Είναι ακόμα Βόλο;Η Αγαπη στο Χατζηαργυρη 15![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Είναι ακόμα Βόλο;Η Αγαπη στο Χατζηαργυρη 15![]()
Αθηνα ειναιοταν λεσ μονο ραντεβου?εχεις καποιο τηλεφωνο φιλος?
Κουταρελια παίζει η Ραφαέλ, Ελληνίδα, ωραία μιλφαρα, σούπερ υπηρεσίες! Καθημερινά 12:00 μμ έως 02:00 μεταμεσονυκτια. Την έχω πάρει 2 φορές συνεχόμενες....... Θα είναι Βόλο έως 15/9.Τίποτα καινουριο παιζει;
Τιμες και προγράμματα τι παίζουν??Κουταρελια παίζει η Ραφαέλ, Ελληνίδα, ωραία μιλφαρα, σούπερ υπηρεσίες! Καθημερινά 12:00 μμ έως 02:00 μεταμεσονυκτια. Την έχω πάρει 2 φορές συνεχόμενες....... Θα είναι Βόλο έως 15/9.
Αποτι θυμάμαι σιγουρα, το απλό 30 ευρω, 150 ευρώ μια ώρα με 69,ακαποτο,χυσιμο παντού εκτός στοματος και όσα προλάβεις να ρίξεις. Τώρα εχει και με 40 ή 50 δεν είμαι σίγουρος όμως, 69, ακαποτο και χυσιμο everywhere εκτός inside mouth!!! Πρέπει να έχει ακόμη 1 με 2 προγράμματα, αλλά δεν θυμάμαι. Σε κάθε περίπτωση πάρε σε πρώτη φάση το απλό, το τιμάει και με το παραπάνω η ραφαελα και ρώτα την μέσα λεπτομέρειες για τα προγράμματα. Την έχω πάρει συνεχόμενα σχεδόν με 2 απλά, έχω γράψει και κριτική. Την συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι power η ραφαελιτσα!!!!!Τιμες και προγράμματα τι παίζουν??
μπορεις να την περιγραψεις την ραφαελα??δεν ειμαι βολο για να παω να τη δω για αυτο ρωταωΑποτι θυμάμαι σιγουρα, το απλό 30 ευρω, 150 ευρώ μια ώρα με 69,ακαποτο,χυσιμο παντού εκτός στοματος και όσα προλάβεις να ρίξεις. Τώρα εχει και με 40 ή 50 δεν είμαι σίγουρος όμως, 69, ακαποτο και χυσιμο everywhere εκτός inside mouth!!! Πρέπει να έχει ακόμη 1 με 2 προγράμματα, αλλά δεν θυμάμαι. Σε κάθε περίπτωση πάρε σε πρώτη φάση το απλό, το τιμάει και με το παραπάνω η ραφαελα και ρώτα την μέσα λεπτομέρειες για τα προγράμματα. Την έχω πάρει συνεχόμενα σχεδόν με 2 απλά, έχω γράψει και κριτική. Την συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι power η ραφαελιτσα!!!!!
Μελαχρινή με μακρύ μαλλί , ψηλή 1,75-1,80 με πορνοτακουνα, κανονικό ωραίο σωμα με σούπερ πιασίματα, καλλίγραμμα ωραία πόδια - πατούσες, 35 με 40 ετών. Γενικά πολύ ωραία γυναίκα!μπορεις να την περιγραψεις την ραφαελα??δεν ειμαι βολο για να παω να τη δω για αυτο ρωταω
Ελληνίδα? Ωράριο που παίζει? Κουταρελια πήγες?Στην Χατζηαργύρη είναι η Μαρία 30-35 αδύνατη κορμάρα με μικρό βυζακι και πεταχτεί ρογα κολαρακι όχι πεταχτό αλλά καλό ....το τίμησα στα 30 € θετική σε όλα χωρίς να κλέβει πίπα δεν την άφησα γιατί ήμουν στα όρια μου
Έγραψα Χατζηαργύρη πήγα 01:30 δεν ξέρω το ωράριο της Από Καλαμάτα είπε ότι είναι αλλά δεν κατάλαβα από την προφορά να ήταν Ελληνίδα ...ίσως έχει χρόνια στην Ελλάδα δεν ξέρω σίγουραΕλληνίδα? Ωράριο που παίζει? Κουταρελια πήγες?
Συγγνώμη, Λάθος διατυπωση εκ μέρους μου, εννοούσα αν πέρασες να δεις κοπελα στο ντελο της Κουταρελια.Έγραψα Χατζηαργύρη πήγα 01:30 δεν ξέρω το ωράριο της Από Καλαμάτα είπε ότι είναι αλλά δεν κατάλαβα από την προφορά να ήταν Ελληνίδα ...ίσως έχει χρόνια στην Ελλάδα δεν ξέρω σίγουρα
Όχι ...με τράβηξαν τα μικρά βυζάκια με την κορδομενη ρογα και έκατσα χωρίς δεύτερη σκέψη.Για Κουταρέλια αναφέρω παραπάνω βέβαια δεν ξέρω αν άλλαξε κοπέλαΣυγγνώμη, Λάθος διατυπωση εκ μέρους μου, εννοούσα αν πέρασες να δεις κοπελα στο ντελο της Κουταρελια.
κουκλαρα..... ωράριο εργασίας?η Σαμπίνα στο Χατζηαργυρη 15![]()
![]()