Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
τι γινεται ρε πουστη μου εδω μεσα ?διαβασα εν ταχυ 3-4 σελιδες και ακρη δεν εβγαλα.γραφει η ιδια η κοπελα?και αν ναι ,ποτε προλαβαινει και γαμιεται?και εν πας περιπτωσει,τι θελει να πετηχει καποιος εδω?

Πρεπει να διαβασεις και τις 490 σελιδες για να σου λυθουνε ολες οι αποριες τυπε  :S :S :S
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
το εχω πει απειρες φορες δουλευω συγκεκριμενες μερες Τεταρτη γυρναω και τελος του μηνα φευγω
μπαινω γραφω διαθεσιμοτητα κ ανεβαζω καμια φωτο
οσοι με κακεντρεχια προσπαθουν να ψυχαγωγηθουν εδω πρωι βραδυ θα περνουν την απαντηση τους
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Φίλε Chigarillo, σαφέστατα και στα παπάρια μας τα σημεία στίξεως κι ο τρόπος που γράφει η κοπέλα.....
Αλλά δεν είναι η ίδια η κοπέλα αυτή που γράφει πολύ απλά...
Κι επειδή δε νομίζω να μας αρέσει να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας, καλό θα ήταν ο τύπος που διαχειρίζεται το προφίλ να χαλαρώσει λίγο γιατί το "υφάκι" αυτού και των υπολοίπων που σιγοντάρουν, φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.... 

:tits2: :tits2: :tits2:

δεν γραφει αυτη ?? :2funny: πριν 2 σελιδες ρε στοκε ποσταρε φωτο με την οθονη του λαπτοπ να ειναι στο μπου , τι αλλο θελετε? Να σας βγαλει και βιντεο live ενω απανταει?
 

ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
3.317
Κριτικές
9
Like
5.291
Πόντοι
1.436
Πρεπει να διαβασεις και τις 490 σελιδες για να σου λυθουνε ολες οι αποριες τυπε  :S :S :S
ρε παιχτη,δεν εχω και ατουρα για αποριες,απλα αναρωτηθηκα,τι στο διαολο γινεται εδω.
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
δεν γραφει αυτη ?? :2funny: πριν 2 σελιδες ρε στοκε ποσταρε φωτο με την οθονη του λαπτοπ να ειναι στο μπου , τι αλλο θελετε? Να σας βγαλει και βιντεο live ενω απανταει?

Με αποστόμωσες μιλάμε τώρα....... Αδιάσειστο στοιχείο κατέθεσες  :uglystupid:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
το εχω πει απειρες φορες δουλευω συγκεκριμενες μερες Τεταρτη γυρναω και τελος του μηνα φευγω
μπαινω γραφω διαθεσιμοτητα κ ανεβαζω καμια φωτο
οσοι με κακεντρεχια προσπαθουν να ψυχαγωγηθουν εδω πρωι βραδυ θα περνουν την απαντηση τους

Φωτο θελουμε κουκλα :grin:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
το εχω πει απειρες φορες δουλευω συγκεκριμενες μερες Τεταρτη γυρναω και τελος του μηνα φευγω
μπαινω γραφω διαθεσιμοτητα κ ανεβαζω καμια φωτο
οσοι με κακεντρεχια προσπαθουν να ψυχαγωγηθουν εδω πρωι βραδυ θα περνουν την απαντηση τους



Πως πάει Θεσσαλονίκη ? Τους μαζεψες το μαρούλι γιατί δεν βγήκε κάνας γνωστός παίχτης να γράψει κάτι.
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
το εχω πει απειρες φορες δουλευω συγκεκριμενες μερες Τεταρτη γυρναω και τελος του μηνα φευγω
μπαινω γραφω διαθεσιμοτητα κ ανεβαζω καμια φωτο
οσοι με κακεντρεχια προσπαθουν να ψυχαγωγηθουν εδω πρωι βραδυ θα περνουν την απαντηση τους
Παίρνουν βρε κοριτσάκι όχι περνουν. Αλλο παίρνω λεφτά για να .... και άλλο περνά περνά η μέλισσα. Κι εισαι και φοιτήτρια
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
το εχω πει απειρες φορες δουλευω συγκεκριμενες μερες Τεταρτη γυρναω και τελος του μηνα φευγω
μπαινω γραφω διαθεσιμοτητα κ ανεβαζω καμια φωτο
οσοι με κακεντρεχια προσπαθουν να ψυχαγωγηθουν εδω πρωι βραδυ θα περνουν την απαντηση τους




Πρώτη φορά γράφει πότε θα γυρίσει, ενώ εγώ έχω ενημερώσει ακριβώς το πρόγραμμα της, κι ας πήγε να μου την βγει η πουρδή!!
Που θα σε πάει ο νταβάς-γκόμενος αύριο βράδυ?  SHARK Bar Restaurant κανονίσατε?





Άστον τον γιαννεβαν. Μόλις με ενημέρωσε φίλος από Θεσσαλονίκη ότι το ταξίδι ισχύει, έχει κλεισμένα ραντεβού. Το γκομενακι θα πάει με το γκόμενο να μαζέψουν τον θεσσαλονικιωτικο μαρούλι και μετά γλέντι του Άγιου Βαλεντίνου !!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Φίλε Chigarillo, σαφέστατα και στα παπάρια μας τα σημεία στίξεως κι ο τρόπος που γράφει η κοπέλα.....
Αλλά δεν είναι η ίδια η κοπέλα αυτή που γράφει πολύ απλά...
Κι επειδή δε νομίζω να μας αρέσει να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας, καλό θα ήταν ο τύπος που διαχειρίζεται το προφίλ να χαλαρώσει λίγο γιατί το "υφάκι" αυτού και των υπολοίπων που σιγοντάρουν, φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα....  

:tits2: :tits2: :tits2:
Απορω τοσες σελιδες κ κανεις δεν εχει πει ποιος (πιθανοτατα)ειναι πισω απο το nick και το γραφειο..!
 

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
651
Πόντοι
301
Εδώ δεν είναι νήμα για το πως θα πηδήξουμε τη Βερόνικα, εδώ είναι το νήμα που πηδάει η Βερονικα
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Πρώτη φορά γράφει πότε θα γυρίσει, ενώ εγώ έχω ενημερώσει ακριβώς το πρόγραμμα της, κι ας πήγε να μου την βγει η πουρδή!!
Που θα σε πάει ο νταβάς-γκόμενος αύριο βράδυ?   SHARK Bar Restaurant κανονίσατε?

για πες το προγραμμα μου μαλλον το ξερεις καλυτερα και απο μενα την ιδια  :S
απορω χαιρεστε να το παιζετε γνωστες?νιωθετε κατι σημαντικο ? :think:αν ειναι ετσι παρε πληροφοριες μπομπο να χαρεις  :rockon:

 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.346
Κριτικές
24
Like
6.899
Πόντοι
3.666
Ποιος ξερει τύπε!!! :think:
  Τα λαγωνικα  του bou κατι ξερουν αλλα δεν μιλα  κανεις , κι ο  Apoc το  γατονι πρεπει να ξερει κατι  αλλα δεν μας λεει  τιποτα ο τυπος ,  ελπιζω καποια μερα να λαμψει η αληθεια και να μαθουμε τα παντα  για το ποιος κρυβεται  πισω απ τη μασκα Μπατμαν της  Βερονικα  ... και τοτε ολοι  πλεον θα κοιμομαστε  ησυχα  διοτι αυτο που πραγματικα μας ταλανιζει τελευταια  ειναι ποτε θα κλεισει η αξιολογηση  και ποιος λειτουργει  το νικ  της  Βερονικα , μεχρι  τοτε το νου σας ρεμαλια και  κλειδωνεται  κι απο  2  φορες την  εξωπορτα  :grin: :grin: :grin: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
για πες το προγραμμα μου μαλλον το ξερεις καλυτερα και απο μενα την ιδια  :S
απορω χαιρεστε να το παιζετε γνωστες?νιωθετε κατι σημαντικο ? :think:αν ειναι ετσι παρε πληροφοριες μπομπο να χαρεις  :rockon:










Καλά το ποστ το έβαλα δεν το είδες,  πριν μια βδομάδα έγραψα ότι θα μαζέψετε το χρήμα μαζί με τον γκομενο από τα κορόιδα και μετά Αγίου Βαλεντίνου γλέντι πριν γυρίσετε.  :birdman:

Όπως έγραψα ότι Αγίου Βαλεντίνου δεν θα είναι διαθέσιμη για ραντεβού.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
   Τα λαγωνικα  του bou κατι ξερουν αλλα δεν μιλα  κανεις , κι ο  Apoc το  γατονι πρεπει να ξερει κατι  αλλα δεν μας λεει  τιποτα ο τυπος ,  ελπιζω καποια μερα να λαμψει η αληθεια και να μαθουμε τα παντα  για το ποιος κρυβεται  πισω απ τη μασκα Μπατμαν της  Βερονικα  ... και τοτε ολοι  πλεον θα κοιμομαστε  ησυχα  διοτι αυτο που πραγματικα μας ταλανιζει τελευταια  ειναι ποτε θα κλεισει η αξιολογηση  και ποιος λειτουργει  το νικ  της  Βερονικα , μεχρι  τοτε το νου σας ρεμαλια και  κλειδωνεται  κι απο  2  φορες την  εξωπορτα  :grin: :grin: :grin: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Καλά το ποστ το έβαλα δεν το είδες,  πριν μια βδομάδα έγραψα ότι θα μαζέψετε το χρήμα μαζί με τον γκομενο από τα κορόιδα και μετά Αγίου Βαλεντίνου γλέντι πριν γυρίσετε.  :birdman:

Όπως έγραψα ότι Αγίου Βαλεντίνου δεν θα είναι διαθέσιμη για ραντεβού.

Θελει και πολυ μυαλο τυπε για να προβλεψεις οτι 14 δεν θα δουλεύει :S
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Θελει και πολυ μυαλο τυπε για να προβλεψεις οτι 14 δεν θα δουλεύει :S



Φυσικά άλλες δουλεύουν και αυτή από αγαπούληδες μπόλικους,  αλλά θα την άφηνε ο νταβαντζής γκομενος η τρύπα παράγει μαρουλι και τις άλλες μέρες.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom