αντε ρε με τη κορη του δρακουλα :S με τετοια που λες τυπε αντε να σου κατσει η αλιντισσα :S
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 23 Οκτ 2011 #661 baros έγραψε: αντε ρε με τη κορη του δρακουλα :S Κλικ για ολόκληρη προβολή... με τετοια που λες τυπε αντε να σου κατσει η αλιντισσα :S
baros έγραψε: αντε ρε με τη κορη του δρακουλα :S Κλικ για ολόκληρη προβολή... με τετοια που λες τυπε αντε να σου κατσει η αλιντισσα :S
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 23 Οκτ 2011 #662 apolyto_arseniko έγραψε: με τετοια που λες τυπε αντε να σου κατσει η αλιντισσα :S Κλικ για ολόκληρη προβολή... κατσε να πιω 2-3 μπουκαλακια για να της κατσω εγω και να πιει και αυτη αλλα 3-4 να μου κατσει
apolyto_arseniko έγραψε: με τετοια που λες τυπε αντε να σου κατσει η αλιντισσα :S Κλικ για ολόκληρη προβολή... κατσε να πιω 2-3 μπουκαλακια για να της κατσω εγω και να πιει και αυτη αλλα 3-4 να μου κατσει
antisthenis Administrator Γλομπεο-στέλεχος Εγγρ. 20 Ιαν 2006 Μηνύματα 20.920 Κριτικές 148 Λύσεις 5 Like 10.909 Πόντοι 17.085 23 Οκτ 2011 #663 Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα.
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 23 Οκτ 2011 #664 antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας
antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 23 Οκτ 2011 #665 antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καθεις και τα γουστα του......
antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καθεις και τα γουστα του......
antisthenis Administrator Γλομπεο-στέλεχος Εγγρ. 20 Ιαν 2006 Μηνύματα 20.920 Κριτικές 148 Λύσεις 5 Like 10.909 Πόντοι 17.085 23 Οκτ 2011 #666 baros έγραψε: και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεν τη μοιράζομαι.
baros έγραψε: και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεν τη μοιράζομαι.
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 23 Οκτ 2011 #667 baros έγραψε: και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας Κλικ για ολόκληρη προβολή... 200 ευρω θελει αυτο ? :o :o :o
baros έγραψε: και γω τι γαμουσα τι λες θα την παρουμε παρτουζα θα μοιραστουμε και τα εξοδα απο 100 ο καθενας Κλικ για ολόκληρη προβολή... 200 ευρω θελει αυτο ? :o :o :o
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 23 Οκτ 2011 #668 antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... και εγω αυτο λεω τυπε αλλα με κοροιδευουν κατι αλητηριοι τυποι εδω
antisthenis έγραψε: Ό,τι και να λέτε έχει σωματάρα η Βούλα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... και εγω αυτο λεω τυπε αλλα με κοροιδευουν κατι αλητηριοι τυποι εδω
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 23 Οκτ 2011 #669 antisthenis έγραψε: Δεν τη μοιράζομαι. Κλικ για ολόκληρη προβολή... ε δωσε τα 200 μονος σου axaxouxas έγραψε: 200 ευρω θελει αυτο ? :o :o :o Κλικ για ολόκληρη προβολή... εσυ μην τα δωσεις
antisthenis έγραψε: Δεν τη μοιράζομαι. Κλικ για ολόκληρη προβολή... ε δωσε τα 200 μονος σου axaxouxas έγραψε: 200 ευρω θελει αυτο ? :o :o :o Κλικ για ολόκληρη προβολή... εσυ μην τα δωσεις
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 23 Οκτ 2011 #670 baros έγραψε: εσυ μην τα δωσεις Κλικ για ολόκληρη προβολή... Να εισαι σιγουρος Ακου 200 .....
antisthenis Administrator Γλομπεο-στέλεχος Εγγρ. 20 Ιαν 2006 Μηνύματα 20.920 Κριτικές 148 Λύσεις 5 Like 10.909 Πόντοι 17.085 23 Οκτ 2011 #671 apolyto_arseniko έγραψε: και εγω αυτο λεω τυπε αλλα με κοροιδευουν κατι αλητηριοι τυποι εδω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Άστους, αυτοί χάνουν δικέ μου.
apolyto_arseniko έγραψε: και εγω αυτο λεω τυπε αλλα με κοροιδευουν κατι αλητηριοι τυποι εδω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Άστους, αυτοί χάνουν δικέ μου.
Επισκέπτης 23 Οκτ 2011 #672 axaxouxas έγραψε: 200 ευρω θελει αυτο ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα.
axaxouxas έγραψε: 200 ευρω θελει αυτο ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα.
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 23 Οκτ 2011 #673 lakis33 έγραψε: Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... σιγα ρε μπρουκλη
lakis33 έγραψε: Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... σιγα ρε μπρουκλη
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 23 Οκτ 2011 #674 lakis33 έγραψε: Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλα ..... εγω ουτε με 50 δεν την παιρνω..... Θεμα γουστου φυσικα ...
lakis33 έγραψε: Αν παιρνόταν με τόσα θα την έπαιρνα κάθε μερα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλα ..... εγω ουτε με 50 δεν την παιρνω..... Θεμα γουστου φυσικα ...
baros Ανώτερος Εγγρ. 20 Ιαν 2010 Μηνύματα 84.909 Κριτικές 31 Like 15.859 Πόντοι 7.265 23 Οκτ 2011 #675 axaxouxas έγραψε: Καλα ..... εγω ουτε με 50 δεν την παιρνω..... Θεμα γουστου φυσικα ... Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτος ειναι λογος για μπαν κυριε αντμιν επαναφερατε τη ταξη σας παρακαλω
axaxouxas έγραψε: Καλα ..... εγω ουτε με 50 δεν την παιρνω..... Θεμα γουστου φυσικα ... Κλικ για ολόκληρη προβολή... αυτος ειναι λογος για μπαν κυριε αντμιν επαναφερατε τη ταξη σας παρακαλω
EktorPro Μέλος Εγγρ. 18 Οκτ 2011 Μηνύματα 194 Like 8 Πόντοι 1 23 Οκτ 2011 #676 πόσο χρονών είναι αυτό το παιδάκι?Ούτε βυζί δεν έβγαλε ακόμα.....
axaxouxas Ενεργό Μέλος Εγγρ. 8 Απρ 2007 Μηνύματα 21.957 Κριτικές 2 Like 9 Πόντοι 366 23 Οκτ 2011 #677 baros έγραψε: αυτος ειναι λογος για μπαν κυριε αντμιν επαναφερατε τη ταξη σας παρακαλω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Απλα ΔΕΝ μου αρεσει εμενα.... (Θεμα γουστου)
baros έγραψε: αυτος ειναι λογος για μπαν κυριε αντμιν επαναφερατε τη ταξη σας παρακαλω Κλικ για ολόκληρη προβολή... Απλα ΔΕΝ μου αρεσει εμενα.... (Θεμα γουστου)
Α Αλιντισσα Μέλος Εγγρ. 16 Μαρ 2011 Μηνύματα 4.082 Κριτικές 2 Like 15 Πόντοι 16 23 Οκτ 2011 #678 Αλιντισσα έγραψε: Οχι μια άλλη ,μπήκε ,έγραψε αυτά και έφυγε.. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Απόλυτε την βρήκα..http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=107271.msg2619206#msg2619206 Δεν ξέρω αν είναι μούφα,κλώνος κτλ βέβαια..
Αλιντισσα έγραψε: Οχι μια άλλη ,μπήκε ,έγραψε αυτά και έφυγε.. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Απόλυτε την βρήκα..http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=107271.msg2619206#msg2619206 Δεν ξέρω αν είναι μούφα,κλώνος κτλ βέβαια..
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 23 Οκτ 2011 #679
L LEON13 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 20 Φεβ 2010 Μηνύματα 17.449 Κριτικές 2 Like 55 Πόντοι 166 23 Οκτ 2011 #680 Σιγουρο...............