Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.5 24 10
Ξενοδοχεία
31337
Γενική βαθμολογία
8.0
Χώρος (γενικά)
10.0
Καθαριότητα
10.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού/service
10.0
Διακριτικότητα
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
το συγκεκριμενο ξενοδοχειο ειχα να το επισkεφτω απο το καλοκαιρι..πηγα παλι προσφατα και εμεινα αρκετα ικανοποιημενος εχει αλλαξει διακοσμηση στα δωματια εμενα μου εδωσαν ενα μπεζ με μαυρο αρκετα ωραιο σε 6 θυμαμαι οτι ηταν,καθαρο δωματιο και το μπανιο του, οπως παντα σε τεtoιoυ ειδους ξενοδοχεια υπηρχαν και τα τσοντοκαναλα.δεν περημεναμε καθολου για δωματιο και η reception μια που γλικια κοπελιτσα μελαχρινη σγουρομαλλα και πολυ διακριτικη μου εκανε εντυπωση που της εκανα ενα αστειο το οποιο δεν ειναι κι πολυ κομψο και αυτη απλως γελασε ενω αλλου ξυνιζουν την μουρη τους..τα μειον σε αυτο το ξενοδοχειο ειναι οτι ειναι κοντα στα μαγαζια και φαινεσε οταν πας και δεν εχει parking..κατα ta αλλα ολα ειναι καλα..
Σχόλια
6 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 6
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
6 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 6
Ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ να διαβάσω "συγχαρητήρια" σε κριτική ξενοδοχείου ημιδιαμονής. Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Λύσε μας όμως και μερικές βασικές απορίες που θα πρέπει να υπάρχουν στις κριτικές ξενοδοχείων όπως πχ αν είχε κουρτίνα στο μπάνιο, για τα σεντόνια, αν έτριζε το κρεββάτι, για την μοκέτα, για κρεμάστρες, για ηχομόνωση κτλ.
Επίσης δεν κατάλαβα το "ικανοποιημενΟΣ" από χρήστη με τ' όνομα katerina5
@ Antisthenis: Υπάρχει θέμα να το κάνει σαν σχόλιο στα υπόλοιπα ξενοδοχεία;