το πρασινο 0 της ρουλετας ειναι η γκανιοτα. Οι πιθανοτητες να νικησεις στην ρουλετα μακροπροθεσμα ειναι 48,5%, ή να το θεσω πιο ορθα, η ζημια σου στην ρουλετα μακροπροθεσμα, θα ειναι τουλαχιστον 1.5% του κεφαλαιου σου.
οπως ξαναειπα, ενας και μονο ενας τζογαδορικος ορος καθοριζει την αξια ενος παιχνιδιου, αυτος ειναι η γκανιοτα και κατ'επεκταση το RTP. Ειναι στατιστικα αδυνατο να νικησεις μακροπροθεσμα στον τζογο, γιατι ειναι δομημενος ετσι ωστε ο μπουκ ή το καζινο να εχει παντα ενα σιγουρο κερδος ισαξιο με την γκανιοτα + οποια εξτρα του δινει ο παικτης (πχ sidebets). Τα μαθηματικα ειναι απλουστατα ειδικα στη ρουλετα.
Το μπλακτζακ, αν παιξεις τελεια το παιχνιδι σου, θα σου γυρισει το 99.5% του πονταρισματος σου. Μαθηματικα αποδεδειγμενο και πρακτικα εφαρμοσμενο σε simulations χιλιαδων χεριων.
Δεν εχει λογο κανεις να στησει τον επικερδη τζογο και να ρισκαρει την επιχειρηση, γιατι ειναι "στημενο" εξ ορισμου απο τα αποδυτηρια. Δεν χρειαζεται μαγνητη η ρουλετα, γιατι οταν ερθει "το μηδεν" (σουλα πατα το) θα πανε ολοι κουβα. Δεν χρειαζεται στημενη τραπουλα γιατι η μανα θα εχει παντα το πανω χερι και τον τελευταιο λογο.
Αρα δεν υπαρχουν στημενα; Σαφως και υπαρχουν. Γιαυτο δεν παιζεις ποκερ, ρουλετα και μπλακτζακ σε σκοτεινα υπογεια στην αχαρνων αλλα πας στο καζινο της παρνηθας. Γιαυτο παιζεις σε εταιριες με αδειοδοτηση και οχι σε καποιο σαπιο σαιτ με ονομα kouvasbet1234. Ολοι βγαζουν νομιμο κερδος απο την υπαρξη του τζογου εκτος απο τον τζογαδορο. Κρατος-φοροι, εταιρεια-τζιρος, υπαλληλοι-μισθος.
Γκουγκλαρε και ενημερωσου. Τα μαθηματικα πισω απο την στοιχηματικη θεωρια ειναι ξεκαθαρα και δεν σου τα κρυβει κανενας. απλα οι αμορφωτοι προτιμουν να τα βαφτιζουν στημενα για να δικαιολογησουν την χασουρα τους. Μια χασουρα που ξερουν εξ αρχης οτι υπαρχει. Και φυσικα συνεχιζουν να παιζουν.