geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.121
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.145
- Πόντοι
- 9.345
Εχω δεχτει αλλα το τσαμπα πεθανε!
ποσα τυπε? (χωρις αποδειξη)

Εχω δεχτει αλλα το τσαμπα πεθανε!

αστα να πάνε..πικρα τυπε
2 μερες λειψαμε και επαιξε βιντεακια και κατουρήματα εδώ περα![]()
μονο το ένα εχω βρει..

αστα να πάνε..![]()
μονο το ένα εχω βρει..
![]()
![]()
μπα τσαμπα είναι ...θα το βγαλεις κι εσυ στο σφυρι τυπε?:S

Κάνε οτι είχε κάνει η Μαριάννα με τα βίντεο της
η κυρα μαριάννα η χοντροντουβλη
Γύρισε και εκτος Σειρήνα ;
Από τα καλύτερα! Με εξαίρεση την Μαριαλένα, πάσα σύκριση με άλλης τα γλωσσόφιλα θεωρείται βλασθήμια εις βάρος της Βερόνικας!!!!!!!!!!¨Εγω έχω μία απορία όμως. Όσοι πηγατε μαζί της... έδινε καλά γλωσσόφιλα????![]()
![]()
![]()
Ομολογουμενος εδινε καλα τυπε..και η πιπα ηταν καλη...¨Εγω έχω μία απορία όμως. Όσοι πηγατε μαζί της... έδινε καλά γλωσσόφιλα????![]()
![]()
![]()
Από τα καλύτερα! Με εξαίρεση την Μαριαλένα, πάσα σύκριση με άλλης τα γλωσσόφιλα θεωρείται βλασθήμια εις βάρος της Βερόνικας!!!!!!!!!!

Όχι,δεν λεω τη ντουβλη,τη δικιά μας εδω λέω επί εποχές max power.
Διάβαζε πολλά χρόνια το forum πριν γραφτώ.![]()
Να που θα συμφωνησω σε κατι μαζι σου....1Από τα καλύτερα! Με εξαίρεση την Μαριαλένα, πάσα σύκριση με άλλης τα γλωσσόφιλα θεωρείται βλασθήμια εις βάρος της Βερόνικας!!!!!!!!!!
Λαλακα να δινεις 250 κ η αλλη να εχει παρει τα κατρουλια του αλλου πριν κ να τα κανει γαργαρα....!Πριν ή μετά το κατούρημα φίλαγε συνήθως???![]()
![]()
![]()
Άσχετο......
Παιδιά στο βίντεο ειναι ένας ή δυο ;
Και ο τύπος που την έχει στα 4 πηδάει με ή χωρις ;
