Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.7 93 10
Αριστοτέλους 5
Hot
Sex Studio
174528
Γενική βαθμολογία
9.0
Εμφάνιση κοπέλας
10.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
10.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
10.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Α) CONCEPT
Στις 24/04/2015 ώρα 16:09 έλαβα e-mail πρόσληψης από το ONS. Φυσικά, αποφάσισα να γιορτάσω ένα από τα πιο ευχάριστα γεγονότα της ζωής μου με στουντιότσαρκα.
Β) AVAILABLE BUDGET
50 EUR.
Γ) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟΤΣΑΡΚΑΣ
Στις 18:47 την ίδια μέρα ξεκίνησα από το σπίτι μου, κουβαλώντας όπως πάντα, την πράσινη συνεδριανή τσάντα για μασκότ. Κατηφορίζοντας την οδό Κυψέλης, τηλεφώνησα σε Γιοντώ, Τρ, Δανάη, και Πινόκιο. Στη συνέχεια, πήρα ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ και κατέβηκα στο Νέο Κόσμο (ώρα 20:02).
1ος σταθμός: Ηλία Ηλιού 82 (κλειστό).
Κατόπιν, πήρα το ΜΕΤΡΟ και κατέβηκα ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ.
2ος σταθμός: Συγγρού 108 (κλειστό).
3ος σταθμός: Συγγρού 144.
Μπαίνοντας στο X-bar, με υποδέχτηκε ένας μαυροφορεμένος τύπος, ο οποίος έβγαζε την αύρα του Σομελιέ Ινδικού εστιατορίου στη Ζάκυνθο. Η στιχομυθία που ακολούθησε, ήταν η εξής:
RECEPTIONIST: Γεια σας. Τι θα θέλατε;
ΤΑΚΜΑΝ: Εδώ εκτός από bar είναι και στούντιο;
RECEPTIONIST: Βεβαίως. Καθίστε κάπου και θα έρθουν οι κοπέλες, να τις δείτε.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα της Ευγενίας Β/Δ): Μάλιστα.
ΤΑΚΜΑΝ (μετά από κλάσματα δευτερολέπτου): Πάω αλλού καλύτερα. Δεν έχει εδώ, αυτό που ψάχνω.
RECEPTIONIST: (ανεστραμμένη γκριμάτσα του Γύπα).
4ος σταθμός: Αριστοτέλους 6.
Υπηρεσία: Ξανθιά, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 55, φορούσε μαύρη μπλούζα και μαύρο παντελόνι. Από τρικ-τρικ, τζίφος (στην αρχή ξεγελάστηκα και νόμιζα ότι φορούσε, αλλά σύντομα διαπιστωσα ότι έπαιζε με τα κλειδιά της). Η γυναίκα αυτή έβγαζε την αύρα της μοναχικής ταξιδιώτισσας, που επισκέπτεται το Πευκί λίγο πριν το Δεκαπενταύγουστο, για να κάνει τα μπάνια της.
Πουτάνες: Εκείνη την ώρα, εργαζόντουσαν τρεις κοπέλες, η μια εκ των οποίων ήταν Αγγλίδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες φορούσαν χρυσαφικά.
Κοσμοσυρροή: Η μια από τις τρεις πουτάνες, ήταν απασχολημένη στο δωμάτιο. Στο σαλόνι, περίμενα με έναν τύπο γύρω στα 40.
Φυσικά, επειδή η τσατσά δεν ήταν ”eligible” για τη φαντασίωσή μου, αποχώρησα ευγενικά.
5ος σταθμός: Αριστοτέλους 5.
Υπηρεσία: Ξανθιά, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 50, φορούσε παντελόνι και ring-ring. Φτυστή η μαμά του Σεφερλή, στη σειρά «Κορίτσια, ο Μάρκουλης».
Πουτάνα: Ήταν ηλικίας 20-25 και φορούσε ένα χρυσό βραχιόλι.
Κοσμοσυρροή: Αρχικά, περίμενα στο σαλόνι μαζί με έναν συναγωνιστή, ενώ η πουτάνα ήταν στο δωμάτιο. Μετά από 10 λεπτά, ήρθε ένας πελάτης με baby face και η τσατσά του ζήτησε ταυτότητα, για να επιβεβαιώσει ότι ήταν άνω των 18 ετών.
Το συγκεκριμένο στούντιο θεωρήθηκε “short-listed”. Ωστόσο, αποφάσισα να συνεχίσω την τσάρκα μου, με σκοπό να βρω υπηρεσία ηλικίας άνω των 65 με φούστα και τρικ-τρικ. Έτσι λοιπόν, πήρα το 040 και κατέβηκα στην πρώτη στάση επί της οδού Θησέως.
6ος σταθμός: Θησέως 35.
Υπηρεσία: Μελαχρινή, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 65, φορούσε άσπρη μπλούζα, μαύρο παντελόνι και μια πανδαισία από τρικ-τρικ. Η εν λόγω κυρία έβγαζε την αύρα της καθηγήτριας των Αγγλικών, που προσπαθεί να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ simple present και present continuous σε παιδιά με σύνδρομο Down.
Πουτάνα: Μια αδιάφορη καθημερινή κοπέλα.
Κοσμοσυρροή: Νέκρα.
Η συγκεκριμένη τσατσά με καύλωσε άγρια. Παρόλα αυτά, αποφάσισα να αναζητήσω την τελειότητα, συνεχίζοντας την τσάρκα μου.
7ος σταθμός: Θησέως 40.
Υπηρεσία: Ηλικίας γύρω στα 60, πιθανόν Ελλεηνίδα, φορούσε ροζ πουλόβερ, φούτερ και αθλητικά παπούτσια. Όταν με υποδέχτηκε, είχε σταυρωμένα τα χέρια πίσω από το σώμα της, λες και χόρευε Καλαματιανό. Σύντομα βέβαια, αποκάλυψε τον αντιεπαγγελματισμό της (δε φορούσε ούτε ένα ντριν ντριν).
Πουτάνα: Ούτε καν την πρόσεξα.
Κοσμοσυρροή: Δεν υπήρχε άλλος πελάτης εκείνη την ώρα.
Όπως καταλαβαίνετε, για τη συγκεκριμένη τσατσά δε θα έσκαγα ούτε 1 ευρώ.
8ος σταθμός: Θησέως 22.
Το μαγαζί αυτό λειτουργεί σαν στούντιο και σαν μασατζίδικο ταυτόχρονα.
Υπηρεσία: Ταυλανδή ηλικίας γύρω στα 50. Φορούσε παντελόνι και τα χέρια της ήταν γυμνά από cross-cross.
Πουτάνα: Απαξίωσα να την κοιτάξω.
Μετά το σαλονάρισμα, αποχώρησα με την ταχύτητα του φωτός.
Στη συνέχεια, έκανα ανάληψη 50 ευρώ από την Attika Bank, με σκοπό να τιμήσω το στούντιο της οδού Θησέως 35.
Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά κατά τη δεύτερη επίσκεψή μου, ήταν η εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, ποιο πρόγραμμα θα πάρετε;
ΤΑΚΜΑΝ: Θα σου πω, τι ακριβώς θέλω. Αυτή τη στιγμή, έχω πάνω μου 100 ευρώ. Αυτό που θέλω από εσένα είναι, να πάρεις αυτά τα χρήματα, να μπεις στο δωμάτιο με την κοπέλα και να μου κρατάς στοργικά το χέρι. Ξέρεις, έχω αδυναμία στις μεγάλες γυναίκες.
ΤΣΑΤΣΑ: Τρελάθηκες; Εγώ είμαι υπηρεσία, δεν κάνω τέτοια πράγματα.
ΤΑΚΜΑΝ: Δεν είσαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία που το προτείνω αυτό.
ΤΣΑΤΣΑ: Ξέρεις άλλες υπηρεσίες να δέχονται αυτό το πράγμα;
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Πίττες): Πολλές.
ΤΣΑΤΣΑ: Ποιες;
ΤΑΚΜΑΝ: Δε θέλω να τις κατονομάσω. Στις 29/05/2013 είχα δώσει 110 ευρώ σε υπηρεσία που δούλευε στο μαγαζί αυτό και δέχτηκε.
ΚΟΥΔΟΥΝΙ: (ήχος κουδουνιού).
ΤΣΑΤΣΑ: Περίμενε λίγο.
ΤΑΚΜΑΝ: ΟΚ.
Κατόπιν, μπήκαν δυο πελάτες, ο ένας εκ των οποίων έβγαζε την αύρα του «Μπάο Μπάο την μπάκα σου κοιτάω, Μπάο Μπάο σε βλέπω και γελάω». Μόλις είδαν τη Σοφία, ρώτησαν την τσατσά «Τι ώρα ανοίγει το μαγαζί το πρωί;» και εξαφανίστηκαν.
Ο διάλογος που ακολούθησε, ήταν ο εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, αυτό που ζητάς, δε γίνεται.
ΤΑΚΜΑΝ: Καλά, θα σου ζητήσω κάτι πιο εύκολο. Έχω μανία με τα κοσμήματα. Μη με παρεξηγείς, δεν είμαι κλέφτης. Μπορείς να δανείσεις στην κοπέλα τα δικά σου, όση ώρα θα είμαστε στο δωμάτιο;
ΤΣΑΤΣΑ: Παιδάκι μου, πας καλά;
ΤΑΚΜΑΝ (με αυτοπεποίθηση): Βεβαίως.
ΤΣΑΤΣΑ: Ούτε και αυτό γίνεται. Πήγαινε έξω σε παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ (γελώντας σαν κορνούτος): ΟΚ.
Σχόλιο: Πίστεψα ότι στην εποχή της κρίσης αγοράζεις ολόκληρο μπουρδέλο με 100 ευρώ, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω.
Κατόπιν, επισκέφτηκα το στούντιο της οδού Θησέως 40 για δεύτερη φορά. Η στιχομυθία που ακολούθησε, ήταν η κάτωθι:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν; Ποιο πρόγραμμα θα πάρεις;
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορώ να δω άλλη μια φορά την κοπέλα;
ΤΣΑΤΣΑ: Μα, την είδες πριν από λίγο.
ΤΑΚΜΑΝ: Θέλω να την ξαναδώ. Έχω λόγο.
Στη συνέχεια, η τσατσά φώναξε την πουτάνα στο σαλόνι.
ΤΑΚΜΑΝ: Για να δω λίγο τα χέρια σου. Άκυρο, δε φοράς κοσμήματα.
ΠΟΥΤΑΝΑ: Μόνο αυτό φοράω (και μου έδειξε ένα λαστιχένιο βραχιόλι).
ΤΑΚΜΑΝ: It is not enough.
ΤΑΚΜΑΝ: Καληνύχτα και συγνώμη για την ενόχληση.
ΤΣΑΤΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ: (ανάδρομος μορφασμός κογιότ).
Κατόπιν, πήρα ΤΑΧΙ και πήγα στο στούντιο της οδού Αριστοτέλους 5 για δεύτερη επίσκεψη (ώρα
άφιξης: 22:10 – τα περιθώρια είχαν στενέψει). Το σαλόνι, όπως και πριν, ήταν γεμάτο (περίμεναν 3-
4 άτομα). Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά, ήταν η εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, ποιο πρόγραμμα θα πάρεις;
ΤΑΚΜΑΝ (φοβισμένος): Μπορείς να ανέβεις τη σκάλα μαζί μου;
ΤΣΑΤΣΑ: Όχι. Πες μου για ποιο ακριβώς πρόγραμμα ενδιαφέρεσαι, για να σου πω την τιμή.
ΤΑΚΜΑΝ: Είναι δύσκολο να σου πω μπροστά στον κόσμο.
ΤΣΑΤΣΑ: Λέγε. Δε μας ακούει κανείς.
ΤΑΚΜΑΝ: Λοιπόν, έχω μαζί μου 100 ευρώ. Αυτό που θέλω από εσένα είναι να μπεις στο δωμάτιο με
την κοπέλα και να σου κρατάω τα χέρια.
ΤΣΑΤΣΑ (με ψυχραιμία Αγγλίδας): Δε γίνεται. Εγώ είμαι υπηρεσία.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Πειρατή): Μπορείς τουλάχιστον να δανείσεις στην κοπέλα ένα
από τα κοσμήματά σου;
ΤΣΑΤΣΑ: Όχι. Δε γίνονται αυτά τα πράγματα.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Συρίλο στο Καρουζέλ): Καλά. Θα πάρω το απλό τότε.
Στη συνέχεια, έδωσα 50 ευρώ στην τσατσά και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο 1.
Δ) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Μόλις μπήκα στο κόκκινο δωμάτιο, γδύθηκα, βόλεψα τα πράγματά μου, και κατούρησα στη ντουζιέρα. Κατόπιν, ξάπλωσα ανάσκελα στο πορνοκρέβατο και περίμενα την πουτάνα.
Μετά από 10 λεπτά, ήρθε η Αριάνα. Ο διάλογος που ακολούθησε, ήταν ο εξής:
ΑΡΙΑΝΑ: Γεια σου μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Αξιώτη ταβερνιάρη): Γεια.
ΑΡΙΑΝΑ: Τι κάνεις μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Ήρθα εδώ για να γιορτάσω μια από τις πιο ευχάριστες μέρες της ζωής μου. Βρήκα δουλειά στην Αγγλία, ύστερα από 4 μήνες ανεργίας και αβεβαιότητας. Φεύγω την Κυριακή στις 12:20 με την Easy Jet. Η υπηρεσία όμως, δε συμβάλλει στο να περάσω καλά. Προσφέρθηκα να της δώσω 100 ευρώ, για να μπει μαζί σου στο δωμάτιο και να της κρατάω τα χεράκια. Δυστυχώς, αρνήθηκε. Μπορείς να κατέβεις κάτω να της το ζητήσεις; Είμαι σίγουρος ότι θα την πείσεις πιο εύκολα. Στη χειρότερη περίπτωση, πες της να σου δανείσει ένα από τα κοσμήματά της.
ΑΡΙΑΝΑ: Θα κάνω ότι μπορώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Σε ευχαριστώ.
Μετά από 2 λεπτά …
ΤΑΚΜΑΝ: Τι έγινε;
ΑΡΙΑΝΑ: Μου έδωσε αυτό το δαχτυλίδι.
ΤΑΚΜΑΝ: Γιατί δε δέχτηκε να μπει στο δωμάτιο; Δε θα της έκανα κακό.
ΑΡΙΑΝΑ: Ήθελε περισσότερα χρήματα.
ΤΑΚΜΑΝ: Όταν πάρω τον πρώτο μου μισθό, θα κατέβω Αθήνα με την πρώτη ευκαιρία. Φυσικά, θα περάσω από εδώ και θα της δώσω τα διπλάσια.
ΑΡΙΑΝΑ: Θα δώσεις τώρα στην κυρία ένα μικρό μπουρμπουάρ, για τη χάρη που σου έκανε;
ΤΑΚΜΑΝ: Θα της δώσω 5 ευρώ.
ΑΡΙΑΝΑ: Τι θες να κάνουμε τώρα;
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του βουλευτή του Σύριζα που σπάει καρύδια): Θα ξαπλώσω μπρούμυτα, θα μου χαϊδεύεις τα χέρια, έως ότου χύσω στο βρακί.
ΑΡΙΑΝΑ (με νάζι): Σε καυλώνει το δαχτυλίδι της κυρίας;
ΤΑΚΜΑΝ: Πολύ.
ΑΡΙΑΝΑ: Έτσι μωρό μου, θέλω να σε δω να χύνεις.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορείς να βάλεις το βραχιόλι στο αριστερό χέρι, ώστε να υπάρχει ομοιόμορφη κατανομή των κοσμημάτων;
ΑΡΙΑΝΑ: Βεβαίως.
Στη συνέχεια, πήρα θέση μάχης και άρχισα να τρίβω τον πούτσο μου με πάθος στο σεντόνι. Η έκκριση αδρεναλίνης και ντοπαμίνης από τον εγκέφαλό μου ήταν εντονότατη. Καθώς έκανα γυαλόχαρτο τα τρικ-τρικ της πουτάνας, τα χέρια μου είχαν ιδρώσει, λες και έδινα πανελλήνιες εξετάσεις. Εκείνη τη στιγμή είχα πείσει τον εαυτό μου με τη δύναμη της αυθυποβολής, ότι καθόμουν δίπλα σε μια 80άχρονη χήρα στο ταχυδρομείο και ρίχναμε παρέα μπινελίκια στους υπαλλήλους που ήταν «Τα ζώα μου τα αργά». Μετά από 3 λεπτά, η δύναμη της τριβής σε συνδυασμό με την κάθετη αντίδραση του δαπέδου έκανε το θαύμα της. Το βρακί μου κατακλύστηκε από 7 δισεκατομμύρια σπερματοζωάρια.
Ε) ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
Κατόπιν, ακολούθησε η κάτωθι στιχομυθία:
ΑΡΙΑΝΑ: Θες τίποτα άλλο μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Όχι, ευχαριστώ. Μπορείς να πηγαίνεις.
ΑΡΙΑΝΑ: Χάρηκα για τη γνωριμία.
ΤΑΚΜΑΝ: Me too.
Μετά την αποχώρηση της πουτάνας από το δωμάτιο 1, ντύθηκα, βόλεψα τα πράγματά μου, και κατέβηκα στο σαλόνι. Εκείνη τη στιγμή, δεν υπήρχε ψυχή. Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά, ήταν η εξής:
ΤΑΚΜΑΝ: Δεν πιστεύω να με παρεξήγησες, με αυτό που σου πρότεινα.
ΤΣΑΤΣΑ: Τσου.
ΤΑΚΜΑΝ: Την Κυριακή το μεσημέρι πάω London Gatwick, γιατί βρήκα δουλειά.
ΤΣΑΤΣΑ: Στο καλό να πας. Όταν ξανάρθεις, να μας φέρεις ξένο συνάλλαγμα.
ΤΑΚΜΑΝ: Εννοείται. Εσύ μόνο βράδυ δουλεύεις;
ΤΣΑΤΣΑ: Άλλες φορές δουλεύω στη νυχτερινή και άλλες στην πρωινή βάρδια. Δεν υπάρχει κανόνας.
ΤΑΚΜΑΝ: Τέλεια. See you later.
ΣΤ) ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
Εμφάνιση κοπέλας: 10 (φορούσε cross-cross).
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας: 10 (έκανε ότι μπορούσε για να με ευχαριστήσει).
Χώρος / καθαριότητα χώρου: 10 (το μαγαζί άστραφτε από καθαριότητα).
Συμπεριφορά τσατσάς: 7 (τυπική, ευγενική, και ψηλομύτα).
Πρόσβαση: 8 (δε βρίσκεται κοντά σε στάση μετρό).
Σχέση απόδοσης / τιμής: 7 (καλή η κοπελίτσα, αλλά εγώ την τσατσά ήθελα).
Στις 24/04/2015 ώρα 16:09 έλαβα e-mail πρόσληψης από το ONS. Φυσικά, αποφάσισα να γιορτάσω ένα από τα πιο ευχάριστα γεγονότα της ζωής μου με στουντιότσαρκα.
Β) AVAILABLE BUDGET
50 EUR.
Γ) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟΤΣΑΡΚΑΣ
Στις 18:47 την ίδια μέρα ξεκίνησα από το σπίτι μου, κουβαλώντας όπως πάντα, την πράσινη συνεδριανή τσάντα για μασκότ. Κατηφορίζοντας την οδό Κυψέλης, τηλεφώνησα σε Γιοντώ, Τρ, Δανάη, και Πινόκιο. Στη συνέχεια, πήρα ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ και κατέβηκα στο Νέο Κόσμο (ώρα 20:02).
1ος σταθμός: Ηλία Ηλιού 82 (κλειστό).
Κατόπιν, πήρα το ΜΕΤΡΟ και κατέβηκα ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ.
2ος σταθμός: Συγγρού 108 (κλειστό).
3ος σταθμός: Συγγρού 144.
Μπαίνοντας στο X-bar, με υποδέχτηκε ένας μαυροφορεμένος τύπος, ο οποίος έβγαζε την αύρα του Σομελιέ Ινδικού εστιατορίου στη Ζάκυνθο. Η στιχομυθία που ακολούθησε, ήταν η εξής:
RECEPTIONIST: Γεια σας. Τι θα θέλατε;
ΤΑΚΜΑΝ: Εδώ εκτός από bar είναι και στούντιο;
RECEPTIONIST: Βεβαίως. Καθίστε κάπου και θα έρθουν οι κοπέλες, να τις δείτε.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα της Ευγενίας Β/Δ): Μάλιστα.
ΤΑΚΜΑΝ (μετά από κλάσματα δευτερολέπτου): Πάω αλλού καλύτερα. Δεν έχει εδώ, αυτό που ψάχνω.
RECEPTIONIST: (ανεστραμμένη γκριμάτσα του Γύπα).
4ος σταθμός: Αριστοτέλους 6.
Υπηρεσία: Ξανθιά, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 55, φορούσε μαύρη μπλούζα και μαύρο παντελόνι. Από τρικ-τρικ, τζίφος (στην αρχή ξεγελάστηκα και νόμιζα ότι φορούσε, αλλά σύντομα διαπιστωσα ότι έπαιζε με τα κλειδιά της). Η γυναίκα αυτή έβγαζε την αύρα της μοναχικής ταξιδιώτισσας, που επισκέπτεται το Πευκί λίγο πριν το Δεκαπενταύγουστο, για να κάνει τα μπάνια της.
Πουτάνες: Εκείνη την ώρα, εργαζόντουσαν τρεις κοπέλες, η μια εκ των οποίων ήταν Αγγλίδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες φορούσαν χρυσαφικά.
Κοσμοσυρροή: Η μια από τις τρεις πουτάνες, ήταν απασχολημένη στο δωμάτιο. Στο σαλόνι, περίμενα με έναν τύπο γύρω στα 40.
Φυσικά, επειδή η τσατσά δεν ήταν ”eligible” για τη φαντασίωσή μου, αποχώρησα ευγενικά.
5ος σταθμός: Αριστοτέλους 5.
Υπηρεσία: Ξανθιά, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 50, φορούσε παντελόνι και ring-ring. Φτυστή η μαμά του Σεφερλή, στη σειρά «Κορίτσια, ο Μάρκουλης».
Πουτάνα: Ήταν ηλικίας 20-25 και φορούσε ένα χρυσό βραχιόλι.
Κοσμοσυρροή: Αρχικά, περίμενα στο σαλόνι μαζί με έναν συναγωνιστή, ενώ η πουτάνα ήταν στο δωμάτιο. Μετά από 10 λεπτά, ήρθε ένας πελάτης με baby face και η τσατσά του ζήτησε ταυτότητα, για να επιβεβαιώσει ότι ήταν άνω των 18 ετών.
Το συγκεκριμένο στούντιο θεωρήθηκε “short-listed”. Ωστόσο, αποφάσισα να συνεχίσω την τσάρκα μου, με σκοπό να βρω υπηρεσία ηλικίας άνω των 65 με φούστα και τρικ-τρικ. Έτσι λοιπόν, πήρα το 040 και κατέβηκα στην πρώτη στάση επί της οδού Θησέως.
6ος σταθμός: Θησέως 35.
Υπηρεσία: Μελαχρινή, Ελλεηνίδα, ηλικίας γύρω στα 65, φορούσε άσπρη μπλούζα, μαύρο παντελόνι και μια πανδαισία από τρικ-τρικ. Η εν λόγω κυρία έβγαζε την αύρα της καθηγήτριας των Αγγλικών, που προσπαθεί να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ simple present και present continuous σε παιδιά με σύνδρομο Down.
Πουτάνα: Μια αδιάφορη καθημερινή κοπέλα.
Κοσμοσυρροή: Νέκρα.
Η συγκεκριμένη τσατσά με καύλωσε άγρια. Παρόλα αυτά, αποφάσισα να αναζητήσω την τελειότητα, συνεχίζοντας την τσάρκα μου.
7ος σταθμός: Θησέως 40.
Υπηρεσία: Ηλικίας γύρω στα 60, πιθανόν Ελλεηνίδα, φορούσε ροζ πουλόβερ, φούτερ και αθλητικά παπούτσια. Όταν με υποδέχτηκε, είχε σταυρωμένα τα χέρια πίσω από το σώμα της, λες και χόρευε Καλαματιανό. Σύντομα βέβαια, αποκάλυψε τον αντιεπαγγελματισμό της (δε φορούσε ούτε ένα ντριν ντριν).
Πουτάνα: Ούτε καν την πρόσεξα.
Κοσμοσυρροή: Δεν υπήρχε άλλος πελάτης εκείνη την ώρα.
Όπως καταλαβαίνετε, για τη συγκεκριμένη τσατσά δε θα έσκαγα ούτε 1 ευρώ.
8ος σταθμός: Θησέως 22.
Το μαγαζί αυτό λειτουργεί σαν στούντιο και σαν μασατζίδικο ταυτόχρονα.
Υπηρεσία: Ταυλανδή ηλικίας γύρω στα 50. Φορούσε παντελόνι και τα χέρια της ήταν γυμνά από cross-cross.
Πουτάνα: Απαξίωσα να την κοιτάξω.
Μετά το σαλονάρισμα, αποχώρησα με την ταχύτητα του φωτός.
Στη συνέχεια, έκανα ανάληψη 50 ευρώ από την Attika Bank, με σκοπό να τιμήσω το στούντιο της οδού Θησέως 35.
Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά κατά τη δεύτερη επίσκεψή μου, ήταν η εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, ποιο πρόγραμμα θα πάρετε;
ΤΑΚΜΑΝ: Θα σου πω, τι ακριβώς θέλω. Αυτή τη στιγμή, έχω πάνω μου 100 ευρώ. Αυτό που θέλω από εσένα είναι, να πάρεις αυτά τα χρήματα, να μπεις στο δωμάτιο με την κοπέλα και να μου κρατάς στοργικά το χέρι. Ξέρεις, έχω αδυναμία στις μεγάλες γυναίκες.
ΤΣΑΤΣΑ: Τρελάθηκες; Εγώ είμαι υπηρεσία, δεν κάνω τέτοια πράγματα.
ΤΑΚΜΑΝ: Δεν είσαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία που το προτείνω αυτό.
ΤΣΑΤΣΑ: Ξέρεις άλλες υπηρεσίες να δέχονται αυτό το πράγμα;
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Πίττες): Πολλές.
ΤΣΑΤΣΑ: Ποιες;
ΤΑΚΜΑΝ: Δε θέλω να τις κατονομάσω. Στις 29/05/2013 είχα δώσει 110 ευρώ σε υπηρεσία που δούλευε στο μαγαζί αυτό και δέχτηκε.
ΚΟΥΔΟΥΝΙ: (ήχος κουδουνιού).
ΤΣΑΤΣΑ: Περίμενε λίγο.
ΤΑΚΜΑΝ: ΟΚ.
Κατόπιν, μπήκαν δυο πελάτες, ο ένας εκ των οποίων έβγαζε την αύρα του «Μπάο Μπάο την μπάκα σου κοιτάω, Μπάο Μπάο σε βλέπω και γελάω». Μόλις είδαν τη Σοφία, ρώτησαν την τσατσά «Τι ώρα ανοίγει το μαγαζί το πρωί;» και εξαφανίστηκαν.
Ο διάλογος που ακολούθησε, ήταν ο εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, αυτό που ζητάς, δε γίνεται.
ΤΑΚΜΑΝ: Καλά, θα σου ζητήσω κάτι πιο εύκολο. Έχω μανία με τα κοσμήματα. Μη με παρεξηγείς, δεν είμαι κλέφτης. Μπορείς να δανείσεις στην κοπέλα τα δικά σου, όση ώρα θα είμαστε στο δωμάτιο;
ΤΣΑΤΣΑ: Παιδάκι μου, πας καλά;
ΤΑΚΜΑΝ (με αυτοπεποίθηση): Βεβαίως.
ΤΣΑΤΣΑ: Ούτε και αυτό γίνεται. Πήγαινε έξω σε παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ (γελώντας σαν κορνούτος): ΟΚ.
Σχόλιο: Πίστεψα ότι στην εποχή της κρίσης αγοράζεις ολόκληρο μπουρδέλο με 100 ευρώ, αλλά δυστυχώς έπεσα έξω.
Κατόπιν, επισκέφτηκα το στούντιο της οδού Θησέως 40 για δεύτερη φορά. Η στιχομυθία που ακολούθησε, ήταν η κάτωθι:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν; Ποιο πρόγραμμα θα πάρεις;
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορώ να δω άλλη μια φορά την κοπέλα;
ΤΣΑΤΣΑ: Μα, την είδες πριν από λίγο.
ΤΑΚΜΑΝ: Θέλω να την ξαναδώ. Έχω λόγο.
Στη συνέχεια, η τσατσά φώναξε την πουτάνα στο σαλόνι.
ΤΑΚΜΑΝ: Για να δω λίγο τα χέρια σου. Άκυρο, δε φοράς κοσμήματα.
ΠΟΥΤΑΝΑ: Μόνο αυτό φοράω (και μου έδειξε ένα λαστιχένιο βραχιόλι).
ΤΑΚΜΑΝ: It is not enough.
ΤΑΚΜΑΝ: Καληνύχτα και συγνώμη για την ενόχληση.
ΤΣΑΤΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ: (ανάδρομος μορφασμός κογιότ).
Κατόπιν, πήρα ΤΑΧΙ και πήγα στο στούντιο της οδού Αριστοτέλους 5 για δεύτερη επίσκεψη (ώρα
άφιξης: 22:10 – τα περιθώρια είχαν στενέψει). Το σαλόνι, όπως και πριν, ήταν γεμάτο (περίμεναν 3-
4 άτομα). Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά, ήταν η εξής:
ΤΣΑΤΣΑ: Λοιπόν, ποιο πρόγραμμα θα πάρεις;
ΤΑΚΜΑΝ (φοβισμένος): Μπορείς να ανέβεις τη σκάλα μαζί μου;
ΤΣΑΤΣΑ: Όχι. Πες μου για ποιο ακριβώς πρόγραμμα ενδιαφέρεσαι, για να σου πω την τιμή.
ΤΑΚΜΑΝ: Είναι δύσκολο να σου πω μπροστά στον κόσμο.
ΤΣΑΤΣΑ: Λέγε. Δε μας ακούει κανείς.
ΤΑΚΜΑΝ: Λοιπόν, έχω μαζί μου 100 ευρώ. Αυτό που θέλω από εσένα είναι να μπεις στο δωμάτιο με
την κοπέλα και να σου κρατάω τα χέρια.
ΤΣΑΤΣΑ (με ψυχραιμία Αγγλίδας): Δε γίνεται. Εγώ είμαι υπηρεσία.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Πειρατή): Μπορείς τουλάχιστον να δανείσεις στην κοπέλα ένα
από τα κοσμήματά σου;
ΤΣΑΤΣΑ: Όχι. Δε γίνονται αυτά τα πράγματα.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Συρίλο στο Καρουζέλ): Καλά. Θα πάρω το απλό τότε.
Στη συνέχεια, έδωσα 50 ευρώ στην τσατσά και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο 1.
Δ) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Μόλις μπήκα στο κόκκινο δωμάτιο, γδύθηκα, βόλεψα τα πράγματά μου, και κατούρησα στη ντουζιέρα. Κατόπιν, ξάπλωσα ανάσκελα στο πορνοκρέβατο και περίμενα την πουτάνα.
Μετά από 10 λεπτά, ήρθε η Αριάνα. Ο διάλογος που ακολούθησε, ήταν ο εξής:
ΑΡΙΑΝΑ: Γεια σου μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του Αξιώτη ταβερνιάρη): Γεια.
ΑΡΙΑΝΑ: Τι κάνεις μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Ήρθα εδώ για να γιορτάσω μια από τις πιο ευχάριστες μέρες της ζωής μου. Βρήκα δουλειά στην Αγγλία, ύστερα από 4 μήνες ανεργίας και αβεβαιότητας. Φεύγω την Κυριακή στις 12:20 με την Easy Jet. Η υπηρεσία όμως, δε συμβάλλει στο να περάσω καλά. Προσφέρθηκα να της δώσω 100 ευρώ, για να μπει μαζί σου στο δωμάτιο και να της κρατάω τα χεράκια. Δυστυχώς, αρνήθηκε. Μπορείς να κατέβεις κάτω να της το ζητήσεις; Είμαι σίγουρος ότι θα την πείσεις πιο εύκολα. Στη χειρότερη περίπτωση, πες της να σου δανείσει ένα από τα κοσμήματά της.
ΑΡΙΑΝΑ: Θα κάνω ότι μπορώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Σε ευχαριστώ.
Μετά από 2 λεπτά …
ΤΑΚΜΑΝ: Τι έγινε;
ΑΡΙΑΝΑ: Μου έδωσε αυτό το δαχτυλίδι.
ΤΑΚΜΑΝ: Γιατί δε δέχτηκε να μπει στο δωμάτιο; Δε θα της έκανα κακό.
ΑΡΙΑΝΑ: Ήθελε περισσότερα χρήματα.
ΤΑΚΜΑΝ: Όταν πάρω τον πρώτο μου μισθό, θα κατέβω Αθήνα με την πρώτη ευκαιρία. Φυσικά, θα περάσω από εδώ και θα της δώσω τα διπλάσια.
ΑΡΙΑΝΑ: Θα δώσεις τώρα στην κυρία ένα μικρό μπουρμπουάρ, για τη χάρη που σου έκανε;
ΤΑΚΜΑΝ: Θα της δώσω 5 ευρώ.
ΑΡΙΑΝΑ: Τι θες να κάνουμε τώρα;
ΤΑΚΜΑΝ (βγάζοντας την αύρα του βουλευτή του Σύριζα που σπάει καρύδια): Θα ξαπλώσω μπρούμυτα, θα μου χαϊδεύεις τα χέρια, έως ότου χύσω στο βρακί.
ΑΡΙΑΝΑ (με νάζι): Σε καυλώνει το δαχτυλίδι της κυρίας;
ΤΑΚΜΑΝ: Πολύ.
ΑΡΙΑΝΑ: Έτσι μωρό μου, θέλω να σε δω να χύνεις.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορείς να βάλεις το βραχιόλι στο αριστερό χέρι, ώστε να υπάρχει ομοιόμορφη κατανομή των κοσμημάτων;
ΑΡΙΑΝΑ: Βεβαίως.
Στη συνέχεια, πήρα θέση μάχης και άρχισα να τρίβω τον πούτσο μου με πάθος στο σεντόνι. Η έκκριση αδρεναλίνης και ντοπαμίνης από τον εγκέφαλό μου ήταν εντονότατη. Καθώς έκανα γυαλόχαρτο τα τρικ-τρικ της πουτάνας, τα χέρια μου είχαν ιδρώσει, λες και έδινα πανελλήνιες εξετάσεις. Εκείνη τη στιγμή είχα πείσει τον εαυτό μου με τη δύναμη της αυθυποβολής, ότι καθόμουν δίπλα σε μια 80άχρονη χήρα στο ταχυδρομείο και ρίχναμε παρέα μπινελίκια στους υπαλλήλους που ήταν «Τα ζώα μου τα αργά». Μετά από 3 λεπτά, η δύναμη της τριβής σε συνδυασμό με την κάθετη αντίδραση του δαπέδου έκανε το θαύμα της. Το βρακί μου κατακλύστηκε από 7 δισεκατομμύρια σπερματοζωάρια.
Ε) ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
Κατόπιν, ακολούθησε η κάτωθι στιχομυθία:
ΑΡΙΑΝΑ: Θες τίποτα άλλο μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Όχι, ευχαριστώ. Μπορείς να πηγαίνεις.
ΑΡΙΑΝΑ: Χάρηκα για τη γνωριμία.
ΤΑΚΜΑΝ: Me too.
Μετά την αποχώρηση της πουτάνας από το δωμάτιο 1, ντύθηκα, βόλεψα τα πράγματά μου, και κατέβηκα στο σαλόνι. Εκείνη τη στιγμή, δεν υπήρχε ψυχή. Η στιχομυθία που ακολούθησε με την τσατσά, ήταν η εξής:
ΤΑΚΜΑΝ: Δεν πιστεύω να με παρεξήγησες, με αυτό που σου πρότεινα.
ΤΣΑΤΣΑ: Τσου.
ΤΑΚΜΑΝ: Την Κυριακή το μεσημέρι πάω London Gatwick, γιατί βρήκα δουλειά.
ΤΣΑΤΣΑ: Στο καλό να πας. Όταν ξανάρθεις, να μας φέρεις ξένο συνάλλαγμα.
ΤΑΚΜΑΝ: Εννοείται. Εσύ μόνο βράδυ δουλεύεις;
ΤΣΑΤΣΑ: Άλλες φορές δουλεύω στη νυχτερινή και άλλες στην πρωινή βάρδια. Δεν υπάρχει κανόνας.
ΤΑΚΜΑΝ: Τέλεια. See you later.
ΣΤ) ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
Εμφάνιση κοπέλας: 10 (φορούσε cross-cross).
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας: 10 (έκανε ότι μπορούσε για να με ευχαριστήσει).
Χώρος / καθαριότητα χώρου: 10 (το μαγαζί άστραφτε από καθαριότητα).
Συμπεριφορά τσατσάς: 7 (τυπική, ευγενική, και ψηλομύτα).
Πρόσβαση: 8 (δε βρίσκεται κοντά σε στάση μετρό).
Σχέση απόδοσης / τιμής: 7 (καλή η κοπελίτσα, αλλά εγώ την τσατσά ήθελα).
Πληροφορίες Επίσκεψης
Όνομα κοπέλας
Αριάνα
Σχόλια
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Ωραίος ο ΤΑΚΜΑΝ