Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
οσο λετε μαλακιες για μενα τοσο θα σας απανταω αναλογα !
αν ποτε θελω να ξαναρχισω θα το γραψω μαζι με τις μερες που θα ειμαι διαθεσιμη η μαζι με την αγγελια μ στο εν
γιαυτο μην ασχολειστε οταν και αν ειναι θα το δειτε
μεχρι τοτε τοσα νηματα υπαρχουν
με τοση γλωσσοφαγια θα σπασω κανα ποδι δηλαδη  :S

Μην μου φοβάσε... εάν σπάσεις πόδι, θα πάρω τον Ioannisp71 και θα έρθω να σου βάλουμε τον γύψο.  :grin: :grin: :grin: :grin:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εν τέλει μήπως πήρε το μάτι σας τον Ioannisp71????
Δεν πιστεύω να τον σπίτοσε καμία πριν προλάβω να κάνω και εγώ ένα 24Η.   :grin: :grin: :grin:
Φημες λένε ότι μετά την κριτική όλες οι κοπέλες του ζήτησαν να πάει τσάμπα μαζί τους μόνο κ μόνο για τον χαρακτήρα του!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
γτ δεν τα λετε καπου αλλου και πρεπει ολα τα ακυρα εδω να τα γραφετε?
παλαιοτερα ειχα ζητησει να κλεισει το νημα και το προφιλ μου κ τιποτα απτα δυο δεν γινοταν να κλεισει!
μην ασχολειστε απλα μαζι μου το ποτε θα γυρισω και αν  θα ενημερωθειτε οταν και αν γινει
οποτε κρατηστε τις υποθεσεις σας για τον εαυτο σας και γραφετε οταν εχετε καποια εγκυρη πληροφορια
απο φαντασιες χορτασαμε

Βάλε εσύ καμιά άκυρη κριτική (για τον "εκλεκτό" που δεν μπορεί να σε ξεχωρίσει από τη κάθε βηταρία!), να δίνεις αφορμές να γράφουν κι άλλα.
Κάνε και καμιά παράθεση σ' εμένα να μου πεις τί λάθος έχω γράψει αλήθεια...
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Φημες λένε ότι μετά την κριτική όλες οι κοπέλες του ζήτησαν να πάει τσάμπα μαζί τους μόνο κ μόνο για τον χαρακτήρα του!

Εγώ πάντως δεν δέχτηκα.... για εμένα τα φράγκα μπορεί να μην έχουν απολύτως καμία σημασία, αλλά όλα κι όλα...
εάν είναι άνθρωπος με χαρακτήρα και συμπεριφορά από μόνος του πρέπει να μου σκάσει 1425 ευρώ + το ταξί για το
ομορφότερο 24Η που έχει κάνει εξωγήινος με τσολιά.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.064
Πόντοι
34.168
Εγώ πάντως δεν δέχτηκα.... για εμένα τα φράγκα μπορεί να μην έχουν απολύτως καμία σημασία, αλλά όλα κι όλα...
εάν είναι άνθρωπος με χαρακτήρα και συμπεριφορά από μόνος του πρέπει να μου σκάσει 1425 ευρώ + το ταξί για το
ομορφότερο 24Η που έχει κάνει εξωγήινος με τσολιά.

Και τα 1425 ηταν προνομιακή τιμη μη νομιζεις .... επειδή ηταν φιτ και καθαρος και ευγενικος και αλλα που έγραψε :2funny:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
δεν μιλησα προσωπικα για εσενα και δεν με απασχολει η αποψη σου για την κριτικη μου ,ο καθενας εχει και μια αποψη δικαιωμα του
κανεναν δεν ξεχωρισα εγραψα απλα την αποψη μου
μονο 1 24 ωρο εκανα με τον ανθρωπο απο πολυωρο ραντεβου
εχω κανει πολλα περισσοτερα πολυωρα δεν εχω αναγκη να γλυψω κανεναν
ουτε pηρε καλη κριτικη επειδη καναμε 24Η ,μου εχουν δωσει πολλα πιο πολλα χρηματα σε διαδοχικα ραντεβου
την κριτικη την πηρε γτ ειναι ενας υπεροχος ανθρωπος και την αξιζε
την γουσταρα την εγραψα καπελο μου και τελος
αν γυριζα τον χρονο πισω παλι θα την εγραφα  :rockon:
οποιος ψαχνει για επιπλο χωρις αποψη να παει λιγο παρα διπλα
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγώ πάντως δεν δέχτηκα.... για εμένα τα φράγκα μπορεί να μην έχουν απολύτως καμία σημασία, αλλά όλα κι όλα...
εάν είναι άνθρωπος με χαρακτήρα και συμπεριφορά από μόνος του πρέπει να μου σκάσει 1425 ευρώ + το ταξί για το
ομορφότερο 24Η που έχει κάνει εξωγήινος με τσολιά.
Κοιτα ένας τόσο τζέντλεμαν κ με πολυετή απουσία του εδώ έπρεπε τουλάχιστον τα 2πλα να δώσει. Έχει κριτική-συστασεις από την συλλεκτική Βερόνικα αυτόματα 2πλασιαΖεται η αξία του να πας με έναν τέτοιο άντρα!
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
πολυ ευγενικα?? με εχεις χιλιοκραξει απτην πρωτη στιγμη που εγραψες σαυτο το νημα την ειδαμε την ευγενεια σου! θελεις να κανω παραθεση μηνυματα σου να γελασουμε?γτ εχεις πολυ μικρη μνημη φαινεται
οταν με κραζεις πρωι μεσημερι βραδυ θα παιρνεις τις απαντησεις που σου αρμοζουν και με το υφος που σου αναλογει .24 ωρες το 24ωρο εισαι μεσα και γραφεις ! ουτε μεροκαματο να εβγαζες !


Ναι για βάλε,  σαν τα λινκ που θα έβαζες που γράφουν κριτικές στο εξωτερικό.  :uglystupid:
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Λοιπόν πάω να κάνω καμια βόλτα σε κανένα άλλο νήμα να δω τι παίζει.
Μην φύγει κανείς. Γυρνάω σε 10
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Ναι για βάλε,  σαν τα λινκ που θα έβαζες που γράφουν κριτικές στο εξωτερικό.  :uglystupid:

δεν ασχολουμαι με το γραφειακι σου τυπε ,καποια στιγμη καποιος θα σε ξεβρακωσει
ολα εδω πληρωνονται
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ναι για βάλε,  σαν τα λινκ που θα έβαζες που γράφουν κριτικές στο εξωτερικό.  :uglystupid:
κατσε τύπε ακόμα ψάχνει τα απειλητικά pm που τις έστειλα...! Μην βιάζεσαι το κορίτσι έχει διάβασμα-ραντεβού-ταξίδια και έναν μεγάλο έρωτα να ζήσει! Με εμάς θα ασχολείται;;
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
ολα εδω πληρωνονται

Και εσένα ο Ioannisp71 ρε σε πληρώνει? Καλά... το γαμίσατε. Δεν με βλέπω να κάνω 24Η με ένα καλό
εξωγήινο και εγώ. πφφφφφφ...

Καλή συνέχεια. Καλό ξημέρωμα και η Παναγιά κοντά σας! 

:hi:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
δεν ασχολουμαι με το γραφειακι σου τυπε ,καποια στιγμη καποιος θα σε ξεβρακωσει
ολα εδω πληρωνονται



Ε τότε γιατί ξεκινάς την συζήτηση με το να βάλω.
Ακόμα μια φορά την κάνεις γυριστη,  δεν βαρέθηκες να γίνεσαι ρεζίλι ? :uglystupid:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
μπορεις να κανεις εσυ ''μικρε''
αντι να ασχολεισε με νηματα που δεν γουσταρεις αλλα παρολα αυτα συνεχιζεις να μπαινεις συνεχειαα  :think:  απτον αυγουστο
συνολο 9 μηνες ουτε λεχονα στο κρεβατι :2funny:
μηπως να επενδυσεις σε μια ποιοτικη εμφυτευση? :) να πιασει και τοπο βρε αδερφε
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Ε τότε γιατί ξεκινάς την συζήτηση με το να βάλω.
Ακόμα μια φορά την κάνεις γυριστη,  δεν βαρέθηκες να γίνεσαι ρεζίλι ? :uglystupid:

θελεις να γεμισω το νημα μου με τα μηνυματα σου ?οκ αντε να χασω 10 λεπτα απτην ζωη μου τωρα θα σε φτιαξω
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom