Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στο νημα Survivor 4 που εχω ανοιξει μπορω να κανω επεξεργασια στο πρωτο μηνυμα αλλα οχι στη ψηφοφορια...υπαρχει καποια συγκεκριμενη διαδικασια;Υπάρχει τώρα η δυνατότητα σε όλα τα μέλη να επεξεργάζονται τα πρώτα μηνύματα στα thread που έχουν ανοίξει, επομένως και τις ψηφοφορίες.
Θέλω να κάνω edit τα πρώτα & παλαια μηνύματα μου ! αλα δεν υπαρχει button ! γιατί ??? θελω να βαλω και αλλες πληροφορίες μέσα ! και να διορθώσω λαθη !Υπάρχει τώρα η δυνατότητα σε όλα τα μέλη να επεξεργάζονται τα πρώτα μηνύματα στα thread που έχουν ανοίξει, επομένως και τις ψηφοφορίες.
Τυπε μπες στην ουρα...περιμενουμε και αλλοι πριν απο σενα να πουμε.Θέλω να κάνω edit τα πρώτα & παλαια μηνύματα μου ! αλα δεν υπαρχει button ! γιατί ??? θελω να βαλω και αλλες πληροφορίες μέσα ! και να διορθώσω λαθη !
Τυπε τι εγινε τελικα τη διαχειριστηκες την ψοφοφορια;Θέλω να διαχειριστώ ψηφοφορία σε νήμα αλλά ΔΕΝ μπορώ να βρω τον τρόπο για δεύτερη μέρα.. θα μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος εάν είναι εφικτό;;;;![]()
με αυτη τη σκεψη ξυπνησες?Τυπε τι εγινε τελικα τη διαχειριστηκες την ψοφοφορια;![]()
![]()
![]()
Με αυτη τη σκεψη κοιμαμαι και ξυπναω τυπε....με αυτη τη σκεψη ξυπνησες?![]()
![]()
![]()
Τυπε τι εγινε τελικα τη διαχειριστηκες την ψοφοφορια;![]()
![]()
![]()
Τραβα κοιμησου....Γιατι δεν μπορω να διαχειριστω την ψηφοφορια στο νημα συγχωροχαρτι?![]()
![]()
![]()
Ντροπη σου.Στο επομενο μαστερσεφσαβραβιβορφαρμαμπθκμπραδερ που θα ανοικεις νημα να δω πως θα ψηφιζουμε στις νοθευμενες ψηφοφοριεςΤραβα κοιμησου....![]()
Μου ειχε ταξει ο Αντισθενης πριν 5 μηνες οτι θα το φτιαξει....αποκλειεται να με κρεμασει.Ντροπη σου.Στο επομενο μαστερσεφσαβραβιβορφαρμαμπθκμπραδερ που θα ανοικεις νημα να δω πως θα ψηφιζουμε στις νοθευμενες ψηφοφοριες![]()
![]()
![]()
![]()
εμενα με κρεμασε.Μου ειχε ταξει ο Αντισθενης πριν 5 μηνες οτι θα το φτιαξει....αποκλειεται να με κρεμασει.![]()
![]()
![]()
Δεν ηταν καλος στην κρεμαλα απο παλια.Ελα διπλα εχουμε φτιαξει κλινικη,τωρα θεραποντες και ασθενεις ισως ειναι τα ιδια προσωπα αλλα ειμαστε σε καλο δρομοΚαλα σου εκανε σπασαρχιδη....![]()
![]()
![]()
Που ειναι το διπλα κλωνε μου;Δεν ηταν καλος στην κρεμαλα απο παλια.Ελα διπλα εχουμε φτιαξει κλινικη,τωρα θεραποντες και ασθενεις ισως ειναι τα ιδια προσωπα αλλα ειμαστε σε καλο δρομο![]()
![]()
![]()
Φυλλο 0918328 η λεσχη των κατακαημενωνΠου ειναι το διπλα κλωνε μου;![]()
![]()
![]()

