Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 157 10
Μπουρδέλα
260425
Γενική βαθμολογία
5.1
Εμφάνιση κοπέλας
5.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
5.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
4.0
Σχέση αξίας/κόστους
4.0
Ἀστρονομικοὶ ὅροι, ἀραβικῆς προελεύσεως, ποὺ δηλώνουν τὸ ὕψιστο σημεῖο τῆς οὐράνιας –νοητῆς- σφαῖρας, καὶ τὸ ἀντίθετο, δηλ. τὸ κατώτατο (Ναδίρ). Καὶ οἱ δύο ὅροι ἀποκτοῦν νόημα μόνον ὡς σχετικοὶ ὡς πρὸς ἕναν ὑποθετικὸ παρατηρητὴ στοὺς ἀστρονομικοὺς υπολογισμούς, αυθαίρετο, ἀλλά καὶ ἀπαραίτητο ὡς κορυφή (τὸ Ζενίθ) ἑνὸς σφαιρικοῦ τριγώνου, βασικοῦ γιὰ τὸν ὑπολογισμὸ τῆς θέσεως («στίγματος») τοῦ παρατηρητοῦ. Καθεὶς ἐξ ἡμῶν ἔχει ἕνα Ζενίθ κατακορύφως πάνω ἀπὸ τὸ κεφάλι του, τὸ ὁποῖο μετακινεῖται καθὼς περπατᾶ ἄσκοπα (στὴν γέφυρα τοῦ πλοίου, ἄς ποῦμε) καὶ μαζί του μετακινοῦνται οἱ διάφοροι κύκλοι καὶ συντεταγμένες τοῦ φαντασιώδους σύμπαντος. Ὁ λόγος τούτης τῆς συνοπτικῆς εἰσαγωγῆς εἶναι ὅτι οἱ ἐν λόγῳ ὅροι χρησιμοποιοῦνται εὐρύτατα χωρίς, ὅμως, νὰ γίνεται κατανοητὴ η σχετικότητά τους. Κατ’ ἐπέκτασιν λοιπόν, μεταφορικώς, ὑποδηλώνουν τὸ ύψιστο καὶ κατώτατο σημεῖο διαφόρων «πραγμάτων», δραστηριοτήτων ἤ καταστάσεων.
Αὐτὴν λοιπὸν τὴν κατάσταση βίωσε ἡ ἀφεντιά μου, κατὰ τὴν πρὸ διμήνου ἐπίσκεψη μου στὸν οἶκο τῆς ὁδοῦ Ἀχαρνῶν 85 καὶ τὴν συνεύρεση μὲ τὴν Μαίρη. Καθαρὸ δωμάτιο, αἰσθησιακὴ ἀτμόσφαιρα, ἄνεση χρόνου, δυνατὸ sex καὶ CIM (ὑπάρχουν καταγεγαρμένα σὲ κριτική). Αὐτὸ ἤταν τὸ Ζενίθ. Δὲν φανταζόμουν ὅτι σύντομα θὰ ἀκουθοῦσε τὸ Ναδὶρ. Προσφάτως ἐπισκέφθηκα ξανὰ τὸν οἶκο γιὰ νὰ δῶ τὴν ἕτερη Καππαδόκισα (sic) Ἐβελίνα. Εἶχα λάβει σύσταση άπὸ φίλο συνάδελφο ὅτι προσφέρει ἐξίσου καλές ὑπηρεσίες μὲ Μαίρη (πλὴν καλοῦ στοματικοῦ). Ὑπέθεσα ὅτι θὰ γίνει τίμια συνάντηση, ἀλλὰ ἔκανα τὸ λάθος νὰ μὴν ἀναζητήσω παλαιότερες κριτικές. Πέρασα ἀπόγευμα ἀπὸ τὴν Ἀχαρνῶν καὶ ἀνέβηκα μήπως τὴν πετύχω. Ἡ τσατσά ἄνοιξε τὴν πόρτα μὲ σχετικὴ καθυστέρηση. Ἦταν ἡ ἴδια κύρια μὲ τὴν ἄλλη φορά. Φαίνεται ὅτι περνάει πολλὲς ὥρες ἐκεῖ ἤ ἐγκαταβιεῖ μόνιμα ὡς νυκτικόραξ ἐν οἰκοπέδῳ. Αὐτὴ τὴ φορά εἶχε βαριεστημένο ὕφος καὶ μιᾶ ξυνίλα στὸ πρόσωπο (λὲς κι μοῦ ἔκανε χάρη ποὺ ἄνοιξε, παρότι «χτυποῦσαν μύγες»). Μοῦ παρουσιάζει τὴν Ἐβελίνα καὶ ἀνακοινώνει κανονικὸ πρόγραμμα. Ἐξ Ουκρανίας ὁρμωμένη, εἶπε. Ὕψος μέτριο (περ. 1,60m), ὅπως καὶ ἐμφάνιση στὸ πρόσωπο. Καρὲ ξανθό μαλλί, κάτι τατουάζ στὸ δεξί χέρι καὶ ἡλικία γύρω στὰ 35. Δὲν εἶναι ἀδύνατη, ὅπως ἀνεφέρθῃ, ἀλλὰ ἔχει παχύνει. Φοροῦσε μιᾶ λεπτὴ κοντὴ αἰσθησιακὴ ρόμπα. Κανονικὰ ἔπρεπε νὰ κάνω μεταβολὴ, ἀλλὰ λόγω συστάσεων καί, κυρίως, πολυήμερης ἀποχῆς, ἐνέδωσα καὶ πλήρωσα γιὰ τὸ δωμάτιο.
Εἶχα κάνει μπάνιο νωρίτερα, ἀλλὰ καλοῦ κακοῦ πλύθηκα πάλι στὰ ἐπίμαχα σημεῖα καὶ ἀνέμενα. Ἡ Ἐβελίνα ἦρθε σύντομα. Γδύθηκε καὶ φάνηκαν ταὰ κιλά καὶ ἡ μικρή κοιλιά ποὺ ἔκρυβε ἐπιμελῶς. Δὲν πτοήθηκα καὶ ξεκίνησα γιὰ τὰ προκαταρκτικά. Ἐδῶ πρόσεξα μιᾶ ψυχρότητα στὸ βλέμμα της καὶ κατάλαβα ὅτι κάθε ἄλλο παρὰ θερμὴ θὰ εἶναι. Μηδὲν στὸ πηλίκο. Γλωσσόφιλα δὲν ἔδωσε, ὄσο κὶ ἄν προσπάθησα. Μόνο μετρημένα πεταχτά ψευτοφιλιά τῆς πλάκας. Τὸ στῆθος εἶναι δυάρι μέγεθος, ἀλλὰ σκληρό λόγω κάκιστης ἐπέμβασης. Ἔχει μπόλικα πιασίματα, ἀλλὰ στὸ ὄριο νὰ χοντρύνει. Ξεχωρίζει μικρὴ μπάκα, ἡ ὁποία θὰ μεγαλώσει ὄπως πάει. Ὁ κῶλος εἶναι πέτρα καὶ χάρηκα τὸν πιάνω (τὸ μόνο θετικό πάνω της). Τότε ζητῶ ἐλεύθερο στοματικὸ καὶ μοῦ λέει ὅτι δὲν κάνει. Τὸ κατάπια κὶ αύτὸ.. Εἶχα στύση καὶ ἔβαλε προφυλακτικό. Ἡ πίπα της ἦταν κύριοι κάτω τοῦ μετρίου. Πολύ amateur. Ἔπιασε δὲ μὲ τὸ ἕνα χέρι τὸν κορμὸ τοῦ πέους, ὥστε νὰ μὴν τὸ πάρει βαθιά. Μὲ ἄλλα λόγια, ἡ γνωστή πουστιά γιὰ νὰ κλέψουν. Τὸ ἔχει ἐπισημάνει πολλάκις ὁ Νάσος Ἀθανασιάδης. Ἔπρεπε κὶ ἔγώ νὰ τῆς πιέσω μὲ δύναμη τὸ κεφάλι, ἀλλὰ θὰ ἔβρισκε δικαιολογία νὰ τὸ διακόψει. Ἀπὸ στάσεις sex, ἔγινε μόνο ἱεραποστολικὸ καὶ cow-girl. Ὁλοκλήρωσα μέσα της, λόγω ἀποχῆς καὶ ἀνάγκης συνουσίας.
Δὲν ἔφαγα φόλα ὀλκῆς, διότι ὁλοκλήρωσα, ἀλλὰ δὲν ἔγινε πήδημα τὸ ὁποῖο θὰ θυμάμαι. Τὸ ξέχασα μετὰ ἀπὸ δέκα λεπτά. Αὐτὸ ἤταν τὸ προσωπικό Ναδίρ ἀπὸ τὴν ἐπίσκεψη στὸν οἶκο. Περισσότερο μὲ ξενέρωσε ἡ συμπεριφορά τῆς Ἐβελίνας, ὅπως καὶ τῆς ὑπηρεσίας κατὰ τὴν ἄφιξη. Τότε εγκαρδιότητα, τώρα ψυχρότητα. Δὲν ἀρκεῖ κυρά μου νὰ ἔχεις στὸ μαγαζί σαλόνι καὶ δωμάτια, τὰ ὁποῖα παραπέμπουν σὲ κανονικό σπίτι κὶ ὄχι σὲ μουτζούρη. Πρέπει νὰ ὑπάρχουν καὶ ἐξυπηρετικοί ἄνθρωποι. Δὲν φταῖμε ἄν δὲν ἔρχονται πελάτες ἤ ἀρρώστησε ἡ γάτα ποὺ κοιμάται στὸν καναπέ. Νὰ ἐνημερώσω ὅτι ὁ προαναφερόμενος συνάδελφος ἐπισκέφθηκε ἀλλη ἡμέρα τὴν Ἐβελίνα καῖ τοῦ χτύπησαν τὴν πόρτα στο δεκάλεπτο, παρότι εἶχε ὁλοκληρώσει και δὲν ὑπήρχε ἀναμονῆ πελάτου. Ξενέρωσε παρομοίως. Δὲν γνωρίζω ἄν ἡ Ἐβελίνα πηδιέται δυνατά καὶ ἐγκάρδια ἤ ἀντίθετα κάνοντας ἀγγαρεία, ἀνάλογα μὲ τὸν πελάτη καὶ πως τὸν κρίνει. Διότι τότε εἶναι κυκλοθυμική (αὐτό εἰσέπραξα). Μπορεῖ νὰ ἦταν σὲ νευρικότητα ἤ ἀδιαθεσία, ἐπειδή χτυπούσε διπλοβάρδια (τώρα ἀναπλήρωνε τὴν Μαίρη τὴν ὁποία δὲν φτάνει) ἤ λόγω ἀναδουλειάς ἤ λόγω τῶν κύκλων τῆς σελήνης. Σαφῶς θὰ φθάνει στὸ Ναδὶρ τῆς συμμετοχῆς ὅταν τὶς ξυνίζει ὁ πελάτης, ἀλλὰ τότε δὲν εἶναι σωστή ἐπαγγελματίας.
Τὴν Μαίρη θὰ τὴν συναντοῦσα, χωρίς ἀμφιβολία. Ὄχι ὅμως ὑπὸ αὐτὸ τὸ καθεστῶς ἐργοδοσίας. Μόνο ἄν πάει σὲ ἄλλο μαγαζί. Διαβάζω βέβαια ὅτι ἀνέκαθεν ἦταν μὲ τὴν ἴδια τσατσά καὶ τὴν Ἐβελίνα. Τριάδα ὁμοούσιος καὶ ἀχώριστος. Ὁπότε δὲν τὴν ξαναβλέπω. Ὅσον ἀφορᾶ τὴν Ἐβελίνα, πρέπει νὰ ἀδυνατήσει, νὰ ἀλλάξει διάθεση καὶ νὰ εἶναι πιὸ θερμή μέσα. Ἀλλιώς πρέπει συμβιβαστεῖ μὲ ἀναδουλειά ἤ νὰ μεταβεῖ στὸ Μεταξουργεῖο ἤ νὰ σταματήσει γιὰ κάμποσο καιρό. Τῆς ταιριάζουν οἱ συμβουλὲς τοῦ Τηλεμάχου πρὸς τὴν μητέρα του, Πηνελόπη: «Μα γύρα απάνω σπίτι σου, και γνοιάσου τις δουλειές σου, τὸν αργαλειό, τη ρόκα σου• και πες στις παρακόρες να τρέξουν στη δουλειά κι αυτές» [Ὁμήρου Ὀδύσσεια Α’, 356-58: ἀλλ' εἰς οἶκον ἰοῦσα τὰ σ' αὐτῆς ἔργα κόμιζε, ἱστόν τ' ἠλακάτην τε, καὶ ἀμφιπόλοισι κέλευε ἔργον ἐποίχεσθαι]. Δηλ. Νὰ ἀποσυρθεῖ σπίτι της καὶ νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ δραστηριότητες ποὺ ἀφοροῦν νοικοκυρές (νὰ ὑφαίνει, νὰ γνέθει κλπ).
Τὰ σέβη μου μύσται. Ὅποιος ἔχει 20€ ποὺ τοῦ περισσεύουν καὶ δὲν ξενερώνει μὲ τυπικὲς ψυχρὲς, ἄς πάει.
Αὐτὴν λοιπὸν τὴν κατάσταση βίωσε ἡ ἀφεντιά μου, κατὰ τὴν πρὸ διμήνου ἐπίσκεψη μου στὸν οἶκο τῆς ὁδοῦ Ἀχαρνῶν 85 καὶ τὴν συνεύρεση μὲ τὴν Μαίρη. Καθαρὸ δωμάτιο, αἰσθησιακὴ ἀτμόσφαιρα, ἄνεση χρόνου, δυνατὸ sex καὶ CIM (ὑπάρχουν καταγεγαρμένα σὲ κριτική). Αὐτὸ ἤταν τὸ Ζενίθ. Δὲν φανταζόμουν ὅτι σύντομα θὰ ἀκουθοῦσε τὸ Ναδὶρ. Προσφάτως ἐπισκέφθηκα ξανὰ τὸν οἶκο γιὰ νὰ δῶ τὴν ἕτερη Καππαδόκισα (sic) Ἐβελίνα. Εἶχα λάβει σύσταση άπὸ φίλο συνάδελφο ὅτι προσφέρει ἐξίσου καλές ὑπηρεσίες μὲ Μαίρη (πλὴν καλοῦ στοματικοῦ). Ὑπέθεσα ὅτι θὰ γίνει τίμια συνάντηση, ἀλλὰ ἔκανα τὸ λάθος νὰ μὴν ἀναζητήσω παλαιότερες κριτικές. Πέρασα ἀπόγευμα ἀπὸ τὴν Ἀχαρνῶν καὶ ἀνέβηκα μήπως τὴν πετύχω. Ἡ τσατσά ἄνοιξε τὴν πόρτα μὲ σχετικὴ καθυστέρηση. Ἦταν ἡ ἴδια κύρια μὲ τὴν ἄλλη φορά. Φαίνεται ὅτι περνάει πολλὲς ὥρες ἐκεῖ ἤ ἐγκαταβιεῖ μόνιμα ὡς νυκτικόραξ ἐν οἰκοπέδῳ. Αὐτὴ τὴ φορά εἶχε βαριεστημένο ὕφος καὶ μιᾶ ξυνίλα στὸ πρόσωπο (λὲς κι μοῦ ἔκανε χάρη ποὺ ἄνοιξε, παρότι «χτυποῦσαν μύγες»). Μοῦ παρουσιάζει τὴν Ἐβελίνα καὶ ἀνακοινώνει κανονικὸ πρόγραμμα. Ἐξ Ουκρανίας ὁρμωμένη, εἶπε. Ὕψος μέτριο (περ. 1,60m), ὅπως καὶ ἐμφάνιση στὸ πρόσωπο. Καρὲ ξανθό μαλλί, κάτι τατουάζ στὸ δεξί χέρι καὶ ἡλικία γύρω στὰ 35. Δὲν εἶναι ἀδύνατη, ὅπως ἀνεφέρθῃ, ἀλλὰ ἔχει παχύνει. Φοροῦσε μιᾶ λεπτὴ κοντὴ αἰσθησιακὴ ρόμπα. Κανονικὰ ἔπρεπε νὰ κάνω μεταβολὴ, ἀλλὰ λόγω συστάσεων καί, κυρίως, πολυήμερης ἀποχῆς, ἐνέδωσα καὶ πλήρωσα γιὰ τὸ δωμάτιο.
Εἶχα κάνει μπάνιο νωρίτερα, ἀλλὰ καλοῦ κακοῦ πλύθηκα πάλι στὰ ἐπίμαχα σημεῖα καὶ ἀνέμενα. Ἡ Ἐβελίνα ἦρθε σύντομα. Γδύθηκε καὶ φάνηκαν ταὰ κιλά καὶ ἡ μικρή κοιλιά ποὺ ἔκρυβε ἐπιμελῶς. Δὲν πτοήθηκα καὶ ξεκίνησα γιὰ τὰ προκαταρκτικά. Ἐδῶ πρόσεξα μιᾶ ψυχρότητα στὸ βλέμμα της καὶ κατάλαβα ὅτι κάθε ἄλλο παρὰ θερμὴ θὰ εἶναι. Μηδὲν στὸ πηλίκο. Γλωσσόφιλα δὲν ἔδωσε, ὄσο κὶ ἄν προσπάθησα. Μόνο μετρημένα πεταχτά ψευτοφιλιά τῆς πλάκας. Τὸ στῆθος εἶναι δυάρι μέγεθος, ἀλλὰ σκληρό λόγω κάκιστης ἐπέμβασης. Ἔχει μπόλικα πιασίματα, ἀλλὰ στὸ ὄριο νὰ χοντρύνει. Ξεχωρίζει μικρὴ μπάκα, ἡ ὁποία θὰ μεγαλώσει ὄπως πάει. Ὁ κῶλος εἶναι πέτρα καὶ χάρηκα τὸν πιάνω (τὸ μόνο θετικό πάνω της). Τότε ζητῶ ἐλεύθερο στοματικὸ καὶ μοῦ λέει ὅτι δὲν κάνει. Τὸ κατάπια κὶ αύτὸ.. Εἶχα στύση καὶ ἔβαλε προφυλακτικό. Ἡ πίπα της ἦταν κύριοι κάτω τοῦ μετρίου. Πολύ amateur. Ἔπιασε δὲ μὲ τὸ ἕνα χέρι τὸν κορμὸ τοῦ πέους, ὥστε νὰ μὴν τὸ πάρει βαθιά. Μὲ ἄλλα λόγια, ἡ γνωστή πουστιά γιὰ νὰ κλέψουν. Τὸ ἔχει ἐπισημάνει πολλάκις ὁ Νάσος Ἀθανασιάδης. Ἔπρεπε κὶ ἔγώ νὰ τῆς πιέσω μὲ δύναμη τὸ κεφάλι, ἀλλὰ θὰ ἔβρισκε δικαιολογία νὰ τὸ διακόψει. Ἀπὸ στάσεις sex, ἔγινε μόνο ἱεραποστολικὸ καὶ cow-girl. Ὁλοκλήρωσα μέσα της, λόγω ἀποχῆς καὶ ἀνάγκης συνουσίας.
Δὲν ἔφαγα φόλα ὀλκῆς, διότι ὁλοκλήρωσα, ἀλλὰ δὲν ἔγινε πήδημα τὸ ὁποῖο θὰ θυμάμαι. Τὸ ξέχασα μετὰ ἀπὸ δέκα λεπτά. Αὐτὸ ἤταν τὸ προσωπικό Ναδίρ ἀπὸ τὴν ἐπίσκεψη στὸν οἶκο. Περισσότερο μὲ ξενέρωσε ἡ συμπεριφορά τῆς Ἐβελίνας, ὅπως καὶ τῆς ὑπηρεσίας κατὰ τὴν ἄφιξη. Τότε εγκαρδιότητα, τώρα ψυχρότητα. Δὲν ἀρκεῖ κυρά μου νὰ ἔχεις στὸ μαγαζί σαλόνι καὶ δωμάτια, τὰ ὁποῖα παραπέμπουν σὲ κανονικό σπίτι κὶ ὄχι σὲ μουτζούρη. Πρέπει νὰ ὑπάρχουν καὶ ἐξυπηρετικοί ἄνθρωποι. Δὲν φταῖμε ἄν δὲν ἔρχονται πελάτες ἤ ἀρρώστησε ἡ γάτα ποὺ κοιμάται στὸν καναπέ. Νὰ ἐνημερώσω ὅτι ὁ προαναφερόμενος συνάδελφος ἐπισκέφθηκε ἀλλη ἡμέρα τὴν Ἐβελίνα καῖ τοῦ χτύπησαν τὴν πόρτα στο δεκάλεπτο, παρότι εἶχε ὁλοκληρώσει και δὲν ὑπήρχε ἀναμονῆ πελάτου. Ξενέρωσε παρομοίως. Δὲν γνωρίζω ἄν ἡ Ἐβελίνα πηδιέται δυνατά καὶ ἐγκάρδια ἤ ἀντίθετα κάνοντας ἀγγαρεία, ἀνάλογα μὲ τὸν πελάτη καὶ πως τὸν κρίνει. Διότι τότε εἶναι κυκλοθυμική (αὐτό εἰσέπραξα). Μπορεῖ νὰ ἦταν σὲ νευρικότητα ἤ ἀδιαθεσία, ἐπειδή χτυπούσε διπλοβάρδια (τώρα ἀναπλήρωνε τὴν Μαίρη τὴν ὁποία δὲν φτάνει) ἤ λόγω ἀναδουλειάς ἤ λόγω τῶν κύκλων τῆς σελήνης. Σαφῶς θὰ φθάνει στὸ Ναδὶρ τῆς συμμετοχῆς ὅταν τὶς ξυνίζει ὁ πελάτης, ἀλλὰ τότε δὲν εἶναι σωστή ἐπαγγελματίας.
Τὴν Μαίρη θὰ τὴν συναντοῦσα, χωρίς ἀμφιβολία. Ὄχι ὅμως ὑπὸ αὐτὸ τὸ καθεστῶς ἐργοδοσίας. Μόνο ἄν πάει σὲ ἄλλο μαγαζί. Διαβάζω βέβαια ὅτι ἀνέκαθεν ἦταν μὲ τὴν ἴδια τσατσά καὶ τὴν Ἐβελίνα. Τριάδα ὁμοούσιος καὶ ἀχώριστος. Ὁπότε δὲν τὴν ξαναβλέπω. Ὅσον ἀφορᾶ τὴν Ἐβελίνα, πρέπει νὰ ἀδυνατήσει, νὰ ἀλλάξει διάθεση καὶ νὰ εἶναι πιὸ θερμή μέσα. Ἀλλιώς πρέπει συμβιβαστεῖ μὲ ἀναδουλειά ἤ νὰ μεταβεῖ στὸ Μεταξουργεῖο ἤ νὰ σταματήσει γιὰ κάμποσο καιρό. Τῆς ταιριάζουν οἱ συμβουλὲς τοῦ Τηλεμάχου πρὸς τὴν μητέρα του, Πηνελόπη: «Μα γύρα απάνω σπίτι σου, και γνοιάσου τις δουλειές σου, τὸν αργαλειό, τη ρόκα σου• και πες στις παρακόρες να τρέξουν στη δουλειά κι αυτές» [Ὁμήρου Ὀδύσσεια Α’, 356-58: ἀλλ' εἰς οἶκον ἰοῦσα τὰ σ' αὐτῆς ἔργα κόμιζε, ἱστόν τ' ἠλακάτην τε, καὶ ἀμφιπόλοισι κέλευε ἔργον ἐποίχεσθαι]. Δηλ. Νὰ ἀποσυρθεῖ σπίτι της καὶ νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ δραστηριότητες ποὺ ἀφοροῦν νοικοκυρές (νὰ ὑφαίνει, νὰ γνέθει κλπ).
Τὰ σέβη μου μύσται. Ὅποιος ἔχει 20€ ποὺ τοῦ περισσεύουν καὶ δὲν ξενερώνει μὲ τυπικὲς ψυχρὲς, ἄς πάει.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Απριλίου 22, 2018
Όνομα κοπέλας
Εβελίνα
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Μπρρρρρρρράβο!!!!
Ψυχρή ξεκάθαρα Εβελίνα... Δεν αξίζει... Ούτε καν από σώμα πια... Παλιά τουλάχιστον είχε πολύ καλύτερο σώμα...
Εὐχαριστῶ.
Θυμήθηκα μετὰ τὴν πρόταση ποὺ πόσταρες σὲ σχόλιό μου ἐπὶ τῆς κριτικῆς σου "Δαφνί-Μεταξουργείο" [Μ.Αλεξ 28/ 16.3.2018]. Τὴν τσατσά ἀφοροῦσε, ἀλλά ταιριάζει γἀντι καὶ στὴν δική μου περίπτωση. Ἰδού ἡ ἀπάντησή σου: "Κουτοπονηρες βρωμογριες οι περισσοτερες τυπε Βοrgia".
@manos 1810
Σέ εὐχαριστῶ γιὰ τὸ εὐμενὲς σχόλιο.
Δυστυχῶς, ὄπως ἀνέφερα, δὲν ἔψαξα παλιές κριτικές. Ἄν διαβάσεις τὴν κριτικὴ μου γιὰ τὴν Μαίρη (ἐπίσης σὲ πολυτονικό), θὰ δεῖς τὴν χαώδη διαφορά μὲ τὴν Οὐκρανή.
Δὲν ξέρω τι κάνει σὲ ἄλλους. Σὲ μένα ἔβγαλε ψυχρότητα. Ἡ ὅποια ἀναφορά στὸ σῶμα της εἶναι σύντομο ἀνέκδοτο. Μαῦρο λοιπόν.
Με πληφορόρησε παλιό μελος οτι η Εβ ξεκινησε απο το Αγκύρας 12. Την ειχε παρει με μετριες εντυπωσεις, παροτι ήταν αδυνατη. Ουτε ειχε τα ηλιθια τατουάζ.
Δεν εχει γινει ακόμη φάλαινα, αλλά εκεί οδεύει.
Ἄν ἡ Ἐβελίνα εἶναι σὲ ἀπόδοση ἡ καλύτερη ποὺ πέρασε ἀπὸ τὴν περιοχή, ἐμεῖς οἱ ὑπόλοιποι πρέπει νὰ αὐτοκτονήσουμε.
Ὄσον ἀφορᾶ τὰ περὶ "top ἐμφανίσεως", προφανῶς γιὰ ἄλλη Ἐβελίνα γράφεις τὴν ὁποία δὲν γνωρίζω..