Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
The_Greek
Ειδήμων
****
Offline Offline

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 753



Προφίλ Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
(Χωρίς τίτλο)
« Εστάλη στον/στην: βερονικα στις: 09/02/17, 19:07 »
Απάντηση με παράθεσηΠαράθεση ΑπάντησηΑπάντηση Διαγραφή μηνύματοςΔιαγραφή
Καλησπέρα Βερόνικα...  Wink

Δεν γνωριζόμαστε... αν και είμαι από τα όντως καλά "παιδιά" εδώ μέσα.  Grin

Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

Από το καλοκαίρι ήθελα να σε δω... θα μου πεις γιατί δεν με είδες. Αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

 Θα ήθελα να μιλήσουμε για κάποια "δουλειά", αλλά ΔΕΝ θα ήθελα σε καμία περίπτωση να σε ενοχλώ.
 Οπότε εάν θες μου λες πότε να σε πάρω τηλέφωνο να τα πουμε και να καταλάβεις περι τήνος πρόκειτε η δουλειά.


Σου απάντησα πριν για το πόσο ρόμπα γίνεσαι ακόμα και στους ανθρώπους με καλή συμπεριφορά (βλ.: καλά πελατάκια σου).
Και θα σε ρωτήσω... έχεις κάτι να πεις για τα 2 μηνύματα που έβγαλες στην φόρα???
Μήπως νομίζεις ότι και καλά με "ξεμπρόστιασες"?????  :grin: :grin: :grin: :grin:

Αλλά αφού τα θέλει το τριχωτό κωλαράκι σου, θα σου απαντήσω και δημόσια.
Επειδή όντως δεν απάντησες στο πμ μου, και προφανώς για να το βγάλεις δημόσια
σε τρώει η περιέργεια περι τήνος δουλειά επρόκειτο, να σου πω τώρα.

Έψαχνα μία κοπέλα με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα να έρχετε 3 φορές την ημέρα σπίτι μου επειδή είμαι ανάπηρος
και να με ξεσκατίζει. Δεν με ενδιαφέρουν τα φράγκα... αρκεί να ήταν καλή κοπέλα, με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα.
Θα την έπερνα στην δουλειά και τσάμπα.   :grin:

Ελπίζω να κάλυψα.  :hi:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Nα υποθεσω οτι εχει γεμισει εναν δισκο με ολα τα πμ που χει λαβει??
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Σου απάντησα πριν για το πόσο ρόμπα γίνεσαι ακόμα και στους ανθρώπους με καλή συμπεριφορά (βλ.: καλά πελατάκια σου).
Και θα σε ρωτήσω... έχεις κάτι να πεις για τα 2 μηνύματα που έβγαλες στην φόρα???
Μήπως νομίζεις ότι και καλά με "ξεμπρόστιασες"?????  :grin: :grin: :grin: :grin:

Αλλά αφού τα θέλει το τριχωτό κωλαράκι σου, θα σου απαντήσω και δημόσια.
Επειδή όντως δεν απάντησες στο πμ μου, και προφανώς για να το βγάλεις δημόσια
σε τρώει η περιέργεια περι τήνος δουλειά επρόκειτο, να σου πω τώρα.

Έψαχνα μία κοπέλα με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα να έρχετε 3 φορές την ημέρα σπίτι μου επειδή είμαι ανάπηρος
και να με ξεσκατίζει. Δεν με ενδιαφέρουν τα φράγκα... αρκεί να ήταν καλή κοπέλα, με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα.
Θα την έπερνα στην δουλειά και τσάμπα.   :grin:

Ελπίζω να κάλυψα.  :hi:

Μονο να σε "ξεσκατιζει" , την ηθελες τυπε :grin: ?
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Νά σε ρωτήσω καλέ μου, καλή μου ... τώρα εγώ τι πρέπει να κάνω???


Πρώτα από όλα... ρόμπα γίνεσαι από μόνος σου (γμτ όλο μου ξεφεύγει), μόνη σου εννοώ... που βγάζεις τα προσωπικά δεδομένα
του καθένα, έστω κι εάν αυτά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τίποτα να κρύψουν.



Αλλά αφού τα θέλει το τριχωτό κωλαράκι σου, θα σου απαντήσω και δημόσια.



Παίχτη αφήνεις να υπονοηθει ότι γράφει αρσενικός ?
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
ρε τυπε δεν εχεις ιδεα απο πουτανες, τα γραψαμε απο χθες το μαρκετιγκ το παιζουν στα δαχτυλα.
περιπτωσεις σαν την δικη σου τις εχει γραμμενες οπως καταλαβες.
οι αγαπουληδες που την ενδιαφερουν ειναι τοσο μαλακες που τους παιζει οπως θελει.
θα την παρει ο ρικαλ πχ τηλεφωνο. καλα ρε θα την πει εγω δεν ημουν καλος, ευγενικος...
μωρο μου θα πει εσυ εισαι το νουμερο 1 ο αλλος ειναι απλως στους 5 πρωτους, αλλα επρεπε να γραψω μωρε για αυτον ξερεις τελευταια στα γενεθλια του ειχε παρει αγγελικη-μαριαλεννα και επρεπε να δειξω οτι τον εκτιμω.
το ιδιο παραμυθι θα φανε ολοι, αυτους που θελει τους παιζει στα δαχτυλα.


Πλάκα είχατε το απόγευμα εδώ ρε παίχτες.

Νομίζω ότι περιγράφεις θαμώνες σε μπαρ την δεκαετία του 90.
Όλοι έτρωγαν το παραμύθι της μπαριτζους και νόμιζαν ότι καθόταν μαζί τους επειδή τους γουστάρει. Και δώστου παραγγελία σαμπάνια.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν τόσο μαλάκες παίχτη αν επιστρέψει η κριτική θα είναι στα μείον πάντα κάποιος θα αισθάνεσαι ότι το έχει χεσμενο και ας έχει το πουταναλικι να σε πουλήσει ότι σε γουστάρει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.064
Πόντοι
34.168
ρε τυπε δεν εχεις ιδεα απο πουτανες, τα γραψαμε απο χθες το μαρκετιγκ το παιζουν στα δαχτυλα.
περιπτωσεις σαν την δικη σου τις εχει γραμμενες οπως καταλαβες.
οι αγαπουληδες που την ενδιαφερουν ειναι τοσο μαλακες που τους παιζει οπως θελει.
θα την παρει ο ρικαλ πχ τηλεφωνο. καλα ρε θα την πει εγω δεν ημουν καλος, ευγενικος...
μωρο μου θα πει εσυ εισαι το νουμερο 1 ο αλλος ειναι απλως στους 5 πρωτους, αλλα επρεπε να γραψω μωρε για αυτον ξερεις τελευταια στα γενεθλια του ειχε παρει αγγελικη-μαριαλεννα και επρεπε να δειξω οτι τον εκτιμω.
το ιδιο παραμυθι θα φανε ολοι, αυτους που θελει τους παιζει στα δαχτυλα.

Να την πάρει τηλεφωνο να την ρωτησει κάποιος (όχι ο ρικαλ δεν τον ξέρω) είναι βεβαια μέσα στα πλαισια του ιπποτισμου και της ευγενιας για κάθε σοβαρο αρσενικο που θελει να χαρακτηρίζεται ετσι από τις βερονικες εκει εξω :2funny: :2funny:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Να την πάρει τηλεφωνο να την ρωτησει κάποιος (όχι ο ρικαλ δεν τον ξέρω) είναι βεβαια μέσα στα πλαισια του ιπποτισμου και της ευγενιας για κάθε σοβαρο αρσενικο που θελει να χαρακτηρίζεται ετσι από τις βερονικες εκει εξω :2funny: :2funny:



βρε ουτε εγω τον ξερω τον Ρικαλ παραδειγμα ειπα επειδη ειχε κανει 24ωρο σπιτι του κιολας, πρεπει να ηταν απο αυτους που ξοδευαν μαρουλι.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.064
Πόντοι
34.168
βρε ουτε εγω τον ξερω τον Ρικαλ παραδειγμα ειπα επιδη ειχε κανει 24ωρο σπιτι του κιολας, πρεπει να ηταν απο αυτους πο ξοδευαν μαρουλι.

τυπε μου εγω δεν εχω κάποιο πρόβλημα με την βερονικα ουτε με τους τυπους που χαλάνε για πάρτη της. Χαβαλέ κάνουμε. Εχω γελάσει πολύ με αυτό το θρεντ ειδικα με την κριτική της για τον άλλον :2funny: :2funny: εκεινο βεβαια που ισχυει και δεν αλλαζει οσο και αν ορυεται είναι ότι με τις τιμές που έχει γδέρνει τον κοσμο.

Και αυτό δεν ισχυει μονο για αυτην βεβαια και εγω το σαββατο πηγα σε ένα κωλομπαρο εδώ στην επαρχια και τελικά κατέληξα να πιω μονο μια βοτκα με 5 ευρω και γειά σας. Όχι και 100 ευρω για μια εκτονωση ρε φιλε. Εκεινο που ειχε γραψει ενας συναγωνιστης τις προαλλες και είναι πολύ σωστο οι ιεροδουλες είναι παραδόπιστες. Το χρημα τις άγει και τις φέρει. Όλα τα αλλα περι εκμεταλευσης και ανάγκης είναι ανέκδοτα.
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
τυπε μου εγω δεν εχω κάποιο πρόβλημα με την βερονικα ουτε με τους τυπους που χαλάνε για πάρτη της. Χαβαλέ κάνουμε. Εχω γελάσει πολύ με αυτό το θρεντ ειδικα με την κριτική της για τον άλλον :2funny: :2funny: εκεινο βεβαια που ισχυει και δεν αλλαζει οσο και αν ορυεται είναι ότι με τις τιμές που έχει γδέρνει τον κοσμο.

Και αυτό δεν ισχυει μονο για αυτην βεβαια και εγω το σαββατο πηγα σε ένα κωλομπαρο εδώ στην επαρχια και τελικά κατέληξα να πιω μονο μια βοτκα με 5 ευρω και γειά σας. Όχι και 100 ευρω για μια εκτονωση ρε φιλε. Εκεινο που ειχε γραψει ενας συναγωνιστης τις προαλλες και είναι πολύ σωστο οι ιεροδουλες είναι παραδόπιστες. Το χρημα τις άγει και τις φέρει. Όλα τα αλλα περι εκμεταλευσης και ανάγκης είναι ανέκδοτα.
πολυ σωστος τυπε και στοχευμενος στην κριτικη σου..
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Κοίτα και εγώ την είχα κράξει γιατί θεωρούσα ότι οι κουτσουρεμενες υπηρεσίες δεν αντιστοιχούσαν στην τιμή.
Αλλά μετά τις μαλακιες της Τζένης και της Ηλιανας καλά έκανε και μαγκιά της αφού έβρισκε μπράβο της. Και αν μάζεψε αρκετά και δεν της τα έφαγαν παρατρεχαμενοι δύο φορές μπράβο.
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
εκεινο βεβαια που ισχυει και δεν αλλαζει οσο και αν ορυεται είναι ότι με τις τιμές που έχει γδέρνει τον κοσμο.


Από την στιγμή που τα έβρισκε μαλακια θα ήταν να μην τα πάρει για όσο διάστημα μπορεί. Μεγαλύτερη μαλακια θεωρώ την κριτική που χώρισε τους πελάτες της σε πρόβατα και εριφια άσχετα αν σταμάτησε και δεν επιστρέφει ποτέ.
Αυτές είναι λογικές τσομπανη δεν είναι δείγμα επαγγελματισμου.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μεγαλύτερη μαλακια θεωρώ την κριτική που χώρισε τους πελάτες της σε πρόβατα και εριφια άσχετα αν σταμάτησε και δεν επιστρέφει ποτέ.
Αυτές είναι λογικές τσομπανη δεν είναι δείγμα επαγγελματισμου.



Τυπε μπορει να είναι Θεουσα και επηρεαστηκε από το ευαγγελιο.
Δεν λεει ότι την ωρα της κρισης ο Θεάνθρωπος θα χωρισει τους ανθρώπους, όπως ο βοσκός χωρίζει τα πρόβατα από τα εριφια.
Θα αισθανεται υπερανω και χωρισε τους πελατες σε καλους και κακους.  :grin:
 

propiosalic

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2008
Μηνύματα
182
Κριτικές
1
Like
153
Πόντοι
1
Μόλις τελειώσουν τα φράγκα θα επιστρέψει και αυτή. Εκτος και αν νομίζετε οτι θα παει να δουλεύει 10ωρο για 500ε. Και 100.000ε να μάζεψε θα της τελειώσουν γρήγορα
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ανεξάρτητα απο τα λάθη της αν μάζεψε πολλά λεφτά ή αν βρήκε γκομενο έβαλε αβαταρ ότι βρήκε την ευτυχία και αυτό μετράει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.064
Πόντοι
34.168
Εγω ειχα πει στην βερονικα ότι θα την κρινω για τις τιμές της.

Εκεινο που πρέπει να καταλαβουν κάποια στιγμη είναι ότι με χαμηλότερες τιμές μπορουν να μας τα παιρνουν σε σταθερη βάση και πιο συχνά. Για παράδειγμα τι θα ηταν τωρα στο κωλομπαρο εκει που η άλλη ζητάει 100 ευρω να σου κανει την εξηγηση φιλε .... 50 το γαμησι μέσα στην καβατζα κανα 15λεπτο αμα γουστάρεις. Θα έκανα σιγουρα 2 καταθέσεις μεσα σε 2 εβδομάδες. Τωρα δεν θα κάνω ουτε μια όμως.

Δυστυχως αρκετές φορές αυτή η πλεονεξια τους και το παθος τους για τα χρηματα είναι η ιδια τους η παγιδα. Βεβαια η βερονικα  και η κάθε βερονικα δεν ιδρώνει το αυτι της γιατι έχει βρει 5-10 άτομα που δέχονται να τα ακουμπησουν για να την χαρούν.

 

Colibri

Μέγας
Εγγρ.
22 Νοε 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
31
Like
1.012
Πόντοι
3.930
Βεβαια η βερονικα  και η κάθε βερονικα δεν ιδρώνει το αυτι της γιατι έχει βρει 5-10 άτομα που δέχονται να τα ακουμπησουν για να την χαρούν.

Αγαπητέ αυτό είναι στοιχειώδης διαχείριση χαρτοφυλακιου πελατών. Αν είσαι καλός και εχεις ζήτηση, κρατάς όσους είναι διατεθειμενοι να πληρώσουν top dollars για τις υπηρεσίες σου, τα δινεις ολα για αυτους και τους υπόλοιπους τους ξαποστελνεις. Αλλά για να μπορείς να το κάνεις πρέπει να είσαι πράγματι περιζήτητος.
 

Επισκέπτης
Αγαπητέ αυτό είναι στοιχειώδης διαχείριση χαρτοφυλακιου πελατών. Αν είσαι καλός και εχεις ζήτηση, κρατάς όσους είναι διατεθειμενοι να πληρώσουν top dollars για τις υπηρεσίες σου, τα δινεις ολα για αυτους και τους υπόλοιπους τους ξαποστελνεις. Αλλά για να μπορείς να το κάνεις πρέπει να είσαι πράγματι περιζήτητος.

Σωστό.  Άλλα δεν διατηρείς και νήμα στο bou, να σε πρηζουν εκατονταδες μελη και μετα να σε κραζουν που δεν σε συναντουν με τους δικους τους ορους..  Απλα αποσυρεσαι ομορφα και ωραια
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Σου απάντησα πριν για το πόσο ρόμπα γίνεσαι ακόμα και στους ανθρώπους με καλή συμπεριφορά (βλ.: καλά πελατάκια σου).
Και θα σε ρωτήσω... έχεις κάτι να πεις για τα 2 μηνύματα που έβγαλες στην φόρα???
Μήπως νομίζεις ότι και καλά με "ξεμπρόστιασες"?????  :grin: :grin: :grin: :grin:

Αλλά αφού τα θέλει το τριχωτό κωλαράκι σου, θα σου απαντήσω και δημόσια.
Επειδή όντως δεν απάντησες στο πμ μου, και προφανώς για να το βγάλεις δημόσια
σε τρώει η περιέργεια περι τήνος δουλειά επρόκειτο, να σου πω τώρα.

Έψαχνα μία κοπέλα με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα να έρχετε 3 φορές την ημέρα σπίτι μου επειδή είμαι ανάπηρος
και να με ξεσκατίζει. Δεν με ενδιαφέρουν τα φράγκα... αρκεί να ήταν καλή κοπέλα, με καλή συμπεριφορά και χαρακτήρα.
Θα την έπερνα στην δουλειά και τσάμπα.   :grin:

Ελπίζω να κάλυψα.  :hi:
ρε αρχιδι δυπατο! εμενα με πηρες για τη δουλεια και μου ειπες 4 ευρω την ωρα...στη γκομενα λες δεν σε ενδιαφερυν τα λεφτα? Καλα ρε τι τριχομουναδα εισαι ρε....Τι σκατογερος ρε εισαι? Αντε γαμησου ρε κατεστραμενε! Το παιζεις και πλουσιος ρε παπαρα εδω μεσα στις γκομενες.  Αντε μη πω ρε οτι εισαι με το ιδιο σοβρακο 5 μερες ρε....Ουστ!
 

Colibri

Μέγας
Εγγρ.
22 Νοε 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
31
Like
1.012
Πόντοι
3.930
Σωστό.  Άλλα δεν διατηρείς και νήμα στο bou, να σε πρηζουν εκατονταδες μελη και μετα να σε κραζουν που δεν σε συναντουν με τους δικους τους ορους..  Απλα αποσυρεσαι ομορφα και ωραια

Ακόμα σωστότερο! Αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα παιδάκι που ξαφνικά βρήκε ένα τρόπο να βγάζει πολλά λεφτά και προσπαθεί να να διαχειριστεί ψυχολογικά την εικόνα που έχει για τον εαυτό της και οι άλλοι για εκείνη. Ως στάση ζωής το "δεν μπορώ και δε με νοιάζει να είμαι αρεστός σε όλους" (και να το εννοείς) συνήθως έρχεται πολύ αργότερα ηλικιακά.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281



Αγαπητέ αυτό είναι στοιχειώδης διαχείριση χαρτοφυλακιου πελατών. Αν είσαι καλός και εχεις ζήτηση, κρατάς όσους είναι διατεθειμενοι να πληρώσουν top dollars για τις υπηρεσίες σου, τα δινεις ολα για αυτους και τους υπόλοιπους τους ξαποστελνεις. Αλλά για να μπορείς να το κάνεις πρέπει να είσαι πράγματι περιζήτητος.


Σωστός. Έχει κάνει ένα πελατολόγιο "καλών" όπως τους όρισε στην κριτική και το διαχειριζεται.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom