Νέα

Βούλα Βαβάτση

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.657
Like
25
Πόντοι
166
Δηλαδη χυλοπιτα?
Γιατι ετσι κοριτσι μου? Που ξερεις, μπορει και να με συμπαθησεις μια μερα.

Θελω πρωτα να ξεπερασεις την πρωην σου  :boobies:


Το ξέρω... αφού άλλωστε έχεις τελειώσει πρόσφατα το σχολείο,τα θυμάσαι καλά... :)

Αλλά η τιμωρία, τιμωρία  :s&m_1:

:tooth:
 

Συνημμένα

  • tumblr_lnqgs5KTl41qk6qepo1_1280.jpg
    tumblr_lnqgs5KTl41qk6qepo1_1280.jpg
    176,7 KB · Εμφανίσεις: 104
  • tumblr_lnqgs5KTl41qk6qepo2_1280.jpg
    tumblr_lnqgs5KTl41qk6qepo2_1280.jpg
    185,6 KB · Εμφανίσεις: 121

jimminy

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2005
Μηνύματα
5.505
Like
23
Πόντοι
66
Θελω πρωτα να ξεπερασεις την πρωην σου  :boobies:

Τωρα αυτο που ειπες, δεν επρεπε να το πεις....
Εθιξες τον αντρικο μου εγωισμο.....
Και μια χαρα την εχω ξεπερασει, απλα δε μου αρεσει να γαμαω με καποτα, με στενευει...
 
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.657
Like
25
Πόντοι
166
:cum: :cum: :cum:



Στα μαστίγια, πρέπει να σου εκμυστηρευθώ, μ' αρέσουν οι κόκκινες λαβές και οι κόκκινες απολήξεις ... :)

καλα τ συγκεκριμενο ειναι αριστουργημα  :rockon:


Τωρα αυτο που ειπες, δεν επρεπε να το πεις....
Εθιξες τον αντρικο μου εγωισμο.....
Και μια χαρα την εχω ξεπερασει, απλα δε μου αρεσει να γαμαω με καποτα, με στενευει...

Σορρυ καυλιαρη  :-*


Καλησπερα σας.
Με φωναξατε?

Ποσα μπορω να του φαω επειδη εδωσε τα πραγματικα μου στοιχεια  :sunglasses:
 

jimminy

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2005
Μηνύματα
5.505
Like
23
Πόντοι
66
τελικα θα πιουμε εκεινο το ποτακι?
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085

longdick

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2007
Μηνύματα
381
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Το Amnezia είναι?
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Το θετικό της Βούλας είναι πως το κορίτσι έχει μόρφωση και class! :grin: :grin:

A! Επίσης πως όσα και να της δώσουν δεν κάνει βίζιτες! :2funny: :2funny: :2funny:
 

agiana

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2008
Μηνύματα
13.692
Κριτικές
5
Like
57
Πόντοι
166
Το θετικό της Βούλας είναι πως το κορίτσι έχει μόρφωση και class! :grin: :grin:

A! Επίσης πως όσα και να της δώσουν δεν κάνει βίζιτες! :2funny: :2funny: :2funny:

Κρατάει το υμέναιο ανέπαφο για την πρώτη νύκτα γάμου! :grin:
 

loukritia!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
25.253
Like
16
Πόντοι
366
πω ρε πουστη κ ετοιμαζομουν να παω γ φαγητο κ ποτο.
τωρα μονο το ποτο εμεινε... :headbang:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
πω ρε πουστη κ ετοιμαζομουν να παω γ φαγητο κ ποτο.
τωρα μονο το ποτο εμεινε... :headbang:
Δεν πειραζει.....Οι αδυνατεs εναι τσι  μοδοs!!!!
Κι εδω που τα λεμε και το αλκοολ δλδ......
 

Αλιντισσα

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2011
Μηνύματα
4.082
Κριτικές
2
Like
15
Πόντοι
16
πω ρε πουστη κ ετοιμαζομουν να παω γ φαγητο κ ποτο.
τωρα μονο το ποτο εμεινε... :headbang:
Είδες την κορμάρα της Βουλάρας και αποφάσισες να κάνεις θυσίες για να την αποκτήσεις ε?

Μην μου πεις οχι,μου ήρθε ξερατό και κάτι τέτοιa passé  ... :P


:-* :-* :-*
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Είδες την κορμάρα της Βουλάρας και αποφάσισες να κάνεις θυσίες για να την αποκτήσεις ε?

Μην μου πεις οχι,μου ήρθε ξερατό και κάτι τέτοιa passé  ... :P


:-* :-* :-*
ετσι μπραβο να εισαι και συ υπερ των ρωσσιδων
ξερατα ολες οι ελλεηνιδες  :birdman:
που ειναι ο μεμας να σου βαλει φωτο συγκρισεως :zfuck:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom