Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κι αυτό έχει μια βάση.![]()
η μηπως σε βερονικα και 20 ανταγωνιστες-μπατηριδες-κλαψιαριδες-ντ@@@ηδες![]()
και γιατι να μην ονομαστει ''βερονικα 250 που ηταν 70''?

την επομενη που θα μπεις να πεις οτι καποια δε σαρεσει σε θρεντ θα σε πουμε κλαψιαρη μπατηρι νταβα ΄λοιπον..

Την ειδες απο κοντα και δεν σου αρεσετην επομενη που θα μπεις να πεις οτι καποια δε σαρεσει σε θρεντ θα σε πουμε κλαψιαρη μπατηρι νταβα ΄λοιπον..
που να γαμησει το χεστροπεριστερο βερονικα
μονο απτις φωτο
πρωτα τραβηξε μια παχια![]()
και μετα μας την εβγαλε μεγαλομυτορα ,αλλοδαπη και μαυρηα και χοντρη
στο τελος τραβελι να την πουν δεν θα μου κανει εντυπωση![]()
Γιατί νομίζεις ότι την πήραν τα μπαρμπάδια που την κατηγορούν;
Το κοριτσακι με την τιμη της ειναι εκτος ανταγωνισμου και παιζει σε αλλο level
αφου λοιπον δεν επηρεαζει κανεναν τοτε γιατι αραγε τοσος χαμος???
Γιατι ο μαλακας ο ελληναρας δεν γουσταρει να πηγαινει καλα καποιος ! θελει να τον κατεβασει στο δικο του πατο!
θελει να πεθανει η κατσικα του γειτονα αντι να εχει και αυτος κατσικα.
70 μιση ωρα επερνε και 120 1 ωρα .οπως και τωρα 150 μιση ωρα και 250 1 ωρα !
καθεστε και πιπιλατε ενα επερνε 70 για να την υποβιβασετε δηθεν???
Βλεπετε αλλες ρε να ειχαν ποτε μισαωρα???πειτε μου ποια εχει μισαωρο απο call girl! ΚΑΜΙΑ!μαριαλενα ναγια κατερινα αγγελικη μεροπη λιζα μελινα ανναπιπινακι αννα110 αννι ελενη αλεξια μαρινα και ποσες ακομα Καμια δεν ειχε μισαωρο! Χαρη μας εκανε που καποιος ειχε την ευκαιρια να την γνωρισει με τοσα καμια αλλη δεν δεχοταν μισαωρο! και καθεστε τωρα και της το γυριζετε μπουμερανγκ??
οσοι την γαμησαμε βλεπουμε τι αξιζει .γιατι μονο την φατσα της να δειτε σας γαμαει τον εγκεφαλο απλα και ξαστερα
Νομιζω ότι το νημα αυτό εχει πραγματικα ξεπεσει,ενω δε θα πρεπε.O κάθε πικραμένος,μπαζολαγνος,ασχημολατρης μπαινει και γραφει την παπατζα του για την κοπελα,χωρις καν να την εχει δει.Απ την άλλη παρακολουθούμε τα ατομα αυτά να αποθεωνουν γριες,πατσοκωλες κλπ που αντι να τις πλωρωνουμε θα πρεπε να μας πληρωνουν κιολας.Τί να πει κανεις?Τι τους ενοχλεί μια κοπελα 20 χρονων που κανει τη δουλεια της όπως την κανει δεν καταλαβαίνω.Επειδη πριν εγινε και κουβεντα για αμαξια κλπ,τοτε με βαση τη νοοτροπια τους πρεπει να αρχιζουμε να κραζουμε ολες τις εταιριες που παραγουν σουπερκαρσ Mercedes-amg,porsche,ferrari,bmw m και παει λεγοντας.Τα πολύ καλα πραγματα κοστιζουν.Προσωπικα πιστευω ότι η τιμη είναι λογικη με βαση τον ανταγωνισμο.Ας μας πουν ολοι αυτοι ποια θεωρουν καλη,αν και δε χρειαζεται,βλεπουμε ποιες αποθεωνουν.Ας κοπει αυτή η κακεντρεχεια χωρις νοημα.Ολα τα πραγματα εχουν μια τιμη,οποιος δε θελει δεν υποχρεουται να παρει.Και μιλωντας για αυτοκίνητα η Βερονικα είναι μεγαλος V8 ατμοσφαιρικος με πολλα αλογα και πολλα κιλα ροπη.Οσοι δεν μπορουν τα γκαζια να παρουν απλο αυτοκινητο,ελευθερη αγορα εχουμε.
τι μας νοιαζει ποσα ζηταγε το καλοκαιρι η πριν 2 χρονια για 10 μερες??![]()
τωρα εχετε να γαμησετε?γαμηστε
δεν εχετε?αφηστε τα αρχιδια μας ησυχα !
κανετε ψυχολογικο πολεμο σε ενα μικρο κοριτσι μηπως και ριξει την τιμη
περαστικα σας
Λειπω εκτος Αθηνων απο Δευτερα γυρναω ,τελος το θεμα,
ετσι κοντινες να φαινονται κ πιο μεγαλα ;)
![]()
![]()
![]()
οποιος τη πει"παχουλουλα" ή σιλικονατα βιζια,εχω ενα καλο οφθαλμιατρο να του προτεινω.

ειχα πει δε θα σπαμαρω αλλα θα στο πω.
δε μιλησα για 30φευγα εγω. μιλαω για 24-25![]()
εκτος bou
στειλε μου το mail σου πμ αν θες να σου στειλω φωτο![]()
να σου βγει το ματι

Αγαπουλη zebu μην μου στέλνεις pm δεν υπάρχει λόγος...να συνεχίσω να ασχολούμεθα μαζί σου.. και δεν ξέρω ειλικρινά εάν το έκανα ποτέ .Εσυ ασχολείσαι μαζί μας κ δεν μας λες το λόγο...!