Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.3 207 10
Μπουρδέλα
210565
Γενική βαθμολογία
5.7
Εμφάνιση κοπέλας
8.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
5.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
4.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
Μέχρι πρὶν ἕνα χρόνο (4.3.2017) μεταφέθηκε ἀπὸ τὸ Α΄ Νεκροταφεῖο Ἀθηνῶν στὴν Γλυπτοθήκη τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης τὸ πιὸ διάσημο καὶ ἐμβληματικὸ γλυπτὸ τῆς σύχρονης Ελλάδος: ἡ "Κοιμωμένη" τοῦ Χαλεπᾶ. Πρόκειται γιὰ ἐπιτύμβιο ἄγαλμα, ἔργο τοῦ διασήμου Τήνιου γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά (1851-1938). Τὸ ἐν λόγῳ ἄγαλμα σκέπαζε τὸν τάφο τῆς 18χρονης Σοφίας Ἀφεντάκη, κόρης τοῦ πλούσιου ἀστοῦ Κωνσταντίνου Ἀφεντάκη, ἔπειτα ἀπὸ παραγγελία τῆς μητέρας της στὸν Χαλεπᾶ. Αἰτία τῆς μεταφορᾶς: ἡ ἄμεση συντήρηση τοῦ γλυπτοῦ, σύμφωνα μὲ γνῶμες τῶν εἰδικῶν (κτίσμα τοῦ 1877), ἀλλὰ καὶ τὴν ἐπιθυμία τῶν κληρονόμων τοῦ καλλιτέχνη.
Ὑπάρχει ἕνας μύθος γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπο καὶ τὸν θάνατο τῆς Σοφίας Ἀφεντάκη. Λέγεται ὅτι νεαρή Σοφία ἦταν ἕνα ἀπό τὰ ὀμορφότερα καὶ ἐρωτεύσιμα κορίτσια τῆς Ἀθήνας. Στὰ 16 της (γεννηθεῖσα τὸ 1855) εἶχε ἀνακηρυχθεῖ ἀπὸ τὶς τότε κοσμικὲς στῆλες ὡς «κόρη τῶν Ἀθηνῶν». Παρὰ ταῦτα, ἡ ἴδια ἀδιαφοροῦσε ἀπέναντι στὸν θαυμασμὸ τῶν ἀνδρῶν καὶ τὰ προξενιὰ μὲ πλούσιους γαμπρούς. Δὲν ἐνδιαφερόταν γιὰ τὸ φλέρτ, προτιμοῦσε τὴν μοναξιά καὶ τὸν ρεμβασμό. Λίγο ἀργοτερα, τὴν πῆρε ὁ πατέρας της σὲ ἐργασικὸ ταξίδι στὴν Νάπολι τῆς Ἰταλίας. Εκεῖ, στὴ διάρκεια μιᾶς ὄπερας ἡ Σοφία ἐρωτεύθηκε τὸν τενόρο Μάριο Τζοβάνι, μὲ τὸν ὁποῖο εἶχε σύντομη καὶ φλογερὴ σχέση. Ὁ πατὴρ Ἀφεντάκης ἔγινε ἐξαλλος μὸλις τὸ ἔμαθε καὶ χώρισε βίαια τὸ ζευγάρι, γυρίζοντας μὲ τὴν Σοφία στὴν Ἀθήνα. Ἡ τελευταία ἔνιωθε ἀβάστακτο πόνο καὶ προσπαθοῦσε μὲ ἐπιστολὲς νὰ ἐπικοινωνήσει μὲ τὸν ἀγαπημένο της. Τελικὰ ἔπεσε σὲ μελαγχολία καὶ λίγο ἀργότερα αὐτοκτόνησε μὲ δηλητήριο. Ὁ δὲ Μάριο δὲν εἶχε διαβασει τὶς ἐπιστολές, λόγω νοσηλείας του σὲ νοσοκομεῖο, ὕστερα ἀπὸ σοβαρὸ ἀτύχημα. Ἕξι μῆνες μετά ἐξῆλθε καὶ βρῆκε τὶς ἐπιστολὲς στὴν οἰκία του. Μόλις ἔμαθε γιὰ τὸν θάνατο τῆς ἀγαπημένης του, αὐτοπυροβολήθηκε θέτοντας τέλος στὴ ζωή του. Αὐτός λοιπόν ὁ μύθος άκολουθεῖ τῆν «ὡραία κοιμωμένη», ἱστορία παραπλήσια μὲ τὸ θεατρικὸ ἔργο τοῦ Σαίξπηρ «Ρωμαῖος καὶ Ἰουλιέτα». Στὴν πραγματικότητα βέβαια δὲν συνέβησαν ἀκριβῶς ἔτσι τὰ ἱστορικὰ γεγονότα. Ἡ κοπέλα πέθανε τὸ 1873, ὄντως σὲ ἡλικία 18 χρόνων, ἀλλὰ ἐξαιτίας τῆς μάστιγος τοῦ 19ου αἰῶνα: ἀπὸ φυματίωση. Ὡστόσο πέρασε στὴν ἀθανασία χάρη στὴ σμίλη τοῦ Γιαννούλη Χαλεπᾶ.
Καὶ ἀπὸ τὴν τραγωδία τῆς Σοφίας, ἡ οποία κατοκοῦσε στὴν ὁδὸ Σωκράτους, περνοῦμε στὴν κωμωδία τοῦ Borgia καὶ τῆς Ρόξυ (ἤ Ρωξάνης) στὴν ὁδὸ Φυλῆς 86Β. Ἄλλωστε Ὁμόνοια Φυλῆς, δύο τσιγάρα δρόμος. Τὴν ἡμέρα ἐκείνη σὲ πρωινή βόλτα στὴν περιοχή, εἰσῆλθα καὶ στὸν ἀναφερόμενο οἶκο. Ἡ ἡλικιωμένη ἀλλοδαπή τσατσά μου παρουσίασε δύο κορίτσα: τὴν Ρόξυ (ξανθιά ὄμορφη, κανονικὸ ἀναστημα, ἀδυνατη μὲ λιγα πιασίματα) καὶ τὴν Τάνια (μαυρομάλλα ὄμορφη, νεώτερη, ἀλλα πιὸ ἀδυνατη• skinny φάση). Ἡ παμπόνηρη τσατσά ἐξήγγειλε τὸ πρόγραμμα: ἀμφότερες δίνουν φιλιά, κάνουν ἐλευθερο στοματικό καὶ δέχονται ἐκτόνωση σὲ στόμα (CIM) καὶ σὼμα (COB). Σαφῶς καλὲς ὑπηρεσίες. Βέβαια ὅ,τι ἔπραξε τὸ ἔρκος τῶν ὀδόντων της, ἐξυπηρετοῦσε ἕναν σκόπο: νὰ πληρώσω καὶ νὰ περάσω σὲ δωμάτιο (ἀσχέτως ἄν μέσα δὲν τὰ κάνουν ὅλα). Δὲν τὸ ἔπραξα, ἀλλὰ συνέχισα τὴν βόλτα, ἔχοντας ὡς ἐπιλογὴ τὴν ὄμορφη Ρόξυ.
Κατὰ τὸ ἑσπέρας τῆς ἰδίας ἡμέρας, κι ἐνῶ δὲν ἦταν διαθέσιμη μιᾶ ἄλλη ἐργαζόμενη ποὺ ἤθελα, κίνησα γιὰ τὸ Plan B. Ἡ ἴδια τσατσά, μὲ βαριεστημένη διάθεση, μου παρουσίασε τὴν Ρόξυ (δουλέυει διπλοβάρδια) στὸ ἴδιο πρόγραμμα. Πλήρωσα καὶ πέρασα σὲ διπλανό ἐναγὲς δωμάτιο. Ὁ χῶρος τίποτα τὸ ιδιαίτερο. Τὸ κρεβάτι κολλημένο στὸν τοῖχο καὶ τὸν μεγάλο καθρέπτη. Μπροστά ἀπὸ τὸν νιπτῆρα χυμένα νερά. Δίπλα μικρό τραπεζακι μὲ ὑγρὸ σαπούνι καὶ χαρτὶ ὑγείας. Παρότι ζήτησα νὰ μὴν μπεῖ γρήγορα ἡ κοπέλα ὤστε νὰ ἑτοιμασθῶ, οὔτε ὑπῆρχε ἀναμονή πελάτου, τοῦτο δὲν τηρήθηκε. Ἡ Ρόξυ εἰσήλθε τὴν ὥρα ποὺ ἔπλενα τὰ γεννητικὰ μου ὄργανα (προφανῶς βιαζόταν), εἶπε ἕνα τυπικὸ «γειά», κάθισε στὸ κρεβάτι καὶ ἀφαίρεσε τὰ ἔσώρουχα της. Ἡλικιακὰ εἶναι μεταξύ 25-27 ἐτῶν. Μὲ ξανθά μαλλιά ἕως τοὺς ὤμους. Τὸ στῆθος εἴναι μέγεθος 2 καὶ φυσικό, ἔνω ἔχει τατουάζ στὸν μηρό. Δὲν γνωρίζει ἑλληνικά, μῆτε ἄγγλικά, πέραν 5-6 λέξεων. Μὲ βάση τὸ πρόσωπο, άλλὰ καὶ τὸ ὀλίγον μελαψό χρῶμα δέρματος, κατὰ τὴν ταπεινὴ μου ἄποψη, δὲν εἶναι Ρωσίδα. Θεωρῶ ὅτι ἔλκει τὴν καταγωγή της ἀπὸ φλέβα Ρομά στὴν Βουλγαρία ἤ Ρουμανία. Ἄλλωστε καὶ στὸν ὄροφο τοῦ Φ86, τὴν sexy Βουλγάρα Βερόνικα ἡ ἐκεῖ ὑπηρεσία ὡς Ρωσίδα τὴν παρουσιάζει. Ἤσσονος σημασία λεπτομέρεια.
Ξεκίνησα μὲ ἀγκαλιές καὶ χούφτωμα στὰ προκλητικά ὀπίσθια, καὶ ἐκκινῶ νὰ τὴν φιλήσω στὸ στόμα. Μοῦ λέει: «no kiss». Φάουλ ἐδῶ, δηλ. τὸ ἀντίθετο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ ἐξήγγειλε δύο φορές ἡ πανούργα γραῖα στὸ σαλόνι. Γι’αὐτό τόνισα ὅτι ὅλα τὰ ταρατατζοὺμ ἐξηπηρετούν μία σκοπιμότητα: τὰ 20€. Εἶχε τὸ στόμα ἑρμητικὰ κλειστό, ἄλλά δὲν ἀπέστρεφε πρόσωπο κὶ ἔτσι φιλοῦσα μόνο χείλη. Τὸ δευτερο ἀρνητικό τῆς Ρόξυ, παρότι πεντακάθαρη, ἦταν τὸ ἀξύριστο 2-3 ἡμερῶν αἰδοῖο. Τὸ προσπέρασα. Μὲ νοήματα συνενοήθηκα, ἐνῶ ἔγινε κατάδηλο ὅτι πρωτοβουλίες δὲν θὰ πάρει. Τῆς ζήτησα νὰ μοῦ κάνει ἐλευθερο στοματικό. Ἤταν ἐδῶ άρκετά ἡδονική ἡ πίπα της. Πῆρε σχέδον ὅλο το μόριο μέσα της. Στὴν παρότρυνση γιὰ ὀρχεολειχία, ἔκανε ἕνα τυπικό πέρασμα. Βρέθηκα πάντως γρήγορα σὲ στύση. Στὰ τοῦ sex τώρα: περασμα προφυλακτικοῦ καὶ ἱεραποστολικό. Πολὺ χαλαρὴ ἡ αἴσθηση τοῦ αἰδοίου (σίγουρα κατανάλωσε ποσότητα τζέλ. Ἄρα 2ο φάουλ) καὶ γι’αὐτὸ δὲν χάρηκα. Τῆς ζήτησα νὰ βγάλει τὰ τακούνια καὶ ἀρνήθηκε, λὲς καὶ θὰ τὰ ἔκλεβα. Ξαπλώνω πλάγια κι αύτή μένει ἀνάσκελα. Σηκώνω τὸ δεξί της πόδι ὥστε νὰ πετύχω βαθύτερη διείσδυση. Ἐδῶ δύο φορὲς κτύπησε μὲ τὴν τακουνάρα τὸν καθρέπτη. Φοβήθηκα λίγο μὴν σπάσει κανένα κομμάτι καὶ τρέχουμε στὰ νοσοκομεῖα. Ἐνῶ μπαινόβγαινα στὸ πλαδαρὸ αἰδοῖο, κοιτῶ τὸ ἀπλανὲς βλέμμα τῆς Ρόξυ: ἀρχικά κοιτάξει τὸ ταβάνι καὶ μετὰ γυριζει τὴν κεφαλή πλάγια. Ἀκριβῶς ὄπως ἡ κοιμωμένη τοῦ Χαλεπᾶ: ἤρεμο πρόσωπο καὶ ἡ κοπέλα ἔχει γείρει στὸ πλάι σᾶν νὰ κοιμάται.. Ἔλλειπε μόνο τὸ σεντόνι ποὺ σκεπαζει τῆν κοπέλα τοῦ ἀγάλματος.
Ἐπειδή εἶδα ὅτι οὔτε ἔτσι θὰ ὁλοκλήρωσω, ξαπλώνω καὶ τὴν βάζω ἀπὸ πάνω σὲ στάση cow-girl. Ἐκεῖ μὲ κλείδωσε καὶ δὲν ἔκανε κίνηση γιὰ ρυθμό. Ὁπότε τῆς ζήτησα νὰ κλίνει μπροστά τὸ σῶμα καὶ τὴν ἔπιασα ἀπὸ τὰ ὅπίσθια ὤστε νὰ δίνω ἔγώ ρυθμό, γλείφοντας παράλληλα τὰ στήθη της. Στὴ στάση αὐτή τὴ χάρηκα, ἐνῶ ἡ Ρόξυ ἔβγαλε κάτι ψευτοκραγιές. Μόλις ἔνιωσα τὸ τέλος, σηκώθηκα καὶ ἀφαίρεσα τὸ προφυλακτικό. Δὲν ἄνοιξε στόμα, παρότι κατάλαβε ὅτι αὐτό ἤθελα, οὔτε ἔπιασε στῆθος. Κατέθεσα σπέρμα τελικὰ στὸ στῆθος της. Μετὰ σηκώθηκε καὶ τράξηξε γιὰ τὸν νιπτήρα, ὤστε νὰ καθαρίσει τὸ λερωμένο στῆθος. Ἀφοῦ τὸ ἔπραξε, εἶπε «γειά» καὶ ἐξῆλθε. Κάτι τέτοιες θέλουν νὰ κυκλοφορεῖ μυρεψὸς ἀπὸ τοὺς οἴκους, ὤστε νὰ καλλωπίζονται. Οὔτε καν σταυρωτό φιλί. Στὸ κρεβάτι εἶδα τὴν ἐξωτερικὴ συσκευασία τοῦ προφυλακτικοῦ. Ἡ δεσποινίδα ἐξαρχῆς δὲν τὸ πέταξε στὸ καλάθι ἤ στὸ τασάκι, οὔτε μετά.
Ἀποχωρώντας, εἶδα δίπλα τὴν παμπόνηρη τσατσά νὰ ὁμιλεῖ μέσω handsfree. Θὰ τῆς ἔλεγα ὅτι τὸ πραθὲν προϊόν της (ἡ Ρόξυ) δὲν ἀνταποκρίνεται σὲ ὅσα διαλαλεῖ νωρίτερα. Βέβαια θὰ μὲ ἀποκαλούσε ἄπλυτο καὶ λοιποὺς ἀναθεματισμοὺς ποὺ ἔχουν ἔτοιμους ὡς πρόσχημα. Σημειώνω ὅτι ἡ Ρόξυ εἶναι μέν ὄμορφη καὶ κάνει καλὴ πίπα, ἀλλὰ μέσα ἀρκετά μέτρια καὶ διεκπεραιωτική. Δηλ κοιτάζει νὰ τελειώσει χωρὶς νὰ προσφέρει χάδια καὶ τὶς ὑπηρεσίες ποὺ ὑπόσχονται. Δὲν φταίει ἡ κούραση λόγω διπλοβάρδιας. Σέβομαι τὶς γνώμες τῶν συναδέλφων ποὺ προέγραψαν, ἀλλὰ πἐρασαν μέρες ἔκτοτε. Ἐκτιμῶ ὅτι ἔκτοτε ἡ Ρόξυ πονήρεψε καὶ θέλει νὰ ξεπετάει τους πελάτες. Οἱ μέλλοντες πελάτες νὰ ξέρουν ὅτι ἡ τσατσά φενακίζει κόσμο, δηλ παραπλανᾶ. Ὠφείλουν νὰ εἶναι καχύποπτοι. Στὸν ὄροφο χτυποῦν συχνά πόρτα στὸ πεντάλεπτο. Ἐδῶ δὲν εἶχα τέτοιο σκόπελο.
Τὸ πρωτότυπο τῆς κοιμωμένης (τῆς 18χρονης Ἔλενας) μετεφέρθη σὲ ειδικὸ χῶρο συντήρησης. Στὴ θέση του τοποθετήθηκε πιστό ἀντίγραφο ὑψηλῶν προδιαγραφῶν. Τὸ πρωτότυπο τῆς Ρόξυ βρίσκεται στὸ ἰσόγειο τοῦ Φ86 γιὰ νὰ εισπράξει 20€ ἀπὸ ἀνυποψίαστους πελάτες. Τὶ καλύτερο νὰ ἔκανε στὸ χωριό της; Δὲν θὰ ἔκοβε κανεῖς φλέβες, οὔτε θὰ τὴν κυνηγοῦσαν οἱ γαμπροί σὰν τὴν Ἀφεντάκη. Ὀπότε δὲν τὴν συνιστῶ.
Ὑπάρχει ἕνας μύθος γύρω ἀπὸ τὸ πρόσωπο καὶ τὸν θάνατο τῆς Σοφίας Ἀφεντάκη. Λέγεται ὅτι νεαρή Σοφία ἦταν ἕνα ἀπό τὰ ὀμορφότερα καὶ ἐρωτεύσιμα κορίτσια τῆς Ἀθήνας. Στὰ 16 της (γεννηθεῖσα τὸ 1855) εἶχε ἀνακηρυχθεῖ ἀπὸ τὶς τότε κοσμικὲς στῆλες ὡς «κόρη τῶν Ἀθηνῶν». Παρὰ ταῦτα, ἡ ἴδια ἀδιαφοροῦσε ἀπέναντι στὸν θαυμασμὸ τῶν ἀνδρῶν καὶ τὰ προξενιὰ μὲ πλούσιους γαμπρούς. Δὲν ἐνδιαφερόταν γιὰ τὸ φλέρτ, προτιμοῦσε τὴν μοναξιά καὶ τὸν ρεμβασμό. Λίγο ἀργοτερα, τὴν πῆρε ὁ πατέρας της σὲ ἐργασικὸ ταξίδι στὴν Νάπολι τῆς Ἰταλίας. Εκεῖ, στὴ διάρκεια μιᾶς ὄπερας ἡ Σοφία ἐρωτεύθηκε τὸν τενόρο Μάριο Τζοβάνι, μὲ τὸν ὁποῖο εἶχε σύντομη καὶ φλογερὴ σχέση. Ὁ πατὴρ Ἀφεντάκης ἔγινε ἐξαλλος μὸλις τὸ ἔμαθε καὶ χώρισε βίαια τὸ ζευγάρι, γυρίζοντας μὲ τὴν Σοφία στὴν Ἀθήνα. Ἡ τελευταία ἔνιωθε ἀβάστακτο πόνο καὶ προσπαθοῦσε μὲ ἐπιστολὲς νὰ ἐπικοινωνήσει μὲ τὸν ἀγαπημένο της. Τελικὰ ἔπεσε σὲ μελαγχολία καὶ λίγο ἀργότερα αὐτοκτόνησε μὲ δηλητήριο. Ὁ δὲ Μάριο δὲν εἶχε διαβασει τὶς ἐπιστολές, λόγω νοσηλείας του σὲ νοσοκομεῖο, ὕστερα ἀπὸ σοβαρὸ ἀτύχημα. Ἕξι μῆνες μετά ἐξῆλθε καὶ βρῆκε τὶς ἐπιστολὲς στὴν οἰκία του. Μόλις ἔμαθε γιὰ τὸν θάνατο τῆς ἀγαπημένης του, αὐτοπυροβολήθηκε θέτοντας τέλος στὴ ζωή του. Αὐτός λοιπόν ὁ μύθος άκολουθεῖ τῆν «ὡραία κοιμωμένη», ἱστορία παραπλήσια μὲ τὸ θεατρικὸ ἔργο τοῦ Σαίξπηρ «Ρωμαῖος καὶ Ἰουλιέτα». Στὴν πραγματικότητα βέβαια δὲν συνέβησαν ἀκριβῶς ἔτσι τὰ ἱστορικὰ γεγονότα. Ἡ κοπέλα πέθανε τὸ 1873, ὄντως σὲ ἡλικία 18 χρόνων, ἀλλὰ ἐξαιτίας τῆς μάστιγος τοῦ 19ου αἰῶνα: ἀπὸ φυματίωση. Ὡστόσο πέρασε στὴν ἀθανασία χάρη στὴ σμίλη τοῦ Γιαννούλη Χαλεπᾶ.
Καὶ ἀπὸ τὴν τραγωδία τῆς Σοφίας, ἡ οποία κατοκοῦσε στὴν ὁδὸ Σωκράτους, περνοῦμε στὴν κωμωδία τοῦ Borgia καὶ τῆς Ρόξυ (ἤ Ρωξάνης) στὴν ὁδὸ Φυλῆς 86Β. Ἄλλωστε Ὁμόνοια Φυλῆς, δύο τσιγάρα δρόμος. Τὴν ἡμέρα ἐκείνη σὲ πρωινή βόλτα στὴν περιοχή, εἰσῆλθα καὶ στὸν ἀναφερόμενο οἶκο. Ἡ ἡλικιωμένη ἀλλοδαπή τσατσά μου παρουσίασε δύο κορίτσα: τὴν Ρόξυ (ξανθιά ὄμορφη, κανονικὸ ἀναστημα, ἀδυνατη μὲ λιγα πιασίματα) καὶ τὴν Τάνια (μαυρομάλλα ὄμορφη, νεώτερη, ἀλλα πιὸ ἀδυνατη• skinny φάση). Ἡ παμπόνηρη τσατσά ἐξήγγειλε τὸ πρόγραμμα: ἀμφότερες δίνουν φιλιά, κάνουν ἐλευθερο στοματικό καὶ δέχονται ἐκτόνωση σὲ στόμα (CIM) καὶ σὼμα (COB). Σαφῶς καλὲς ὑπηρεσίες. Βέβαια ὅ,τι ἔπραξε τὸ ἔρκος τῶν ὀδόντων της, ἐξυπηρετοῦσε ἕναν σκόπο: νὰ πληρώσω καὶ νὰ περάσω σὲ δωμάτιο (ἀσχέτως ἄν μέσα δὲν τὰ κάνουν ὅλα). Δὲν τὸ ἔπραξα, ἀλλὰ συνέχισα τὴν βόλτα, ἔχοντας ὡς ἐπιλογὴ τὴν ὄμορφη Ρόξυ.
Κατὰ τὸ ἑσπέρας τῆς ἰδίας ἡμέρας, κι ἐνῶ δὲν ἦταν διαθέσιμη μιᾶ ἄλλη ἐργαζόμενη ποὺ ἤθελα, κίνησα γιὰ τὸ Plan B. Ἡ ἴδια τσατσά, μὲ βαριεστημένη διάθεση, μου παρουσίασε τὴν Ρόξυ (δουλέυει διπλοβάρδια) στὸ ἴδιο πρόγραμμα. Πλήρωσα καὶ πέρασα σὲ διπλανό ἐναγὲς δωμάτιο. Ὁ χῶρος τίποτα τὸ ιδιαίτερο. Τὸ κρεβάτι κολλημένο στὸν τοῖχο καὶ τὸν μεγάλο καθρέπτη. Μπροστά ἀπὸ τὸν νιπτῆρα χυμένα νερά. Δίπλα μικρό τραπεζακι μὲ ὑγρὸ σαπούνι καὶ χαρτὶ ὑγείας. Παρότι ζήτησα νὰ μὴν μπεῖ γρήγορα ἡ κοπέλα ὤστε νὰ ἑτοιμασθῶ, οὔτε ὑπῆρχε ἀναμονή πελάτου, τοῦτο δὲν τηρήθηκε. Ἡ Ρόξυ εἰσήλθε τὴν ὥρα ποὺ ἔπλενα τὰ γεννητικὰ μου ὄργανα (προφανῶς βιαζόταν), εἶπε ἕνα τυπικὸ «γειά», κάθισε στὸ κρεβάτι καὶ ἀφαίρεσε τὰ ἔσώρουχα της. Ἡλικιακὰ εἶναι μεταξύ 25-27 ἐτῶν. Μὲ ξανθά μαλλιά ἕως τοὺς ὤμους. Τὸ στῆθος εἴναι μέγεθος 2 καὶ φυσικό, ἔνω ἔχει τατουάζ στὸν μηρό. Δὲν γνωρίζει ἑλληνικά, μῆτε ἄγγλικά, πέραν 5-6 λέξεων. Μὲ βάση τὸ πρόσωπο, άλλὰ καὶ τὸ ὀλίγον μελαψό χρῶμα δέρματος, κατὰ τὴν ταπεινὴ μου ἄποψη, δὲν εἶναι Ρωσίδα. Θεωρῶ ὅτι ἔλκει τὴν καταγωγή της ἀπὸ φλέβα Ρομά στὴν Βουλγαρία ἤ Ρουμανία. Ἄλλωστε καὶ στὸν ὄροφο τοῦ Φ86, τὴν sexy Βουλγάρα Βερόνικα ἡ ἐκεῖ ὑπηρεσία ὡς Ρωσίδα τὴν παρουσιάζει. Ἤσσονος σημασία λεπτομέρεια.
Ξεκίνησα μὲ ἀγκαλιές καὶ χούφτωμα στὰ προκλητικά ὀπίσθια, καὶ ἐκκινῶ νὰ τὴν φιλήσω στὸ στόμα. Μοῦ λέει: «no kiss». Φάουλ ἐδῶ, δηλ. τὸ ἀντίθετο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ ἐξήγγειλε δύο φορές ἡ πανούργα γραῖα στὸ σαλόνι. Γι’αὐτό τόνισα ὅτι ὅλα τὰ ταρατατζοὺμ ἐξηπηρετούν μία σκοπιμότητα: τὰ 20€. Εἶχε τὸ στόμα ἑρμητικὰ κλειστό, ἄλλά δὲν ἀπέστρεφε πρόσωπο κὶ ἔτσι φιλοῦσα μόνο χείλη. Τὸ δευτερο ἀρνητικό τῆς Ρόξυ, παρότι πεντακάθαρη, ἦταν τὸ ἀξύριστο 2-3 ἡμερῶν αἰδοῖο. Τὸ προσπέρασα. Μὲ νοήματα συνενοήθηκα, ἐνῶ ἔγινε κατάδηλο ὅτι πρωτοβουλίες δὲν θὰ πάρει. Τῆς ζήτησα νὰ μοῦ κάνει ἐλευθερο στοματικό. Ἤταν ἐδῶ άρκετά ἡδονική ἡ πίπα της. Πῆρε σχέδον ὅλο το μόριο μέσα της. Στὴν παρότρυνση γιὰ ὀρχεολειχία, ἔκανε ἕνα τυπικό πέρασμα. Βρέθηκα πάντως γρήγορα σὲ στύση. Στὰ τοῦ sex τώρα: περασμα προφυλακτικοῦ καὶ ἱεραποστολικό. Πολὺ χαλαρὴ ἡ αἴσθηση τοῦ αἰδοίου (σίγουρα κατανάλωσε ποσότητα τζέλ. Ἄρα 2ο φάουλ) καὶ γι’αὐτὸ δὲν χάρηκα. Τῆς ζήτησα νὰ βγάλει τὰ τακούνια καὶ ἀρνήθηκε, λὲς καὶ θὰ τὰ ἔκλεβα. Ξαπλώνω πλάγια κι αύτή μένει ἀνάσκελα. Σηκώνω τὸ δεξί της πόδι ὥστε νὰ πετύχω βαθύτερη διείσδυση. Ἐδῶ δύο φορὲς κτύπησε μὲ τὴν τακουνάρα τὸν καθρέπτη. Φοβήθηκα λίγο μὴν σπάσει κανένα κομμάτι καὶ τρέχουμε στὰ νοσοκομεῖα. Ἐνῶ μπαινόβγαινα στὸ πλαδαρὸ αἰδοῖο, κοιτῶ τὸ ἀπλανὲς βλέμμα τῆς Ρόξυ: ἀρχικά κοιτάξει τὸ ταβάνι καὶ μετὰ γυριζει τὴν κεφαλή πλάγια. Ἀκριβῶς ὄπως ἡ κοιμωμένη τοῦ Χαλεπᾶ: ἤρεμο πρόσωπο καὶ ἡ κοπέλα ἔχει γείρει στὸ πλάι σᾶν νὰ κοιμάται.. Ἔλλειπε μόνο τὸ σεντόνι ποὺ σκεπαζει τῆν κοπέλα τοῦ ἀγάλματος.
Ἐπειδή εἶδα ὅτι οὔτε ἔτσι θὰ ὁλοκλήρωσω, ξαπλώνω καὶ τὴν βάζω ἀπὸ πάνω σὲ στάση cow-girl. Ἐκεῖ μὲ κλείδωσε καὶ δὲν ἔκανε κίνηση γιὰ ρυθμό. Ὁπότε τῆς ζήτησα νὰ κλίνει μπροστά τὸ σῶμα καὶ τὴν ἔπιασα ἀπὸ τὰ ὅπίσθια ὤστε νὰ δίνω ἔγώ ρυθμό, γλείφοντας παράλληλα τὰ στήθη της. Στὴ στάση αὐτή τὴ χάρηκα, ἐνῶ ἡ Ρόξυ ἔβγαλε κάτι ψευτοκραγιές. Μόλις ἔνιωσα τὸ τέλος, σηκώθηκα καὶ ἀφαίρεσα τὸ προφυλακτικό. Δὲν ἄνοιξε στόμα, παρότι κατάλαβε ὅτι αὐτό ἤθελα, οὔτε ἔπιασε στῆθος. Κατέθεσα σπέρμα τελικὰ στὸ στῆθος της. Μετὰ σηκώθηκε καὶ τράξηξε γιὰ τὸν νιπτήρα, ὤστε νὰ καθαρίσει τὸ λερωμένο στῆθος. Ἀφοῦ τὸ ἔπραξε, εἶπε «γειά» καὶ ἐξῆλθε. Κάτι τέτοιες θέλουν νὰ κυκλοφορεῖ μυρεψὸς ἀπὸ τοὺς οἴκους, ὤστε νὰ καλλωπίζονται. Οὔτε καν σταυρωτό φιλί. Στὸ κρεβάτι εἶδα τὴν ἐξωτερικὴ συσκευασία τοῦ προφυλακτικοῦ. Ἡ δεσποινίδα ἐξαρχῆς δὲν τὸ πέταξε στὸ καλάθι ἤ στὸ τασάκι, οὔτε μετά.
Ἀποχωρώντας, εἶδα δίπλα τὴν παμπόνηρη τσατσά νὰ ὁμιλεῖ μέσω handsfree. Θὰ τῆς ἔλεγα ὅτι τὸ πραθὲν προϊόν της (ἡ Ρόξυ) δὲν ἀνταποκρίνεται σὲ ὅσα διαλαλεῖ νωρίτερα. Βέβαια θὰ μὲ ἀποκαλούσε ἄπλυτο καὶ λοιποὺς ἀναθεματισμοὺς ποὺ ἔχουν ἔτοιμους ὡς πρόσχημα. Σημειώνω ὅτι ἡ Ρόξυ εἶναι μέν ὄμορφη καὶ κάνει καλὴ πίπα, ἀλλὰ μέσα ἀρκετά μέτρια καὶ διεκπεραιωτική. Δηλ κοιτάζει νὰ τελειώσει χωρὶς νὰ προσφέρει χάδια καὶ τὶς ὑπηρεσίες ποὺ ὑπόσχονται. Δὲν φταίει ἡ κούραση λόγω διπλοβάρδιας. Σέβομαι τὶς γνώμες τῶν συναδέλφων ποὺ προέγραψαν, ἀλλὰ πἐρασαν μέρες ἔκτοτε. Ἐκτιμῶ ὅτι ἔκτοτε ἡ Ρόξυ πονήρεψε καὶ θέλει νὰ ξεπετάει τους πελάτες. Οἱ μέλλοντες πελάτες νὰ ξέρουν ὅτι ἡ τσατσά φενακίζει κόσμο, δηλ παραπλανᾶ. Ὠφείλουν νὰ εἶναι καχύποπτοι. Στὸν ὄροφο χτυποῦν συχνά πόρτα στὸ πεντάλεπτο. Ἐδῶ δὲν εἶχα τέτοιο σκόπελο.
Τὸ πρωτότυπο τῆς κοιμωμένης (τῆς 18χρονης Ἔλενας) μετεφέρθη σὲ ειδικὸ χῶρο συντήρησης. Στὴ θέση του τοποθετήθηκε πιστό ἀντίγραφο ὑψηλῶν προδιαγραφῶν. Τὸ πρωτότυπο τῆς Ρόξυ βρίσκεται στὸ ἰσόγειο τοῦ Φ86 γιὰ νὰ εισπράξει 20€ ἀπὸ ἀνυποψίαστους πελάτες. Τὶ καλύτερο νὰ ἔκανε στὸ χωριό της; Δὲν θὰ ἔκοβε κανεῖς φλέβες, οὔτε θὰ τὴν κυνηγοῦσαν οἱ γαμπροί σὰν τὴν Ἀφεντάκη. Ὀπότε δὲν τὴν συνιστῶ.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιουνίου 05, 2018
Όνομα κοπέλας
Ρόξυ
Υπηρεσίες
Σχόλια
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
τσατσα και πουτανα κλεβουν μαζι τον κοσμο
τους αξιζει απαξιωση να βγουν στην ζητα
Εἶμαι πλέον πεπεισμένος ὅτι ἡ Ρόξυ εἶναι Ρουμάνα. Σαφῶς καὶ πρέπει ὅλοι νὰ τὴν ἀπαξιώσουμε καὶ μετὰ βδελυγμίας νὰ ἀποστραφοῦμε. Ὑπάρχει, ὄμως, μιᾶ ἀπτὴ καὶ κακή πραγματικότητα: ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Φυλῆς, ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τῶν ἐργαζομένων εἶναι πονηρὲς καὶ μετριάτζες μέσα.
Μόνο στὴν Φωκαίας καὶ Διδύμου ὑπάρχουν μερικὲς ἔμπειρες ποὺ ἀποτελοῦν ἐγγύηση.
------
@ΑΙΔΟΙΟΛΕΙΧΟΣ
Σᾶς εὐχαριστῶ κύριε γιὰ τὰ θετικά σας λόγια.