Νέα

Βοηθεια για excel

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα meredi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
Εχω κατεβασει μια φορμα και προσπαθω σε ενα κελι να κανω επικολληση κειμενου που ειναι 5 6 σειρες αλλα δεν το πιανει και με πεταει εκτος οριων.
καποια βοήθεια για το πως θα κανω την εισαγωγη;
το αρχειο ειναι κρατικη φορμα και θελω να κανω επικοληση στο κελι 61  κειμενο με 5 6  σειρες
 

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.139
Πόντοι
18.827
Εχω κατεβασει μια φορμα και προσπαθω σε ενα κελι να κανω επικολληση κειμενου που ειναι 5 6 σειρες αλλα δεν το πιανει και με πεταει εκτος οριων.
καποια βοήθεια για το πως θα κανω την εισαγωγη;
το αρχειο ειναι κρατικη φορμα και θελω να κανω επικοληση στο κελι 61  κειμενο με 5 6  σειρες

Πως ακριβως προσπαθεις να κανεις την επικολληση? Κατευθειαν paste ή μπαινεις μεσα στο κελι?
 
OP
OP
M

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
Μεσα στο κελι.
Δοκιμαζω τη μορφοποιηση κελιων με δεξι κλικ στο 61 πανω.
Λογικα εκει ειναι καποια ρυθμιση
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.538
Κριτικές
27
Like
771
Πόντοι
6.825
Εμένα μια χαρά με αφήνει να κάνω επικόλληση μεγάλου κειμένου στο κελί.
Δοκίμασε να το κάνεις πάνω από την μπάρα Τσίμπα και εικόνα.

www.imagebam.com/image/bc80c5235529964] [/URL]
 
OP
OP
M

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
Στο 61 μπορεις να; κανεις επικολληση 6 σειρων;  :think:
 

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.139
Πόντοι
18.827
Μεσα στο κελι.
Δοκιμαζω τη μορφοποιηση κελιων με δεξι κλικ στο 61 πανω.
Λογικα εκει ειναι καποια ρυθμιση

Τυπε κατι κανεις λαθος. Ουτε μορφοποιηση ουτε τιποτε αλλο θελει. Εγω μια χαρα μπορω να επικολλησω κειμενο οχι απλα 5-6 αλλα 66 σειρων. Κανε ακριβως οτι σου λεω:

- Copy το κειμενο που θες
- Αριστερο κλικ στο κελι 61
- Δεξι κλικ στο formula bar, εκει που εχει το συμβολο fx, και paste
- Πατας enter και εισαι ετοιμος

Τσεκαρε οτι το αρχειο σου επιτρεπει editing ή το εχεις read-only.
 
OP
OP
M

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
n1.JPG
 
OP
OP
M

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
Δε το πιανει ρε τυπε....
Αυτο πρεπει να εκτυπωθει
βγαινει εκτος οριων
Η επικολληση γινεται...αλλα βγαινουμε εκτος
αυτο ειναι το προβλημα
 

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.139
Πόντοι
18.827
Δε το πιανει ρε τυπε....
Αυτο πρεπει να εκτυπωθει
βγαινει εκτος οριων
Η επικολληση γινεται...αλλα βγαινουμε εκτος
αυτο ειναι το προβλημα

Yπαρχει επιλογη wrap text. Παιξε μπαλα και με το υψος των γραμμων (row height). Αν δεν εχεις ιδεα τι ειναι αυτα που σου γραφω πες μου ποια εκδοση office εχεις ωστε να σου δωσω αναλυτικες οδηγιες. Ή ακομα καλυτερα πες μου τι θες να γραψεις να στο κανω εγω, πιο λιγο χρονο θα μου παρει...
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
υπάρχει ένας συνδυασμός πλήκτρων που μπορείς να κάνεις enter μέσα στο κελί χωρίς να σε πάει στο από κάτω, ίσως είναι ctrl+enter... δες το στο google...
 

duskolieggrafi

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
5.006
Κριτικές
203
Like
5.139
Πόντοι
18.827
υπάρχει ένας συνδυασμός πλήκτρων που μπορείς να κάνεις enter μέσα στο κελί χωρίς να σε πάει στο από κάτω, ίσως είναι ctrl+enter... δες το στο google...

alt & enter ειναι ο συνδυασμος που λες
 
OP
OP
M

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.482
Κριτικές
3
Like
83
Πόντοι
16
Ακριβως. Αναδιπλωση κειμενου ηταν η επιλογη απο τη μορφοποιηση κελιων.
Δεξι κλικ στο 61-----> μορφοποιηση κελιου------------> αναδιπλωση κειμενου
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom