Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

dxounia

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Οκτ 2007
Μηνύματα
1.272
Κριτικές
49
Like
4.924
Πόντοι
13.385
Σχετικα με τη τιμή τα πράγματα ειναι απλά.. εφερα παράδειγμα τα αυτοκινητα τώρα θα πάμει στη μπάλα..

Ενας ποδοσφαιρστής κλείνει συμβόλαιο στην ΑΕΚ και παίρνει 500.000 ευρώπουλα.. κάνει καλές εμφανίσεις και τον τσιμπάει η Μπαρτσελόνα και του δείνει 30μύρια ευρώπουλα.. έκανες καλές εμφανίσεις και η χρηματιστηριακή του αξία ανέβηκε.. μη το αναλύσω παραπάνω.. καταλάβατε πως γίνονται ολα..  :sunglasses:

Τώρα ok ο Αεκτζής θα κλαίγετε μια ζωή και θα λέει τον κάναμε ποδοσφαιριστή και του δώσαμε ψωμί κι αυτός πηγε στη Μπαρτσελόνα...

Ε το ιδιο λέτε για τη Βερόνικα... παίζει champions league και εσείς κλαίγεστε οτι τη παίρνατε απο superleague παλιά στο Θιβέτ..
:hi: :hi: :hi: :hi:
 

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
653
Πόντοι
301
Κόψτε το ρε, πόσες μαλακίες ακόμη θα γράψετε, άλλη δουλειά δεν έχετε να κάνετε.
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
γιατι κανει καλο ηχο γουργουριστο και βαρυ εσυ κατσε με κανα matiz και οι υπολοιποι θα καρφωνομαστε στο καθισμα ...αντε βαλε δευτερα τωρα...

Μπα μ αρέσει να πιέζεται και να στριγγλίζει . Δευτέρα πήγαινε εσυ στο ΙΚΑ να πάρεις την σύνταξη για κλείσεις Βερόνικα.
 

opalioseinaialliws

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2010
Μηνύματα
61
Like
0
Πόντοι
0
Μάλλον σ είχε στείλει πριν μέρες, 
είναι στ εξωτερικό η κοπέλα,
εγώ μπήκα γ κάτι εκκρεμότητες, Μαρία για όσους είχαμε μιλήσει κ με ξέρουν
Μαρια,εσυ εισαι τοσο ομορφο πλασμα οσο η Βερονικα?  :boobies:
 

opalioseinaialliws

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2010
Μηνύματα
61
Like
0
Πόντοι
0

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Μπα μ αρέσει να πιέζεται και να στριγγλίζει . Δευτέρα πήγαινε εσυ στο ΙΚΑ να πάρεις την σύνταξη για κλείσεις Βερόνικα.
τα ωραια κοστιζουν φιλε μου και μ αρεσουν οι εμφανισιακά πολύ ωραιες γυναικες κατσε λοιπον και ΄πληρωνε τις υπολοιπες.Κανενα θεμα.Την κακογουστιά σου όμως δε θα μας την παρουσιασεις ως και καλα γνωση.Απλα προφανως δε σ αρεσουν οι ομορφες.
 

opalioseinaialliws

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2010
Μηνύματα
61
Like
0
Πόντοι
0
μου φαινεται τα καστανα μου πηγαιναν καλυτερα απτα ξανθα μηπως να τα αλλαξω :rolleyes: παλι
:tits2: φιλακιαα βγαινω  αναμενετε φωτο απτην κουκλα μας   ;) :orchestra:

ειτε καστανα,ειτε ξανθα,ειτε μαυρα,το ιδιο κουκλαρα εισαι..  :kissass:
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Το κοριτσακι  με την τιμη της ειναι εκτος ανταγωνισμου και παιζει σε αλλο level
αφου λοιπον δεν επηρεαζει κανεναν τοτε γιατι αραγε τοσος χαμος???
Γιατι ο μαλακας ο ελληναρας δεν γουσταρει να πηγαινει καλα καποιος ! θελει να τον κατεβασει στο δικο του πατο!
θελει να πεθανει η κατσικα του γειτονα αντι να εχει και αυτος κατσικα.
70 μιση ωρα επερνε και 120 1 ωρα .οπως και τωρα 150 μιση ωρα και 250 1 ωρα !
καθεστε και πιπιλατε ενα επερνε 70 για να την υποβιβασετε δηθεν???
Βλεπετε αλλες ρε να ειχαν ποτε μισαωρα???πειτε μου ποια εχει μισαωρο απο call girl! ΚΑΜΙΑ!μαριαλενα ναγια κατερινα αγγελικη μεροπη λιζα μελινα ανναπιπινακι αννα110 αννι ελενη αλεξια μαρινα  και ποσες ακομα Καμια δεν ειχε μισαωρο! Χαρη μας εκανε που καποιος ειχε την ευκαιρια να την γνωρισει με τοσα καμια αλλη δεν δεχοταν μισαωρο! και καθεστε τωρα και της το γυριζετε μπουμερανγκ??
οσοι την γαμησαμε βλεπουμε τι αξιζει .γιατι μονο την φατσα της να δειτε σας γαμαει τον εγκεφαλο απλα και ξαστερα  




Κάποιες παρατηρήσεις ρε παίχτη.

1. Για να μην ανεβαίνουν οι κριτικές σου μήπως να αναρωτηθείς ότι ακόμα και οι διαχειριστές κατάλαβαν τι νταλγκά βαράς?
2. Για 150 το μισάωρο δεν λέει πουθενά το λίνκ που έβαλες. Μιλάς εξ ονόματος της?
3. Εσύ το βλέπεις πλεονέκτημα το μισάωρο και εγώ σου λέω είναι μειονέκτημα. Καμιά που σέβεται τον εαυτό της δεν κάνει μισάωρα ραντεβού, αυτές είναι λογικές μπουρδέλου. Επίσης είναι σε αντίθεση με την παλιά της τοποθέτηση ότι λίγοι και καλοί.
4. Ειδικά κάποια που προμοτάρεται για long meetings και συνοδεία δεν μπορεί να έχει και την λογική του μισάωρου. Θα πάρει ο άλλος να κυκλοφορήσει μια που την έχει πάρει κούρσα η μισή Αθήνα?
5. Για τα άλλα τα γράψαμε πολλάκις , μαγκιά της που έφτασε την τιμή στα 250 και ακόμα πιο μαγκιά της αν μπορεί να κρατήσει εκεί, το μισάωρο όμως που λες δείχνει ότι τελειώνουν τα 250αρια και να πάμε παρακάτω.
6. Το ίδιο ισχύει και για τον άλλο που έγραψε για την Μπαρτσελόνα, αν μετράς τόσο και έχεις φτάσει να παίζεις champions league όπως αναφέρθηκε δεν πας να κάνεις εξτραδάκι ένα ημίχρονο με την ΑΕΚ?
 

opalioseinaialliws

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2010
Μηνύματα
61
Like
0
Πόντοι
0
μην ασχολειστε απλα μαζι μου εχει τελειωσει το θεμα
αντε καλες γιορτες να εχουμε  :hi:
     :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:  πηρα στολη αγιοβασιλτσα  :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
καμια φωτο ομως με τη στολη της Αγιοβασιλιτσας,δεν μας εδειξες.  :smitten: :smitten: :smitten:
warnban.gif
 [/color[/URL]]
 

Blackdove

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.917
Κριτικές
3
Like
52
Πόντοι
16
Κάποιες παρατηρήσεις ρε παίχτη.

1. Για να μην ανεβαίνουν οι κριτικές σου μήπως να αναρωτηθείς ότι ακόμα και οι διαχειριστές κατάλαβαν τι νταλγκά βαράς?
2. Για 150 το μισάωρο δεν λέει πουθενά το λίνκ που έβαλες. Μιλάς εξ ονόματος της?
3. Εσύ το βλέπεις πλεονέκτημα το μισάωρο και εγώ σου λέω είναι μειονέκτημα. Καμιά που σέβεται τον εαυτό της δεν κάνει μισάωρα ραντεβού, αυτές είναι λογικές μπουρδέλου. Επίσης είναι σε αντίθεση με την παλιά της τοποθέτηση ότι λίγοι και καλοί.
4. Ειδικά κάποια που προμοτάρεται για long meetings και συνοδεία δεν μπορεί να έχει και την λογική του μισάωρου. Θα πάρει ο άλλος να κυκλοφορήσει μια που την έχει πάρει κούρσα η μισή Αθήνα?
5. Για τα άλλα τα γράψαμε πολλάκις , μαγκιά της που έφτασε την τιμή στα 250 και ακόμα πιο μαγκιά της αν μπορεί να κρατήσει εκεί, το μισάωρο όμως που λες δείχνει ότι τελειώνουν τα 250αρια και να πάμε παρακάτω.
6. Το ίδιο ισχύει και για τον άλλο που έγραψε για την Μπαρτσελόνα, αν μετράς τόσο και έχεις φτάσει να παίζεις champions league όπως αναφέρθηκε δεν πας να κάνεις εξτραδάκι ένα ημίχρονο με την ΑΕΚ?


Eισαι θεος!!τυπε ζωγραφισες πολυ σωστος! :kneel: :kneel:
 

pantilikis

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2015
Μηνύματα
47
Κριτικές
2
Like
62
Πόντοι
0
Πάντως το μωρό τα σπάει.....
Είναι παίδαρος......
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Κάποιες παρατηρήσεις ρε παίχτη.

1. Για να μην ανεβαίνουν οι κριτικές σου μήπως να αναρωτηθείς ότι ακόμα και οι διαχειριστές κατάλαβαν τι νταλγκά βαράς?
2. Για 150 το μισάωρο δεν λέει πουθενά το λίνκ που έβαλες. Μιλάς εξ ονόματος της?
3. Εσύ το βλέπεις πλεονέκτημα το μισάωρο και εγώ σου λέω είναι μειονέκτημα. Καμιά που σέβεται τον εαυτό της δεν κάνει μισάωρα ραντεβού, αυτές είναι λογικές μπουρδέλου. Επίσης είναι σε αντίθεση με την παλιά της τοποθέτηση ότι λίγοι και καλοί.
4. Ειδικά κάποια που προμοτάρεται για long meetings και συνοδεία δεν μπορεί να έχει και την λογική του μισάωρου. Θα πάρει ο άλλος να κυκλοφορήσει μια που την έχει πάρει κούρσα η μισή Αθήνα?
5. Για τα άλλα τα γράψαμε πολλάκις , μαγκιά της που έφτασε την τιμή στα 250 και ακόμα πιο μαγκιά της αν μπορεί να κρατήσει εκεί, το μισάωρο όμως που λες δείχνει ότι τελειώνουν τα 250αρια και να πάμε παρακάτω.
6. Το ίδιο ισχύει και για τον άλλο που έγραψε για την Μπαρτσελόνα, αν μετράς τόσο και έχεις φτάσει να παίζεις champions league όπως αναφέρθηκε δεν πας να κάνεις εξτραδάκι ένα ημίχρονο με την ΑΕΚ?


Σ'ωραίος    :hi: :hi: :hi:
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Ρε μανατζαρέοι όλοι, ενα γραφείο συνοδών ο καθένας εδω μέσα πρέπει να ανοίξει με τόσο γνώση συσσωρευμένη σίγουρη επιτυχία θα έχετε. χαραμίζεστε ανοίξτε γραφείο με πουτάνες είστε γκουρού στο θέμα του αγοραίου σεξ..

Ακου λέει που καμία που σέβεται τον ευατό της δε κλείνει μισάωρο..?  :grin:

Δηλαδή αν εχει ενα ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας στις 12 και μετά πάλι στις 4 ειμαι μαλακία να κόλλήσει ένα μισάωρο στο ενδιάμεσο άμα βρεί το πελατάκο έ?

Ολοι οι Μουρίνιο του αγοραίου σεξ σε αυτό το θρέντ μαζευτήκανε..  :2funny:

ok τρέμουν ολοι οι μεγαλονταβάδες της Αθήνας μη τους πάρουμε τη δουλειά..  :2funny:
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Πείτε κι αλλα κλέβω ιδεές και θα ανοίξω γραφείο σύντομα.. έτοιμη γνώση προσφέρετε να πούμε.. απορώ τόση εμπειρια και κάθεστε και χαραμίζεστε σε ποσταρίσματα γιατί δε κάνετε μπίζνα αφού είστε όλοι πολυ γνώστες πως πρέπει να δουλεύει κάποια..  ;)

Βερονικα δε ξέρεις ακου εμάς που έχουμε προυπηρεσία σε νταβατζιλίκι.. να σου πουμε εμεις και τα λεφτά δικά σου εμείς έτσι δίνουμε απλόχερα τις γνώσεις μας.. λειτούργημα κάνουμε..  :grin:
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Πείτε κι αλλα κλέβω ιδεές και θα ανοίξω γραφείο σύντομα.. έτοιμη γνώση προσφέρετε να πούμε.. απορώ τόση εμπειρια και κάθεστε και χαραμίζεστε σε ποσταρίσματα γιατί δε κάνετε μπίζνα αφού είστε όλοι πολυ γνώστες πως πρέπει να δουλεύει κάποια..  ;)

Βερονικα δε ξέρεις ακου εμάς που έχουμε προυπηρεσία σε νταβατζιλίκι.. να σου πουμε εμεις και τα λεφτά δικά σου εμείς έτσι δίνουμε απλόχερα τις γνώσεις μας.. λειτούργημα κάνουμε..  :grin:


Tρικυμία εν κρανίω, μ@ν???
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom