Ο νικ παλι καμερες βαζει μαν? εχει παει να κάνει ρυθμισεις μαν , με τοση βροχή κτλ εχουν λιγο ξεκαλιμπραριστει :coffee::coffee::coffee: Που να πρωτοπάει ο καψερός και αυτος