Δ
Διαγραμμένο μέλος 136408
Επισκέπτης
Αληθεια αυτοι οι 2 που εξαφανιστηκαν? O Zebu εκανε 1-2 ποστ. Ο υπολοιπος ΔΣΑ που εξαφανιστηκε?
θα σταμάτησαν να γράφουν, διότι μάλλον θα κατάλαβαν τελικά ότι η ηλιθιότητα μερικών είναι ανίκητη.
Αληθεια αυτοι οι 2 που εξαφανιστηκαν? O Zebu εκανε 1-2 ποστ. Ο υπολοιπος ΔΣΑ που εξαφανιστηκε?
θα σταμάτησαν να γράφουν, διότι μάλλον θα κατάλαβαν τελικά ότι η ηλιθιότητα μερικών είναι ανίκητη.
αν τοσο σας ενδιαφερει να γραψω ενα βιβλιο να πιασει και τοπο δηλαδη
μπορειτε τις υποθεσεις σας να τις κρατησετε για τον εαυτο σας και αν εχετε καποια εγκυρη πληροφορια να την ποσταρετε?
τα νηματα ειναι για πληροφορηση !
αν ο καθενας γραφει οτι του κατεβασει η κουτρα του φτανει ενα νημα 560 σελιδες γεματο ανουσια και ακυρα ποστ
σε καμια αλλη κοπελα δεν γινεται τετοιο πραγμα
γτ ποιος που ποτε και υπεραναλυση του ψιχουλου οπως και αναφορα σε αλλα μελη η και πελατες μου απαραδεκτο απλα
αν τοσο σας ενδιαφερει να γραψω ενα βιβλιο να πιασει και τοπο δηλαδη
Το νήμα μια χαρά είχε ησυχάσει εσύ με την κριτική σου ήθελες να ανακατέψεις τα πράγματα.
Η κριτική σου ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία δεν έχει ξαναγίνει αυτό και προφανώς είχες τον λογο σου. Αν θέλατε να σαλιαρισετε μεταξύ σας υπάρχουν και τα πμ.
Όλα τα κορίτσια Εύα Αννα Βελλα τοποθετηθηκαν στα δικά τους νήματα με την ίδια περίπου λογική. Δηλαδή δεν είμαστε εδώ για να κρίνουμε τους πελάτες είμαστε για να προσφέρουμε.
παγκοσμια προτωτυπια??γελαει ο κοσμος! ψαξε στο εξωτερικο να δεις ποσα σαητ υπαρχουν με τετοιες κριτικες
και στο λονδινο και στην σκανδιναβια ,αλλα κ αλλα τα ψαχνετε αυτα τασ θελετε ετοιμα ,και αν βρεις και το προφιλ μου στο ενα ξερεις να εχεις με κατι νασχολησε καμια βδομαδα ακομα μην πλητεις
τα παραπονα σου στους μοντς αυτοι δημιουργησαν αυτη την δυνατοτητα και ετσι θελησα να γραψω
κουμαντο θα κανεις στα δικα σου γραπτα οχι στα δικα μου
Εγώ δεν είπα ότι δεν είχες δικαίωμα να την γράψεις σχολιάζω τον λόγο που το έκανες.
Αυτό για το εξωτερικό το έγραψες και σε άλλο νήμα αλλά όταν σου είπαν βάλε λινκ έκανες πως δεν άκουσες.
Δεν υπάρχουν τέτοιες κριτικές να γλυφουν πελάτες, το μόνο που μπορεί να γραφτεί είναι αν κάποιος δεν πληρώνει π.χ. ή αν είναι χρήστης ουσιών κλπ όχι σαλιαρισματα.
παγκοσμια προτωτυπια??γελαει ο κοσμος! ψαξε στο εξωτερικο να δεις ποσα σαητ υπαρχουν με τετοιες κριτικες
και στο λονδινο και στην σκανδιναβια ,αλλα κ αλλα τα ψαχνετε αυτα τασ θελετε ετοιμα ,και αν βρεις και το προφιλ μου στο ενα ξερεις να εχεις με κατι νασχολησε καμια βδομαδα ακομα μην πληττεις
τα παραπονα σου στους μοντς αυτοι δημιουργησαν αυτη την δυνατοτητα και ετσι θελησα να γραψω
κουμαντο θα κανεις στα δικα σου γραπτα οχι στα δικα μου
Εγώ σου είχα πει βάλε λινκ. Περιμένω να δω ποιος κόσμος γελάει. Άσε τις αόριστες εξυπνάδες.
Θα βάλω κι εγώ μετά να δεις τι γράφετε.
Kι εσένα σου είπαν, και μάλιστα με ευγενικό τρόπο, να επαναλάβεις τα προσβλητικά ποσταρίσματα
που έκανες εδώ, για συγκεκριμένη κοπέλα, ξανά στο δικό της νήμα για να υπάρξει αντίλογος αλλά έκανες
την κοτούλα. Οπότε στο σπίτι του κρεμασμένου καλύτερα να μη μιλάς για σκοινί.
Άσε ρε γαμπρε που ήθελες να μεταφέρεις την συζήτηση στο νήμα της αλβανίδας.
Γιατί να παίξω το παιχνίδι σου ?
δεν θα καψω εγω το προφιλ μου εκει για να το παιζεις εσυ εξυπνακιας τα παιχνιδια σου αλλου
σεμενα δεν πιανουν !!
κατσε κ ρωτα καποιον που ξερει και ψαξε και μετα μιλα!
δεν με απασχολει τι πιστευεις τοσα ξερεις τοσα λες

Εξακολουθώ να το λέω τύπε.
Οι κριτικές από κορίτσια δεν είναι κακή ιδέα.
Σου δίνει πληροφορίες και για τις δύο πλευρές ταυτόχρονα.

παγκοσμια προτωτυπια??γελαει ο κοσμος! ψαξε στο εξωτερικο να δεις ποσα σαητ υπαρχουν με τετοιες κριτικες
και στο λονδινο και στην σκανδιναβια ,αλλα κ αλλα τα ψαχνετε αυτα τασ θελετε ετοιμα..
κλασσικά..