Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.8 298 10
Μπουρδέλα
282327
Γενική βαθμολογία
9.3
Εμφάνιση κοπέλας
9.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
10.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
10.0
Οἱ Μέδικοι τῆς ἀναγενησσιακῆς Φλωρεντίας εἶχαν οἰκοδομήσει τὴν τεραστία δύναμή τους στὴν περιουσία, τὴν ὁποία ἔκαναν ὡς τραπεζίτες. Βέβαια, στὴ Φλωρεντία, ὅπου ἡ δημοκρατία ἀριθμοῦσε αἰῶνες ζωῆς, ἡ ἰδέα ὅτι ὁ πλοῦτος συναπάγεται ἰσχύ δὲν συμβάδιζε μὲ τὶς δημοκρατικὲς ἀξίες. Διὰ τοῦτο ὁ Κόζιμο ὁ Πρεσβύτερος (1389-1464) διατήρησε χαμηλοὺς τόνους συμπεριφορᾶς στὴ διάρκεια διακυβέρνησης τῆς πόλεως, ὥστε νὰ μὴν προκαλεῖ μὲ ἐπιδείξεις. Ὡστόσο, στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ 1460, ὅταν ένηλικιώθηκε ὁ ἐγγονός του, Λαυρέντιος ὁ Μεγαλοπρεπής, ὁ αὐξημένος πλοῦτος τῆς οἰκογενείας καὶ ἡ ἐμφανὴς πολιτικὴ ἐπιῥῤοή της ἦτο ἀδύνατο νὰ συγκαληφθοῦν.
Ὁ Λαυρέντιος ἔλυσε τὸ πρόβλημα μὲ τὸν ἐξῆς τρόπο, ἀναπτύσσοντας τὴν στρατηγικὴ τῆς προσοχῆς: ἔγινε ὁ ἐπιφανέστερος πάτρωνας τῶν Γραμμάτων καὶ τῶν Τεχνῶν, δαπανῶντας τεράστια ποσά. Ἐκτὸς τοῦ ὅτι προσκάλεσε καὶ ἔγκατέστησε στὸ μέγαρο του γνωστοὺς καλλιτέχνες (Ἀνδρέα Βερόκιο, Λεονάρντο ντα Βίντσι, τὸν ἔφηβο Μιχαὴλ Ἄγγελο κ.ἄ.), ἵδρυσε καὶ τὶς καλύτερες σχολὲς γιὰ γλύπτες καὶ ζωγράφους. Ἐπίσης, συγκέντρωσε καὶ ἀγόρασε χειρόγραφα βυζαντινῶν καὶ ἀρχαίων Ἑλλήνων συγγραφέων, ὥστε νὰ ἐμπλουτίσῃ τὴν συλλογὴ τοῦ παπποῦ του: τὴν σήμερον γνωστὴ ὡς Λαυρεντιανὴ Βιβλιοθήκη.
Κάθε φορὰ ποὺ ὁ Λαυρέντιος ἀντιμετώπιζε κάποιον ἐχθρό, κράδαινε τὸ ὅπλο τῆς πατρωνίας. Ὅταν τὸ κράτος τῆς Πίζας, παραδοσιακὸς ἀντίπαλος τῆς Φλωρεντίας, ἀπείλησε τὸ 1472 νὰ ἐπαναστατήσῃ ἐναντίον της, ὁ Λαυρέντιος ἐξευμένισε τὸ λαό χρηματοδοτῶντας τὸ τοπικὸ πανεπιστήμιο τὸ ὁποῖο βρισκόταν σὲ μαρασμό. Ἔτσι οἱ ἀρχὲς καὶ οἱ κάτοικοι τῆς Πίζας δὲν μπόρεσαν νὰ ἀντισταθοῦν σὲ τοῦτο τὸν χειρισμό διότι ἱκανοποιήθηκε ἡ ἀγάπη τους γιὰ τὰ γράμματα καὶ τὴν κουλτοῦρα.
Τὸ δύσκολο δὲν εἶναι νὰ κάνεις χρήματα καὶ νὰ φθάσεις στὴν κορυφή, ἀλλὰ νὰ διατηρηθεῖς καιρὸ σὲ αὐτήν. Ὁ Οἶκος τῶν Μεδίκων κυριάρχησε γιὰ περίπου τέσσερις αἰῶνες στὴν οικονομική, πολιτική καὶ καλλιτεχνικὴ ζωὴ τῆς Φλωρεντίας, συμβάλλοντας ἔτσι στὴν ἰταλικὴ καὶ εὐρωπαϊκὴ ἱστορία. Ἐπιτρέψτε μου νὰ κάνω ἕναν παραλληλισμὸ γιὰ νὰ βάλω τὴν Ἀρίνα στὴ θέση τῶν Μεδίκων. Ξεκίνησε κι αὐτὴ ἀπὸ χαμηλὰ καὶ ἔφθασε σήμερα νὰ εἶναι μιᾶ περιζήτητη ἐργαζόμενη μὲ σταθερὴ πελατεία. Τὸ 2015 δούλεψε ὡς Ἀλίνα στὸ Ἰάσωνος 19 καὶ κατόπιν ὡς Ἀλινα (πάλι) ἤ Ῥοδίκα στὸ Κολωνοῦ 11Α καὶ Φυλῆς 109Β. Ἔσχάτως βρισκόταν στὸ Φυλῆς 72, ὡς Ἀρίνα, καὶ τώρα στὸ Φ71Α. Δηλ ἀπὸ Μεταξουργεῖο νὰ καθιερωθεῖς στὴ Φυλῆς, ὡς μία τῶν ἀρίστων μὲ διάρκεια, δὲν εἶναι εὔκολο. Οἱ περισσότεροι τὴν γνωρίζουν ἐμφανισιακά. Πρόκειται γιὰ ὄμορφη κοπέλα περίπου 28 ἐτῶν ἐκ Μολδαβίας (μοῦ εἶπε). Κανονικὸ σῶμα, ὕψος περίπου 165cm, λευκὸ δέρμα, πεταχτά ὀπίσθια, μακριὰ ξανθά μαλλιά καὶ ὐπέροχα μάτια. Πρόκειται γιὰ παρουσία ἡ οποία δὲν περνά ἀπαρατήρητη καὶ ἐκτὸς οἴκου. Ὁμοιάζει μὲ τουρίστρια. Τὴν εἶχα ὑπόψιν, τόσο γιὰ τὴν ἐξαίσια ἐμφάνιση, ὅσο καὶ ὑπηρεσίες, ἀλλὰ ποτὲ δὲν τὴν εἰδα σὲ σαλόνι (δὲν ἐργάζεται ὅλο τὸν χρόνο).
Ἡ πατρώνα τοῦ οἴκου, ἀφοῦ τὴν παρουσίασε καὶ ἀνακοίνωσε τὸ πρόγραμμα (OWO, 69, COB) μὲ τὸ ἐπαινετικὸ ποίημα, σημείωσε ὅτι ἡ κοπέλα μπαίνει σὲ πρόγραμμα 30 λεπτῶν, ὁπότε ἔπρεπε νὰ περάσω ἀργότερα. Συνέχισα τὴν βόλτα, χωρὶς νὰ βρῶ κάτι ἀξιόλογο. Στὴ Σόνια Φ65, ὠς ἐναλλακτική, δὲν πῆγα διότι εἶχε συνεχόμενα δωμάτια καὶ δὲν δίνει φιλιά. Ὁπότε ἀποφάσισα νὰ συνευρεθῶ μὲ τὴν Ἀρίνα, λόγω ἐμφάνισης καὶ θετικῶν συστάσεων. Εἰσῆλθα ἐκ νέου στὸν οἶκο, ἔδωσα τὰ χρήματα στὴ ματρώνα καὶ πέρασα σὲ κενὸ δωμάτιο. Εὐτυχῶς δὲν εἶχε ἀναμονὴ. Νὰ σημειώσω ὅτι στὰ γραφόμενα περὶ «παγωμένου» καὶ θλιμμένου βλέμματος στὸ προσώπου τῆς Ἀρίνας στὸ σαλόνι, δὲν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Σοβαρή ἐμφανίζεται, οὐχὶ χαμογελαστή. Μουτρωμένη δὲν ἤταν πάντως. Τὰ περὶ βλέμματος ἴσως εἰκονίζουν τὴν ἐσωτερικὴ κατάσταση τῆς κοπέλας: σᾶν νὰ βλέπει κάποιος ἀπὸ μία χαραμάδα καὶ μέσῳ συμβόλων. Αὐτὸ ποὺ εἶπε κάποτε ὁ μακάριος ἀνήρ: «βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾽ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι». Δηλαδή διότι τώρα βλέπουμε ἀμυδρά σᾶν μέσα σὲ καθρέφτη. Πράγματι άποτελεῖ αἴνιγμα γιὰ τὴν Ἀρίνα ὁ κάθε ἄγνωστος πελάτης καὶ τὸ ἀντίστροφο ἰσχύει πάλι γιὰ τοὺς ἔντιμους πελάτες.
Τὸ δωμάτιο εἶναι ὅπως πολλὰ στὴ Φυλῆς. Στὸ μέσον ἡ κλίνη, δίπλα ἕνα κομοδίνο, χαμηλὸς φωτισμὸς, στὴ γωνία νιπτῆρας μὲ κρεμοσάπουνο καὶ χαρτί. Δίπλα κρεμάστρα. Τὸ σώζει τὸ γεγονὸς ὅτι ἔχει καθρεπτη στὴ μιᾶ πλευρά τοῦ τοίχου καὶ στὸ ταβάνι. Ἡ Ἀρίνα μπῆκε μετὰ άπὸ δέκα λεπτά. Φοροῦσε ἐσώρουχα. Μὲ καλωσόρισε καὶ μὲ ῥωτησε ὄνομα. Τόνισε ὅτι δὲν μὲ ἔχει ξαναδεῖ, γεγονὸς τὸ ὁποῖο ἐπιβεβαίωσα. Τυχνάνῃ καὶ μήτηρ δύο τέκνων. Στὴν κίνησή μου γιὰ γλωσσόφιλλα ἀνταποκρίθηκε ἄνευ δισταγμοῦ (θὰ ἦτο ἄσκοπο νὰ μὴν φιλήσω τέτοια γκόμενα). Ξεκινήσαμε ταυτόχρονα έλευθερα πιασίματα καὶ φιλιά, σᾶν νὰ γνωριζόμασταν καιρό. Εἶχα σχεδόν πλήρη στύση. Ἡ Ἀρίνα ἔβγαλε τὸ κάτω ἔσώρουχο, ἀλλὰ ὅχι τὸν στηθόδεσμο. Δήλωσε ὅτι ἔχει μικρὸ στῆθος. Τῆς εἶπα ὅτι δὲν μὲ πειράζει καὶ τὴν θέλω γυμνή. Πράγματι ἔχει μικρό στῆθος, ἀλλὰ ὄχι ἀνύπαρκτο. Τὸ φίλησα, ὅπως καὶ τὶς θηλές. Μὲ ῥωτησε γιὰ τὸ στοματικό καὶ φυσικὰ ζήτησα ἐλεύθερο, ἀφοῦ καθάρισε τὸ μόριο. Κάνει πολύ καλῆς ἡδονικότητας στοματικὸ, ἐνῶ περιποιήθηκε καὶ τοὺς ὄρχεις. Συνάμα ἔκανε καὶ deept hroat μέχρι πνιγμοῦ. Πράγματι εἶναι μαστόρισσα (sic) στὸ ἐλεύθερο στοματικό. Ἔχοντας πλήρη στύση, ξάπλωσα καὶ κάναμε τὴ στάση 69. Ἡ κοπέλα εἶναι πεντακάθαρη, σχημάτισα τὴν ἄποψη ἀπὸ τοὺς ἀναστενταγμούς ὅτι ἐπιθυμεῖ αἰδοιολειχία. Ἐμένα μοῦ ἄρεσε. Ὑστερα, μοῦ φόρεσε προφυλακτικὸ καὶ ἀνέβηκε πάνω μου. Ἐξαιρετικὴ στὴ στάση cow-girl. Συχνά ἔκλινε τὴν κεφαλή της και ἀνταλλάσαμε παθιασμένα γλωσσόφιλα. Τὸ γεγονὸς ὅτι ἔβλεπα στοὺς καθρέπτες τὴν κορμάρα της πως λικνιζόταν, μὲ διήγειρε περισσότερο. Κάναμε διαφορες στάσεις ἀκόμα. Σὲ ὅλες ἐπαγγελματικά στησίματα. Θυμᾶμαι ὅτι ἔδωσε εὔσημα πάλι στὴ spider καὶ reverse cow-girl. Στὴν τελευταία δὲν ἄντεξα ἀρκετὰ καὶ ὁλοκλήρωσα κατόπιν στὰ ὀπίσθια της. Σκουπιστήκαμε καὶ ἡ Ἀρίνα ἐξῆλθε, ἀφοῦ μὲ εὐχαρίστησε. Ἡ συνουσία διήρκεσε περίπου δέκα λεπτά, ἀλλὰ ἤταν ἀπίθανη ἐμπειρία. Πλήθηκα καὶ βγῆκα. Ἡ κοπέλα θὰ ἔμπαινε μετὰ τὸ μπάνιο σὲ δωμάτιο, ἐνῶ καὶ ἄλλος πελάτης εἰσήρχετο εἰς τὸν οἴκον.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ἡ Ἀρίνα ἀποτελεῖ μία φωτεινὴ λαμπάδα στὴν ἀχλύ τοῦ πορνικοῦ ζόφου τῆς ὁδοῦ Φυλῆς. Ἀναφέρομαι στὶς «μετριάτζες» ποὺ ἔχουν κατακλύσει τὴν περιοχή, τὸσο σὲ ἐμφάνιση, ἀλλὰ κυρίως σὲ συμπεριφορά. Ἡ Ἀρίνα ἔχει εὐθὺ χαρακτῆρα, τίμια καὶ καθαρὴ ἐργαζόμενη, προσπαθεῖ νὰ ἱκανοποιήσῃ τὸν πελάτη, ἀρκεῖ νὰ εἶναι σωστὸς κι αὐτός. Τὸ ἀτοῦ εἶναι ἠ ὁμορφιά, ἡ φιλοτιμία καὶ οἱ ὐπηρεσίες της. Ἀπὸ ὅσες ἐκδιδόμενες ἔχω ἐμπειρία, αὐτὴ τὴ στιγμὴ μόνο ἠ Πατρίτσια ΑγΠτ7 μπορεῖ νὰ τὴν ἀνταγωνιστεῖ. Μπορεῖ νὰ σφάλλω, ἀλλὰ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὸ νὰ συμφωνήσουν ὅλοι. VFM ἡ Ἀρίνα. Τὴν προτείνω γιὰ ὅσους θέλουν ποιοτικὰ κομμάτια στὸ βιογραφικό τους. Ἔπρεπε νὰ τὴν ἀναζητήσω πιὸ νωρίς. Γιὰ νὰ μείνει καιρὸ στὴν κορυφή, νὰ συνέχισει τὸ ἴδιο πρόγραμμα καὶ συμπεριφορά. Μὲ τὶς ἀναγκαῖες παύσεις γιὰ ξεκούραση.
«Ὁ ἰατρὸς πρέπει νὰ εἶναι ἀδιαφανής ἀπέναντι στοὺς ἀσθενεῖς του καὶ, ὅπως ἕνας καθρέπτης, νὰ μὴν δείχνει τίποτα παραπάνω απ’ὅ,τι τοῦ δείχνουν». Sigmund Freud (πατὴρ τῆς ψυχανάλυσης, 1856-1939).
ΥΓ 1. Ὁ Λαυρέντιος (1449-1492), ἐκτὸς ἀπὸ πολιτικὸς καὶ προστάτης τῶν Τεχνῶν, ὐπῆρξε ποιητὴς καὶ οὐμανιστής. Ἀπὸ μικρὴ ἡλικία παρακολούθησε μαθήματα ἑλληνικῶν ἀπὸ τὸν Κωνσταντινοπολίτη λόγιο Ἰωάννης Ἀργυρόπουλο, ἐνῴ ἀργότερα προσκάλεσε στὴν αὐλή καὶ ἄλλους Ἕλληνες λογίους (τὰ ἑλληνικὰ τὰ ἔμαθε γιὰ νὰ διαβάζει τὰ ἔργα τῶν ἀρχαίων συγγραφέων). Σήμερα, ὅταν κάποιοι ἀκοῦνε τὴ φράση «ἄνθρωπος τῶν Γραμμάτων καὶ τῶν Τεχνῶν», βάζουν μέσα καὶ τὴν κομμώτρια τῆς γειτονιᾶς ἤ τὸν ὑδραυλικό. Λάθος. Εἶναι ἄλλο πρᾶγμα ὁ χειρῶναξ καὶ ἄλλο ὁ πνευματικὸς ἄνθρωπος.
ΥΓ 2. Κατὰ καιρούς κάποιοι γράφουν ὅτι συναντοῦν τὴν Ἀρίνα (καὶ ὄχι μόνο) σὲ ξενοδοχεῖο γιὰ prive καταστάσεις. Καλά κρασιά! Μεταξύ μας, ἀφήστε τούτους τοὺς φαντασμένους νὰ τὸ πιστεύουν! Φυσικὰ καὶ ψεύδονται.
Ὁ Λαυρέντιος ἔλυσε τὸ πρόβλημα μὲ τὸν ἐξῆς τρόπο, ἀναπτύσσοντας τὴν στρατηγικὴ τῆς προσοχῆς: ἔγινε ὁ ἐπιφανέστερος πάτρωνας τῶν Γραμμάτων καὶ τῶν Τεχνῶν, δαπανῶντας τεράστια ποσά. Ἐκτὸς τοῦ ὅτι προσκάλεσε καὶ ἔγκατέστησε στὸ μέγαρο του γνωστοὺς καλλιτέχνες (Ἀνδρέα Βερόκιο, Λεονάρντο ντα Βίντσι, τὸν ἔφηβο Μιχαὴλ Ἄγγελο κ.ἄ.), ἵδρυσε καὶ τὶς καλύτερες σχολὲς γιὰ γλύπτες καὶ ζωγράφους. Ἐπίσης, συγκέντρωσε καὶ ἀγόρασε χειρόγραφα βυζαντινῶν καὶ ἀρχαίων Ἑλλήνων συγγραφέων, ὥστε νὰ ἐμπλουτίσῃ τὴν συλλογὴ τοῦ παπποῦ του: τὴν σήμερον γνωστὴ ὡς Λαυρεντιανὴ Βιβλιοθήκη.
Κάθε φορὰ ποὺ ὁ Λαυρέντιος ἀντιμετώπιζε κάποιον ἐχθρό, κράδαινε τὸ ὅπλο τῆς πατρωνίας. Ὅταν τὸ κράτος τῆς Πίζας, παραδοσιακὸς ἀντίπαλος τῆς Φλωρεντίας, ἀπείλησε τὸ 1472 νὰ ἐπαναστατήσῃ ἐναντίον της, ὁ Λαυρέντιος ἐξευμένισε τὸ λαό χρηματοδοτῶντας τὸ τοπικὸ πανεπιστήμιο τὸ ὁποῖο βρισκόταν σὲ μαρασμό. Ἔτσι οἱ ἀρχὲς καὶ οἱ κάτοικοι τῆς Πίζας δὲν μπόρεσαν νὰ ἀντισταθοῦν σὲ τοῦτο τὸν χειρισμό διότι ἱκανοποιήθηκε ἡ ἀγάπη τους γιὰ τὰ γράμματα καὶ τὴν κουλτοῦρα.
Τὸ δύσκολο δὲν εἶναι νὰ κάνεις χρήματα καὶ νὰ φθάσεις στὴν κορυφή, ἀλλὰ νὰ διατηρηθεῖς καιρὸ σὲ αὐτήν. Ὁ Οἶκος τῶν Μεδίκων κυριάρχησε γιὰ περίπου τέσσερις αἰῶνες στὴν οικονομική, πολιτική καὶ καλλιτεχνικὴ ζωὴ τῆς Φλωρεντίας, συμβάλλοντας ἔτσι στὴν ἰταλικὴ καὶ εὐρωπαϊκὴ ἱστορία. Ἐπιτρέψτε μου νὰ κάνω ἕναν παραλληλισμὸ γιὰ νὰ βάλω τὴν Ἀρίνα στὴ θέση τῶν Μεδίκων. Ξεκίνησε κι αὐτὴ ἀπὸ χαμηλὰ καὶ ἔφθασε σήμερα νὰ εἶναι μιᾶ περιζήτητη ἐργαζόμενη μὲ σταθερὴ πελατεία. Τὸ 2015 δούλεψε ὡς Ἀλίνα στὸ Ἰάσωνος 19 καὶ κατόπιν ὡς Ἀλινα (πάλι) ἤ Ῥοδίκα στὸ Κολωνοῦ 11Α καὶ Φυλῆς 109Β. Ἔσχάτως βρισκόταν στὸ Φυλῆς 72, ὡς Ἀρίνα, καὶ τώρα στὸ Φ71Α. Δηλ ἀπὸ Μεταξουργεῖο νὰ καθιερωθεῖς στὴ Φυλῆς, ὡς μία τῶν ἀρίστων μὲ διάρκεια, δὲν εἶναι εὔκολο. Οἱ περισσότεροι τὴν γνωρίζουν ἐμφανισιακά. Πρόκειται γιὰ ὄμορφη κοπέλα περίπου 28 ἐτῶν ἐκ Μολδαβίας (μοῦ εἶπε). Κανονικὸ σῶμα, ὕψος περίπου 165cm, λευκὸ δέρμα, πεταχτά ὀπίσθια, μακριὰ ξανθά μαλλιά καὶ ὐπέροχα μάτια. Πρόκειται γιὰ παρουσία ἡ οποία δὲν περνά ἀπαρατήρητη καὶ ἐκτὸς οἴκου. Ὁμοιάζει μὲ τουρίστρια. Τὴν εἶχα ὑπόψιν, τόσο γιὰ τὴν ἐξαίσια ἐμφάνιση, ὅσο καὶ ὑπηρεσίες, ἀλλὰ ποτὲ δὲν τὴν εἰδα σὲ σαλόνι (δὲν ἐργάζεται ὅλο τὸν χρόνο).
Ἡ πατρώνα τοῦ οἴκου, ἀφοῦ τὴν παρουσίασε καὶ ἀνακοίνωσε τὸ πρόγραμμα (OWO, 69, COB) μὲ τὸ ἐπαινετικὸ ποίημα, σημείωσε ὅτι ἡ κοπέλα μπαίνει σὲ πρόγραμμα 30 λεπτῶν, ὁπότε ἔπρεπε νὰ περάσω ἀργότερα. Συνέχισα τὴν βόλτα, χωρὶς νὰ βρῶ κάτι ἀξιόλογο. Στὴ Σόνια Φ65, ὠς ἐναλλακτική, δὲν πῆγα διότι εἶχε συνεχόμενα δωμάτια καὶ δὲν δίνει φιλιά. Ὁπότε ἀποφάσισα νὰ συνευρεθῶ μὲ τὴν Ἀρίνα, λόγω ἐμφάνισης καὶ θετικῶν συστάσεων. Εἰσῆλθα ἐκ νέου στὸν οἶκο, ἔδωσα τὰ χρήματα στὴ ματρώνα καὶ πέρασα σὲ κενὸ δωμάτιο. Εὐτυχῶς δὲν εἶχε ἀναμονὴ. Νὰ σημειώσω ὅτι στὰ γραφόμενα περὶ «παγωμένου» καὶ θλιμμένου βλέμματος στὸ προσώπου τῆς Ἀρίνας στὸ σαλόνι, δὲν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Σοβαρή ἐμφανίζεται, οὐχὶ χαμογελαστή. Μουτρωμένη δὲν ἤταν πάντως. Τὰ περὶ βλέμματος ἴσως εἰκονίζουν τὴν ἐσωτερικὴ κατάσταση τῆς κοπέλας: σᾶν νὰ βλέπει κάποιος ἀπὸ μία χαραμάδα καὶ μέσῳ συμβόλων. Αὐτὸ ποὺ εἶπε κάποτε ὁ μακάριος ἀνήρ: «βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι᾽ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι». Δηλαδή διότι τώρα βλέπουμε ἀμυδρά σᾶν μέσα σὲ καθρέφτη. Πράγματι άποτελεῖ αἴνιγμα γιὰ τὴν Ἀρίνα ὁ κάθε ἄγνωστος πελάτης καὶ τὸ ἀντίστροφο ἰσχύει πάλι γιὰ τοὺς ἔντιμους πελάτες.
Τὸ δωμάτιο εἶναι ὅπως πολλὰ στὴ Φυλῆς. Στὸ μέσον ἡ κλίνη, δίπλα ἕνα κομοδίνο, χαμηλὸς φωτισμὸς, στὴ γωνία νιπτῆρας μὲ κρεμοσάπουνο καὶ χαρτί. Δίπλα κρεμάστρα. Τὸ σώζει τὸ γεγονὸς ὅτι ἔχει καθρεπτη στὴ μιᾶ πλευρά τοῦ τοίχου καὶ στὸ ταβάνι. Ἡ Ἀρίνα μπῆκε μετὰ άπὸ δέκα λεπτά. Φοροῦσε ἐσώρουχα. Μὲ καλωσόρισε καὶ μὲ ῥωτησε ὄνομα. Τόνισε ὅτι δὲν μὲ ἔχει ξαναδεῖ, γεγονὸς τὸ ὁποῖο ἐπιβεβαίωσα. Τυχνάνῃ καὶ μήτηρ δύο τέκνων. Στὴν κίνησή μου γιὰ γλωσσόφιλλα ἀνταποκρίθηκε ἄνευ δισταγμοῦ (θὰ ἦτο ἄσκοπο νὰ μὴν φιλήσω τέτοια γκόμενα). Ξεκινήσαμε ταυτόχρονα έλευθερα πιασίματα καὶ φιλιά, σᾶν νὰ γνωριζόμασταν καιρό. Εἶχα σχεδόν πλήρη στύση. Ἡ Ἀρίνα ἔβγαλε τὸ κάτω ἔσώρουχο, ἀλλὰ ὅχι τὸν στηθόδεσμο. Δήλωσε ὅτι ἔχει μικρὸ στῆθος. Τῆς εἶπα ὅτι δὲν μὲ πειράζει καὶ τὴν θέλω γυμνή. Πράγματι ἔχει μικρό στῆθος, ἀλλὰ ὄχι ἀνύπαρκτο. Τὸ φίλησα, ὅπως καὶ τὶς θηλές. Μὲ ῥωτησε γιὰ τὸ στοματικό καὶ φυσικὰ ζήτησα ἐλεύθερο, ἀφοῦ καθάρισε τὸ μόριο. Κάνει πολύ καλῆς ἡδονικότητας στοματικὸ, ἐνῶ περιποιήθηκε καὶ τοὺς ὄρχεις. Συνάμα ἔκανε καὶ deept hroat μέχρι πνιγμοῦ. Πράγματι εἶναι μαστόρισσα (sic) στὸ ἐλεύθερο στοματικό. Ἔχοντας πλήρη στύση, ξάπλωσα καὶ κάναμε τὴ στάση 69. Ἡ κοπέλα εἶναι πεντακάθαρη, σχημάτισα τὴν ἄποψη ἀπὸ τοὺς ἀναστενταγμούς ὅτι ἐπιθυμεῖ αἰδοιολειχία. Ἐμένα μοῦ ἄρεσε. Ὑστερα, μοῦ φόρεσε προφυλακτικὸ καὶ ἀνέβηκε πάνω μου. Ἐξαιρετικὴ στὴ στάση cow-girl. Συχνά ἔκλινε τὴν κεφαλή της και ἀνταλλάσαμε παθιασμένα γλωσσόφιλα. Τὸ γεγονὸς ὅτι ἔβλεπα στοὺς καθρέπτες τὴν κορμάρα της πως λικνιζόταν, μὲ διήγειρε περισσότερο. Κάναμε διαφορες στάσεις ἀκόμα. Σὲ ὅλες ἐπαγγελματικά στησίματα. Θυμᾶμαι ὅτι ἔδωσε εὔσημα πάλι στὴ spider καὶ reverse cow-girl. Στὴν τελευταία δὲν ἄντεξα ἀρκετὰ καὶ ὁλοκλήρωσα κατόπιν στὰ ὀπίσθια της. Σκουπιστήκαμε καὶ ἡ Ἀρίνα ἐξῆλθε, ἀφοῦ μὲ εὐχαρίστησε. Ἡ συνουσία διήρκεσε περίπου δέκα λεπτά, ἀλλὰ ἤταν ἀπίθανη ἐμπειρία. Πλήθηκα καὶ βγῆκα. Ἡ κοπέλα θὰ ἔμπαινε μετὰ τὸ μπάνιο σὲ δωμάτιο, ἐνῶ καὶ ἄλλος πελάτης εἰσήρχετο εἰς τὸν οἴκον.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ἡ Ἀρίνα ἀποτελεῖ μία φωτεινὴ λαμπάδα στὴν ἀχλύ τοῦ πορνικοῦ ζόφου τῆς ὁδοῦ Φυλῆς. Ἀναφέρομαι στὶς «μετριάτζες» ποὺ ἔχουν κατακλύσει τὴν περιοχή, τὸσο σὲ ἐμφάνιση, ἀλλὰ κυρίως σὲ συμπεριφορά. Ἡ Ἀρίνα ἔχει εὐθὺ χαρακτῆρα, τίμια καὶ καθαρὴ ἐργαζόμενη, προσπαθεῖ νὰ ἱκανοποιήσῃ τὸν πελάτη, ἀρκεῖ νὰ εἶναι σωστὸς κι αὐτός. Τὸ ἀτοῦ εἶναι ἠ ὁμορφιά, ἡ φιλοτιμία καὶ οἱ ὐπηρεσίες της. Ἀπὸ ὅσες ἐκδιδόμενες ἔχω ἐμπειρία, αὐτὴ τὴ στιγμὴ μόνο ἠ Πατρίτσια ΑγΠτ7 μπορεῖ νὰ τὴν ἀνταγωνιστεῖ. Μπορεῖ νὰ σφάλλω, ἀλλὰ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὸ νὰ συμφωνήσουν ὅλοι. VFM ἡ Ἀρίνα. Τὴν προτείνω γιὰ ὅσους θέλουν ποιοτικὰ κομμάτια στὸ βιογραφικό τους. Ἔπρεπε νὰ τὴν ἀναζητήσω πιὸ νωρίς. Γιὰ νὰ μείνει καιρὸ στὴν κορυφή, νὰ συνέχισει τὸ ἴδιο πρόγραμμα καὶ συμπεριφορά. Μὲ τὶς ἀναγκαῖες παύσεις γιὰ ξεκούραση.
«Ὁ ἰατρὸς πρέπει νὰ εἶναι ἀδιαφανής ἀπέναντι στοὺς ἀσθενεῖς του καὶ, ὅπως ἕνας καθρέπτης, νὰ μὴν δείχνει τίποτα παραπάνω απ’ὅ,τι τοῦ δείχνουν». Sigmund Freud (πατὴρ τῆς ψυχανάλυσης, 1856-1939).
ΥΓ 1. Ὁ Λαυρέντιος (1449-1492), ἐκτὸς ἀπὸ πολιτικὸς καὶ προστάτης τῶν Τεχνῶν, ὐπῆρξε ποιητὴς καὶ οὐμανιστής. Ἀπὸ μικρὴ ἡλικία παρακολούθησε μαθήματα ἑλληνικῶν ἀπὸ τὸν Κωνσταντινοπολίτη λόγιο Ἰωάννης Ἀργυρόπουλο, ἐνῴ ἀργότερα προσκάλεσε στὴν αὐλή καὶ ἄλλους Ἕλληνες λογίους (τὰ ἑλληνικὰ τὰ ἔμαθε γιὰ νὰ διαβάζει τὰ ἔργα τῶν ἀρχαίων συγγραφέων). Σήμερα, ὅταν κάποιοι ἀκοῦνε τὴ φράση «ἄνθρωπος τῶν Γραμμάτων καὶ τῶν Τεχνῶν», βάζουν μέσα καὶ τὴν κομμώτρια τῆς γειτονιᾶς ἤ τὸν ὑδραυλικό. Λάθος. Εἶναι ἄλλο πρᾶγμα ὁ χειρῶναξ καὶ ἄλλο ὁ πνευματικὸς ἄνθρωπος.
ΥΓ 2. Κατὰ καιρούς κάποιοι γράφουν ὅτι συναντοῦν τὴν Ἀρίνα (καὶ ὄχι μόνο) σὲ ξενοδοχεῖο γιὰ prive καταστάσεις. Καλά κρασιά! Μεταξύ μας, ἀφήστε τούτους τοὺς φαντασμένους νὰ τὸ πιστεύουν! Φυσικὰ καὶ ψεύδονται.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιουνίου 26, 2019
Όνομα κοπέλας
Αρίνα
Υπηρεσίες
Σχόλια
6 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 6
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
6 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 6
Το σίγουρο είναι πως κάποιοι απολαμβάνουμε τα γραφομενά σας υπέρ το δέον , είτε πορνικα είτε ιστορικά !
Σᾶς εὐχαριστῶ διὰ τὰ ἐγκωμιαστικά σας λόγια!
Προσπαθῶ πάντα νὰ κάνω σύζευξη ἱστορικῶν καὶ πορνικῶν γεγονότων.
Ευχαριστούμε για την κριτική σου!
Έγραψες πάλι!
ΓΚ
σᾶς εὐχαριστῶ κύριε!