Λεπτομέρειες αξιολόγησης

7.9 10 10
Ξενοδοχεία 44906
Γενική βαθμολογία
 
7.2
Χώρος (γενικά)
 
8.0
Καθαριότητα
 
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού/service
 
7.0
Διακριτικότητα
 
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Ομορφόπαιδα καλημέρα, η ημερομηνία είναι τυπική ...
Η ρεσεψιόν άψογη.Ματάκι
Πήρα μία σουίτα με υδρομασάζ και το υδρομασάζ ήταν βρόμικο....Κεφάλι σε τοίχο!
Καθαριότητα πάρα πολύ καλή πλην του υδρομασάζ και αρκετές πετσέτες.
Ο καφές που πήρα ήταν ....ΜαλακίαΜαλακία

Γενικά για τα λεφτά που πλήρωσα δεν μπορώ να πώ ότι είναι και άσχημα.
Εμένα προσωπικά που δεν είμαι από κέντρο δεν με χαλάει τα μαγαζιά γύρω γύρω..
Μια καλή λύση για το κέντρο.
Διαγραμμένο μέλος 130015
Γλομπεο-Μύστης
Εγγραφή:
29 Ιουν 2012
Μηνύματα:
Κριτικές:
117
Likes:
6.417
Πόντοι:
25.430
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 doc_lin, old boy

Σχόλια

Έχεις ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού