Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Το ενδεχόμενο να την κραζουν στο νημα της και να την πουλανε μεσω πμ για καμια εκπτωση κανα μεροκαματο η κανα τζαμπα σεξ;  :think:
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Το ενδεχόμενο να την κραζουν στο νημα της και να την πουλανε μεσω πμ για καμια εκπτωση κανα μεροκαματο η κανα τζαμπα σεξ;  :think:
Μπα τιποτε απ όλα αυτά. Ψηλωσε και δεν θελει να το μαθουμε
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Δεν έβαλες μυαλό εε? Σε προειδοποίησα και σε άλλο νήμα!!  :2funny:




Έχει ρίξει μαύρη πέτρα πίσω της όπως φαίνεται.
Καλοπερνάει αυτή ξέχνα την, πριν ακόμα σταματήσει την κυκλοφορούσε ένας νεαρός ωραίος παίκτης.



Υ.Γ. πριν λίγο σε νήμα που ανοίχτηκε χθες ο Guru έγραψε:



Αυτή έχει ζητήσει δημόσια να διαγραφεί και δεν της το διαγράφουν. :think:
Φιλε ηταν πολυ ωραιος???ρουβας ας πουμε??
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Πολυ κωλόπαιδο ο Ρουβάς..
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.466
Κριτικές
42
Like
49.879
Πόντοι
28.246
Ρουβάς όχι αλλά και η Βερόνικα δεν είναι Ζυγούλη.  :grin:
Ένα ωραίο παλικάρι ήταν, ψηλό, γεροδεμένο, κοντό μαλλί, 25 κ κάτι.
Μιας και παρακολουθεις σαν παπαρατσι και τα ξερεις ολα. Ειναι καλο παιδι; Εχει καλο σκοπο; Η μανα του την θελει την Βερονικα, η την ζηλευει επειδη εχει αδυναμια στον γιο της;
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.023
Πόντοι
48.437
Μιας και παρακολουθεις σαν παπαρατσι και τα ξερεις ολα. Ειναι καλο παιδι; Εχει καλο σκοπο; Η μανα του την θελει την Βερονικα, η την ζηλευει επειδη εχει αδυναμια στον γιο της;

:happy: :happy: :happy: :happy:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Μιας και παρακολουθεις σαν παπαρατσι και τα ξερεις ολα. Ειναι καλο παιδι; Εχει καλο σκοπο; Η μανα του την θελει την Βερονικα, η την ζηλευει επειδη εχει αδυναμια στον γιο της;


Ρε παίχτη δεν είμαι ΕΥΠ.
Ρώτησα ο άλλος και τον απάντησα αυτά που έχω δει. Περισσότερες πληροφορίες στην ίδια από ότι θυμάμαι είχατε καλές σχέσεις! :grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.466
Κριτικές
42
Like
49.879
Πόντοι
28.246
Ρε παίχτη δεν είμαι ΕΥΠ.
Ρώτησα ο άλλος και τον απάντησα αυτά που έχω δει. Περισσότερες πληροφορίες στην ίδια από ότι θυμάμαι είχατε καλές σχέσεις! :grin:
Τζαμπα καιει η λαμπα τοτε. Δεν κανεις για το επαγγελμα.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εισαι και ψευτης εισαι και ηλιθιος  
για πες μας που μας ειδες
γελαει ο κοσμος τοσο καιρο δεν ημουν καν Αθηνα μπετοβλακα
οσοι μιλαμε το ξερουν
γραφεις οτι σου ερθει για να το παιξεις εξυπνος και να με τσιτωσεις να γραψω
αφορμες ψαχνετε μερικοι ναρχισετε παλι τις κατινιες σας
δεν ασχολουμαι με κανεναν σας καντε το ιδιο
και................................. :worship:  get a life  :worship:


 
  • Like
Αντιδράσεις: lahm

mihla

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
21 Μαΐ 2015
Μηνύματα
961
Κριτικές
193
Like
7.204
Πόντοι
30.298
εισαι και ψευτης εισαι και ηλιθιος 
για πες μας που μας ειδες
γελαει ο κοσμος τοσο καιρο δεν ημουν καν Αθηνα μπετοβλακα
οσοι μιλαμε το ξερουν
γραφεις οτι σου ερθει για να το παιξεις εξυπνος και να με τσιτωσεις να γραψω
αφορμες ψαχνετε μερικοι ναρχισετε παλι τις κατινιες σας
δεν ασχολουμαι με κανεναν σας καντε το ιδιο
και................................. :worship:  get a life  :worship:
στο ντουμπαι ήσουν???
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
εισαι και ψευτης εισαι και ηλιθιος 
για πες μας που μας ειδες
γελαει ο κοσμος τοσο καιρο δεν ημουν καν Αθηνα μπετοβλακα
οσοι μιλαμε το ξερουν
γραφεις οτι σου ερθει για να το παιξεις εξυπνος και να με τσιτωσεις να γραψω
αφορμες ψαχνετε μερικοι ναρχισετε παλι τις κατινιες σας
δεν ασχολουμαι με κανεναν σας καντε το ιδιο
και................................. :worship:  get a life  :worship:



Αν προσέξεις καθαρά έγραψα αρχικά ότι πριν ακόμα σταματήσεις κυκλοφορουσες με κάποιον.
Δεν μίλησα για τώρα και κανείς δεν ασχολείται, αυτός που ρώτησε ήταν πάντα στον κύκλο της επιρροής σου.
 

gioum

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2017
Μηνύματα
108
Like
28
Πόντοι
1
URL]]
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Ρουβάς όχι αλλά και η Βερόνικα δεν είναι Ζυγούλη.  :grin:
Ένα ωραίο παλικάρι ήταν, ψηλό, γεροδεμένο, κοντό μαλλί, 25 κ κάτι.


οπως τοσες αλλες φορες ελεγες φαντασιες
και σου ξαναλεω που ηταν που μας ειδες
?αλλα δεν απαντας
γτ μονο να το παιζεις εξυπνος ξερεις
ουτε γκομενο  καημενε μου ουτε τιποτα κανεις και περιγραφη τρομαρα σου γελανε και οι πετρες
μεινε στις φαντασιες σου  οσο εγω θα κοιταω την ζωη μου κ μονο
τα νηματα ειναι για ενημερωση οχι για να λες το μακρυ και το κοντο σου για να νιωθεις εξυπνος
αυτο ειναι παραπληροφοριση και δεν αφορα και κανεναν σας τι κανω
αντε νανι τωρα και ασχολησου με κατι πιο σημαντικο στη μιζερη ζωουλα σου
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
εισαι και ψευτης εισαι και ηλιθιος 
για πες μας που μας ειδες
γελαει ο κοσμος τοσο καιρο δεν ημουν καν Αθηνα μπετοβλακα
οσοι μιλαμε το ξερουν
γραφεις οτι σου ερθει για να το παιξεις εξυπνος και να με τσιτωσεις να γραψω
αφορμες ψαχνετε μερικοι ναρχισετε παλι τις κατινιες σας
δεν ασχολουμαι με κανεναν σας καντε το ιδιο
και................................. :worship:  get a life  :worship:

Ναι αλλα εσυ δεν μασάς από αυτά τύπισσα :grin:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
οπως τοσες αλλες φορες ελεγες φαντασιες
και σου ξαναλεω που ηταν που μας ειδες
?αλλα δεν απαντας
γτ μονο να το παιζεις εξυπνος ξερεις
ουτε γκομενο  καημενε μου ουτε τιποτα κανεις και περιγραφη τρομαρα σου γελανε και οι πετρες
μεινε στις φαντασιες σου  οσο εγω θα κοιταω την ζωη μου κ μονο
τα νηματα ειναι για ενημερωση οχι για να λες το μακρυ και το κοντο σου για να νιωθεις εξυπνος
αυτο ειναι παραπληροφοριση και δεν αφορα και κανεναν σας τι κανω
αντε νανι τωρα και ασχολησου με κατι πιο σημαντικο στη μιζερη ζωουλα σου




Δεν το έγραψα για να το παραδεχτείς. Κάποιος ρώτησε και απάντησα. Ούτε υπάρχει λόγος να γράψω το που σε είδα,  ακόμα και φωτο να βάλω θα προσπαθήσεις να πείσεις ότι δεν είσαι εσύ γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας σου, να προσπαθείς να βγάλεις τους άλλους τρελούς όταν δεν σου αρέσει αυτό που γράφεται.  :huh:
Όπως όταν προσπαθούσες να μας πείσεις ότι στην Σουηδία γράφουν κριτικές οι πουτάνες για τους πελάτες. Εκεί να δεις πως γελούσε ο κόσμος. Ακόμα και πελάτες σου προσπάθησαν να σε συνετίσουν, όλους τρελούς τους έβγαζες.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι κακό γράφτηκε. Ήθελες όταν επιστρέψεις οι αγαπούληδες να νομίζουν ότι είσαι αγάμητη?  :dunno:

Ποιο ενδιαφέρον θα ήταν να μας πεις πως ενημερώθηκες και μπήκες να απαντήσεις μετά από τόσες μέρες που ήσουν εκτός.
Ποιος είναι ο καλοθελητής?
 

pussy addicted

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2014
Μηνύματα
614
Κριτικές
4
Like
535
Πόντοι
306
Δεν το έγραψα για να το παραδεχτείς. Κάποιος ρώτησε και απάντησα. Ούτε υπάρχει λόγος να γράψω το που σε είδα,  ακόμα και φωτο να βάλω θα προσπαθήσεις να πείσεις ότι δεν είσαι εσύ γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας σου, να προσπαθείς να βγάλεις τους άλλους τρελούς όταν δεν σου αρέσει αυτό που γράφεται.  :huh:
Όπως όταν προσπαθούσες να μας πείσεις ότι στην Σουηδία γράφουν κριτικές οι πουτάνες για τους πελάτες. Εκεί να δεις πως γελούσε ο κόσμος. Ακόμα και πελάτες σου προσπάθησαν να σε συνετίσουν, όλους τρελούς τους έβγαζες.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι κακό γράφτηκε. Ήθελες όταν επιστρέψεις οι αγαπούληδες να νομίζουν ότι είσαι αγάμητη?  :dunno:

Ποιο ενδιαφέρον θα ήταν να μας πεις πως ενημερώθηκες και μπήκες να απαντήσεις μετά από τόσες μέρες που ήσουν εκτός.
Ποιος είναι ο καλοθελητής?

όλο το ζουμί
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Δεν το έγραψα για να το παραδεχτείς. Κάποιος ρώτησε και απάντησα. Ούτε υπάρχει λόγος να γράψω το που σε είδα,  ακόμα και φωτο να βάλω θα προσπαθήσεις να πείσεις ότι δεν είσαι εσύ γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας σου, να προσπαθείς να βγάλεις τους άλλους τρελούς όταν δεν σου αρέσει αυτό που γράφεται.  :huh:
Όπως όταν προσπαθούσες να μας πείσεις ότι στην Σουηδία γράφουν κριτικές οι πουτάνες για τους πελάτες. Εκεί να δεις πως γελούσε ο κόσμος. Ακόμα και πελάτες σου προσπάθησαν να σε συνετίσουν, όλους τρελούς τους έβγαζες.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι κακό γράφτηκε. Ήθελες όταν επιστρέψεις οι αγαπούληδες να νομίζουν ότι είσαι αγάμητη?  :dunno:

Ποιο ενδιαφέρον θα ήταν να μας πεις πως ενημερώθηκες και μπήκες να απαντήσεις μετά από τόσες μέρες που ήσουν εκτός.
Ποιος είναι ο καλοθελητής?

γτ ρε φιλε με παρακολουθεις μηπως και με φωτογραφιζεις κιολας ?τι μας λες??
με την ωρα σε πληρωνουν η με την καθε παπαρια που λες αυτο να μας πεις εδω ειναι το ζουμι
εχεις πει κατα καιρους σε 3α ατομα τις απειρες παπαριες για μενα τοσο χαλια παει το γραφειο σου αραγε
Δεν ψαρωνω αυτα να τα πεις αλλου εγω ξερω
δεν σε αφορα τι κανω εσενα κ κανεναν σας
ουτε χρειαζμαι κανεναν μαλακα αντρα περναω τελεια και ετσι θα συνεχισω
κλαψε τωρα στην γωνια σου και λεγε τις φαντασιες σου ,δεν εχετε με κατι ενδιαφερον νασχοληθειτε και σας τρωει ο κωλος σας μερικους.
ποιος ασχολειται μαζι σου τοσες κοπελες υπαρχουν ενεργες εδω τι κανεις καθε τοσο εσυ και 2-3 βαλτοι μπαχαλακηδες αραγε ?
γαμα και λιγο γτ μονο αυτο δεν κανεις


 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Τι εγινε? Θα γυρισεις δουλεια?
Εμεις εδω ειμαστε παντως
:hi:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom