DEWARSS
Μέγας
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 4.500
- Κριτικές
- 11
- Like
- 20.233
- Πόντοι
- 3.796
Ποιο στην Πολίχνη;που κοντά;πολιχνη πως λεγοταν μαροκο?
Ποιο στην Πολίχνη;που κοντά;πολιχνη πως λεγοταν μαροκο?
Καλά δεν είπε κανείς το αντίθετο.Τσάμπα λεφτά!
Μόργκαν θα έλεγαΈχω να πάω κωλόμπαρο καμιά 7ετία, έχετε καμιά πρόταση για επανέναρξη δραστηριότητας;
Εχω πολύ καιρό να πάω Αλλά συνήθως έχει μεγάλες πήγαινέ δες κ πράξε ανάλογαΚαλημέρα.. κάποια πληροφορία για το Casablanca που μου βγαίνει διαφήμιση στο fb υπάρχει; Επειδή θα ανέβω Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες.. ευχαριστώ
Ok.thanksΕχω πολύ καιρό να πάω Αλλά συνήθως έχει μεγάλες πήγαινέ δες κ πράξε ανάλογα
Ρίξε κ μία ενημέρωσή μετά
Δε μπαίνει κ ο φίλος του Άκη να μας πει![]()
Ας μην κάψουμε τον φίλο που είναι και επισκέπτης στην πόλη. Ας πάει κάπου αλλού που δεν θα τον δαγκώσουν. Προσυπογράφω το σχολιο για τον φίλο του άκηΕχω πολύ καιρό να πάω Αλλά συνήθως έχει μεγάλες πήγαινέ δες κ πράξε ανάλογα
Ρίξε κ μία ενημέρωσή μετά
Δε μπαίνει κ ο φίλος του Άκη να μας πει![]()
Αν εχεις βαρυ πορτοφολι θα φας καλα-αλλιως αστο μην περνας ουτε απο εξω. κανουν καποιες πριβε αλλα ΟΧΙ ολες.Καλημέρα.. κάποια πληροφορία για το Casablanca που μου βγαίνει διαφήμιση στο fb υπάρχει; Επειδή θα ανέβω Θεσσαλονίκη σε λίγες μέρες.. ευχαριστώ
αυτο κορδελίο δεν ειναι; Καθημερινές εχει κόσμο;Μόργκαν θα έλεγα
Ναι, κορδελιό.αυτο κορδελίο δεν ειναι; Καθημερινές εχει κόσμο;
Καλησπέρα ,πολύ χαλαρά πράγματα .καλησπερα καμια πληροφορια για ονειρο νεαπολη εχετε?
Πριν λίγο καιρό ξανά απάντησα για αυτό ,δεν έχει αλλάξει τίποτα τουλάχιστον προς το καλύτεροΈχουμε ξανά γράψει ,χαλαρό ποτό και κουβεντουλα .
Δεν έχει καβατζες και κόλπα .
Οικονομικό σχετικά μαγαζί αν θες να περάσεις την ώρα σου.
Μέτριες παρουσίες .
Το δυνατό ξανθό μιλφ που είδες είναι το αφεντικό.
Απεσιο μαγαζίκαλησπερα καμια πληροφορια για ονειρο νεαπολη εχετε?
Τώρα βγάζεις κακία καθαρά γιατί έχεις προηγούμενα με την αφεντικινα.Απεσιο μαγαζί
Γριές και αρπαχτικά. Η αφεντικίνα καμένο χαρτί που στο τέλος θα σου φουσκώσει τον λογαριασμό και πάει και τα παίζει όλα στα φρούτα
Ποια σου τα έφαγε εκεί ρε παικταρα; Είναι κροκόδειλοι όντως και τελευταία τα πίνουν πιο γρήγορα..ένα ποτό κερνάω το πολύ και πίσω για γαμησι .είχα 2-3 που με έκαναν εκπτώσειςΤώρα βγάζεις κακία καθαρά γιατί έχεις προηγούμενα με την αφεντικινα.
Οι τιμές του μαγαζιού είναι φυσιολογικές .7 ευρώ το ποτό και το δικό σου και της κοπέλας.
Αν κερνάς δίπλα και ξεφεύγεις είναι άλλο θέμα .
Εμένα προσωπικά στα λάιτ μαγαζιά όπως το Όνειρο,το φουεγκο ή το αλτερ εγκο δεν μου έχουν φουσκώσει ποτέ τον λογαριασμό ούτε ευρώ παραπάνω.
Οι κοπέλες έχω ξανά πει ότι είναι πολύ μέτριες στο συγκεκριμένο μαγαζί αφού από τοτε που άνοιξε δεν έχει φέρει τίποτα αξιόλογο.
Τα προσωπικά της αφεντικινας και που ξοδεύει τα λεφτά της είναι δικό της πρόβλημα .
Να μάθετε να είστε δίκαιοι ,αν εσύ για δικούς σου λόγους δεν γουστάρεις ένα μαγαζί δεν χρειάζεται να παραπλανεις και να ρίχνεις στάχτη στους συναγωνιστές,ίσως κάποιος πάει και είναι στα γούστα του .
Όταν λέμε κάτι πρέπει να το υποστηρίζουμε με αληθινά γεγονότα .
Όπως εγώ έχω πάει φουλ μουν και έχω φύγει στο μισάωρο με 120 λογαριασμό γιατι είναι κροκόδειλοι και τιμή 10 το δικό σου 20 της κοπέλας.
Στα 7 ευρώ αντρικό γυναικείο δεν το θεωρώ κλεψιά ,επίσης σε ρωτάνε τι ποτό θες να κεράσεις και έχουν μάρκες πάνω στο τραπέζι ανάλογα τι κερασες φανερά .
Οπότε αν δεν έχεις γνώμη καλύτερα μην γράφεις απλά .