DoctorWh?
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 420
- Κριτικές
- 17
- Like
- 291
- Πόντοι
- 291
Η Adriana Chechik το είχε κάνει και τζάμπα.
Και τα ήπιε μάλιστα γιατί γούσταρε.
Και μετά από μιά βδομάδα πήρε και AVN Female Performer of the year.
Το'χω και σε βίντεο,το έχουν δεί πολλά γνωστά μέλη του φόρουμ.
![]()
Πολύ ωραία, δεν αμφιβάλω καθόλου.

Το σημαντικό είναι αυτό που είπες και που λέω, ότι γούσταρε.
Αν δεν γούσταρε και το έκανε για τα λεφτά, πόσα ήσουν διατεθειμένος να δώσεις εξτρά? 100? 200?
