Λεπτομέρειες αξιολόγησης
5.5 13 10
Μπουρδέλα
23339
Γενική βαθμολογία
6.7
Εμφάνιση κοπέλας
7.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
7.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Η Κασσάνδρα είναι ψηλή,κανονικών κιλών, με τριάρια βυζιά,μακριά μαύρα μαλλιά με προέλευση απο την Βουλγαρία σύμφωνα με δήλωση της.Απο τα φαινοτυπικά της χαρακτηριστικά εικάζω περαιτέρω οτι είναι και αθίγγανη.Επίσης φοράει και έντονο μακιγιάζ στο πρόσωπο της.Όσοι είναι θαμώνες και του Μεταξουργείου σίγουρα θα την θυμούνται και απο τα Ιάσωνος 44&46 που δούλευε τα απογεύματα κυρίως.Το φουλ πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στο σαλόνι κόστιζε 20 ευρώ έναντι 15 που είχε στο Μεταξουργείο.Επιπροσθέτως μιας και είναι η πρώτη φορά που πέρασα στο υπόγειο διαπίστωσα οτι και τα 2 δωμάτια που είδα είναι αρκετά στενόχωρα κάτι που ασφαλώς δεν δικαιολογεί το αντίτιμο της συνουσίας.Κατέβαλλα τα είκοσι ευρώ της επίσκεψης και πέρασα στο δωμάτιο περιμένοντας την Κασσάνδρα να μου δείξει τα Ταρώ της και γενικά να μου φανερώσει το Άγνωστο ερωτικό μου πεπρωμένο.
Ξάπλωσα στο μονό κρεββάτι όπου στον τοίχο που ακουμπούσε υπήρχε ένας καθρέπτης σπασμένος αποτέλεσμα της άτυχης επιλογής να τοποθετηθεί δίπλα στον χώρο που λαμβάνουν χώρα οι κλινομαχίες.Η Κασσάνδρα δεν άργησε να έρθει φορώντας εκτός απο τα μαύρα εσώρουχα της και το χαμόγελο της.Συστηθήκαμε και αυτή άρχισε να ξεντύνεται αποκαλύπτοντας μπροστά στα έκπληκτα μάτια μου τα Ταρώ της,βασικά εργαλεία της δουλείας της.Την έφερα κοντά μου για να μου τα δείξει καλύτερα και άρχισα να τρίβω,να ρουφώ και να γλύφω τις Σφαίρες της ενώ παράλληλα έτριβα και το μαγικό Κουτί της.Κάποια φιλάκια που πήγα να τις αποσπάσω τα απέφυγε ευγενικά προβάλλοντας σαν δικαιολογία το μακιγιάζ της.Ξάπλωσα ανάσκελα και έφερα στο πλάι δίπλα μου την Κασσάνδρα όπου αφού σκούπισε το Μαγικό μου Ραβδί με μαντηλάκι άρχισε την περιποίηση του. Το τσιμπούκι της ήταν ρουφηχτό,ρηχού προς μέτριου βάθους και χρησιμοποιούσε και τα δύο χέρια της το ένα να παλινδρομεί το έμβολο μου και το άλλο να μαλάζει τους όρχεις μου.Φαίνεται οτι η τριβή στην Μαντική Τέχνη παίζει ιδιαίτερο ρόλο,εξ΄ ου και η ταύτη αντιμετώπισις.Και επειδή όπως όλοι ξέρουμε υπάρχει και η Καφεμαντεία, αποφάσισα να την γυρίζω σε στάση 69 για να απολαύσω και εγώ το καφεδάκι μου.Στην στάση αυτή άρχισα να γλύφω το ξυρισμένο μουνάκι της και έχωσα και τον δείχτη του χεριού μου στην σφιχτή της κωλοτρυπίδα.Στην θέση αυτή και ενώ εγώ ακόμα την έγλυφα πέρασε ένα περίεργο μαγικό αντικείμενο στην Ράβδο μου, τόσο μαγικό να φανταστείτε που έχει την δύναμη να αποτρέπει τις γεννήσεις ανεπιθύμων παιδιών, να εμποδίζει τους Δαίμονες της Λαγνείας και του Πάθους να μεταδώσουν τις Συφιλιδικές Αρρώστειες τους αλλά παράλληλα να μειώνει και την Απόλαυση.Αυτό το Τάλισμαν η Φυλακτό οι ημιμαθείς το αποκαλούν με την λατινογενής λέξη Καπότα, ενώ μετά απο αρχαιολογικές έρευνες που έγιναν στο μαντείο της Δωδώνης απο διακεκριμένους μπουρδελιάρηδες ανακαλύφθηκαν παρόμοια αντικείμενα φτιαγμένα απο κύστες και έντερα ζώων τα οποία οι Αρχαίοι Έλληνες αποκαλούσαν Περικαυλίδες.
Η ώρα για το ρίξιμο της Ταρώ είχε φτάσει. Καβάλησε το Ραβδί μου και κλείδωσε το σώμα της πάνω μου ούτως ώστε να μην μπορώ να πετύχω βαθιές παλινδρομήσεις.Την τράβηξα κοντά μου και άρχισα να ρουφώ τις Μαγικές της Σφαίρες ενώ παράλληλα δούλευα την Πίσω Πόρτα της με τον αντίχειρα.Έπειτα την έστησα στα τέσσερα και εκεί η Κασσάνδρα μου είπε οτι δεν θα μου δώσει την Πίσω Πόρτα γιατί το Ραβδί μου είναι αρκετά Μεγάλο.Επιπροσθέτως η Πίσω Πόρτα για να την Ανοίξει κανείς είναι μία αρκετά δύσκολη και συνάμα επικίνδυνη Ατραπός που μπορεί εκτός απο το μαρτύριο της Μερέντας,να στοιχίσει και την ζωή σε όποιον αδαή επιχειρήσει να την διαβεί χωρίς Τάλισμαν (καπότα).Μιας και εγώ φορούσα ήδη Τάλισμαν και είμαι Μύστης κάποιου σεβαστού βαθμού, εξέλαβα την δικαιολογία περί μεγέθους Μαγικής Ράβδου ώς έλλειψη γνώσεως.
Έτσι όπως ήταν στημένη στα τέσσερα της φώναξα "Τώρα θα σου μάθω την δική μου Ταρώ και όλο το Κάμα Σούτρα".Της έχωσα λοιπόν τον πούτσο μου και άρχισα να της γαμάω με λύσσα το μουνί της ενώ της έχωνα τον αντίχειρα μου στην κωλοτρυπίδα της.Ύστερα την γύρισα ανάσκελα και την γαμούσα στην αρχή γονατιστός ενώ έπαιζα με το μουνάκι της και έπειτα με κολλημένα τα σώματα μας ενώ αυτή είχε ανοίξει καλά τα πόδια της και τον έτρωγε κανονικά.Στο τέλος της είπα οτι θα την μάθω και μια καινούρια τεχνική. Έβγαλα την καπότα και τον έπαιζα χουφτώνοντας τη στο μουνί της και τα βυζιά της. Δέχθηκε το σπέρμα μου στην κοιλιακή της χώρα και όπως ήταν στην θέση αυτή της έμαθα να διαβάζει τα σχέδια που σχηματίζονταν στο κορμί της και δια αυτής τις μεθόδου να προλέγει το μέλλον των αυνανιζομένων πελατών της. Η πρωτότυπη αυτή μέθοδος ονομάζεται Σπερμομαντεία και θέλω να πιστεύω οτι θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία.
Επιγραμματικά μπορώ να πω οτι η συνεύρεση με την Κασσάνδρα χαρακτηρίζεται πάνω απο τον μέσο όρο αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και άριστη καθώς υπάρχουν μερικές παράμετροι που πρέπει να βελτιωθούν.
Ξάπλωσα στο μονό κρεββάτι όπου στον τοίχο που ακουμπούσε υπήρχε ένας καθρέπτης σπασμένος αποτέλεσμα της άτυχης επιλογής να τοποθετηθεί δίπλα στον χώρο που λαμβάνουν χώρα οι κλινομαχίες.Η Κασσάνδρα δεν άργησε να έρθει φορώντας εκτός απο τα μαύρα εσώρουχα της και το χαμόγελο της.Συστηθήκαμε και αυτή άρχισε να ξεντύνεται αποκαλύπτοντας μπροστά στα έκπληκτα μάτια μου τα Ταρώ της,βασικά εργαλεία της δουλείας της.Την έφερα κοντά μου για να μου τα δείξει καλύτερα και άρχισα να τρίβω,να ρουφώ και να γλύφω τις Σφαίρες της ενώ παράλληλα έτριβα και το μαγικό Κουτί της.Κάποια φιλάκια που πήγα να τις αποσπάσω τα απέφυγε ευγενικά προβάλλοντας σαν δικαιολογία το μακιγιάζ της.Ξάπλωσα ανάσκελα και έφερα στο πλάι δίπλα μου την Κασσάνδρα όπου αφού σκούπισε το Μαγικό μου Ραβδί με μαντηλάκι άρχισε την περιποίηση του. Το τσιμπούκι της ήταν ρουφηχτό,ρηχού προς μέτριου βάθους και χρησιμοποιούσε και τα δύο χέρια της το ένα να παλινδρομεί το έμβολο μου και το άλλο να μαλάζει τους όρχεις μου.Φαίνεται οτι η τριβή στην Μαντική Τέχνη παίζει ιδιαίτερο ρόλο,εξ΄ ου και η ταύτη αντιμετώπισις.Και επειδή όπως όλοι ξέρουμε υπάρχει και η Καφεμαντεία, αποφάσισα να την γυρίζω σε στάση 69 για να απολαύσω και εγώ το καφεδάκι μου.Στην στάση αυτή άρχισα να γλύφω το ξυρισμένο μουνάκι της και έχωσα και τον δείχτη του χεριού μου στην σφιχτή της κωλοτρυπίδα.Στην θέση αυτή και ενώ εγώ ακόμα την έγλυφα πέρασε ένα περίεργο μαγικό αντικείμενο στην Ράβδο μου, τόσο μαγικό να φανταστείτε που έχει την δύναμη να αποτρέπει τις γεννήσεις ανεπιθύμων παιδιών, να εμποδίζει τους Δαίμονες της Λαγνείας και του Πάθους να μεταδώσουν τις Συφιλιδικές Αρρώστειες τους αλλά παράλληλα να μειώνει και την Απόλαυση.Αυτό το Τάλισμαν η Φυλακτό οι ημιμαθείς το αποκαλούν με την λατινογενής λέξη Καπότα, ενώ μετά απο αρχαιολογικές έρευνες που έγιναν στο μαντείο της Δωδώνης απο διακεκριμένους μπουρδελιάρηδες ανακαλύφθηκαν παρόμοια αντικείμενα φτιαγμένα απο κύστες και έντερα ζώων τα οποία οι Αρχαίοι Έλληνες αποκαλούσαν Περικαυλίδες.
Η ώρα για το ρίξιμο της Ταρώ είχε φτάσει. Καβάλησε το Ραβδί μου και κλείδωσε το σώμα της πάνω μου ούτως ώστε να μην μπορώ να πετύχω βαθιές παλινδρομήσεις.Την τράβηξα κοντά μου και άρχισα να ρουφώ τις Μαγικές της Σφαίρες ενώ παράλληλα δούλευα την Πίσω Πόρτα της με τον αντίχειρα.Έπειτα την έστησα στα τέσσερα και εκεί η Κασσάνδρα μου είπε οτι δεν θα μου δώσει την Πίσω Πόρτα γιατί το Ραβδί μου είναι αρκετά Μεγάλο.Επιπροσθέτως η Πίσω Πόρτα για να την Ανοίξει κανείς είναι μία αρκετά δύσκολη και συνάμα επικίνδυνη Ατραπός που μπορεί εκτός απο το μαρτύριο της Μερέντας,να στοιχίσει και την ζωή σε όποιον αδαή επιχειρήσει να την διαβεί χωρίς Τάλισμαν (καπότα).Μιας και εγώ φορούσα ήδη Τάλισμαν και είμαι Μύστης κάποιου σεβαστού βαθμού, εξέλαβα την δικαιολογία περί μεγέθους Μαγικής Ράβδου ώς έλλειψη γνώσεως.
Έτσι όπως ήταν στημένη στα τέσσερα της φώναξα "Τώρα θα σου μάθω την δική μου Ταρώ και όλο το Κάμα Σούτρα".Της έχωσα λοιπόν τον πούτσο μου και άρχισα να της γαμάω με λύσσα το μουνί της ενώ της έχωνα τον αντίχειρα μου στην κωλοτρυπίδα της.Ύστερα την γύρισα ανάσκελα και την γαμούσα στην αρχή γονατιστός ενώ έπαιζα με το μουνάκι της και έπειτα με κολλημένα τα σώματα μας ενώ αυτή είχε ανοίξει καλά τα πόδια της και τον έτρωγε κανονικά.Στο τέλος της είπα οτι θα την μάθω και μια καινούρια τεχνική. Έβγαλα την καπότα και τον έπαιζα χουφτώνοντας τη στο μουνί της και τα βυζιά της. Δέχθηκε το σπέρμα μου στην κοιλιακή της χώρα και όπως ήταν στην θέση αυτή της έμαθα να διαβάζει τα σχέδια που σχηματίζονταν στο κορμί της και δια αυτής τις μεθόδου να προλέγει το μέλλον των αυνανιζομένων πελατών της. Η πρωτότυπη αυτή μέθοδος ονομάζεται Σπερμομαντεία και θέλω να πιστεύω οτι θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία.
Επιγραμματικά μπορώ να πω οτι η συνεύρεση με την Κασσάνδρα χαρακτηρίζεται πάνω απο τον μέσο όρο αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και άριστη καθώς υπάρχουν μερικές παράμετροι που πρέπει να βελτιωθούν.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Φεβρουαρίου 16, 2013
Όνομα κοπέλας
Κασσάνδρα
Υπηρεσίες
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού