Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Παντως τελευταια ολο κριτικες για 6 ωρες κ πανω βλεπουμε![]()
λοιπον,για να τελειωνουμε με το θεμα των ονοματων που βγαινουν στις κριτικες.οταν καποιο μελος,ζητησει αλλαγη του nickname,αυτο αλλαζει στο πως εμφανιζεται στο φορουμ που γραφει.στις κριτικες,μενει το παλιο Nick.
σορρυ για το οφ τοπικ.καλη συνεχεια σε ολους.
καλά θα ήταν.... Οι τελευταίες 3689753 σελίδες είναι εκτός!!! 

Αν το 3ωρο κανει 550 ευλογο ειναι δεν συμφερει
Παντως τελευταια ολο κριτικες για 6 ωρες κ πανω βλεπουμε![]()
σορρυ για το οφ τοπικ.καλη συνεχεια σε ολους.
΄Συμφέρει ποιόν, τον πωλητή ή τον αγοραστή ?
Γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις κερδισμένος είναι πάντα ο πωλητής.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα duo.
Σου προτείνουν όλες όσες έχουν παρτενέρ γιατί θα πάρουν τα ίδια λεφτά κάνοντας την μισή δουλειά.
΄
σωστος ο παικτης
αυτη εχει 3 ωρες 550
και 10 η 12 ωρες 1000
ουσιαστικα δεν συμφερει το 3ωρο αρα αυτο λεω
Δικαίωμα σου τύπε να θεωρείς μετριότητα την οποιαδήποτε κοπέλα οπωσ Κ ο καθένας μας εδώ μέσα γούστα είναι αυτά όπως είπες..!Αλλά επειδή είπες ότι άλλου Λαλουν οι κόκορες είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΑΥΤΟ από την κριτική- σεντόνι κ από τα οποία σχόλια ελπίζω να σε αντάμειψε κατάλληλα για την δουλειά σου εδώ μέσα. Χυνεις πολλά κιλά ιδρώτα πάνω από το πληκτρολόγιο! Όσο αφορά την κριτική μου στην συγκεκριμένη κοπέλα επειδή είσαι τόσο Μαλακας δεν νομίζω να την βοήθησε καπως με ότι έγραψα κ οσες κριτικεσ Δεν έχω γράψει αντίστοιχα για όσες φορές έχω βρεθεί μαζί της γιατί βαριέμαι κ ας με κράζει για αυτό απλά είπα να το αναφέρω απλά για το αρχείο βλάκα προμοτάρα.Άντε με το καλό κ το επόμενο 11ωρο (λέμε τώρα). ΚαλημέραΤο username βγαινει παντα στις κριτικες μου ,ενω εδω βγαινει το rical .
Συμβαινει σε πολλα μελη αυτο και ως παλαιοτεροι θα επρεπε να το ξερετε,
αλλα η εμμονη με ατομα και καταστασεις φταιει που ψαχνετε αφορμες για ιντριγκες.
Μηπως τοτε προμοταρω και την Μυρτω απο your angels που ειναι νεα στο χωρο και της εγραψα καλη κριτικη γιατι απλα περασα αρκετα καλα??Η την Δημητρα και την Μαριλου που εξισου περασα πολυ ωραια.
Δεν το καταλαβα τοσο καιρο προσπαθω να το κλεισω εν τελη για τα δικα μου γουστα και στανταρ περασα σχεδον τελεια .
Απο ποτε να περνας τελεια και να το γραφεις ειναι προμοταριλικι?? Την Μελινα που αλλα περιμενα αλλα ειδα το εγραψα απογοητευτικα καπως .Και οσο για τον apoc που θα με πει και προμοτορα ,παει και βαζει 10 παντου στην αγγελικη που ειναι μια μετριοτητα μην τρελαθουμε τωρα,υπαρχει το προσωπικο γουστο αλλα και η αντικειμενικοτητα, αλλου λαλουν οι κοκορες λοιπον !
και παρτενέρ εχουνε πλεον ολες σε ολες τις κατηγοριες ,,,,Συμφέρει ποιόν, τον πωλητή ή τον αγοραστή ?
Γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις κερδισμένος είναι πάντα ο πωλητής.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα duo.
Σου προτείνουν όλες όσες έχουν παρτενέρ γιατί θα πάρουν τα ίδια λεφτά κάνοντας την μισή δουλειά.
Και πες ρε παίχτη ότι παίρνειε τις απαντήσεις που ζητάς, το τηλέφωνο το έχεις ?
Αλλά ακόμα και να το έχεις νομίζεις θα σου απαντήσει μετά από αυτά που έγραψες ?![]()
Οχι δεν ειπες κατι κακο αλλα σε αυτο το νημα επιτρεπονται μονο σεντονια για το ποσο μουναρα ειναι κτλπ κ γλυκολογα. Οτιδηποτε περα απο αυτο εισαι ανταγωνιστης απο αλλο γραφειο φιλε μου (για το σχολιο για τα μουνοχειλα)γιατι ρε φιλος ειπα τιποτα κακο αυτα που φαινονται στην φωτογραφια λεω, κατα τα αλλα κωλαρα εχει η κοπελια.
και οχι δεν το εχω τωρα ψαχνομαι.