Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Δλδ θα πατησω στο δικο σου ονομα σε κριτικη και θα βγει ενα αλλο προφιλ εννοεις?

Αυτό, για κάποιο λόγο, συμβαίνει ήδη στις αρχικές ρυθμίσεις μελών, από τον καιρό που έστηναν το προφίλ τους
και παρουσιάζεται σαν περίπτωση. Το έχω συναντήσει και σε αρκετά άλλα μέλη. Το δικό μου, προσωπικά,
παραμένει ως έχει. Και στην πλειοψηφία ισχύει το ίδιο. Υπάρχουν όμως και αρκετές περιπτώσεις,
όπου άλλο όνομα εμφανίζεται στα ποσταρίσματα του φόρουμ και άλλο στις κριτικές. Αυτό μπορεί κάλλιστα
να το επιβεβαιώσει κάποιος από τους Мods ή ακόμα και ο Αντισθένης. Δεν βλέπω που είναι το θέμα
ή τάχα η μεγάλη αποκάλυψη, δεν ξέρω κι εγώ, ποιάς ίντριγκας ή τάχα κλώνου...

Αυτό συμβαίνει και σε μέλη που κάνουν likes σε κριτικές. Είχα δεί π.χ. κάποια άγνωστα ονόματα που είχαν
κάνει likes σε κριτικές μου, και όταν τα πάτησα να δώ, κατάλαβα ότι ήταν λ.χ. ο τάδε ή ο δείνα γνωστός χρήστης.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Αυτό, για κάποιο λόγο, συμβαίνει ήδη στις αρχικές ρυθμίσεις μελών, από τον καιρό που έστηναν το προφίλ τους
και παρουσιάζεται σαν περίπτωση. Το έχω συναντήσει και σε αρκετά άλλα μέλη. Το δικό μου, προσωπικά,
παραμένει ως έχει. Και στην πλειοψηφία ισχύει το ίδιο. Υπάρχουν όμως και αρκετές περιπτώσεις,
όπου άλλο όνομα εμφανίζεται στα ποσταρίσματα του φόρουμ και άλλο στις κριτικές. Αυτό μπορεί κάλλιστα
να το επιβεβαιώσει κάποιος από τους Мods ή ακόμα και ο Αντισθένης. Δεν βλέπω που είναι το θέμα
ή τάχα η μεγάλη αποκάλυψη, δεν ξέρω κι εγώ, ποιάς ίντριγκας ή τάχα κλώνου...

Αυτό συμβαίνει και σε μέλη που κάνουν likes σε κριτικές. Είχα δεί π.χ. κάποια άγνωστα ονόματα που είχαν
κάνει likes σε κριτικές μου, και όταν τα πάτησα να δώ, κατάλαβα ότι ήταν λ.χ. ο τάδε ή ο δείνα γνωστός χρήστης.
Μαλιστα....οκ
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
Το ίδιο συμβαίνει και με μένα. Ενώ ποστάρω σαν Cristiano στις κριτικές παίρνει το Cr9 που χρησιμοποιώ για να συνδεθώ.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης

Αν κάνεις π.χ. έναν πρόχειρο κόπο, να δείς στην τελευταία κριτική μου για Μαριαλένα,
θα διαπιστώσεις πατώντας, ότι ο χρήστης nimo70 που έκανε like εμφανίζεται ως manos balourdos (έτσι όπως εμφανίζεται και στο φόρουμ όταν ποστάρει) ενώ πιο κάτω, ο χρήστης tria poulakia kathontan εμφανίζεται στο φόρουμ σαν ΚΑΥΤΗ ΣΑΡΑΝΤΑΡΑ (η αγαπητή και γνωστή μας Αφροδίτη) κλπ κλπ.
Οπότε, θα ήταν καλό να ψάχνουμε για φωτιά εκεί όπου όντως υπάρχει καπνός, και όχι να σκαλώνουμε σε φαντασίες και εμμονές μας με πρόσωπα και πράγματα, απλά για να έχουμε με κάτι να τρωγόμαστε.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Αυτό με τις διαφορές στο nick συμβαίνει σε πολλούς έχει σχέση με το πως συμπληρώθηκαν τα πεδία στην εγγραφή.
Αλλά είτε Μάνο τον λένε είτε Ρικαλ ο ίδιος προμότορας είναι. Μόλις σταμάτησαν να ασχολούνται όλοι με την τάπα έπιασε δουλειά η γραμματεία να ζωντανεψει το νήμα.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Αν κάνεις π.χ. έναν πρόχειρο κόπο, να δείς στην τελευταία κριτική μου για Μαριαλένα,
θα διαπιστώσεις πατώντας, ότι ο χρήστης nimo70 που έκανε like εμφανίζεται ως manos balourdos (έτσι όπως εμφανίζεται και στο φόρουμ όταν ποστάρει) ενώ πιο κάτω, ο χρήστης tria poulakia kathontan εμφανίζεται στο φόρουμ σαν ΚΑΥΤΗ ΣΑΡΑΝΤΑΡΑ (η αγαπητή και γνωστή μας Αφροδίτη) κλπ κλπ.
Οπότε, θα ήταν καλό να ψάχνουμε για φωτιά εκεί όπου όντως υπάρχει καπνός, και όχι να σκαλώνουμε σε φαντασίες και εμμονές μας με πρόσωπα και πράγματα, απλά για να έχουμε με κάτι να τρωγόμαστε.
Δεν τρωγομαι τυπε μια αναφορα εκανα σε κατι που προφανως δεν ηξερα κ πλεον εμαθα οποτε εφοσον ειναι ετσι οπως τα λες τοτε σορρυ.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Ναι οντως αλλα κ παλι εισαι εσυ. Το να γραφεις εσυ κ να εμφανιζεται το δικο μου προφιλ ηταν το περιεργο. Εαν ειναι ετσι οπως τα λεει ο popov οκ τοτε. :)

Ναί, τότε θα ήταν όντως περίεργο. Για το άλλο, ισχύει ό,τι ανέφερα και μπορεί να επιβεβαιωθεί κι από τους αρμόδιους.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ναί, τότε θα ήταν όντως περίεργο. Για το άλλο, ισχύει ό,τι ανέφερα και μπορεί να επιβεβαιωθεί κι από τους αρμόδιους.
Δεν έχω λόγο  να σε αμφισβητώ τύπε μου! Το ανέφερα εδώ γιατί αυτό το νήμα αφορούσε η κριτική.
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Αυτό με τις διαφορές στο nick συμβαίνει σε πολλούς έχει σχέση με το πως συμπληρώθηκαν τα πεδία στην εγγραφή.
Αλλά είτε Μάνο τον λένε είτε Ρικαλ ο ίδιος προμότορας είναι. Μόλις σταμάτησαν να ασχολούνται όλοι με την τάπα έπιασε δουλειά η γραμματεία να ζωντανεψει το νήμα.


:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: ταπα λεει χαχαχαχαχ
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
με καλυψε η απαντηση τ george  απο κατω!!χα χχα χαχα χα

Δεν ασχολούμαι με χαρακτηρισμούς άλλων χρηστών που γράφουν τη γνώμη τους για μια κοπέλα ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ
συναντήσει, όπως και δεν με ενδιαφέρει η γνώμη χρηστών για κοπέλες ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
συναντήσει. Συνεπώς, το πώς κρίνει ο κ. Γιώργος, άλλους χρήστες και τι ιδιότητες τους αποδίδει, δεν
με ενδιαφέρει. Εντούτοις, τέθηκε ένα συγκεκριμένο ζήτημα από τον συνάδελφο κ. apoc για το οποίο, έδωσα μια συγκεκριμένη
εξήγηση, την οποία εσείς -χωρίς να δείξετε τη σύνεση του κ. apoc- προσπαθήσατε με άσχετο σχόλιο να απαξιώσετε,
απαντώντας συγκεκριμένα στον κ. apoc σε συνέχεια της κουβέντας. Ρωτώ, σε σχέση με όσα συζητούσαμε περί nicknames
τι εννοείτε λέγοντας: πετάει ο γάιδαρος, πετάει.
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
Το username βγαινει παντα στις κριτικες μου ,ενω εδω βγαινει το rical .
Συμβαινει σε πολλα μελη αυτο και ως παλαιοτεροι θα επρεπε να το ξερετε,
αλλα η εμμονη με ατομα και καταστασεις φταιει που ψαχνετε αφορμες για ιντριγκες.
Μηπως τοτε προμοταρω και την Μυρτω απο your angels που ειναι νεα στο χωρο και της εγραψα καλη κριτικη γιατι απλα περασα αρκετα καλα?? :idiot:  Η την Δημητρα και την Μαριλου που εξισου περασα πολυ ωραια.
Δεν το καταλαβα τοσο καιρο προσπαθω να το κλεισω εν τελη για τα δικα μου γουστα και στανταρ περασα σχεδον τελεια .
Απο ποτε να περνας τελεια και να το γραφεις ειναι προμοταριλικι?? Την Μελινα που αλλα περιμενα αλλα ειδα το εγραψα απογοητευτικα καπως .Και οσο για τον apoc που θα με πει και προμοτορα ,παει και βαζει 10 παντου στην αγγελικη που ειναι μια μετριοτητα μην τρελαθουμε τωρα,υπαρχει το προσωπικο γουστο αλλα και η αντικειμενικοτητα,  αλλου λαλουν οι κοκορες λοιπον  !
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
Παντως τελευταια ολο κριτικες για 6  ωρες κ πανω βλεπουμε :huh:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom