Νέα

XP ή Vista; Quad ή duo;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Spinos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Spinos

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2007
Μηνύματα
269
Like
9
Πόντοι
1
θελω να αναβαθμίσω τον υπολογιστή και αναρωτιέμαι. Να μείνω στα XP ή να πάω σε vista...???
Και κάτι ακόμη, μήπως να πάρω έναν quad ή να παραμείνω σε duo..??
XP ή vista...???
quad ή duo ...???
Περιμένω γνώμες..
 

Επισκέπτης
φίλε μου τα xp είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με τα vista και ιδικά για οικιακούς χρήστες. 
 

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
64
Πόντοι
6
θελω να αναβαθμίσω τον υπολογιστή και αναρωτιέμαι. Να μείνω στα XP ή να πάω σε vista...???
Και κάτι ακόμη, μήπως να πάρω έναν quad ή να παραμείνω σε duo..??
XP ή vista...???
quad ή duo ...???
Περιμένω γνώμες..

Απλός χρήστης δεν είσαι;Έχεις λόγο να προχωρήσεις σε vista ή quad?Αν όχι, κάτσε εκεί που είσαι!
 

k4v0ur1d10n

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
33
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Κανένα από τα δύο! Αλλα επειδή κρατιώμαστε από τα cojones του Γκέιτς τόσα χρόνια, θα σου πρότεινα να παραμείνεις στα XP... Αν και δεν έχω δοκιμάσει Vista, έχω ακούσει τα χειρότερα! Κλασσική Microsoft, αφήνουμε τη λειτουργικότητα χάριν της εικόνας...
 

Επισκέπτης
τα vista θέλουν μεγάλη μνήμη αλλά και πάλι το pc σέρνεται σου πετάνε έξω όλα τα προγράμματα που δεν είναι γνήσια αλλά και τα περισσότερα free.
και το βασικότερο σου σπάνε τα αρχίδια σε κάθε κλικ με τις ερωτήσεις που κάνουν. 
 

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Παιδια AMD Turion™ 64 X2 mobile technology TL-56;  με 1GB DDR2 memory ειναι ικανοποιητικο για vista?
 
OP
OP
S

Spinos

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2007
Μηνύματα
269
Like
9
Πόντοι
1
Διαβάζω: AMD Turion 64 X2 dual-core mobile technology is uniquely designed for mobility, offering leading 32-bit performance today for thin and light notebooks, as well as 64-bit capability and to enable leading-edge graphics for the more visual experience that is expected to be part of the upcoming Microsoft Windows VistaTM operating system.

Οπερ σημαίνει ότι όχι μόνο πορεί, αλλά παρα μπορεί.

Διάβασε και μόνος σου:
 

Επισκέπτης
XP δαγκωτό! Τουλάχιστον εγώ Vista στο PC μου δεν βάζω μέχρι να βγει τουλάχιστον το πρώτο Service Pack για τα Vista.

Όσο για επεξεργαστή... εξαρτάται πως τον δουλεύεις. Αν είσαι Gamer θα σου έλεγα Quad. Αν απλά βλέπεις καμιά ταινία, παίζεις με το Internet και χρησιμοποιείς κάνα Word/Excel... ο Duo είναι μια χαρά.
 

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Liomas καπου εχασες τη μπαλα.
Καταρχας αν εισαι gamer δε χρειαζεται quad παρα μονο μια 8800gtx σε απλο διπλοπυρηνο και εισαι καλυμενος.
Το gaming αφορα περισσοτερο τις gpu παρα τις cpu.
Εχω τα vista και με τα tweaks που εχω κανει googlαρωντας δε χρειαζομαι κανενα sp και μαλακιες.
Τα vista για να τα βαλεις πρεπει να χεις πολυ καλο μηχανημα και τουλαχιστον 2gb μνημης και καρτα γραφικων βαρβατη για να σηκωνει aero κτλ.
Πλεον δεν υπαρχουν ασυμβατοτητες που υπηρχαν(32μπιτ) παλιοτερα στα περισσοτερα προγραμματα και drivers της αγορας.
Το προβλημα εγκειται στα 64bit vista ακομα.
Οσοι εχουν 1gbram,cpu απλο 64bit και καρτα με shader3 τρεχουν τα βιστα αλλα σε ελεεινη αποδοση.
Καλο ειναι παντως να εχεις γνωση για vista αφου τα εχεις τεσταρει πρωτα liomas και οχι απο οτι διαβαζεις.
Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια..
 

agentsmith

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2007
Μηνύματα
31
Like
0
Πόντοι
0
αχ!αχ!αχ! :-ενα-ενα!
1)'Το gaming αφορα περισσοτερο τις gpu παρα τις cpu' συχνο λαθος!καλητερα μια καλη αναβαθμηση και στα 2!
2)'τουλαχιστον 2gb μνημης και καρτα γραφικων βαρβατη για να σηκωνει aero κτλ.'εγω με 8800 gts και 1gb ram ανοιγει σε 10 δευτερα με aero και μαλακιες(cpu core 2 duo 6320 @3.0)!
3)μακρια τα χερια απο amd!
4)λειτουργω vista μονο με προγραμματα των xp!
5)'σου σπάνε τα αρχίδια σε κάθε κλικ με τις ερωτήσεις που κάνουν.'αυτο ειναι αληθεια! :jerking: :jerking:
6)μεινε στα xp!
 

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
1)το καλη αναβαθμιση και στα 2 εξυπακουεται για οιονδηποτε εχει budjet να σπρωξει..Duhhh.
Για οποιον θελει οικονομικοτερη οσο το δυνατο λυση πρεπει να δωσει βαση περισσοτερο σε gpu.
2)εμενα παλι με 8800gtx και 2 gb,με αερο απενεργοποιημενο και ολα τα εφφε και οptimized λειτουργια σε sata2 γιατι ξεκιναει σε 16 sec?Μηπως αυτα που γραφεις ειναι αποτο μυαλο σου made up?Ακου σε 10 sec..Εριξα πολυ γελιο παντως.
3)Γιατι μακρια ρε φιλε?Η amd σε ευρωπη μεχρι να βγουν οι c2d ειχαν σαρωσει.Τωρα που θα βγουν οι νεωτεροι barchelona που θα χτυπησουν τους c2d τα λεμε..
Εξυπακουεται οτι ειναι προτιμητεοι value4 money.
4)Αυτο λιγο ξεκαρφωτο ομολογω.
5)Αυτο που λες απενεργοποιηται πανευκολα αν googlaris  λιγο.
6)Ναι μεινε στα xp,αν ειναι δυνατο μεινε και στα 98!Οχι μαλακια,μεινε στΟ DOS.
Ελεος ρε φιλε,ειπαμε..
Το πετας που το πετας,αιτιολογησε το λιγο.
 

Επισκέπτης
Liomas καπου εχασες τη μπαλα.
Καταρχας αν εισαι gamer δε χρειαζεται quad παρα μονο μια 8800gtx σε απλο διπλοπυρηνο και εισαι καλυμενος.
Το gaming αφορα περισσοτερο τις gpu παρα τις cpu.
Εχω τα vista και με τα tweaks που εχω κανει googlαρωντας δε χρειαζομαι κανενα sp και μαλακιες.
Τα vista για να τα βαλεις πρεπει να χεις πολυ καλο μηχανημα και τουλαχιστον 2gb μνημης και καρτα γραφικων βαρβατη για να σηκωνει aero κτλ.
Πλεον δεν υπαρχουν ασυμβατοτητες που υπηρχαν(32μπιτ) παλιοτερα στα περισσοτερα προγραμματα και drivers της αγορας.
Το προβλημα εγκειται στα 64bit vista ακομα.
Οσοι εχουν 1gbram,cpu απλο 64bit και καρτα με shader3 τρεχουν τα βιστα αλλα σε ελεεινη αποδοση.
Καλο ειναι παντως να εχεις γνωση για vista αφου τα εχεις τεσταρει πρωτα liomas και οχι απο οτι διαβαζεις.
Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια..

Καλά, με έπεισες τώρα σου λέω :)
 

kostasbmw

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
801
Like
6
Πόντοι
6
τελικα που καταληξαμε?  λολ

ρε συ γαμαο μου εφεραν απο εξωτερικο τα ultimate upgrade και εκατσα να δω τι drivers θα χρειαστω
εχω τη ατι9700 προ εχω εναν amd 4600 duo 64βιτ  1gb μνημη με ενα msi 939 μοβο
γνωμη σου να παω σε 2gb μνημη η να τα αφησω να τα δοκιμασω και μετα βλεποντας και κανοντας ?
 

lordjim

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
1.665
Like
72
Πόντοι
16
Παντως εγω εβαλα τα VISTA νομιμα και τα πεταξα σε 2 μερες γιατι δεν υπαρχουν drivers για τα περιφερειακα μου.
Οταν εψαξα οδηγους για τον εκτυπωτη η HP μου ειπε να παρω καινουργιο μηχανημα.
Θα τα βαλω οταν βγει το πρωτο SP.
 
OP
OP
S

Spinos

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2007
Μηνύματα
269
Like
9
Πόντοι
1
Any way mages.
Πήρα Duo και XP και είμαι τέλοιος.
Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στον διάλογο
 

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
kostasbmw σε περιπτωση που εισαι gamer bioshock etc,πας σφαιρα για αλλαγη καρτας.
Αν παιζεις κανα manager που και που αντε κανα divx,μενεις σαυτη.
Γιατα 32bit βιστα οπως και δηποτε 2gb ραμ(οι τιμες πλεον ειναι εξευτελιστικες).
Εκτος και αν εισαι τυπος που δεν τον ενδιαφερει να τρεχει ιντερνετ,games και αλλα tasks μαζι οποτε μενεις στο 1gb και κανεις υπομονη.
Βεβαια παιζουν ρολο και τα timings γιαυτο προτιμησε τις value 4 money g.skill.
Θα παρατηρησεις μια αισθητη βελτιωση ως προς την αποδοση,αλλα γνωμη μου παντα το μηχανημα θα απογειωθει με μια καλη gpu,καθοτι τα εφφε των βιστα ειναι βαρια.
Γενικως παντως το συστηματακι πουχεις τραβαει ανετα αλλα οχι για τα latest και επερχομενα games που θα ναι αντε γεια.
 

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Πήρα ενα HP  με  vista, αλλα δεν μου δώσανε cd με τα  vista  και μου είπανε οτι αν συμβεί τιποτα γινεται recovery απο το σκληρό, και αν θέλω μπορώ να κάνω μόνοσ μου  recovery disks,  το οποίο και έκανα. Επειδή τα  vista μου την σπανε, σκέφτομαι να βάλω τα XP,  αλλά δεν ΄ξερω μήπωσ έχω πρόβλημα με τους  drivers,  αφού δεν εχω κανένα CD  για να τουσ φορτώσω σφού περάσω τα  XP. Μήπως οι drivers  υπάρχουν στο recovery  των  vista? καμιά ιδέα παιδια?
 

rainmaker13

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2007
Μηνύματα
274
Like
312
Πόντοι
21
Πιστέυω αυτήν την στιγμή ο καλύτερος συνδυασμός είναι XP duo.Ξέρω πολλούς που έχουν καεί με vista... :headbang: :headbang:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom