Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ας δούμε αν κάνει για πουτανα..Για φιλόλογο πάντως δεν την κόβω..
Γραψε μας 2-3 λογακια τοτε τυπε να τη γνωρισουμε και εμεις ...Καλώς την κοριτσααααρααα μας
Εγώ την γνωρίζω από το κάνε σεξ
Μουναρα μας
Και τελικά δεν βρήκαν..!165 ατομα στο νημα ψαχνουν αντιπροσωπεια για το αυτοκινητο!
Με άρεσε η ειλικρίνεια σε όλα ότι έλεγε το εκανεΓραψε μας 2-3 λογακια τοτε τυπε να τη γνωρισουμε και εμεις ...
Ποιο ειναι το δυνατο της σημειο ?
Προσωπο ?
Πιπα καλή ?
Κι εγώ που μπήκα να δω καμία φωτό, να γίνει λίγο παιχνίδι να καυλωσω με αναγκάζει να διορθώνω ορθογραφικά λάθη ναουμεΚαι τελικά δεν βρήκαν..!
![]()
Κι εγώ που μπήκα να δω καμία φωτό, να γίνει λίγο παιχνίδι να καυλωσω με αναγκάζει να διορθώνω ορθογραφικά λάθη ναουμε
Πόσα σε πήρε εσένα ?Με άρεσε η ειλικρίνεια σε όλα ότι έλεγε το εκανε
Το σώμα της είναι αυτό που με αρέσει είναι γούστα αυτά
Χαχαχα, σωστός!Τυπε δεν καυλωνεις οταν διορθωνεις ορθογραφικα λαθη; Χαχαχα!
Αλλά ούτε και της Φιλοσοφικής...Εκ γενετής![]()
Κι όλα αυτά τα παραβλέπω, αυτό που έχει κάτσει στο λαιμό και δεν μπορώ να καταπιώ είναι ότι δε δίνει ΚΩΛΟΑλλά ούτε και της Φιλοσοφικής...
Τάξε της 500€ & θα στον φέρει στο πιάτο..Κι όλα αυτά τα παραβλέπω, αυτό που έχει κάτσει στο λαιμό και δεν μπορώ να καταπιώ είναι ότι δε δίνει ΚΩΛΟ
Για φιλόλογο πάντως δεν την κόβω..
Καλώς σε βρήκα μωράκιΚαλώς την κοριτσααααρααα μας
Εγώ την γνωρίζω από το κάνε σεξ
Μουναρα μας
Μπειμπι μου έχουν κάνει τέτοιες προτάσεις αλλά έφαγαν άκυρο !Τάξε της 500€ & θα στον φέρει στο πιάτο..
Thnx!!Σε ευχαριστώ πολύ και εσυ φαίνεσαι νοήμον άνθρωπος![]()

Σεμναααααάάά....Θα σκίσεις κανένα καλσόν..Καλώς σε βρήκα μωράκι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μπειμπι μου έχουν κάνει τέτοιες προτάσεις αλλά έφαγαν άκυρο !
Θα χαρώ πολύThnx!!
Να σε καλα, να περνας ομορφα και αν συναντησω με το καλο θα τα πουμε live
Καλο βραδυ!!
![]()
Δε θέλει! Κωλο δε δίνει, τέλεια και παύλα! Κάνει τζιζ ο κωλος!Τάξε της 500€ & θα στον φέρει στο πιάτο..
Γεια σου Μαρία. Αλέξανδρος εδω.
Ανεβασε βρε κούκλα μου μια φωτογραφία να τον παιξοεεεε , να σε δούμε
Δε θέλει! Κωλο δε δίνει, τέλεια και παύλα! Κάνει τζιζ ο κωλος!
Οι εν δυνάμει πελάτες μου δεν με ενδιαφέρουν σε περίπτωση που βγάζουν κακιά. Όπως μου μιλάνε έτσι και τους απαντάω δεν τους έχω και ανάγκηχαιρομαι που σε κανουμε να γελας.....δυστυχως ομως δεν γνωριζεις τη λαικη ρηση που λεει θελει η πουτανα να κρυφτει κι η χαρα της δεν την αφηνει?
καλο ειναι να διαβαζεις τι σου γραφουν οι εν δυναμει πελατες σου,να τα σκεφτεσαι και να σεβεσαι εσψτω και στο ελαχιστο την απο ψη και το χρονο τους....μεχρι τωρα δεν διαβασα κατι που να σε προσβαλε....σε αντιθεση με την ατακα σου οτι γελας μαζι μας η δεν μας βλεπεις.....
επισης να ξερεις οτι οταν καποιος αυτοκλητος υποστηρικτης ζητησει κατι και δεν το παρει θα γινει ο χειροτερος κριτης σου...
αυτα γιατι λες οτι εισαι μικρη και εχεις μελλον μπροστα σου.....