Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 157 10
Μπουρδέλα
260425
Γενική βαθμολογία
7.0
Εμφάνιση κοπέλας
7.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
7.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
7.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Τὸ 1886 ὁ γνωστὸς Ὁλλανδὸς ζωγράφος Vincent van Gogh (Βίνσεντ φαν Χόχ, 1853-1890) ἐπισκέπτεται τὸ Παρίσι καὶ ζεῖ μὲ τὸν άδελφό του, ὁ ὁποῖος εἶναι πετυχημένος ἔμπορος ἔργων τέχνης. Παρά ταῦτα, ὁ Βίνσεντ ὄσο ζεῖ πουλᾶ μόνο ἕναν πίνακα. Δύο χρόνια ἀργότερα, μετακομίζει στὴν Ἄρλ, μιᾶ μικρὴ πόλη τῆς Νοτίου Γαλλίας. Ἐκεῖ γνωρίζει καὶ καλλιεργεῖ φιλία μὲ τὸν Γάλλο μεταϊμπρεσιονιστὴ ζωγράφο Paul Gauguin (Πώλ Γκωγκέν). Ὁ ἀλληλοθαυμασμὸς τῶν δύο καλλιτεχνῶν ὁδηγεῖ γρήγορα σὲ συγκατοίκηση. Γρήγορα βέβαια προέκυψαν προστριβές σὲ καθημερινή βάση, μιᾶς καὶ ἀμφότεροι ἦταν ἴδιότροποι καὶ καταθλιπτικοί. Στὶς 23 Δεκεμβρίου 1888 ὁ Γκωγκέν ἀποφασίζει νὰ μετακομίζει ὁριστικά, λόγω τοῦ ἀσταθοῦς χαρακτῆρα τοῦ Βίνσεντ. Ἀνακοινώνει τὴν ἀπόφασή του καὶ βγαίνει γιὰ τὴν βραδινή βόλτα. Ὁ Φάν Χόχ τὸν ἀκολουθεῖ καὶ κατόπιν ἐπιστρέφει σπίτι. Ἐκεῖ παίρνει ἕνα ξυράφι καὶ κόβει τὸ ἀριστερό του αὐτί (ἤ κομμάτι του). Στὴ συνέχεια τὸ τυλίγει σὲ πετσέτα ἤ εφημερίδα, τὸ πηγαίνει σὲ οἶκο ἀνοχῆς ποὺ σύχναζε καὶ τὸ χαρίζει σὲ μιᾶ ἱερόδουλο (κατὰ πολλούς, ὀνόματι Ραχήλ). Τὴν ἑπομένη τὸν βρίσκει αἱμόφυρτο ὁ Γκωγκέν καὶ τὸν μεταφέρουν στὸ νοσοκομεῖο, ὅπου σώζεται ἡ ζωή του. Ο Φάν Χόχ ζωγράφισε πολλές αυτοπροσωπογραφίες. Ὑπάρχουν δύο πίνακες στοὺς ὁποίους ὁ ζωγράφος ἕχει δεμένο το αυτί του. Ὁ γνωστότερος βρίσκεται στὴν Πινακοθήκη Κουρτῶ στὸ Λονδίνο.
Δικαίως θὰ ἀναρωτηθοῦν ἀρκετοῖ τι σχέση μπορεῖ νὰ ἔχει ὁ van Gogh μὲ τὸν Borgia... Καμία βέβαια. Καλὸ εἶναι ἕνα μάθημα ἱστορίας γιὰ τὸ περαστικὸ τοῦ κομμένου αὐτιοῦ ἑνὸς μεγάλου ζωγράφου. Ὁ Φάν Χόχ εἶχε καὶ στὸ παρελθόν σχέσεις με πόρνες σὲ οἴκους. Δηλαδή ἦταν μπορδελιάρης καὶ μὲ πολλές ἐξ αὐτῶν εἶχε καλές σχέσεις. Παλαιότερα στὴ Χάγη εἶχε δεσμὸ μὲ ἐκδιδόμενη μεγαλυτερης ἡλικίας, ἀπὸ τὴν ὁποία μετὰ κόλλησε σύφιλη. Καὶ ἐπειδή ἐπρόκειτο γιὰ ὀξύθυμο, άλλὰ καὶ ἰδιοφυή ἄνθρωπο, στὴν πόλη Ἄρλ δὲν θὰ ἦταν μόνιμος θαμώνας σὲ οἶκο ἀνοχῆς, στὸν ὁποῖο ἡ δυσωδία καὶ ἡ ἀκαταστασία θὰ δέσποζε. Μὲ ἄλλα λόγια, θὰ πήγαινε συνέχεια σὲ μπουρδέλο ποὺ ὁ χῶρος θὰ τοῦ ἦταν οἰκεῖος. Τολμῶ νὰ πῶ σὲ δωμάτια σὰν τὸ δικό του, ὅπως τὸ ἀποτύπωσε στὸν πίνακα «Ὑπνοδωμάτιο στὴν Ἄρλ» (La Chambre à Arles), δηλ. λιτό, ἀναπαυτικό καὶ συνάμα ζωντανό. Μόνο ἔτσι θὰ καθόταν στὸ σαλονάκι τοῦ οἴκου καὶ θὰ ἀνέπτυσσε διαπροσωπικὲς σχέσεις μὲ τὶς ἐργαζόμενες κοπέλες.
Ὅλα αὐτὰ μοῦ ἦλθαν στὸν νοῦ, μόλις εισῆλθα στὸ ἐσωτερικὸ τοῦ Ἀχαρνῶν 85 καὶ εἶδα τὸν χῶρο. Ἀρκετὴ ὥρα νωρίτερα εἶχα περάσει τὸ κατώφλι ἀρκετῶν οἴκων στὴν ὀδὸ Φυλῆς, Φωκαῖας καὶ Διδύμου. Σὲ κάποια εἶχε ἀναμονή, σὲ ἄλλα ὄχι. Κυκλοφοροῦσαν κὶ ἔμπαιναν μέσα ἀρκετοὶ Σύροι, Πακιστανοί, Ἰρανοί καὶ λοιποί πάκηδες. Βεβαια, οἱ ὑπεύθυνες τοὺς ζητοῦσαν νὰ ἐξέλθουν. Τὸ Ἀχαρνῶν 85 εἶναι ἀρκετά κοντὰ μὲ τὰ πόδια. Ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτὸς, πέρασα ἀπέναντι στὸν δρόμο καὶ ἀνέβηκα τὰ σκαλάκια. Στὴν θύρα πρέπει νὰ κρούσεις ἠλεκτρικό κομβίον κώδωνος γιὰ νὰ μπεῖς. Βλέπουν ἔσωθεν τὸν ἐπισκέπτη. Σωστὸ τοῦτο διότι ἡ ἀσφάλεια προηγεῖται. Ἔξω θόρυβος αὐτοκινήτων καὶ, ὅπως ξέρουμε, ἡ εὐρυτερη περιοχή ἔχει κατακλυστεῖ ἀπὸ φυλὲς ποὺ θὰ τὴν μετατέψουν σὲ Καμποῦλ ἤ Ἰσλαμαμπάντ.
Τὴν θύρα ἀνοιγει μιᾶ εὐγενικὴ καὶ συμπαθεστάτη κυρία. Πῆγα, ὔστερα ἀπὸ πρόταση φίλου, νὰ δῶ τὴν Μαίρη. Γνώριζα βέβαια ὅτι προσφάτως μετοίκησαν ἐδῶ ἀπὸ τὸ Ἁγίου Πέτρου 7. Ἡ Μαίρη εἶχε πελάτη κὶ ἔτσι πέρασα δεξιὰ καὶ ἐκάθισα στὸν καναπέ τοῦ σαλονιοῦ νὰ τὴν ἀναμένω. Ἔχω νὰ πῶ ὅτι εἶναι ὁ πιὸ καθαρὸς καὶ εὐρύχωρος χῶρος σαλονιοῦ ποὺ εἶδα ἐκεῖνο τὸ βράδυ. Διακοσμημένος, στρωμένη μοκέτα καὶ ἀκοῦς χαμηλή μουσική. Ἀτμόσφαιρα ζεστὴ καῖ χαλαρὴ. Δύο διαθέσιμα δωμάτια μοῦ άνέφερε ἡ οἰκουρὸς κυρία. Ὑπάρχει καὶ τρίτο, δίπλα ἀπὸ τὸ σαλονάκι, μὲ στρογγυλὸ κρεβατι, ὅπως εἶδα, τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι ἀκόμα ἕτοιμο. Μὲ λίγα λόγια, ὁ χῶρος προσομοιάζει μὲ studio κὶ ὄχι μὲ μπουρδέλο. Ἰδεατὸς τόπος γιὰ νὰ ἀράξεις καὶ νὰ συζητήσεις μετὰ ἀπὸ ἐρωτικὴ συνεύρεση. Κάπως ἔτσι θὰ ἔπραττε κὶ ὁ van Gogh στὸν τοπικὸ οἶκο.
Κατὸπιν ἐμφανίστηκε ἡ Μαίρη. Πρόκεται γιὰ μιᾶ μιλφάρα κοντά στὰ 40 ἔτη, μετρίου ἀναστήματος, μὲ κοντὸ κουρεμένο μαλλί. Πρόσωπο κανονικό. Διέκρινα καὶ μερικά τατουάζ. Δίνω τὰ χρήματα στὴν κυρία τοῦ οἴκου καὶ περνῶ σὲ δωμάτιο. Κὶ ἐδῶ ὁ χῶρος ἤταν πεντακάθαρος. Αἰσθησιακὴ ἀτμόσφαιρα. Μεγάλος καθρέπτης άπένταντι. Κομοδίνο διπλα στὴν κλίνη. Καλόγερος γιὰ τὰ ροῦχα. Νιπτῆρας καθαρός μὲ κρεμοσάπουνο καὶ ῥολὸ χαρτί κουζίνας. Μετά ἀπὸ πέντε λεπτά ἦλθε καὶ ἡ Μαίρη. Λίγες κουβέντες γνωριμίας, ὥστε νὰ ξεκινήσουμε ὁμαλά. Ἑλληνίδα εἶναι ἡ κοπέλα. Ἀφαιρεῖ τὰ ροῦχα της καὶ βρισκόμαστε γυμνοί γιὰ νὰ ἀρχίσουμε τὰ προκαταρκτικά. Ἔχει πολύ καλό σῶμα, στῆθος φυσικό 2-2,5. Οἱ θηλές ἀνταποκρίνονται στὴν περιποιησή μου. Αἰδοῖο ξυρισμένο καὶ εὐωδιάζον. Ὑγράθηκε γρήγορα. Τατουάζ ἔχει περισσότερα, ἀλλὰ δὲν ἔδωσα σημασία. Ἔχει μεγάλα ὀπίσθια (κωλάρα), ἀπόλαυστικὰ γιὰ χούφτωμα καὶ νὰ τὰ βλέπεις στα τέσσερα! Δὲν θὰ μπῶ σὲ ἀναλυτικὴ περιγραφή τῆς συνεύρεσης. Ἡ κοπέλα εἶναι πολὺ καλή στὸ σέξ καὶ δείχνει ὅτι τὸ ζεῖ. Ὑπάρχουν προγενέστερες κριτικὲς μὲ τὶς ὁποῖες εἶμαι σύμφωνος. Σὲ ὅποια στάση ζήτησα, ἀνταποκρίθηκε. Δίνει φιλιά. Τὸ στοματικό σὲ κορυφαίο ἐπίπεδο: βαθύ, χωρίς χέρι καὶ μὲ περιποίηση τῆς γύρω περιοχῆς. Στὸ τελος, ἀφοῦ χόρτασα νὰ τὴν ἔχω στὰ τέσσερα, σηκώνομαι, αφαιρῶ προφυλακτικό καὶ ξαναπιάνει τὴν ἴδια λυσσαλέα πίπα, ὤστε κατέθεσα στὸ στόμα της. Τὰ ἔφτυσε στον νιπτήρα καὶ καθίσαμε γιὰ σύντομη συζήτηση. Συγκράτησα τὴν φράση ὅτι τὴν ἐνδιαφέρει νὰ περνάει καλά ὁ πελάτης. Προσθέτω ὅτι ἰσχυει.
Ἀπὸ τὴν πλευρά μου, προτείνω ἀνεπιφύλακτα τὴν Μαίρή ἐφόσον θέλετε μίλφ μὲ πιασίματα καὶ καλό σέξ. Ἐγώ ἐπιδίωξα καὶ πῆρα GFE. Μείναμε περίπου 20 λεπτά στὸ δωμάτιο, δηλ ὑπάρχει ἄνεση χρόνου. Αὐτὰ ἀρκοῦν γιὰ ἐπιτυχημένη συνουσία. Πρωκτικὸ δὲν δίνει (θὰ ἦταν ἀκαταμάχητη μὲ τέτοια ὀπίσθια).
ΥΓ 1. Σαφῶς καὶ ἡ πόρνη Ραχήλ, στὴν οποία ὁ van Gogh χάρισε τὸ αὐτί του θὰ ἤταν καὶ πρόσωπο ποὺ θὰ συζητοῦσαν ἐκτὸς δωματίου καὶ θὰ τὴν ἐκτιμοῦσε. Δηλ. ἐκτὸς ἀπὸ δυνατὸ σἐξ, θὰ τοῦ πρόσεφε καὶ διέξοδο ἀπὸ τὴν καθημερινή τρέλα καὶ τοὺς προσωπικοὺς «δαίμονες» ποὺ τὸν καταδιωκαν.
Ἔχει εκφραστεῖ, ἐπίσης, ἡ ἄποψη ὅτι τὸ αὐτὶ τοῦ van Gogh τὸ ἔκοψε μὲ ξίφος ὁ Γκωγκέν, ὔστερα ἀπὸ διαπληκτισμὸ καὶ μονομαχία ποὺ εἶχαν γιὰ τὰ μάτια τῆς Ραχήλ. Ἄλλοι ἰσχυρίζονται ὄτι τσακώθηκαν γιὰ γυναικα ἐκτὸς χώρου τῶν οἴκων. Ἀτεκμηρίωτα βέβαια. Γιὰ νὰ δεῖτε τοὺς πίνακες μὲ τὴν ἀνωτέρω αὐτοπροσωπογραφία τοῦ καλλιτέχνη, ὑπάρχουν ἐδῶ: https://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=259047.msg7910482#msg7910482
ΥΓ 2. Λόγω περιορισμῶν ἐκ τοῦ συστήματος, δὲν δύναμαι νὰ βαθμολογήσω ὑψηλότερα.
Δικαίως θὰ ἀναρωτηθοῦν ἀρκετοῖ τι σχέση μπορεῖ νὰ ἔχει ὁ van Gogh μὲ τὸν Borgia... Καμία βέβαια. Καλὸ εἶναι ἕνα μάθημα ἱστορίας γιὰ τὸ περαστικὸ τοῦ κομμένου αὐτιοῦ ἑνὸς μεγάλου ζωγράφου. Ὁ Φάν Χόχ εἶχε καὶ στὸ παρελθόν σχέσεις με πόρνες σὲ οἴκους. Δηλαδή ἦταν μπορδελιάρης καὶ μὲ πολλές ἐξ αὐτῶν εἶχε καλές σχέσεις. Παλαιότερα στὴ Χάγη εἶχε δεσμὸ μὲ ἐκδιδόμενη μεγαλυτερης ἡλικίας, ἀπὸ τὴν ὁποία μετὰ κόλλησε σύφιλη. Καὶ ἐπειδή ἐπρόκειτο γιὰ ὀξύθυμο, άλλὰ καὶ ἰδιοφυή ἄνθρωπο, στὴν πόλη Ἄρλ δὲν θὰ ἦταν μόνιμος θαμώνας σὲ οἶκο ἀνοχῆς, στὸν ὁποῖο ἡ δυσωδία καὶ ἡ ἀκαταστασία θὰ δέσποζε. Μὲ ἄλλα λόγια, θὰ πήγαινε συνέχεια σὲ μπουρδέλο ποὺ ὁ χῶρος θὰ τοῦ ἦταν οἰκεῖος. Τολμῶ νὰ πῶ σὲ δωμάτια σὰν τὸ δικό του, ὅπως τὸ ἀποτύπωσε στὸν πίνακα «Ὑπνοδωμάτιο στὴν Ἄρλ» (La Chambre à Arles), δηλ. λιτό, ἀναπαυτικό καὶ συνάμα ζωντανό. Μόνο ἔτσι θὰ καθόταν στὸ σαλονάκι τοῦ οἴκου καὶ θὰ ἀνέπτυσσε διαπροσωπικὲς σχέσεις μὲ τὶς ἐργαζόμενες κοπέλες.
Ὅλα αὐτὰ μοῦ ἦλθαν στὸν νοῦ, μόλις εισῆλθα στὸ ἐσωτερικὸ τοῦ Ἀχαρνῶν 85 καὶ εἶδα τὸν χῶρο. Ἀρκετὴ ὥρα νωρίτερα εἶχα περάσει τὸ κατώφλι ἀρκετῶν οἴκων στὴν ὀδὸ Φυλῆς, Φωκαῖας καὶ Διδύμου. Σὲ κάποια εἶχε ἀναμονή, σὲ ἄλλα ὄχι. Κυκλοφοροῦσαν κὶ ἔμπαιναν μέσα ἀρκετοὶ Σύροι, Πακιστανοί, Ἰρανοί καὶ λοιποί πάκηδες. Βεβαια, οἱ ὑπεύθυνες τοὺς ζητοῦσαν νὰ ἐξέλθουν. Τὸ Ἀχαρνῶν 85 εἶναι ἀρκετά κοντὰ μὲ τὰ πόδια. Ἐν τῷ μέσῳ τῆς νυκτὸς, πέρασα ἀπέναντι στὸν δρόμο καὶ ἀνέβηκα τὰ σκαλάκια. Στὴν θύρα πρέπει νὰ κρούσεις ἠλεκτρικό κομβίον κώδωνος γιὰ νὰ μπεῖς. Βλέπουν ἔσωθεν τὸν ἐπισκέπτη. Σωστὸ τοῦτο διότι ἡ ἀσφάλεια προηγεῖται. Ἔξω θόρυβος αὐτοκινήτων καὶ, ὅπως ξέρουμε, ἡ εὐρυτερη περιοχή ἔχει κατακλυστεῖ ἀπὸ φυλὲς ποὺ θὰ τὴν μετατέψουν σὲ Καμποῦλ ἤ Ἰσλαμαμπάντ.
Τὴν θύρα ἀνοιγει μιᾶ εὐγενικὴ καὶ συμπαθεστάτη κυρία. Πῆγα, ὔστερα ἀπὸ πρόταση φίλου, νὰ δῶ τὴν Μαίρη. Γνώριζα βέβαια ὅτι προσφάτως μετοίκησαν ἐδῶ ἀπὸ τὸ Ἁγίου Πέτρου 7. Ἡ Μαίρη εἶχε πελάτη κὶ ἔτσι πέρασα δεξιὰ καὶ ἐκάθισα στὸν καναπέ τοῦ σαλονιοῦ νὰ τὴν ἀναμένω. Ἔχω νὰ πῶ ὅτι εἶναι ὁ πιὸ καθαρὸς καὶ εὐρύχωρος χῶρος σαλονιοῦ ποὺ εἶδα ἐκεῖνο τὸ βράδυ. Διακοσμημένος, στρωμένη μοκέτα καὶ ἀκοῦς χαμηλή μουσική. Ἀτμόσφαιρα ζεστὴ καῖ χαλαρὴ. Δύο διαθέσιμα δωμάτια μοῦ άνέφερε ἡ οἰκουρὸς κυρία. Ὑπάρχει καὶ τρίτο, δίπλα ἀπὸ τὸ σαλονάκι, μὲ στρογγυλὸ κρεβατι, ὅπως εἶδα, τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι ἀκόμα ἕτοιμο. Μὲ λίγα λόγια, ὁ χῶρος προσομοιάζει μὲ studio κὶ ὄχι μὲ μπουρδέλο. Ἰδεατὸς τόπος γιὰ νὰ ἀράξεις καὶ νὰ συζητήσεις μετὰ ἀπὸ ἐρωτικὴ συνεύρεση. Κάπως ἔτσι θὰ ἔπραττε κὶ ὁ van Gogh στὸν τοπικὸ οἶκο.
Κατὸπιν ἐμφανίστηκε ἡ Μαίρη. Πρόκεται γιὰ μιᾶ μιλφάρα κοντά στὰ 40 ἔτη, μετρίου ἀναστήματος, μὲ κοντὸ κουρεμένο μαλλί. Πρόσωπο κανονικό. Διέκρινα καὶ μερικά τατουάζ. Δίνω τὰ χρήματα στὴν κυρία τοῦ οἴκου καὶ περνῶ σὲ δωμάτιο. Κὶ ἐδῶ ὁ χῶρος ἤταν πεντακάθαρος. Αἰσθησιακὴ ἀτμόσφαιρα. Μεγάλος καθρέπτης άπένταντι. Κομοδίνο διπλα στὴν κλίνη. Καλόγερος γιὰ τὰ ροῦχα. Νιπτῆρας καθαρός μὲ κρεμοσάπουνο καὶ ῥολὸ χαρτί κουζίνας. Μετά ἀπὸ πέντε λεπτά ἦλθε καὶ ἡ Μαίρη. Λίγες κουβέντες γνωριμίας, ὥστε νὰ ξεκινήσουμε ὁμαλά. Ἑλληνίδα εἶναι ἡ κοπέλα. Ἀφαιρεῖ τὰ ροῦχα της καὶ βρισκόμαστε γυμνοί γιὰ νὰ ἀρχίσουμε τὰ προκαταρκτικά. Ἔχει πολύ καλό σῶμα, στῆθος φυσικό 2-2,5. Οἱ θηλές ἀνταποκρίνονται στὴν περιποιησή μου. Αἰδοῖο ξυρισμένο καὶ εὐωδιάζον. Ὑγράθηκε γρήγορα. Τατουάζ ἔχει περισσότερα, ἀλλὰ δὲν ἔδωσα σημασία. Ἔχει μεγάλα ὀπίσθια (κωλάρα), ἀπόλαυστικὰ γιὰ χούφτωμα καὶ νὰ τὰ βλέπεις στα τέσσερα! Δὲν θὰ μπῶ σὲ ἀναλυτικὴ περιγραφή τῆς συνεύρεσης. Ἡ κοπέλα εἶναι πολὺ καλή στὸ σέξ καὶ δείχνει ὅτι τὸ ζεῖ. Ὑπάρχουν προγενέστερες κριτικὲς μὲ τὶς ὁποῖες εἶμαι σύμφωνος. Σὲ ὅποια στάση ζήτησα, ἀνταποκρίθηκε. Δίνει φιλιά. Τὸ στοματικό σὲ κορυφαίο ἐπίπεδο: βαθύ, χωρίς χέρι καὶ μὲ περιποίηση τῆς γύρω περιοχῆς. Στὸ τελος, ἀφοῦ χόρτασα νὰ τὴν ἔχω στὰ τέσσερα, σηκώνομαι, αφαιρῶ προφυλακτικό καὶ ξαναπιάνει τὴν ἴδια λυσσαλέα πίπα, ὤστε κατέθεσα στὸ στόμα της. Τὰ ἔφτυσε στον νιπτήρα καὶ καθίσαμε γιὰ σύντομη συζήτηση. Συγκράτησα τὴν φράση ὅτι τὴν ἐνδιαφέρει νὰ περνάει καλά ὁ πελάτης. Προσθέτω ὅτι ἰσχυει.
Ἀπὸ τὴν πλευρά μου, προτείνω ἀνεπιφύλακτα τὴν Μαίρή ἐφόσον θέλετε μίλφ μὲ πιασίματα καὶ καλό σέξ. Ἐγώ ἐπιδίωξα καὶ πῆρα GFE. Μείναμε περίπου 20 λεπτά στὸ δωμάτιο, δηλ ὑπάρχει ἄνεση χρόνου. Αὐτὰ ἀρκοῦν γιὰ ἐπιτυχημένη συνουσία. Πρωκτικὸ δὲν δίνει (θὰ ἦταν ἀκαταμάχητη μὲ τέτοια ὀπίσθια).
ΥΓ 1. Σαφῶς καὶ ἡ πόρνη Ραχήλ, στὴν οποία ὁ van Gogh χάρισε τὸ αὐτί του θὰ ἤταν καὶ πρόσωπο ποὺ θὰ συζητοῦσαν ἐκτὸς δωματίου καὶ θὰ τὴν ἐκτιμοῦσε. Δηλ. ἐκτὸς ἀπὸ δυνατὸ σἐξ, θὰ τοῦ πρόσεφε καὶ διέξοδο ἀπὸ τὴν καθημερινή τρέλα καὶ τοὺς προσωπικοὺς «δαίμονες» ποὺ τὸν καταδιωκαν.
Ἔχει εκφραστεῖ, ἐπίσης, ἡ ἄποψη ὅτι τὸ αὐτὶ τοῦ van Gogh τὸ ἔκοψε μὲ ξίφος ὁ Γκωγκέν, ὔστερα ἀπὸ διαπληκτισμὸ καὶ μονομαχία ποὺ εἶχαν γιὰ τὰ μάτια τῆς Ραχήλ. Ἄλλοι ἰσχυρίζονται ὄτι τσακώθηκαν γιὰ γυναικα ἐκτὸς χώρου τῶν οἴκων. Ἀτεκμηρίωτα βέβαια. Γιὰ νὰ δεῖτε τοὺς πίνακες μὲ τὴν ἀνωτέρω αὐτοπροσωπογραφία τοῦ καλλιτέχνη, ὑπάρχουν ἐδῶ: https://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=259047.msg7910482#msg7910482
ΥΓ 2. Λόγω περιορισμῶν ἐκ τοῦ συστήματος, δὲν δύναμαι νὰ βαθμολογήσω ὑψηλότερα.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Μαρτίου 05, 2018
Όνομα κοπέλας
Μαίρη
Υπηρεσίες
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Καταπληκτική περιγραφή.
Αίσθάνθηκα ότι ήμουν έκεί, τόσο ζωντανά τά ένοιωσα όλα.
10 άπό μένα!
Δύο διαφορετικοί άνθρωποι,δύο διαφορετικά είδη περιγραφών που και τα 2 είναι απίθανα και σου προσφέρουν γνώση, τόσο για την κοπέλα όσο και για άλλα πράγματα, γιατί η ζωή δεν είναι μόνο μποουρδελότσαρκα
Σας ευχαριστούμε
Το σίγουρο είναι, ότι ο Βαν Γκογκ ήταν αυτοκαταστροφικός και μια ιδιαίτερα βασανισμένη ψυχή...
για μια πουτανα...τοτε τι τυχη εχουν οι κοινοι θνητοι που κοβουν τις φλεβες,τον λαιμο, τα αρχιδια τους για τις γυναικες/καριολες; Καμια...
Σᾶς εὐχαριστῶ κύριε.
Τὸ κατὰ δύναμιν.
Εὐχαριστῶ Νάσο.
Νόμιζα ὅτι βρέθηκα Μεταξουργεῖο μὲ τόσους πάκηδες ἐντὸς καὶ ἐκτὸς οἴκων..
Γηράσκω ἀεί διδασκόμενος. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα ἔχει πολλὲς ἐκφάνσεις. Ὁ φίλτατος Νάσος τὴν χρησιμοποιεῖ στὴν λαϊκὴ χροιά καὶ τὴν ἀποτυπῶνει ἄριστα. Ἡμεῖς προσπαθοῦμε νὰ άναδείξουμε τὴν ἀρχαϊκὴ χάρη (ὅσο γίνεται). Διαφεροτικές ἀφετηρίες, ἀλλὰ κοινό τέρμα: προσφορά γνώσης.
Σὲ περίπτωση ποὺ ἔχετε ἀπορία γιὰ τὴ λέξη στὸ κείμενο "οἰκουρός" [κυρία], προέρχεται ἀπὸ τὸ ρῆμα οἰκουρῶ. Σημαίνει: 1) διαμένω στὸ σπίτι, εἶμαι ἄγρυπνος. 2) [γιὰ γυναῖκες] μένω κατ'οἶκον.
Ἀγαπητὲ φίλε, ὅπως θὰ ξέρεις εἶναι πιθανὸ ἀπὸ cg, city tour ἤ στουντιοκόριτσο νὰ φᾶς φόλα (sic) καὶ νὰ κλαῖς τὰ χρήματα. Στοὺς οἴκους χάνεις μόνο 20€. Βέβαια στὴν πρώτη περιπτωση ἔχεις πολύ περισσότερο χρόνο.
Τὸ πιὸ σημαντικὸ εἶναι ὅτι στὰ σπιτάκια ὑπάρχουν περιπτώσεις ποὺ μπορεῖ νὰ κάνεις καλύτερο σέξ σὲ σχέση μὲ κάποια cg ἤ ἀνεξάρτητες. Δηλαδή νὰ περάσεις καλύτερα.
Βέβαια, ὑποκειμενικὴ θέση ἀλλὰ πρέπει νὰ λάμβανουμε αὐτὲς τὶς λεπτομέρειες.
Τὰ σέβη μου.
ΥΓ. Συμφωνῶ γιὰ τὸν Van Gogh. Ὅλοι οἱ σπουδαῖοι καλλιτέχνες εἶχαν ἰδιαίτερα προβλήματα.