Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.6 133 10
Ξενοδοχεία
111188
Γενική βαθμολογία
4.6
Χώρος (γενικά)
5.0
Καθαριότητα
5.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού/service
3.0
Διακριτικότητα
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
Λογω κοντινης αποστασης το συγκεκριμενο ξενοδοχειο το εχω επισκεφτει πολλακις, ειδικα τον τελευταιο χρονο. Τα δωματια μικρα. Τα μπανια παρολο που ειναι κλειστα με γυαλι, οχι ολα, και παλι σχηματιζεται λιμνη στο πατωμα. Αρκετες φορες αργουν να φερουν και την παραγγελια. Ευτυχως που μαζι με κλειδι και τηλεκοντρολ παιρνω απο την αφιξη στο ξενοδοχειο νερο που χρειάζεται κυριως τους καλοκαιρινους μηνες.
Τα χειροτερα συνεβησαν χτες το απογευμα. Εχω στειλει ενημερωση δωματιου στο γραφειο. Υπαρχει 15 (δεκαπεντε) λεπτων καθυστέρηση στο να χτυπησει η κοπελα την πορτα. Και πιανω το κινητο να στειλω μήνυμα προς τι ολο αυτο. Δεν προλαβαινω και η τηλεφωνητρια του γραφειου με ενημερωνει οτι ο αριθμος δεν ειναι σωστος , δεν υπαρχει καν το δωματιο, και μου προτείνει να ελεγξω τον αριθμο ξανα. Βγαζω φωτογραφια το μπρελοκ που έχει το νουμερο επανω και το στελνω. Παιρνω στην ρεσεψιον και τους λεω οτι καποια λαθος συνεννοηση εγινε, να στειλουν την κοπελα στο δωματιο που ειμαι. Η ρεσεψιονιστ κατηγορεί το γραφειο. Περιμενω και δεχομαι μετα απο πεντε λεπτα ξανα τηλεφωνο απο το γραφειο αν ανεβηκε η κοπελα. Η εργαζομενη δεν ειχε ερθει και τελικά κατεβαινω να την παραλαβω από την ρεσεψιον. Στην ρεσεψιον εκτος της υπαλληλου του ξενοδοχειου δεν υπαρχει κανεις αλλος. Ρωταω που ειναι η κοπελα που περιμένω και μου λέει βγηκε εξω. Βγαινω και παραλαμβανω το κοριτσι.
Αφου μωρη λαμια σε πηρα απο το δωματιο και σου εξηγω. Ακομα και το 49 λανθασμενα να σου ζητησε οπως απολογηθηκες αντι το 419 αφου σε πηρα και σου ειπα στειλτην στο 419 γιατι δεν την στελνεις επανω ενω σου εχω ηδη λυσει την οποια παρεξηγηση, αλλα την αφηνεις εξω στο κρυο, της τρως τον χρονο, ειχαμε φτασει τα εικοσι λεπτα καθυστερηση, που μετα αναποφευκτα θα καθυστερησει κι αλλους, και τρως και τον δικο μου χρονο;
Θα το σκεφτω να το ξανα επιλεξω.
Τα χειροτερα συνεβησαν χτες το απογευμα. Εχω στειλει ενημερωση δωματιου στο γραφειο. Υπαρχει 15 (δεκαπεντε) λεπτων καθυστέρηση στο να χτυπησει η κοπελα την πορτα. Και πιανω το κινητο να στειλω μήνυμα προς τι ολο αυτο. Δεν προλαβαινω και η τηλεφωνητρια του γραφειου με ενημερωνει οτι ο αριθμος δεν ειναι σωστος , δεν υπαρχει καν το δωματιο, και μου προτείνει να ελεγξω τον αριθμο ξανα. Βγαζω φωτογραφια το μπρελοκ που έχει το νουμερο επανω και το στελνω. Παιρνω στην ρεσεψιον και τους λεω οτι καποια λαθος συνεννοηση εγινε, να στειλουν την κοπελα στο δωματιο που ειμαι. Η ρεσεψιονιστ κατηγορεί το γραφειο. Περιμενω και δεχομαι μετα απο πεντε λεπτα ξανα τηλεφωνο απο το γραφειο αν ανεβηκε η κοπελα. Η εργαζομενη δεν ειχε ερθει και τελικά κατεβαινω να την παραλαβω από την ρεσεψιον. Στην ρεσεψιον εκτος της υπαλληλου του ξενοδοχειου δεν υπαρχει κανεις αλλος. Ρωταω που ειναι η κοπελα που περιμένω και μου λέει βγηκε εξω. Βγαινω και παραλαμβανω το κοριτσι.
Αφου μωρη λαμια σε πηρα απο το δωματιο και σου εξηγω. Ακομα και το 49 λανθασμενα να σου ζητησε οπως απολογηθηκες αντι το 419 αφου σε πηρα και σου ειπα στειλτην στο 419 γιατι δεν την στελνεις επανω ενω σου εχω ηδη λυσει την οποια παρεξηγηση, αλλα την αφηνεις εξω στο κρυο, της τρως τον χρονο, ειχαμε φτασει τα εικοσι λεπτα καθυστερηση, που μετα αναποφευκτα θα καθυστερησει κι αλλους, και τρως και τον δικο μου χρονο;
Θα το σκεφτω να το ξανα επιλεξω.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Πρόσβαση
Εύκολη
Σχόλια
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Δεν εκτιμούν, ούτε σέβονται τον πελάτη.