fredm5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 562
- Κριτικές
- 8
- Like
- 364
- Πόντοι
- 286
Κάτσε να σας πάω ακόμα πιο παλιά.
Φωτο από εποχής κοτομπουκίτσα. Τότε όντως 20 χρονών. Μετά σταμάτησε να μεγαλώνει.
Ακυκλοφόρητη είναι αυτή η φωτο μαν. Που την βρήκες?
Κάτσε να σας πάω ακόμα πιο παλιά.
Φωτο από εποχής κοτομπουκίτσα. Τότε όντως 20 χρονών. Μετά σταμάτησε να μεγαλώνει.
Ακυκλοφόρητη είναι αυτή η φωτο μαν. Που την βρήκες?
όταν δούλευε μοσχάτο με 2ωρα και τη λεγανε και Νινα
https://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=242152.0;attach=984685;image[/img[/URL]]
[/quote]
Στούντιο είναι μαν?
Στούντιο είναι μαν?
σε ξενοδοχεία μόνο πήγαινε
η φωτο ειναι απο παλιό ποστ (2015) εδω στο φορουμ
Ακριβώς από την εποχή που νταβάς ήταν ο τότε γκόμενος.
http://[URL unfurl="true"]www.openday.gr/wp-content/uploads/2015/09/145431-372x500.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
είχε γράψει τότε ενας ενα προφητικό ότι θα φτάσει 120 απο 70 που επαιζε..που να φανταστει πως θα το παει 250
Εκτίθεσαι ρε μαν, μόνη έγραφε η Βερόνικα ότι είναι 45 κιλά , μπροστά στην Μόνικα είναι σαμιαμίδι.
Ορισμένοι νόμιζαν ότι επειδή δίνουν 250 θα έβρισκαν θεά. Στα στουντιο έχει καλύτερες.
https://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=242152.0;attach=983800;image[/img[/URL]]
[/quote]
Με 250€ έχει πάρει κανείς την Μόνικα? Λογικά 1 ώρα φουλ πρόγραμμα εκτός από φιλιά στόμα νομίζω.
200 ταβάνι το προγραμμα μιας ώρας! Κ χωρις φιλια απο τη συγκεκριμένη εκτός κ αν την εχεις χρυσώσει...Με 250€ έχει πάρει κανείς την Μόνικα? Λογικά 1 ώρα φουλ πρόγραμμα εκτός από φιλιά στόμα νομίζω.
Ακριβώς από την εποχή που νταβάς ήταν ο τότε γκόμενος.
http://[URL unfurl="true"]www.openday.gr/wp-content/uploads/2015/09/145431-372x500.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Έτσι ακριβώς ήταν όταν την πήρα εγώ και είχα γράψει την πρώτη κριτική
[URL unfurl="true"]https://www.bourdela.com/list/my-reviews/user:153343/#jr_review_46055[/URL]
200 ταβάνι το προγραμμα μιας ώρας! Κ χωρις φιλια απο τη συγκεκριμένη εκτός κ αν την εχεις χρυσώσει...

γινε ο αγιος Βασιλης μου λεμεεεεεεεεεεεεεεΔεν είμεθα όλοι ίσα και όμοιοι![]()
Έτσι ακριβώς ήταν όταν την πήρα εγώ και είχα γράψει την πρώτη κριτική
Τι έγινε ρε παίκτες?
Μνημόσυνο είχατε σήμερα εδώ?
Ότι θυμόταν ο καθένας από το παρελθόν?

