Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λογικα πρεπει να ειναι το Μανχάταν που ηταν καποτε στην Βασσανη. Ειναι ανοιχτό?Ναι στο στενό πάνω πανω
Που είναι??Τι λεει η Αννα Μαρία παιδεία τιν δοκίμασε κανίς ?!!!
Που είναι??
δοκιμασα εγω φιλε, εκανα μια βολτα προχ8ες μου φανηκε οτι καλυτερο επαιζε γιατι τα υπολοιπα ηταν χαλια. Κορμαρα αλλα δεν περασα ιδιαιτερα καλα και πολυ λιπαντικο!Δοκίμασε κανείς ;;
Βιολαντα, Μπορελ 1,εγγύηση!!!! Διάβασε και κριτικές!Καμία που να αξίζει στον Βόλο ;
ηταν κλειστα χθες που περασα γαμωτοΒιολαντα, Μπορελ 1,εγγύηση!!!! Διάβασε και κριτικές!
Asto πάω στη Αθήνα καλυτεραη Έλενα στο Χατζηαργυρη 15![]()
![]()
![]()
Δεν έχεις άδικο... Ειδικά αν θες και κάτι εξτρα πχ 69 που το χρεώνουν παραπάνω. Δε συζητώ για πρωκτικό που μου ζητούσαν 80 ευρω... Στη φυλής με ενα 20αρικάκι κάνεις τα πάντα και είσαι κυριλέΠάντως τα μπουρδέλα στον Βόλο δεν συμφέρουν καθολου έχοντας καλομαθει στις τιμές του Μεταξουργείου.50 ευρώ είναι το εισιτήριο δεν δίνεις αλλά 50 να γαμησεις και 5 πουτανες ;Γαμας δύο περισσότερες από τι στο βολο
εχω καιρο να παω σε σπιτι.. 30 δεν ειναι ? γιατι 50 ?Πάντως τα μπουρδέλα στον Βόλο δεν συμφέρουν καθολου έχοντας καλομαθει στις τιμές του Μεταξουργείου.50 ευρώ είναι το εισιτήριο δεν δίνεις αλλά 50 να γαμησεις και 5 πουτανες ;Γαμας δύο περισσότερες από τι στο βολο
Οχι λέω καλύτερα να πας Μεταξουργείο και να γαμησεις με 50 πέντε πουτανες μια στο τόσο για να το κάνεις αυτό θες 150 στο Βόλο τα τριπλάσιαεχω καιρο να παω σε σπιτι.. 30 δεν ειναι ? γιατι 50 ?
Κατεβα στα 20 και ακαποτα και θα έχεις ουρά από έξω .Κάτσε έτσι να μην πατάει κανένας στο τριανταριά και να βαράς μυγεςΗ Έλενα στο Χατζηαργυρη 15![]()