Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ετσι νικος.βαλε την πουτανα πανω απο τους συναγωνιστες.να σας κανουν οτι θελουν ρε!!καλα να παθετε.
Εαν εχει μαζεψει τοσο χρημα και θελει να σταματησει η εστω ειναι σε κλειστο κυκλο δεν θα εμπαινε να γραφει εδω. Παραμυθια για βλακες αγαπουληδες ειναι να επιστρεψει να μαζεψει κ αλλες ευρωπουτσες απο φοβουμενους αγωνιστες μην χασουν το κελεπουρι.
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
12
Like
811
Πόντοι
326
Εαν εχει μαζεψει τοσο χρημα και θελει να σταματησει η εστω ειναι σε κλειστο κυκλο δεν θα εμπαινε να γραφει εδω. Παραμυθια για βλακες αγαπουληδες ειναι να επιστρεψει να μαζεψει κ αλλες ευρωπουτσες απο φοβουμενους αγωνιστες μην χασουν το κελεπουρι.
[/quot
Μπορει να εχει βαλει και στο ματι το market segment εκεινων που θελουν να πληρωσουν premium και στην αλλη για να λενε οτι εχουν λεφτα.
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
οπου και να εισαι Βερονικα καλα να εισαι και να περνας καλα. μην το επαναλαμβανεις... γιατι εμεις που ζουμε στην μιζερη Ελλαδα ζηλευουμε. Καλα κανεις και πας οπου περνας καλα. τι να κανεις να ερθεις πισω στην Ελλαδα. μαυρη πετρα ριξε και κανε την ζωη σου. αγαπη μονο που γραφεις και εσυ.


Μας συγκίνησες ρε τύπε..... Ένα δάκρυ κύλησε.... :S :S :S
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
το νημα μου ειναι  θα γραφω κ οποτε θελω απτην στιγμη που λεγονται ανισορροπιες απο ατομα που δεν με γνωριζουν καν
εχω απειρα μηνυματα δεν εχω αναγκη καμια
οποτε θελω αν θελω ξαναρχιζω
ομως δεν μου χρειαζεται
σιγα μην σου ζητησω και την αδεια


τις κακιες σου τις γνωριζουμε δεν ειναι κατι νεο  :vomit:
οτι εχει ο καθενας δινει
εσυ κακια
εγω αγαπη <3  :grin:
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
το νημα μου ειναι  θα γραφω κ οποτε θελω απτην στιγμη που λεγονται ανισορροπιες απο ατομα που δεν με γνωριζουν καν
εχω απειρα μηνυματα δεν εχω αναγκη καμια
οποτε θελω αν θελω ξαναρχιζω
ομως δεν μου χρειαζεται
σιγα μην σου ζητησω και την αδεια


τις κακιες σου τις γνωριζουμε δεν ειναι κατι νεο  :vomit:
οτι εχει ο καθενας δινει
εσυ κακια
εγω αγαπη <3  :grin:
μηπως ενοεις αληθειες??
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
αληθειες ποιες? οι προβλεψεις?οποτε γουσταρω θα γυρισω ,ο καθενας μπορει να λεει οτι του ερθει
και στην τελικη τι νοιαζει τοσο μερικους αν θα ειναι αυριο η σε 2 χρονια η ποτε? ;)
λες και λεω τωρα τους παιρνω το ψωμι απτο στομα..λεω τωρα  :grin:
ακομα και τωρα που σταματησα με κραζετε μερικοι προκαταβολικα μηπως και ξαναρχισω!
τοσα λεφτα σας λειπουν
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ακολουθεί αντιδημοφιλές ποστ.





Ας μου εξηγήσει κάποιος κάτι!
Όσοι την είχαν συναντήσει έχοντας δώσει όσα τους είχε ζητήσει και την είχαν βρει καλή, άντε να πούμε πως έχει μια λογική να τους λείπει η κοπέλα.
Όσοι όμως δεν την είχαν συναντήσει, διότι την είχαν βρει ακριβή ή δεν τους είχε ποτέ απαντήσει, για ποιο λόγο συνεχίζουν να ασχολούνται μαζί της, πέραν του ότι θέλουν να αποδείξουν πως είναι αργόσχολες Κατίνες;
Το έχετε ήδη αποδείξει μάγκες....
 

yes.i.am

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2016
Μηνύματα
3.094
Like
204
Πόντοι
16
το νημα μου ειναι  θα γραφω κ οποτε θελω απτην στιγμη που λεγονται ανισορροπιες απο ατομα που δεν με γνωριζουν καν
εχω απειρα μηνυματα δεν εχω αναγκη καμια
οποτε θελω αν θελω ξαναρχιζω
ομως δεν μου χρειαζεται
σιγα μην σου ζητησω και την αδεια


τις κακιες σου τις γνωριζουμε δεν ειναι κατι νεο  :vomit:
οτι εχει ο καθενας δινει
εσυ κακια
εγω αγαπη <3  :grin:
αγαπη μονο  :crazy:
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.939
Πόντοι
2.356
Φιλε για μια ακομα φορα φαινεται πως θα πεσω μεσα και σε αυτη την προβλεψη που εκανα..!

Όντως,μετά τα τόσο έγκυρα:
-Αλλοδαπή
-Μυτόγκα
-Σιλικόνη στα βυζγιά
-Κάτω από 1.60
-"Έλειπε από την πιάτσα γιατί πήγε να φτιάξει τα βυζγιά της"

Α,ξέχασα την πρόβλεψή σου που όταν ανέβασε στα 250 έλεγες ότι θα ξαναπέσει αμέσως στα 80. :2funny:

Εσύ και ο Αρνιακός τόσο έγκυρες προβλέψεις θείο..
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Όντως,μετά τα τόσο έγκυρα:
-Αλλοδαπή
-Μυτόγκα
-Σιλικόνη στα βυζγιά
-Κάτω από 1.60
-"Έλειπε από την πιάτσα γιατί πήγε να φτιάξει τα βυζγιά της"

Α,ξέχασα την πρόβλεψή σου που όταν ανέβασε στα 250 έλεγες ότι θα ξαναπέσει αμέσως στα 80. :2funny:

Εσύ και ο Αρνιακός τόσο έγκυρες προβλέψεις θείο..
Βρε βλακομουτρο οταν ηταν 120 ειχα πει θα πηγαινε 150 κ εφτασε τα 250 ξεχασες να γραψεις!!
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.939
Πόντοι
2.356
Βρε βλακομουτρο οταν ηταν 120 ειχα πει θα πηγαινε 150 κ εφτασε τα 250 ξεχασες να γραψεις!!

Ληγμένα γενόσημα κουμπώνεις θείο.
Έγραψες για Βερόνικα και Νάγια ότι δε θα αντέξουν αυτές τις τιμές.

Περιμένω την ψηφοφορία Mister Malakas 2017 να σε τιμήσω για όλες τις έγκυρες ΠΑΠΑΡΙΕΣ σου.

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ληγμένα γενόσημα κουμπώνεις θείο.
Έγραψες για Βερόνικα και Νάγια ότι δε θα αντέξουν αυτές τις τιμές.

Περιμένω την ψηφοφορία Mister Malakas 2017 να σε τιμήσω για όλες τις έγκυρες ΠΑΠΑΡΙΕΣ σου.
Eγω ειπα για Ναγια? Σε εχει φαει η πολυ μαλακια βαλκανιε μικροτσουτσουνε. Μεχρι να ξεκινησει για το 2017 προλαβαινεις να φτιαξεις κ αλλα κλωνακια..!Μην αργεις ξεκινα απο τωρα!
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.939
Πόντοι
2.356
Eγω ειπα για Ναγια? Σε εχει φαει η πολυ μαλακια βαλκανιε μικροτσουτσουνε. Μεχρι να ξεκινησει για το 2017 προλαβαινεις να φτιαξεις κ αλλα κλωνακια..!Μην αργεις ξεκινα απο τωρα!

:fuck2: :fuck2: :fuck2:


H ιστορια εχει δειξει τυπε οτι οποια αυξανει την τιμη ξαφνικα χανεται....! Ποσο καιρο εχεις να ακουσεις για την Ναγια? Προσωπικα τυχαια ειδα μια κριτικη πριν αρκετες μερες...!

Με κόκκινα η πρόβλεψή σου για Βερόνικα :2funny:
Με πράσινο η παπαριά σου για τη Νάγια.
Ιούνιο μήνα όλα αυτά.
Για ποιες;
Για την Νάγια που μέχρι πριν λίγο καιρό συνέχιζε να μαζεύει μαρούλι και τη Βερόνικα που ακόμη και με 250 κόλλαγε το κινητό της από τα μηνύματα.

Πάντα στη διάθεσή σου,να σε ξεβρακώνω. :thumbsup:

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:fuck2: :fuck2: :fuck2:


Με κόκκινα η πρόβλεψή σου για Βερόνικα :2funny:
Με πράσινο η παπαριά σου για τη Νάγια.
Ιούνιο μήνα όλα αυτά.
Για ποιες;
Για την Νάγια που μέχρι πριν λίγο καιρό συνέχιζε να μαζεύει μαρούλι και τη Βερόνικα που ακόμη και με 250 κόλλαγε το κινητό της από τα μηνύματα.

Πάντα στη διάθεσή σου,να σε ξεβρακώνω. :thumbsup:
Προφανως εννουσα κριτηκες...! Τωρα το εαν εχει κολλησει τα pm της αυτο το λες εσυ η εκεινη...!Οι κριτικες ειναι το θεμα. Συνεχισε να λες μαλακιες δεν με κουραζεις!!!
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom