Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.6 136 10
Μπουρδέλα
141350
Γενική βαθμολογία
6.1
Εμφάνιση κοπέλας
6.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
7.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
6.0
Σχέση αξίας/κόστους
6.0
Έχοντας αποδεχτεί καιρό τώρα το σύνδρομο μιλφογκιλφ, το οποίο με διακατέχει προς απορίαν των φίλων και συμπολεμιστών μου, και έχοντας μέρες στο μυαλό σενάρια με καθηγήτριες, γειτόνισσες, θείες κλπ κλπ, αποφάσισα πως καιρός ώρα είναι να κατηφορίσω στα στενά της ηδονής.
Σφίγγοντας την κορδέλα στο κεφάλι και βάζοντας το μαχαίρι στα δόντια, μπήκα στο τεθωρακισμένο μου και έφτασα στο Μετάξι. Μπαίνοντας στο εν λόγω οίκημα, η ευγενική υπηρεσία μου παρουσίασε τις κοπέλες. Μία παχουλή μελαχρινή, της οποίας το όνομα δεν συγκράτησα, και την Αναστασία. Η Αναστασία σίγουρα διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής της. Είχε πολύ εκφραστικά και εντόνως βαμμένα πορνομάτια, μαύρα μαλλιά ενώ από σωματικής άποψης κάποιος θα την χαρακτήριζε "νορμάλ". Απλό πρόγραμμα ανακοινώθηκε και για τις δύο.
Αποχαιρέτησα την όμορφη παρέα λέγοντας πως ίσως περάσω αργότερα.
Έκανα την πορνοβόλτα μου στην περιοχή, μαζί με τα όργανα της τάξης που έλεγχαν ξένους και μελαχρινούς συμπολεμιστές, και επέστρεψα για την Αναστασία.
Αφού με οδήγησε στο ικανοποιητικό δωμάτιο, επέστρεψε μετά από λίγο. Μου τρίφτηκε λίγο σε όρθια στάση, ξάπλωσα και αυτή αποκάλυψε τα συμπαθητικά στήθια της. Αφού έκανε ένα πέρασμα από τις ρώγες και λίγο ισπανικό με ρώτησε πώς θέλω την πίπα. Της είπα χωρίς και αυτή μου απάντησε "τώρα θα δεις τη ρώσικη πίπα". Έτσι κι έγινε λοιπόν. Αφέθηκα στα χέρια της ενώ ήθελα να φωνάξω "δόξα και τιμή στο ρωσικό έθνος!". Λίγο πριν την αυλαία, την προέτρεψα να στηθεί στα 4 όπου μετά από κάμποσα σφυροκοπήματα δεν άντεξα και της είπα να συνεχίσει το έργο της. Αυτή, όντας γνήσιο τέκνο της ρώσικης στέπας, πέταξε το κράνος και συνέχισε το τίμιο σοβιετικό κλαρίνο. Έτσι ήρθε και το τέλος, με την Αναστασία να μην αφήνει σταγόνα, να σκουπίζει το όπλο μου και να μου προσφέρει μαντιλάκι.
Ανακουφισμένος, λοιπόν, και σκεπτόμενος ότι ο μεγάλος Ιβάν Ντράγκο θα έπρεπε να είχε κερδίσει τον Ρόκυ Μπαλμπόα, έφυγα από την ευρύτερη περιοχή με το ράδιο του τεθωρακισμένου να παίζει το "Eye of the tiger"...
Σφίγγοντας την κορδέλα στο κεφάλι και βάζοντας το μαχαίρι στα δόντια, μπήκα στο τεθωρακισμένο μου και έφτασα στο Μετάξι. Μπαίνοντας στο εν λόγω οίκημα, η ευγενική υπηρεσία μου παρουσίασε τις κοπέλες. Μία παχουλή μελαχρινή, της οποίας το όνομα δεν συγκράτησα, και την Αναστασία. Η Αναστασία σίγουρα διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής της. Είχε πολύ εκφραστικά και εντόνως βαμμένα πορνομάτια, μαύρα μαλλιά ενώ από σωματικής άποψης κάποιος θα την χαρακτήριζε "νορμάλ". Απλό πρόγραμμα ανακοινώθηκε και για τις δύο.
Αποχαιρέτησα την όμορφη παρέα λέγοντας πως ίσως περάσω αργότερα.
Έκανα την πορνοβόλτα μου στην περιοχή, μαζί με τα όργανα της τάξης που έλεγχαν ξένους και μελαχρινούς συμπολεμιστές, και επέστρεψα για την Αναστασία.
Αφού με οδήγησε στο ικανοποιητικό δωμάτιο, επέστρεψε μετά από λίγο. Μου τρίφτηκε λίγο σε όρθια στάση, ξάπλωσα και αυτή αποκάλυψε τα συμπαθητικά στήθια της. Αφού έκανε ένα πέρασμα από τις ρώγες και λίγο ισπανικό με ρώτησε πώς θέλω την πίπα. Της είπα χωρίς και αυτή μου απάντησε "τώρα θα δεις τη ρώσικη πίπα". Έτσι κι έγινε λοιπόν. Αφέθηκα στα χέρια της ενώ ήθελα να φωνάξω "δόξα και τιμή στο ρωσικό έθνος!". Λίγο πριν την αυλαία, την προέτρεψα να στηθεί στα 4 όπου μετά από κάμποσα σφυροκοπήματα δεν άντεξα και της είπα να συνεχίσει το έργο της. Αυτή, όντας γνήσιο τέκνο της ρώσικης στέπας, πέταξε το κράνος και συνέχισε το τίμιο σοβιετικό κλαρίνο. Έτσι ήρθε και το τέλος, με την Αναστασία να μην αφήνει σταγόνα, να σκουπίζει το όπλο μου και να μου προσφέρει μαντιλάκι.
Ανακουφισμένος, λοιπόν, και σκεπτόμενος ότι ο μεγάλος Ιβάν Ντράγκο θα έπρεπε να είχε κερδίσει τον Ρόκυ Μπαλμπόα, έφυγα από την ευρύτερη περιοχή με το ράδιο του τεθωρακισμένου να παίζει το "Eye of the tiger"...
Πληροφορίες Επίσκεψης
Όνομα κοπέλας
Αναστασία
Σχόλια
1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
ΩΡΑΙΟΣ . . .