Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Boldoras

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2010
Μηνύματα
334
Κριτικές
1
Like
63
Πόντοι
1
απάντηση δεν πήρα από τον "διακινητή" και ουτε περιμένω να πάρω...
Αυριο είναι Δευτέρα, γι αυτό Καληνύχτα σας!!!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Κι επειδή λοιπόν ξέρω καλά πως σκέπτονται τα κορίτσια, δεν την παρεξηγώ τη μικρή!
Δεν κοροϊδεύει εμάς όταν λέει πως σταμάτησε ή πως θα σταματήσει, τον εαυτό της κοροϊδεύει! Αυτό θέλει να κάνει, αλλά είναι πολλά τα λεφτά...

Άντε καληνύχτα κι από μένα!
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
843
Πόντοι
376
Ρε παίχτη δεν υπάρχει περίπτωση να παίξει duo για τους πολλούς όπως δεν παίζει και η Βερόνικα για πολλούς.
Αυτό είναι για λίγους που διαθέτουν χοντρά πακέτα.
Το έγραψε και ο gianevan άλλαξε κατηγορία η Βερόνικα.
Όχι μόνο αυτοί που γαμουσαν με 120 ακόμα και αυτοί που γαμουσαν με 250 είναι στην απέξω.

Μπα... παπάρια είναι απέξω. Και 200άρια παίζουν. Και για να πάιζουν και 200άρια στο κασέ των 250, σημαίνει ότι θα παίζουν και 150άρια.  ;)
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
12
Like
811
Πόντοι
326
Μπα... παπάρια είναι απέξω. Και 200άρια παίζουν. Και για να πάιζουν και 200άρια στο κασέ των 250, σημαίνει ότι θα παίζουν και 150άρια.  ;)

Αυτοι με τα 150-200 ειναι εκεινοι που λενε τσιπιδες και μπατιριδες οσους δε θελουν να δωσουν 250;
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Μπα... παπάρια είναι απέξω. Και 200άρια παίζουν. Και για να πάιζουν και 200άρια στο κασέ των 250, [size=10pt]σημαίνει ότι θα παίζουν και 150άρια[/size].  ;)
ισως και παρακατω....εμαθα οτι πιστος της ιεραποστολης μας ,εδωσε και πολυ λιγοτερα....καλα ο ανθρωπος ακολουθει νηστειες και προσευχες ισως...μαλλον για αυτο! :grin:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
          [size=10pt]GAME OVER[/size]


Το παιχνίδι τελείωσε εδώ και καιρό αλλά όχι για όλους.
Το παιχνίδι συνεχίζει για καπνοβιομηχανους, φιτ τύπους και λοιπους hi society.
 

koursaros66

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Δεκ 2006
Μηνύματα
765
Κριτικές
79
Like
6.171
Πόντοι
17.335
Το παιχνίδι τελείωσε εδώ και καιρό αλλά όχι για όλους.
Το παιχνίδι συνεχίζει για καπνοβιομηχανους, φιτ τύπους και λοιπους hi society.
[Δικαιωμα του καθενός να επιλέγει το πελατολόγιο του αφού έχει την δυνατότητα .]
 

Ικτίνος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
11 Μαΐ 2013
Μηνύματα
1.384
Κριτικές
110
Like
8.641
Πόντοι
25.800
Πως κανόνισες ρε παίχτη αφού δεν δουλεύει ένα μήνα δεν είχε κάνει login.
Δεν σταματάς τις πίπες.
Έχω πάρει νούμερο φίλε εδώ και πολλούς μηνες. Επειδή δεν μπαινει στο bou δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζωή! Και κανόνισα μέσω ενός γνωστού που είναι και ενεργό μέλος εδω
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Έχω πάρει νούμερο φίλε εδώ και πολλούς μηνες. Επειδή δεν μπαινει στο bou δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζωή! Και κανόνισα μέσω ενός γνωστού που είναι και ενεργό μέλος εδω
τύπε κράτα τα 150 να πάρεις τίποτα φιδίσιες μπότες, θα κάνει βαρύ χειμώνα  :coffee:
 

Συνημμένα

  • snake boots.jpg
    snake boots.jpg
    58,5 KB · Εμφανίσεις: 40

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Μην ξαναμπεί κανένα link για βίντεο εδώ. Σβήστηκαν 4 σελίδες σχετικά μ' αυτό.
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
αυτο το βίντεο γλύτωσε πολύ κόσμο να ξέρεις



Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το κάτω του μετρίου που φαινόταν στα βίντεο έκανε καριέρα με 250.
Όταν επανήλθα και άρχισα να ψάχνομαι θεώρησα διαβάζοντας τις κριτικές ότι είναι το καλύτερο κομμάτι εδώ. Αλλά είχε ήδη σταματήσει.
Πόσα κορόιδα τσιμπάνε με το μάρκετινγκ ?
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Το μάρκετινγκ είναι επιστήμη...
οποίος/α το κατάφερε να την πουλήσει από την αρχική της τιμή στα 250€
είναι πρώτος μάγκας.... :hi:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom