Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 136 10
Μπουρδέλα
222025
Γενική βαθμολογία
7.9
Εμφάνιση κοπέλας
7.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
8.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Βράδυ Δευτέρας καὶ οἱ καιρικὲς συνθήκες πρόσφορες γιὰ ἐξόρμηση εἰς τοὺς οἴκους ἀνοχῆς. Ἐκ τῶν πραγμάτων, μία πρώτη εὐκαιρία νὰ συνευρεθῶ μὲ ἐργαζόμενη ἡ ὁποία θὰ μοῦ ἀρέσῃ ὀπτικά (κυρίως), χωρὶς βέβαια νὰ παραθεωρηθοῦν οἱ προσφερόμενες ὑπηρεσίες. Ἡ περιήγηση περιλάμβανε ἀρκετὲς οἰκίες σὲ Φυλῆς, Φωκαίας καὶ Διδύμου (ὅρα Ἡμερησία Ἐνημέρωση, 11 ΝΟΕ, σ. 8163). Ξεχώρισα 2-3 ἐργαζόμενες στὴ Φωκαίας, ἀλλὰ τὸ παγωμένο βλέμμα αὐτῶν μὲ ἀπώθησε.
Γνωρίζουμε ὅτι σὲ κάποια σπιτάκια στὴν ὁδὸ Διδύμου ὑπάρχει μιᾶ τρόπον τινὰ «χαλαρότητα» στὸν χρόνο παραμονὴς στὸ δωμάτιο. Δηλαδὴ δὲν κρούουν θύρα στὸ 9ο ἥ 10ο λεπτό. Ἀρκεῖ βεβαίως νὰ μὴν ἰσχύει πολυπληθῆς ἀναμονὴ στὸ σαλόνι. Τὸ κτήριο τῆς Διδύμου 22 ἀποτελεῖ τέτοια περίπτωση. Με ἕνα μαγαζί στὸ ἱσόγειο ἀριστερὰ καὶ ἕνα στὸν ὅροφο. Στὸ ἱσόγειο ἦταν κλειστὸ τότε. Στὸν ὅροφο γνώριζα γιὰ τὴν ὕπαρξη τῆς Ἄγγέλας. Μόνο ὅτι εἶναι ὄμορφη μὲ δυνατὸ πρόγραμμα. Στὸ σαλόνι ὑπῆρχε ἕνα μόνο ἄτομο τὸ ὅποῖο περίμενε νὰ δεῖ τὶς διαθέσιμες κοπέλες. Ἡ χοντρὴ τσατσά παρουσίασε δύο ἐργαζόμενες: τὴν ΑΓΓΕΛΑ καὶ τὴν ΣΤΕΛΛΑ. Μᾶς χαιρέτησαν, ἔκαναν μιᾶ στροφὴ καὶ γύρισαν στὴν κουζίνα. Ταυτόχρονα βγῆκε ἀπὸ τὸ δωμάτιο στὰ ἀριστερὰ ἡ ΡΙΤΑ. Ὁ ἄνθρωπος ἔφυγε. Ὥστε διαθέσιμες τρεῖς ἐργαζόμενες (σὲ συνεχὲς ὡράριο ἀπὸ πρωΐας). Ἡ ΑΓΓΕΛΑ εἶναι μιᾶ τσουπωτὴ γυναῖκα μὲ λίγο κοιλίτσα, ἡλικίας 29-30 ἐτῶν, 2.5ρι στῆθος, καστανὰ καρὲ μαλλιὰ καὶ πράσινα μάτια. Τὸ δυνάτο σημεῖο εἶναι τὸ λάγνο πρόσωπό της. Σὲ ἐρεθίζει. Ἡ ΣΤΕΛΛΑ εἶναι νεότερη, αδύνατη καὶ μαυρομάλλα. Ὅμορφη κοπέλα. Ἡ ΡΙΤΑ εἶναι ψηλὴ μπαμπάτσιτη κοπέλα, καστανομάλλα, περιπου 27 ἐτῶν, 2ρι στῆθος καὶ ὄμορφο πρόσωπο. Οἱ ἐκδιδόμενες φοροῦσαν μόνο ἐσώρουχα (καὶ τακούνια). Γιὰ ὅλες ἀνακοινώθηκε ἐλεύθερο στοματικό, φιλιά, 69 καὶ ἐκτόνωση στὸ στόμα ἤ σῶμα. Διάλεξα τὴν Ἀγγέλα διότι μὲ ἐξίταρε τὸ βλέμμα της καὶ προσέφερε CIM. Πάντα ὑπάρχει ῥίσκο μὲ κάθε πόρνη. Δὲν εἶμαι βέβαια οἰωνοσκόπος γιὰ νὰ προβλέψω τὸ μέλλον. Ἐμπιστεύθηκα τὸ ἔνστικτό μου. Οὔτε διάβασα ἀναλυτικά κριτικές. Ὅταν δὲν περνᾶς καλά με κάποια, ἁπλά δὲν ξαναπᾶς. Δὲν ἐπιμένεις. Βέβαια, ὑπάρχει καὶ ὁ παράγοντας τῆς «χημείας».
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ: Καταρχᾶς σημειώνω ὅτι ὁ ἑν λόγῳ οἶκος τοῦ ὁρόφου ἔχει μόνο ΔΥΟ δωμάτια. Ἕνα στὰ δεξιὰ μολὶς μπεῖς στὸ σαλόνι (μὲ δύο φύλλα ὡς πόρτα/ σὲ τοῦτο πέρασα) καὶ ἕνα στὰ ἀριστερὰ πίσω ἁπὸ τὸ σαλονάκι. Τρεῖς οἱ πόρνες, δύο τὰ δωμάτια, ὅπερ μεθερμηνεύεται ὅτι σὲ αὐξημένη ἐπισκεψιμότητα, θὰ ὑπάρχει παρατεταμένη χρονικὴ ἀναμονή. Ἡ τσατσά εἶναι τυπικὴ στοὺς τρόπους. Πλήρωσα τὸ ἀντίτιμο τῶν εἴκοσι εὐρῶ καὶ μὲ ἔβαλε στὸ δωμάτιο. Ὁ χῶρος εἶναι περιποιημένος καὶ καθαρὸς. Παρκὲ πάτωμα, ἀλλὰ παλαιὰ ἡ ἀνακαίνιση. Στρωμένη μοκέτα κάτω ἀπὸ τὸ κρεβάτι. Μεγαλος νιπτῆρας, ἐπάνω φιάλη μὲ ὑγρὸ ῥύμμα καὶ χαρτί. Δηλ χῶρος πολύ ἄνω τοῦ μέρου ὅρου τῆς περιοχῆς (ὄχι βέβαια studio). Εἶχα τὴν λανθασμένη ἐντύπωση ὅτι ὑπῆρχε ντουζιέρα. Ῥώτησα, κακῶς, τὴν τσατσά και μοῦ ἔκανε «κήρυγμα» ὅτι μόνο στὰ studio ὑπάρχει αὐτὴ ἡ δυνατότητα. Τέλος πάντων. Τηλεόραση δὲν ὑπῆρχε, ὄμως σε τραπεζάκι ὐπῆρχε ἡχεῖο στὸ ὁποῖο ἔπαιζε online, σὲ κανονικὴ ἔνταση, ἑλληνικὴ μουσικὴ ἀπὸ τὸν ῥαδιοφωνικὸ σταθμὸ ΡΥΘΜΟΣ 94.9 FM. Θὰ ἀκολουθοῦσε ἀυτὸ ποὺ λέμε «γαμήσι μετὰ μουσικῆς!». Γδυθήκα, ἐναπόθεσα τὰ ἱμάτια στὸν καλόγερο καὶ περίμενα τὴν Ἀγγέλα. Δὲν ἄργησε νὰ ἔρθει. Εἶχε πιάσει μὲ κοτσιδάκι τὰ μαλλιά της. Εἶναι ῥωσσόφωνη καὶ δὲν γνωρίζει πολλὰ ἑλληνικά, οὔτε ἀγγικά. Ἔβγαλε τὰ ἐσώρουχα καὶ ξεκίνησαμε ὄρθιοι ἀγκαλιὲς καὶ αἰσθησιακὰ γλωσσόφιλα. Δὲν τὰ τσιγκουνεύεται. Ξάπλωσα στὴν κλίνη καὶ μὲ ῥωτησε γιὰ ταὸ στοματικό. Ἐλεύθερο, ἀπήντησα. Καλῆς ἡδονικότητας τὸ στοματικό της μὲ προσπάθειες γιὰ Deep Throat. Εἶχα σχεδὸν πλήρη στύση, ἀλλὰ μὲ ἀπογείωσε ἡ λειχία στοὺς ὄρχεις (κοινῶς ἀρχειδογλείψιμο), ὅπου ἔπαιζε ἱδανικὰ τὴν γλωσσα της καὶ ἔδειχνε νὰ τὸ ἀπολαμβάνῃ. Ἀνταλλάξαμε λιγα γλωσσόφιλα καὶ κατοπιν καταφίλησα τὰ στήθη της: Φυσικότατο (2.5ρι πεσμένο) καὶ μὲ μεγάλες ῥῶγες. Κατάλαβα ὅτι δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ τὶς πιπιλίζουν γιατὶ φάνηκε σᾶν νὰ πονᾷ. Ἔκτὸς καὶ τὸ στῆθος εἶναι ψευτικο. Ἐν συνεχείᾳ κάναμε τὴν στάση 69 γιατὶ ἥθελα αἰδοιολειχία: καθαρὸ καὶ περιποιημένο αἰδοίο, μὲ λίγο ἀνοικτά χείλη. Πέσασμα προφυλακτικοῦ καὶ sex στὶς κλασικές στάσεις, μιᾶς καὶ τὸ σῶμα της δὲν προσφέρεται γιὰ περίτεχνες κινήσεις. Ἔχει κωλάρα (δεῖτε την στὰ τέσσερα!) καὶ δέχεται μικρὰ μπατσάκια. Ἡ αἴσθηση τοῦ αἰδοίου, κατὰ τὶς διεισδύσεις, ἦταν χαλαρή. Τὸ ἀποδίδω εἶτε στὴ χρήση λιπαντικοῦ, μιᾶς καὶ δουλεύει ἀπὸ τὸ πρωΐ, εἶτε στὴν κατασκευη καθεαυτή (ὀργανικὸ θέμα). Τὸ τέλος ἤρθε μετὰ ἀπὸ παρατεταμένο ἱεραποστολικό καὶ τὰ πόδια της τέρμα ανοικτά. Σηκώθηκα ὄρθιος καὶ πῆρε τὰ σπερματικὰ ὑγρά στὸ στόμα της. Εἶχα μέρες νὰ χύσω καὶ ἀπελευθερώθηκε μεγάλη ποσότητα! Φάνηκε τοῦτο καὶ στὴν ἔκφραση τοῦ προσώπου της. Πρὸς στιγμήν φοβήθηκα ὅτι θὰ φύγει καὶ θὰ πέσουν τὰ ὑπόλοιπα στὸ κρεβάτι. Δὲν ἔγινε. Μόλις σταμάτησα, ἔτρεξε καὶ τὰ ἔπτυσε στὸν νιπτῆρα. Πῆγα δίπλα καὶ ζήτησα, ἄν ἤθελε, νὰ κάνει λίγο στοματικὸ γιὰ ταὶς ἐλἀχιστες ἐναπομείνασες ῥανίδες σπέρματος. Ἀρνήθηκε εὐγενικά. Πληθηκε στὸ στόμα καὶ μὲ χαιρέτισε. Δὲν ἐξῆλθε ἀπὸ τὴν πόρτα, αλλὰ ἀπὸ βοηθητικὴ ἡ ὁποία ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸ κουζινάκι. Τέτοια πόρτα ὑπάρχει καὶ στὸ ἄλλο δωμάτιο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Θεωρῶ ὅτι ἡ Ἀγγέλα ἀποτελεῖ τίμια περίπτωση ἐργαζόμενης. Εἶναι ὄμορφη, καθαρη καὶ σεξουαλική. Βέβαια ἔχει παραπάνω κιλά στὴν κοιλιά καὶ στὰ μπούτια. Δὲν εἶναι χοντρή, ἀλλὰ πρέπει νὰ χάσει 5-6 κιλά. Τότε θὰ γίνει πολὺ πιὸ θελκτική. Στὴν συνουσία δὲν κλέβει, ἀλλὰ δὲν προσφέρεται γιὰ ἀερροπλανικὰ καὶ δυνατὲς παλινδρομήσεις. Παίζει κυρίως σὲ ῥυθμοὺς GFE. Ἀποτελεῖ ἐπιλέξιμο πακέτο λόγῳ φιλιῶν καὶ ἐκτόνωσης στὸ στόμα. Ἐγὼ πάντως θὰ τὴν δοκιμάσω ξανά. Ἡ Ἀγγέλα οὔτε ἀκατάλληλη γιὰ τὴν ἐργασία εἴναι, οὔτε παρουσίασε σημεία κόπωσης στὸ τέλος τῆς βάρδιας. Μὴν προεξοφλοῦμε καταστάσεις με βάσει διάφορα ἀκούσματα καὶ φῆμες. Δὲν πρέπει νὰ γίνονται λογαριασμοί χωρὶς τὴν ξενοδόχο. Ὅλα ἀποδυκνύονται στὸ δωμάτιο. Διότι ὅπως ἔλεγε κι ἕνας μεγάλος χαρτοπαίκτης, ὁ Thomas Austin Preston ἥ Amarillo Slim (1928-2012): «τα ατού του καθενός φαίνονται στο τραπέζι». Συνεπῶς, ὅποιος ἰκανοποιηθεῖ ἀπὸ τὴν Χ ἤ Ψ πόρνη, θὰ ξαναπάει. Διαφορετικὰ ψάχνει ἀλλοῦ.
Γνωρίζουμε ὅτι σὲ κάποια σπιτάκια στὴν ὁδὸ Διδύμου ὑπάρχει μιᾶ τρόπον τινὰ «χαλαρότητα» στὸν χρόνο παραμονὴς στὸ δωμάτιο. Δηλαδὴ δὲν κρούουν θύρα στὸ 9ο ἥ 10ο λεπτό. Ἀρκεῖ βεβαίως νὰ μὴν ἰσχύει πολυπληθῆς ἀναμονὴ στὸ σαλόνι. Τὸ κτήριο τῆς Διδύμου 22 ἀποτελεῖ τέτοια περίπτωση. Με ἕνα μαγαζί στὸ ἱσόγειο ἀριστερὰ καὶ ἕνα στὸν ὅροφο. Στὸ ἱσόγειο ἦταν κλειστὸ τότε. Στὸν ὅροφο γνώριζα γιὰ τὴν ὕπαρξη τῆς Ἄγγέλας. Μόνο ὅτι εἶναι ὄμορφη μὲ δυνατὸ πρόγραμμα. Στὸ σαλόνι ὑπῆρχε ἕνα μόνο ἄτομο τὸ ὅποῖο περίμενε νὰ δεῖ τὶς διαθέσιμες κοπέλες. Ἡ χοντρὴ τσατσά παρουσίασε δύο ἐργαζόμενες: τὴν ΑΓΓΕΛΑ καὶ τὴν ΣΤΕΛΛΑ. Μᾶς χαιρέτησαν, ἔκαναν μιᾶ στροφὴ καὶ γύρισαν στὴν κουζίνα. Ταυτόχρονα βγῆκε ἀπὸ τὸ δωμάτιο στὰ ἀριστερὰ ἡ ΡΙΤΑ. Ὁ ἄνθρωπος ἔφυγε. Ὥστε διαθέσιμες τρεῖς ἐργαζόμενες (σὲ συνεχὲς ὡράριο ἀπὸ πρωΐας). Ἡ ΑΓΓΕΛΑ εἶναι μιᾶ τσουπωτὴ γυναῖκα μὲ λίγο κοιλίτσα, ἡλικίας 29-30 ἐτῶν, 2.5ρι στῆθος, καστανὰ καρὲ μαλλιὰ καὶ πράσινα μάτια. Τὸ δυνάτο σημεῖο εἶναι τὸ λάγνο πρόσωπό της. Σὲ ἐρεθίζει. Ἡ ΣΤΕΛΛΑ εἶναι νεότερη, αδύνατη καὶ μαυρομάλλα. Ὅμορφη κοπέλα. Ἡ ΡΙΤΑ εἶναι ψηλὴ μπαμπάτσιτη κοπέλα, καστανομάλλα, περιπου 27 ἐτῶν, 2ρι στῆθος καὶ ὄμορφο πρόσωπο. Οἱ ἐκδιδόμενες φοροῦσαν μόνο ἐσώρουχα (καὶ τακούνια). Γιὰ ὅλες ἀνακοινώθηκε ἐλεύθερο στοματικό, φιλιά, 69 καὶ ἐκτόνωση στὸ στόμα ἤ σῶμα. Διάλεξα τὴν Ἀγγέλα διότι μὲ ἐξίταρε τὸ βλέμμα της καὶ προσέφερε CIM. Πάντα ὑπάρχει ῥίσκο μὲ κάθε πόρνη. Δὲν εἶμαι βέβαια οἰωνοσκόπος γιὰ νὰ προβλέψω τὸ μέλλον. Ἐμπιστεύθηκα τὸ ἔνστικτό μου. Οὔτε διάβασα ἀναλυτικά κριτικές. Ὅταν δὲν περνᾶς καλά με κάποια, ἁπλά δὲν ξαναπᾶς. Δὲν ἐπιμένεις. Βέβαια, ὑπάρχει καὶ ὁ παράγοντας τῆς «χημείας».
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ: Καταρχᾶς σημειώνω ὅτι ὁ ἑν λόγῳ οἶκος τοῦ ὁρόφου ἔχει μόνο ΔΥΟ δωμάτια. Ἕνα στὰ δεξιὰ μολὶς μπεῖς στὸ σαλόνι (μὲ δύο φύλλα ὡς πόρτα/ σὲ τοῦτο πέρασα) καὶ ἕνα στὰ ἀριστερὰ πίσω ἁπὸ τὸ σαλονάκι. Τρεῖς οἱ πόρνες, δύο τὰ δωμάτια, ὅπερ μεθερμηνεύεται ὅτι σὲ αὐξημένη ἐπισκεψιμότητα, θὰ ὑπάρχει παρατεταμένη χρονικὴ ἀναμονή. Ἡ τσατσά εἶναι τυπικὴ στοὺς τρόπους. Πλήρωσα τὸ ἀντίτιμο τῶν εἴκοσι εὐρῶ καὶ μὲ ἔβαλε στὸ δωμάτιο. Ὁ χῶρος εἶναι περιποιημένος καὶ καθαρὸς. Παρκὲ πάτωμα, ἀλλὰ παλαιὰ ἡ ἀνακαίνιση. Στρωμένη μοκέτα κάτω ἀπὸ τὸ κρεβάτι. Μεγαλος νιπτῆρας, ἐπάνω φιάλη μὲ ὑγρὸ ῥύμμα καὶ χαρτί. Δηλ χῶρος πολύ ἄνω τοῦ μέρου ὅρου τῆς περιοχῆς (ὄχι βέβαια studio). Εἶχα τὴν λανθασμένη ἐντύπωση ὅτι ὑπῆρχε ντουζιέρα. Ῥώτησα, κακῶς, τὴν τσατσά και μοῦ ἔκανε «κήρυγμα» ὅτι μόνο στὰ studio ὑπάρχει αὐτὴ ἡ δυνατότητα. Τέλος πάντων. Τηλεόραση δὲν ὑπῆρχε, ὄμως σε τραπεζάκι ὐπῆρχε ἡχεῖο στὸ ὁποῖο ἔπαιζε online, σὲ κανονικὴ ἔνταση, ἑλληνικὴ μουσικὴ ἀπὸ τὸν ῥαδιοφωνικὸ σταθμὸ ΡΥΘΜΟΣ 94.9 FM. Θὰ ἀκολουθοῦσε ἀυτὸ ποὺ λέμε «γαμήσι μετὰ μουσικῆς!». Γδυθήκα, ἐναπόθεσα τὰ ἱμάτια στὸν καλόγερο καὶ περίμενα τὴν Ἀγγέλα. Δὲν ἄργησε νὰ ἔρθει. Εἶχε πιάσει μὲ κοτσιδάκι τὰ μαλλιά της. Εἶναι ῥωσσόφωνη καὶ δὲν γνωρίζει πολλὰ ἑλληνικά, οὔτε ἀγγικά. Ἔβγαλε τὰ ἐσώρουχα καὶ ξεκίνησαμε ὄρθιοι ἀγκαλιὲς καὶ αἰσθησιακὰ γλωσσόφιλα. Δὲν τὰ τσιγκουνεύεται. Ξάπλωσα στὴν κλίνη καὶ μὲ ῥωτησε γιὰ ταὸ στοματικό. Ἐλεύθερο, ἀπήντησα. Καλῆς ἡδονικότητας τὸ στοματικό της μὲ προσπάθειες γιὰ Deep Throat. Εἶχα σχεδὸν πλήρη στύση, ἀλλὰ μὲ ἀπογείωσε ἡ λειχία στοὺς ὄρχεις (κοινῶς ἀρχειδογλείψιμο), ὅπου ἔπαιζε ἱδανικὰ τὴν γλωσσα της καὶ ἔδειχνε νὰ τὸ ἀπολαμβάνῃ. Ἀνταλλάξαμε λιγα γλωσσόφιλα καὶ κατοπιν καταφίλησα τὰ στήθη της: Φυσικότατο (2.5ρι πεσμένο) καὶ μὲ μεγάλες ῥῶγες. Κατάλαβα ὅτι δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ τὶς πιπιλίζουν γιατὶ φάνηκε σᾶν νὰ πονᾷ. Ἔκτὸς καὶ τὸ στῆθος εἶναι ψευτικο. Ἐν συνεχείᾳ κάναμε τὴν στάση 69 γιατὶ ἥθελα αἰδοιολειχία: καθαρὸ καὶ περιποιημένο αἰδοίο, μὲ λίγο ἀνοικτά χείλη. Πέσασμα προφυλακτικοῦ καὶ sex στὶς κλασικές στάσεις, μιᾶς καὶ τὸ σῶμα της δὲν προσφέρεται γιὰ περίτεχνες κινήσεις. Ἔχει κωλάρα (δεῖτε την στὰ τέσσερα!) καὶ δέχεται μικρὰ μπατσάκια. Ἡ αἴσθηση τοῦ αἰδοίου, κατὰ τὶς διεισδύσεις, ἦταν χαλαρή. Τὸ ἀποδίδω εἶτε στὴ χρήση λιπαντικοῦ, μιᾶς καὶ δουλεύει ἀπὸ τὸ πρωΐ, εἶτε στὴν κατασκευη καθεαυτή (ὀργανικὸ θέμα). Τὸ τέλος ἤρθε μετὰ ἀπὸ παρατεταμένο ἱεραποστολικό καὶ τὰ πόδια της τέρμα ανοικτά. Σηκώθηκα ὄρθιος καὶ πῆρε τὰ σπερματικὰ ὑγρά στὸ στόμα της. Εἶχα μέρες νὰ χύσω καὶ ἀπελευθερώθηκε μεγάλη ποσότητα! Φάνηκε τοῦτο καὶ στὴν ἔκφραση τοῦ προσώπου της. Πρὸς στιγμήν φοβήθηκα ὅτι θὰ φύγει καὶ θὰ πέσουν τὰ ὑπόλοιπα στὸ κρεβάτι. Δὲν ἔγινε. Μόλις σταμάτησα, ἔτρεξε καὶ τὰ ἔπτυσε στὸν νιπτῆρα. Πῆγα δίπλα καὶ ζήτησα, ἄν ἤθελε, νὰ κάνει λίγο στοματικὸ γιὰ ταὶς ἐλἀχιστες ἐναπομείνασες ῥανίδες σπέρματος. Ἀρνήθηκε εὐγενικά. Πληθηκε στὸ στόμα καὶ μὲ χαιρέτισε. Δὲν ἐξῆλθε ἀπὸ τὴν πόρτα, αλλὰ ἀπὸ βοηθητικὴ ἡ ὁποία ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸ κουζινάκι. Τέτοια πόρτα ὑπάρχει καὶ στὸ ἄλλο δωμάτιο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Θεωρῶ ὅτι ἡ Ἀγγέλα ἀποτελεῖ τίμια περίπτωση ἐργαζόμενης. Εἶναι ὄμορφη, καθαρη καὶ σεξουαλική. Βέβαια ἔχει παραπάνω κιλά στὴν κοιλιά καὶ στὰ μπούτια. Δὲν εἶναι χοντρή, ἀλλὰ πρέπει νὰ χάσει 5-6 κιλά. Τότε θὰ γίνει πολὺ πιὸ θελκτική. Στὴν συνουσία δὲν κλέβει, ἀλλὰ δὲν προσφέρεται γιὰ ἀερροπλανικὰ καὶ δυνατὲς παλινδρομήσεις. Παίζει κυρίως σὲ ῥυθμοὺς GFE. Ἀποτελεῖ ἐπιλέξιμο πακέτο λόγῳ φιλιῶν καὶ ἐκτόνωσης στὸ στόμα. Ἐγὼ πάντως θὰ τὴν δοκιμάσω ξανά. Ἡ Ἀγγέλα οὔτε ἀκατάλληλη γιὰ τὴν ἐργασία εἴναι, οὔτε παρουσίασε σημεία κόπωσης στὸ τέλος τῆς βάρδιας. Μὴν προεξοφλοῦμε καταστάσεις με βάσει διάφορα ἀκούσματα καὶ φῆμες. Δὲν πρέπει νὰ γίνονται λογαριασμοί χωρὶς τὴν ξενοδόχο. Ὅλα ἀποδυκνύονται στὸ δωμάτιο. Διότι ὅπως ἔλεγε κι ἕνας μεγάλος χαρτοπαίκτης, ὁ Thomas Austin Preston ἥ Amarillo Slim (1928-2012): «τα ατού του καθενός φαίνονται στο τραπέζι». Συνεπῶς, ὅποιος ἰκανοποιηθεῖ ἀπὸ τὴν Χ ἤ Ψ πόρνη, θὰ ξαναπάει. Διαφορετικὰ ψάχνει ἀλλοῦ.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Νοεμβρίου 11, 2019
Όνομα κοπέλας
Αγγέλα
Σχόλια
7 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 7
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
7 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 7
Ευχαριστώ γιά τά καλά σας λόγια!
@Jik,
Εὐχαριστῶ.
Υπερβάλλετε, αλλά σάς ευχαριστώ.