Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.681
Κριτικές
173
Like
39.870
Πόντοι
38.529
Εγω που πηρα το τηλεφωνο της 2 μερες μετα απο το pm που της εστειλα, θεωρειται φυσιολογικο??? ή ειμαι πολυ τυχερος που το πηρα τοσο γρηγορα???
Πανε ριξε ενα τζοκερ αποψε...προλαβαινεις
Εχει απανωτα τζακ ποτ..
;) ;)
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Εγγρ.
5 Μαρ 2016
Μηνύματα
16
Like
0
Πόντοι
0
Δεν την εχω συναντησει ακομα γιατι ειχα κατι τρεχαματα....Θα της στειλω μηνυμα απο Δευτερα...Ειχα στειλει και στη Μαριαλενα ενα pm απο 20/10 και πηρα χθες το τηλεφωνο της....Και εδω πρεπει να αισθανομαι τυχερος?
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Δεν την εχω συναντησει ακομα γιατι ειχα κατι τρεχαματα....Θα της στειλω μηνυμα απο Δευτερα...Ειχα στειλει και στη Μαριαλενα ενα pm απο 20/10 και πηρα χθες το τηλεφωνο της....Και εδω πρεπει να αισθανομαι τυχερος?
δεν θα το ελεγα.ελπιζω να τα χρησημοποιησεις.και να γραψεις και 2 λογια.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Εγω που πηρα το τηλεφωνο της 2 μερες μετα απο το pm που της εστειλα, θεωρειται φυσιολογικο??? ή ειμαι πολυ τυχερος που το πηρα τοσο γρηγορα???

απλα συμπτωση ή μηπως αραιωσε η πελατεια λογω τιμολογιακης πολιτικης?
:coffee:
 

SportingLisbon13

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
49
Κριτικές
4
Like
118
Πόντοι
0
Καλησπέρα είμαι εγώ και ένα φιλαράκι στην σαμο και ενδιαφερομαστε να μας επισκεφτεις μπορείς να μας βγάλεις ένα κόστος?
 

GeorgeMan8

Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2015
Μηνύματα
152
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ναι σιγα το τηλ το πηρες και αν καταφερεις να κλεισεις σφυρα μου :grin:
λογικο κιολας για 4 μερες που το εβαλε μονο να ειναι fully booked,αφου δευτερα τελος
 

Tsistovic

Νέο Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2016
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Βερονικα ειμαι απο επαρχια σε λιγες μερες ειμαι αθηνα!! Θελω 3-4 ωρες ραντεβου!! Που θα σε βρω?
 

fantasioseis

Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2016
Μηνύματα
4
Like
0
Πόντοι
0
ΚΑλησπέρα,
είμαστε ενα ζευγάρι με γυναίκα bi... θέλουμε να βρεθούμε.... στείλε μας.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Αυτο εννοειται οτι απανταω αμεσα αφου για 4 μερες θα ειμαι Αθηνα μεχρι Δευτερα  :rockon:
οτι θελετε στην αγγελια μ  :-* , μην στελνετε εδω
 

nuber1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2014
Μηνύματα
2.897
Κριτικές
14
Like
1.029
Πόντοι
386
Η Βερονικα εκτός από όμορφη, είναι και κάλο παιδί  ;)
 

diface

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
9
Like
2
Πόντοι
0
Βερονικα,ενα τηλεφωνο σε παρακαλω! :kneel:
 

ΤΣΟΥΝΑΣ

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
66
Like
14
Πόντοι
0
καλησπερα!!!καταρχην εισαι τρελα!!!!!που μπορουμε να σε βρουμε μωρο?
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
697
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Μαγκες λιγα σχολια πιο κατω αν διαβαζατε θα βλεπατε οτι λεει ο κοπελα μονο στην αγγελια τηλ!!!
Επισης θα βλεπατε και το δικο μου σχολιο που εχει την αγγελια!!!διαβαστε και λιγο πριν δεν ειναι κακο!!! :hi: :hi: :hi:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom