Φίλε έχω πάει 13 φορές στην Αθήνα και δεν συγκρίνεται με τίποτα εκεί πηδαγες μοντέλα. Αυτή δεν έχει κάτι να δώσεις 30 ολόκληρα ευρώ. Εδώ η ποιότητα είναι τρεις φορές χειρότερη και η τιμή τρεις φορές περισσότεροΜια χαρα κοπελα φαινεται στις φωτογραφιες ρε φιλος,δεν την εχω δει απο κοντα βεβαια αλλα αν δεν φωτοσοπαρουν τις φωτο,κοπελαρα δειχνει η Ρεμπεκα.Τι περιμενετε να ερθει να πηδηχτει με 30€,η Margot Robbie?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).