Νέα

Βίκυ από Studio De Paris κλπ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Hostos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 621
  • Εμφανίσεις 112K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
υπερ-μουναρος... κι'ας ειναι οτι θελει να'ναι !!!
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165

asiatis13

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2010
Μηνύματα
29
Like
2
Πόντοι
0
Βικαρα? Που εισαι σωματαρα μου?? Best ποδια στην Αθηνα!
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165

asiatis13

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2010
Μηνύματα
29
Like
2
Πόντοι
0
γιατί ξέρεις πολλούς καλύτερους κώλους?
στο τσακ το γλυτώνεις το εγκεφαλικό όταν την έχεις στα τέσσερα
Αν αρχισουμε να γραφουμε για ολα τα μερη του σωματος τις και γι'αυτην γενικα θα παμε σε πολλες σελιδες :2funny: :2funny:
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Αν αρχισουμε να γραφουμε για ολα τα μερη του σωματος τις και γι'αυτην γενικα θα παμε σε πολλες σελιδες :2funny: :2funny:
Εϊμαι λοιπόν την Παρασκευή κατά τις 5.30 το απόγευμα στη Μαβίλλη με φίλους και σκάει μύτη στο πρίπτερο απέναντι ο μούναρος η Βίκυ. Το τι έγινε με τα αρσενικά της παρέας δεν λέγεται..εγώ βέβαια το έπαιζα τσέχος, γιατί τα θηλυκά δεν πολυγουστάρανε.. αλλά ..τι καύλα ήταν αυτή πάλι ρε παιδιά!!! όσο για τρανσ κι έτσι ούτε που του πέρασε κανενός από το μυαλό.
 

Errikos77

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
2.629
Κριτικές
99
Like
5.241
Πόντοι
5.985
Εϊμαι λοιπόν την Παρασκευή κατά τις 5.30 το απόγευμα στη Μαβίλλη με φίλους και σκάει μύτη στο πρίπτερο απέναντι ο μούναρος η Βίκυ. Το τι έγινε με τα αρσενικά της παρέας δεν λέγεται..εγώ βέβαια το έπαιζα τσέχος, γιατί τα θηλυκά δεν πολυγουστάρανε.. αλλά ..τι καύλα ήταν αυτή πάλι ρε παιδιά!!! όσο για τρανσ κι έτσι ούτε που του πέρασε κανενός από το μυαλό.
κριμα να μην ειμαι εκει να δω την καυλιαρα μου
 

gg13

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2009
Μηνύματα
611
Like
0
Πόντοι
6
μεταγραφη Σπυρου πατση εαν δεν κανω λαθος
 

George Cumalot

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
8
Like
236
Πόντοι
6
ΑΑΑΑΑΑΑ πείτε μου ότι δεν σταμάτησε...
Τώρα που έπιασα δουλειά και σκόπευα να χαλάσω ένα μισθό επάνω της...
 

achortagos

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2007
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
Η Βίκυ κάνει πιάτσα στην Συγγρού. Την είδα χθες το βράδυ λίγο μετά τα μεσάνυχτα λίγο μετά την Πάντειο στον παράδρομο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom