baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
οχι ελλεηνιδα που την βριζειςΡωσιδα είναι η Βουλάρα? :S
οποτε πως μπορεις να συγκρινεις τις ελλεηνιδες με τις ρωσσιδες
η ρωσσιδα βαβατση ειναι κλασης ανωτερη απο τη δικια μας

βασικα κατι δεν κανω καλα και δεν καταλαβαινεται τι γραφω :S