Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ρε αρχιδι δυπατο! εμενα με πηρες για τη δουλεια και μου ειπες 4 ευρω την ωρα...στη γκομενα λες δεν σε ενδιαφερυν τα λεφτα? Καλα ρε τι τριχομουναδα εισαι ρε....Τι σκατογερος ρε εισαι? Αντε γαμησου ρε κατεστραμενε! Το παιζεις και πλουσιος ρε παπαρα εδω μεσα στις γκομενες.  Αντε μη πω ρε οτι εισαι με το ιδιο σοβρακο 5 μερες ρε....Ουστ!
Ξεχασες να πεις οτι τις αλλες 5 το γυρναει αναποδα :P :P (Mε ολο το θαρρος Ελληνα)
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Ξεχασες να πεις οτι τις αλλες 5 το γυρναει αναποδα :P :P [size=10pt](Mε ολο το θαρρος Ελληνα)[/size]
τι? φοβασαι μην παρεξηγηθει???  :2funny: :2funny: :2funny:

θα στον φερω εγω με κορδελα στα μαλλακια...τα εχει και λιγα τρομαρα του....
 

gasper

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2013
Μηνύματα
2.030
Like
1.206
Πόντοι
96
Σωστός. Έχει κάνει ένα πελατολόγιο "καλών" όπως τους όρισε στην κριτική και το διαχειριζεται.
...που στη γλωσσα των εκδιδομενων -καλος- ειναι αυτος που δεν πηδαει πολυ..χαιδευει..και πληρωνει οσα του ζητανε....
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Καλά προφανώς αυτό δείχνει ότι τους έχει όλους γραμμένους διάλεξε έναν για κάποιον δικό της λόγο.




Προφανώς είναι η άποψη μου,  αν ήμουν πελάτης σου θα είχα προσβληθεί.
καλα ρε τυπε μου σοβαρα μιλας???θα παρεξηγιοσουν???δηλαδη εγω που εχω παει με την βερ τοσες φορες και παλια και τωρα αν δεν μου γραψει κριτικη τι πρεπει να κανω??να αρχιζω να κραζω??ειμαστε σοβαροι???
εγραψε για τον γιαννη γιατι μπορει να τον συμπαθει περισσοτερο και μπορει να περναγε οντως καλα!!!αλλωστε εκανε μαζι του και 24ωρα ολοκληρα!!!οχι 3ωρα και 2ωρα (οπως μενα)η 1ωρα!!!!μην τα βλεπουμε ολα οπως μας συμφερει!!!
τελειωσε η κοπελα δεν κανει ραντεβου ας την αφησουμε στην ησυχια της και ας μην γινεται επιθεση για ολα!!!
σε αλλες οπως λεει και εκεινη δεν μιλαει κανενας για τις μαλακιες που παιζονται!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: mick11

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ανεξάρτητα απο τα λάθη της αν μάζεψε πολλά λεφτά ή αν βρήκε γκομενο έβαλε αβαταρ ότι βρήκε την ευτυχία και αυτό μετράει.

Καλά ρε τύπε και να έχει βρει την ευτυχία, για πάντα θα κρατήσει;
Γι αυτό εξ άλλου και τα αβατάρ αλλάζουν. :cheesy:

20 χρονών να σταματήσει κάποια τόσο επιτυχημένη τη βίζιτα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Σαν κάτι να μου λέει πως θα είναι σύντομα πίσω. ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
...που στη γλωσσα των εκδιδομενων -καλος- ειναι αυτος που δεν πηδαει πολυ..χαιδευει..και πληρωνει οσα του ζητανε....

Ειδικά για τη Βερόνικα αυτό δεν ισχύει!
Και όχι μόνο αυτή...
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
καλα ρε τυπε μου σοβαρα μιλας???θα παρεξηγιοσουν???δηλαδη εγω που εχω παει με την βερ τοσες φορες και παλια και τωρα αν δεν μου γραψει κριτικη τι πρεπει να κανω??να αρχιζω να κραζω??ειμαστε σοβαροι???
εγραψε για τον γιαννη γιατι μπορει να τον συμπαθει περισσοτερο και μπορει να περναγε οντως καλα!!!αλλωστε εκανε μαζι του και 24ωρα ολοκληρα!!!οχι 3ωρα και 2ωρα (οπως μενα)η 1ωρα!!!!μην τα βλεπουμε ολα οπως μας συμφερει!!!
τελειωσε η κοπελα δεν κανει ραντεβου ας την αφησουμε στην ησυχια της και ας μην γινεται επιθεση για ολα!!!
σε αλλες οπως λεει και εκεινη δεν μιλαει κανενας για τις μαλακιες που παιζονται!!!


Με συγχωρεις αλλα εγω δεν εκραξα την αποψη μου ειπα. Τον να τον συμπαθει περισοτερο απο ολους ειναι δικαιωμα της μπορει και να τον ερωτευτηκε αλλα δεν το γραφεις δημοσια ξεχωριζοντας τον απο τους αλλους λες και οι αλλοι δεν ειναι ευγενικοι. Απο την στιγμη που την δοθηκε διακαιωμα να γραψει ας εγραφε πιο γενικα.
Λες στις αλλες δεν μιλαει κανενας , ειδες καμμια αλλη να πεσει στην παγιδα να ξεχωρισει καποιον?
διαβασε τι εγραψε η Αννα110 δεν μπορω να γραψω για καποιον ειπε σας αγαπω ολους. Διαβασε τι εγραψε η Ευα, και αλλες.
Οχι μακαρι να ηταν ολοι Ιωαννηδες, λες και οι υπολοιποι ειναι για πεταμα.




 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Με συγχωρεις αλλα εγω δεν εκραξα την αποψη μου ειπα. Τον να τον συμπαθει περισοτερο απο ολους ειναι δικαιωμα της μπορει και να τον ερωτευτηκε αλλα δεν το γραφεις δημοσια ξεχωριζοντας τον απο τους αλλους λες και οι αλλοι δεν ειναι ευγενικοι. Απο την στιγμη που την δοθηκε διακαιωμα να γραψει ας εγραφε πιο γενικα.
Λες στις αλλες δεν μιλαει κανενας , ειδες καμμια αλλη να πεσει στην παγιδα να ξεχωρισει καποιον?
διαβασε τι εγραψε η Αννα110 δεν μπορω να γραψω για καποιον ειπε σας αγαπω ολους. Διαβασε τι εγραψε η Ευα, και αλλες.
Οχι μακαρι να ηταν ολοι Ιωαννηδες, λες και οι υπολοιποι ειναι για πεταμα.
φιλε μου οταν εγραψα για κραξιμο δεν το εγραψα προσωπικα για σενα...γενικα μιλησα...η βερονικα εχει φαει πολυ κυνηγι και κραξιμο εδω μεσα...και μαλιστα αδικο...
εγω επειδη την εχω συναντησει αρκετες φορες ειμαι χιλια τα εκατο σιγουρος οτι δεν την εγραψε την κριτικη με το σκοπο που λες εσυ...να αποθεωσει τον γιαννη και να πει οτι υπολοιποι ειναι για πεταμα...δεν ειναι τετοια κοπελα...αν την ειχαν συναντησει πολλοι απο αυτους που την κραζουν θα το ηξεραν αυτο...
επειδη σιγουρα δεν μπορει να γραψει για τον καθενα ξεχωριστα επελεξε να γραψει για αυτον που πιστευει οτι ηταν ο καλυτερος και ισωσ το εγραψε για να δουν και οι υπολοιποι πως θα ηθελε να της φερονται (αυτη  ειναι η προσωπικη μου αποψη ετσι)...
για αυτο λεω ας μην τα βλεπουμε ολα με περιεργο τροπο...οποια κοπελα θελει να γραψει ας γραψει...οποιος δεν θελει ας μην γραψει...απλα τα πραγματα....
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ρε τύπε μου η Κλέλια όταν για αντίστοιχους λόγους είχε αποφασίσει να διακόψει είχε ζητήσει (παρακαλέσει σωστότερα) να μπουν στο αρχείο θρεντ και κριτικές.

Η Εύα21 από τότε που αποσύρθηκε (αν και συνέχισε σε πολύ κλειστό κύκλο) δεν λογκάρησε ποτέ ξανά, όχι να γράφει τόσο συχνά.

Είναι προφανές πως η μικρή έχει στο μυαλό της να γυρίσει, αργά ή γρήγορα, εγώ λέω γρήγορα. ;)  
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Καλά ρε τύπε και να έχει βρει την ευτυχία, για πάντα θα κρατήσει;
Γι αυτό εξ άλλου και τα αβατάρ αλλάζουν. :cheesy:

20 χρονών να σταματήσει κάποια τόσο επιτυχημένη τη βίζιτα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Σαν κάτι να μου λέει πως θα είναι σύντομα πίσω. ;)



Δεν ξέρουμε γιατί έβαλε αυτό το αβαταρ. Η ευτυχία είναι διαφορετικη για τον καθένα.
Μπορεί να μάζεψε αρκετά και να ήθελε να ηρεμήσει. Άλλωστε όπως έδειξε με την κριτική λίγους γούσταρε τους άλλους απλώς τους ανεχοταν.
Ευτυχία μπορεί να σημαίνει ερωτεύτηκα και αισθάνομαι υπέροχα.
Σαφώς και δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.064
Πόντοι
34.168
Δεν ξέρουμε γιατί έβαλε αυτό το αβαταρ. Η ευτυχία είναι διαφορετικη για τον καθένα.
Μπορεί να μάζεψε αρκετά και να ήθελε να ηρεμήσει. Άλλωστε όπως έδειξε με την κριτική λίγους γούσταρε τους άλλους απλώς τους ανεχοταν.
Ευτυχία μπορεί να σημαίνει ερωτεύτηκα και αισθάνομαι υπέροχα.
Σαφώς και δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει.

Tυπε λες να γινει καλογρια σε κανενα μοναστηρι ;;; :grin:
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
φιλε μου οταν εγραψα για κραξιμο δεν το εγραψα προσωπικα για σενα...γενικα μιλησα...η βερονικα εχει φαει πολυ κυνηγι και κραξιμο εδω μεσα...και μαλιστα αδικο...
εγω επειδη την εχω συναντησει αρκετες φορες ειμαι χιλια τα εκατο σιγουρος οτι δεν την εγραψε την κριτικη με το σκοπο που λες εσυ...να αποθεωσει τον γιαννη και να πει οτι υπολοιποι ειναι για πεταμα...δεν ειναι τετοια κοπελα...αν την ειχαν συναντησει πολλοι απο αυτους που την κραζουν θα το ηξεραν αυτο...
επειδη σιγουρα δεν μπορει να γραψει για τον καθενα ξεχωριστα επελεξε να γραψει για αυτον που πιστευει οτι ηταν ο καλυτερος και ισωσ το εγραψε για να δουν και οι υπολοιποι πως θα ηθελε να της φερονται (αυτη  ειναι η προσωπικη μου αποψη ετσι)...
για αυτο λεω ας μην τα βλεπουμε ολα με περιεργο τροπο...οποια κοπελα θελει να γραψει ας γραψει...οποιος δεν θελει ας μην γραψει...απλα τα πραγματα....




Για κραξιμο και τετοια παλια δεν ξερω, εγω πριν λιγο καιρο τελειωσα το στρατιωτικο οργανωσα το γραφειο στην δουλεια και τωρα που εβαλα την ζωη μου σε ταξη αρχισα να ασχολουμαι ξανα. ειχα να μπω απο τοτε που σπουδαζα και γυρνουσα στα στουντιο.
Δεν διαφωνω μα αυτα που λες απλως θα μπορουσε να το κανει χωρις ονομα μια γενικη εικονα.
Ειναι σαν να ερθει ενας στο γραφειο μου ο οποιος ξερω οτι ειπε σε γνωστο μας ο ταδε μωρε ειναι καλυτερος και με εξηπηρετει σωστα αλλα ας κανω την χαρη του βαγγελη να παω.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Για κραξιμο και τετοια παλια δεν ξερω, εγω πριν λιγο καιρο τελειωσα το στρατιωτικο οργανωσα το γραφειο στην δουλεια και τωρα που εβαλα την ζωη μου σε ταξη αρχισα να ασχολουμαι ξανα. ειχα να μπω απο τοτε που σπουδαζα και γυρνουσα στα στουντιο.
Δεν διαφωνω μα αυτα που λες απλως θα μπορουσε να το κανει χωρις ονομα μια γενικη εικονα.
Ειναι σαν να ερθει ενας στο γραφειο μου ο οποιος ξερω οτι ειπε σε γνωστο μας ο ταδε μωρε ειναι καλυτερος και με εξηπηρετει σωστα αλλα ας κανω την χαρη του βαγγελη να παω.
εγω λεω οτι καλο ειναι να γραφουμε πραγματα που ισχυουν και που ειμαστε σιγουροι για αυτα.....οχι να κανουμε υποθεσεις και να λεμε θεωριες...γιατι ,οπως και αλλοι λιγες σελιδες πριν, εγραψες οτι μπορει να τον ερωτευτηκε οτι μπορει να ειναι γκομενοι ενω αλλοι υπονοουν οτι εγραψε για τον γιαννη γιατι προτιμαει αυτους με τα λεφτα!!!
για οποιον και να εγραφε παλι θα την εκραζαν γιατι το προβλημα δεν ειναι ο γιαννης και ο καθε γιαννης ουτε βεβαια οτι εγραψε κριτικη!!!το προβλημα παντα ηταν η βερονικα!!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
για οποιον και να εγραφε παλι θα την εκραζαν γιατι το προβλημα δεν ειναι ο γιαννης και ο καθε γιαννης ουτε βεβαια οτι εγραψε κριτικη!!!το προβλημα παντα ηταν η βερονικα!!

Τύπε μου εγώ την μικρή την συμπαθώ πολύ, αλλά η κριτική ήταν μαλακία και σόρρυ!
Και φυσικά δεν ήταν δικό της το φταίξιμο, 20 χρονών είναι και γνωστή για την παρορμητικότητά της, αυτών που της έδωσαν την δυνατότητα είναι!

Τα άλλα τώρα που "Γίνεται και στην Νορβηγία και στη Σουηδία" είναι παπαριές καμαρωτές, σόρρυ και πάλι.
Στην Σουηδία ως γνωστόν η πορνεία είναι ποινικό αδίκημα για τον ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΝΟ!!! Απίστευτος φεμινιστικοπολιτικοκορεκτιλίστικος νόμος που είναι γνωστό πως τον εμπνεύστηκαν μαλακισμένες λεσβίες πολιτικοί και μάλιστα προσπάθησαν να τον περάσουν σε όλη την Ε.Ε., αλλά ο Σόιμπλε που έχει τα μυαλά του είπε πως "Φόρους να πληρώνουν και να εκπορνεύονται όσο θέλουν!" κι έτσι ευτυχώς δεν πέρασε.
Θέλω να πω πως εκεί βέβαια πως να γράψει ρηβιού ο πελάτης, σαν να παραδέχεται δημόσια πως παρανόμησε θα είναι; Θα βρούνε τα ηλεκτρονικά του ίχνη και θα τον τραβολογάνε. Τα κορίτσια δεν έχουν πρόβλημα είπαμε...  
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom