει :grin::grin:
 

Troublemaker_

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
1.273
Κριτικές
21
Like
6.726
Πόντοι
3.446
Εχω πολύ καιρό να πάω Αλλά συνήθως έχει μεγάλες πήγαινέ δες κ πράξε ανάλογα
Ρίξε κ μία ενημέρωσή μετά
Δε μπαίνει κ ο φίλος του Άκη να μας πει :grin::grin:
Ας μην κάψουμε τον φίλο που είναι και επισκέπτης στην πόλη. Ας πάει κάπου αλλού που δεν θα τον δαγκώσουν. Προσυπογράφω το σχολιο για τον φίλο του άκη
 
Εγγρ.
16 Απρ 2023
Μηνύματα
509
Like
975
Πόντοι
86
Καλημέρα.. κάποια πληροφορία για το Casablanca που μου βγαίνει διαφήμιση στο fb υπάρχει; Επειδή θα ανέβω Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες.. ευχαριστώ
Αν εχεις βαρυ πορτοφολι θα φας καλα-αλλιως αστο μην περνας ουτε απο εξω. κανουν καποιες πριβε αλλα ΟΧΙ ολες.
Ψαξε να βρεις την Τζουλια αν σου αρεσουν οι ξανθιες.
 

peter6969

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2008
Μηνύματα
1.871
Κριτικές
6
Like
976
Πόντοι
96
καλησπερα καμια πληροφορια για ονειρο νεαπολη εχετε?
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
καλησπερα καμια πληροφορια για ονειρο νεαπολη εχετε?
Καλησπέρα ,πολύ χαλαρά πράγματα .
Συκιές Ρήγα Φεραίου είναι όχι Νεάπολη .
Λίγες κοπέλες μέτριες τιμές καλές 7 ευρώ το ποτό .
Αλλα καλύτερα να κοιτάξεις σε κάποιο με περισσότερη ποικιλία ,όπως φουεγκο ή Μόργκαν
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Έχουμε ξανά γράψει ,χαλαρό ποτό και κουβεντουλα .
Δεν έχει καβατζες και κόλπα .
Οικονομικό σχετικά μαγαζί αν θες να περάσεις την ώρα σου.
Μέτριες παρουσίες .
Το δυνατό ξανθό μιλφ που είδες είναι το αφεντικό.
Πριν λίγο καιρό ξανά απάντησα για αυτό ,δεν έχει αλλάξει τίποτα τουλάχιστον προς το καλύτερο
 

micheleangelo_

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2023
Μηνύματα
41
Like
30
Πόντοι
0
καλησπερα καμια πληροφορια για ονειρο νεαπολη εχετε?
Απεσιο μαγαζί
Γριές και αρπαχτικά. Η αφεντικίνα καμένο χαρτί που στο τέλος θα σου φουσκώσει τον λογαριασμό και πάει και τα παίζει όλα στα φρούτα
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Απεσιο μαγαζί
Γριές και αρπαχτικά. Η αφεντικίνα καμένο χαρτί που στο τέλος θα σου φουσκώσει τον λογαριασμό και πάει και τα παίζει όλα στα φρούτα
Τώρα βγάζεις κακία καθαρά γιατί έχεις προηγούμενα με την αφεντικινα.
Οι τιμές του μαγαζιού είναι φυσιολογικές .7 ευρώ το ποτό και το δικό σου και της κοπέλας.
Αν κερνάς δίπλα και ξεφεύγεις είναι άλλο θέμα .
Εμένα προσωπικά στα λάιτ μαγαζιά όπως το Όνειρο,το φουεγκο ή το αλτερ εγκο δεν μου έχουν φουσκώσει ποτέ τον λογαριασμό ούτε ευρώ παραπάνω.
Οι κοπέλες έχω ξανά πει ότι είναι πολύ μέτριες στο συγκεκριμένο μαγαζί αφού από τοτε που άνοιξε δεν έχει φέρει τίποτα αξιόλογο.
Τα προσωπικά της αφεντικινας και που ξοδεύει τα λεφτά της είναι δικό της πρόβλημα .
Να μάθετε να είστε δίκαιοι ,αν εσύ για δικούς σου λόγους δεν γουστάρεις ένα μαγαζί δεν χρειάζεται να παραπλανεις και να ρίχνεις στάχτη στους συναγωνιστές,ίσως κάποιος πάει και είναι στα γούστα του .

Όταν λέμε κάτι πρέπει να το υποστηρίζουμε με αληθινά γεγονότα .
Όπως εγώ έχω πάει φουλ μουν και έχω φύγει στο μισάωρο με 120 λογαριασμό γιατι είναι κροκόδειλοι και τιμή 10 το δικό σου 20 της κοπέλας.
Στα 7 ευρώ αντρικό γυναικείο δεν το θεωρώ κλεψιά ,επίσης σε ρωτάνε τι ποτό θες να κεράσεις και έχουν μάρκες πάνω στο τραπέζι ανάλογα τι κερασες φανερά .
Οπότε αν δεν έχεις γνώμη καλύτερα μην γράφεις απλά .
 

gt13

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2009
Μηνύματα
559
Κριτικές
9
Like
671
Πόντοι
86
Τώρα βγάζεις κακία καθαρά γιατί έχεις προηγούμενα με την αφεντικινα.
Οι τιμές του μαγαζιού είναι φυσιολογικές .7 ευρώ το ποτό και το δικό σου και της κοπέλας.
Αν κερνάς δίπλα και ξεφεύγεις είναι άλλο θέμα .
Εμένα προσωπικά στα λάιτ μαγαζιά όπως το Όνειρο,το φουεγκο ή το αλτερ εγκο δεν μου έχουν φουσκώσει ποτέ τον λογαριασμό ούτε ευρώ παραπάνω.
Οι κοπέλες έχω ξανά πει ότι είναι πολύ μέτριες στο συγκεκριμένο μαγαζί αφού από τοτε που άνοιξε δεν έχει φέρει τίποτα αξιόλογο.
Τα προσωπικά της αφεντικινας και που ξοδεύει τα λεφτά της είναι δικό της πρόβλημα .
Να μάθετε να είστε δίκαιοι ,αν εσύ για δικούς σου λόγους δεν γουστάρεις ένα μαγαζί δεν χρειάζεται να παραπλανεις και να ρίχνεις στάχτη στους συναγωνιστές,ίσως κάποιος πάει και είναι στα γούστα του .

Όταν λέμε κάτι πρέπει να το υποστηρίζουμε με αληθινά γεγονότα .
Όπως εγώ έχω πάει φουλ μουν και έχω φύγει στο μισάωρο με 120 λογαριασμό γιατι είναι κροκόδειλοι και τιμή 10 το δικό σου 20 της κοπέλας.
Στα 7 ευρώ αντρικό γυναικείο δεν το θεωρώ κλεψιά ,επίσης σε ρωτάνε τι ποτό θες να κεράσεις και έχουν μάρκες πάνω στο τραπέζι ανάλογα τι κερασες φανερά .
Οπότε αν δεν έχεις γνώμη καλύτερα μην γράφεις απλά .
Ποια σου τα έφαγε εκεί ρε παικταρα; Είναι κροκόδειλοι όντως και τελευταία τα πίνουν πιο γρήγορα..ένα ποτό κερνάω το πολύ και πίσω για γαμησι .είχα 2-3 που με έκαναν εκπτώσεις
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom