Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
54 και ανεβαίνειΣτα 4 κι ας είν' 44
Τι έγινε στο σούπερ-μάρκετ; Ο λαός θέλει να μάθει.άμα σε σαπίσω στο σκατόξυλο, θα κοιτιέσαι μεν την γκόμενά σου, του τύπου, τί έγινε τώρα, όπως αυτόν που βάρεσα στο σούπερμάρκετ, χιχιχιχι
κι άλλος Καρυπίδης που βρίσκει ipθέλεις να σε βρω εγώ με την IP ?

Χαχαχα είσαι τεράστιος παίκτη μου. Έτσι σκεφτόμουν συνάδελφε.Θα τη "σουβλισεις" στρατηγέ;
μίλησε κι ο μέγας τζαμπατζής εξυπνάκιας. Να τον φοβερίσω θέλω, αλλά να ξές, ότι αν πάει κανείς στη Δίωξη, βρίσκει και τί νούμερο βρακοζώνι φοράς Αλπούλα. Κι εγώ δεν το χω σε πολύ, διότι μου έχετε κάνει τη ζωή μαύρη το τελευταίο διάστημα.κι άλλος Καρυπίδης που βρίσκει ip
Απλά για να ξέρεις τα @@ μου θα βρεις και την ip να μάθεις!
Αλλά μυαλό κουκούτσι σαν τον χαμένο τον άλλον!μίλησε κι ο μέγας τζαμπατζής εξυπνάκιας.
ποιος έλεγε καλέ? o φούφουτος? εγώ πάντως δεν θα έλεγα, διότι δεν σταμάτησα ποτέ.Καλησπέρα Έλενα. Κάνεις ακόμα ραντεβού; είχα δει προ καιρού το νήμα σου και έλεγε ότι σταμάτησες.
μετά από εισαγγελική παρέμβαση ναι θα στο δώσουν αλλά τι να πας να πεις? με είπε γριά και θέλω να βρω την ip του? Θα γελάνε και τα πεζοδρόμια.μίλησε κι ο μέγας τζαμπατζής εξυπνάκιας. Να τον φοβερίσω θέλω, αλλά να ξές, ότι αν πάει κανείς στη Δίωξη, βρίσκει και τί νούμερο βρακοζώνι φοράς Αλπούλα. Κι εγώ δεν το χω σε πολύ, διότι μου έχετε κάνει τη ζωή μαύρη το τελευταίο διάστημα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ποιος έλεγε καλέ? o φούφουτος? εγώ πάντως δεν θα έλεγα, διότι δεν σταμάτησα ποτέ.
ναι ρε είναι και κακός ρουφιάνος, τα κάνει όλα σοβαρά χωρίς ιδιαίτερο λόγο, γι αυτό είναι επικίνδυνος. Είναι κακό άτομο.Πολλές οι χαρες της κεχαριτωμένης Βαβτισιμιας σας Λούλας ρουφιανοπισωγλεντρας!
καλά ψάξε ip εσύ.ναι ρε είναι και κακός ρουφιάνος, τα κάνει όλα σοβαρά χωρίς ιδιαίτερο λόγο, γι αυτό είναι επικίνδυνος. Είναι κακό άτομο.
δεν βρέχει Έλενα, σε φτύνουν..ολοι!ναι ρε είναι και κακός ρουφιάνος, τα κάνει όλα σοβαρά χωρίς ιδιαίτερο λόγο, γι αυτό είναι επικίνδυνος. Είναι κακό άτομο.
Στο σχολείο, στάνταρ ήταν ταμίας στο 15 μελές, ο οποίος και μέγιστος ρουφ (ρουφιάνος) στο γραφείο των καθηγητών. Έτσι δεν είναι Αλπούλα?
τζαντίστηκες μαρή Λούλα με την αλήθεια? έπεσα μέσα? προβλέπω όχι μόνο το μέλλον, αλά κυρίως ξέρω πώς ήσαστε και στο παρελθόν!δεν βρέχει Έλενα, σε φτύνουν..ολοι!
όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι απόλυτα χαλαρός.τζαντίστηκες μαρή Λούλα με την αλήθεια? έπεσα μέσα? προβλέπω όχι μόνο το μέλλον, αλά κυρίως ξέρω πώς ήσαστε και στο παρελθόν!
καλά ψάξε ip εσύ.
δεν βρέχει Έλενα, σε φτύνουν..ολοι!
ρε αρχίδι , είναι τέτοια η ταραχή σ, που αντί για ήνεγκεν, τα έβαλες ΑΝΑΠΟΔΑ! ήγγινες έγραψες χιχι, ταράχτηκε η Λοὐλα!όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι απόλυτα χαλαρός.
Αν τα προβλέπεις όλα αυτά, δες και το δικό σου, θα σου χρειαστεί.
Δες που ήσουν και που έφτασες, μην λησμονάς το παρελθόν σου γιατί θα έρθει η ώρα να παρακαλάς για ένα 50αρικο....ωχ ήγγικεν η ωρα!
όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι απόλυτα χαλαρός. ΣΤΟ ΣΦΙΚΤΗΡΑ!!!!!!!!!!!!!!
Αν τα προβλέπεις όλα αυτά, δες και το δικό σου, θα σου χρειαστεί.
Δες που ήσουν και που έφτασες, μην λησμονάς το παρελθόν σου γιατί θα έρθει η ώρα να παρακαλάς για ένα 50αρικο....ωχ ήγγικεν η ωρα!
επειδή είσαι ωραίο γκομενάκι, θα έρθεις συ, μυστικά, δεν σε θυμάμαι πώς είσαι, με ένα 50 ρικό, να κάνουμε ραντεβού!ρε αρχίδι , είναι τέτοια η ταραχή σ, που αντί για ήνεγκεν, τα έβαλες ΑΝΑΠΟΔΑ! ήγγινες έγραψες χιχι, ταράχτηκε η Λοὐλα!