GeorgeMan8
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 152
- Κριτικές
- 4
- Like
- 75
- Πόντοι
- 1
Τότε γιατί στην αγγελία της γραφει not allowed το pull my hair ?![]()
γιατι ουτε προσωπο αφηνει να ακουμπας αυτο τι σημαινει οτι εχει ψευτικο προσωπο

απλα δεν γουσταρει η τυπισα

Τότε γιατί στην αγγελία της γραφει not allowed το pull my hair ?![]()


απ το στερημα μου αδερφε!δεν ειμαι φορτωμενος.αλλα ετσι παει.πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι λενεμια χαρα σε βλεπω, εμας δεν μας βολευει το πορτοφολι μας :S

για να μην με ματιάζετεσημερα αλλαξα bar-restaurant και χρωμα ρουχα
;)

γιατι ουτε προσωπο αφηνει να ακουμπας αυτο τι σημαινει οτι εχει ψευτικο προσωπο
απλα δεν γουσταρει η τυπισα λογικα
αυτό την πείραξε 
να βάλει pos με δυνατότητα δόσεωνμηπως γιατι εχουν πεσει αφραγκιες;
Στο πρόσωπο γιατί να την ακουμπήσεις? Εδώ κάνει owo και τα παίρνει στο στόμα ( έστω και αν τα φτύνει) Και λογικά θα αφήνει να της τον χτυπάς ελαφριά πάνω στα τούμπανοχειλάκια![]()
αυτό την πείραξε
Τόσες μέρες δεν κάνει ραντεβού ? Ένας , δεν έχει γράψει καμια κριτική![]()

Υπάρχει και το δίπλα νήμα με το φρι φακνα βάλει pos με δυνατότητα δόσεων
έξι άτοκες μια χαρά
50 το μήνα
ας βγει να ενημερωσει
εμενα μου ειχε στειλει ημερομηνιες που μπορει
και συμφωνα με αυτες δουλευει μεχρι και τις 13 του μηνα ;)
οποτε δουλευει![]()
Καλησπέρα κομαντα σημερα πηγα με βερονικα
και μαλι τραβηξα και πουτσοσκαμπιλα πεσανε πολύ ορεξη το κοριτσι
βερονικα αγαπη συγνωμμη.δηλαδη αν βρεθουμε δε μπορω να σου ακουμπησω το προσωπο;;σοβαρα τωραλιγο δυσκολο να πηγες σημερα γιατι ειμαι κλεισμενη ολη μερα απο ενα ατομο ;) και τελειωνω ξημερωματα
επισης κανεις δεν μου τραβαει μαλλια ουτε μου ακουμπαει προσωπο
ετσι ακριβωςμια ζωη την εχουμε![]()
![]()
![]()
λιγο δυσκολο να πηγες σημερα γιατι ειμαι κλεισμενη ολη μερα απο ενα ατομο ;) και τελειωνω ξημερωματα
επισης κανεις δεν μου τραβαει μαλλια ουτε μου ακουμπαει προσωπο
Δώσε πόνο κούκλα!!!αστονα να δουμε ποσο θα το τραβηξει!λιγο δυσκολο να πηγες σημερα γιατι ειμαι κλεισμενη ολη μερα απο ενα ατομο ;) και τελειωνω ξημερωματα
επισης κανεις δεν μου τραβαει μαλλια ουτε μου ακουμπαει προσωπο
Καλησπέρα κομαντα σημερα πηγα με βερονικα
και μαλι τραβηξα και πουτσοσκαμπιλα πεσανε πολύ ορεξη το κοριτσι
χαχαχαχααα παρε την φαπα σου κι εσυ και τραβα στη γωνια σου , που μου θες και πουτσοσκαμπιλα