Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.6 154 10
Στριπτιτζάδικα
242695
Γενική βαθμολογία
7.9
Εμφάνιση κοριτσιών
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
7.0
Χώρος
7.0
Μουσική
9.0
Ποιότητα ποτών
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
8.0
Τελευταία με έχει πιάσει μια νοσταλγία για τα παλιά. Κρίση ηλικίας; Ίσως.
Το περασμένο ΣΚ έκανα μια βόλτα από την αμαρτωλή περιοχή.
Στην βόλτα πέρασα και από το εν λόγω στριπ.
Ήταν γύρω στις δυο. Ο κόσμος πολύς. Εντάξει ήταν και η ημέρα.
Σε σχέση με την προ πολλών ετών επίσκεψη μου υπάρχει βελτίωση τόσο στον αριθμό όσο και στην εμφάνιση των κορασίδων.
Είδα και 2-3 που μου έκαναν κλικ για περισσότερη αυτοψία την επόμενη φορά.
Λέτε να αλλάζει κάτι;
Το περασμένο ΣΚ έκανα μια βόλτα από την αμαρτωλή περιοχή.
Στην βόλτα πέρασα και από το εν λόγω στριπ.
Ήταν γύρω στις δυο. Ο κόσμος πολύς. Εντάξει ήταν και η ημέρα.
Σε σχέση με την προ πολλών ετών επίσκεψη μου υπάρχει βελτίωση τόσο στον αριθμό όσο και στην εμφάνιση των κορασίδων.
Είδα και 2-3 που μου έκαναν κλικ για περισσότερη αυτοψία την επόμενη φορά.
Λέτε να αλλάζει κάτι;
Σχόλια
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2

α) Καζαντζακική απάντηση: ''Δεν ελπίζω τίποτε, δεν φοβούμαι τίποτε είμαι ελεύθερος''.
Β) Ρεαλιστική, καθημερινή απάντηση: Τα μνημόνια συνεχίζονται, η φτώχια βαθαίνει, πως περιμένεις λοιπόν αστέρια-γκόμενες ανατολικού μπλοκ; Ελάχιστες τέτοιες κρατάνε για όποιον αποφασίσει να βάλει βαθιά το χέρι του στην τσέπη του, όλοι οι άλλοι απολαμβάνουν τον κατιμά, όπως λέγανε παλιά το κακής ποιότητας κρέας με το πολύ λίπος οι κρεοπώλες. Γίνετε ρεαλιστές γιατί χανόμαστε.