Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
έλα ντε... κατέβασε ρολά στο διαδίκτυο, ευτυχώς πρόλαβα έστειλα mail (άσχετο που δεν απάντησε)
συνεχιζει κανονικα φιλε δεν τελειωσε...Δηλαδή μας τέλειωσε ?
τα μυνηματα με προσωπικα δεδομενα,σβηστηκαν.παιδες....ΕΚΤΟΣ απο οικονομικοπολιτικες επεκτασεις,και λειπες βλακειες,που χει παρει το νημα,θα παρακαλεσω να παραμεινουμε στο θεμα του....ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΝΟ.
καλη συνεχεια σε ολους.
ε μα ρε Nick,ελεος πια!....220 σελιδες νηματος,219 αερολογιες,παρακαλια,κλαματα,τσακωμοι.ε και συ τωρα, πανω που ειχαν παρει φορα να λυσουν και το Κυπριακο τα παιδια......
ε μα ρε Nick,ελεος πια!....220 σελιδες νηματος,219 αερολογιες,παρακαλια,κλαματα,τσακωμοι.

εγω φιλε για αυτο το εγραψα γιατι εχει γινει και σε αλλα νηματα και ειχαν επεμβει οι μοντς....σωστος και παμε παρακατω...μονο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!!τα μυνηματα με προσωπικα δεδομενα,σβηστηκαν.παιδες....ΕΚΤΟΣ απο οικονομικοπολιτικες επεκτασεις,και λειπες βλακειες,που χει παρει το νημα,θα παρακαλεσω να παραμεινουμε στο θεμα του....ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΝΟ.
καλη συνεχεια σε ολους.
ενταξει ρε φιλε ενα λαθος εκανε το παιδι μην τον σταυρωσουμε κιολας...παμε παρακατω!!!οτι ειπε ο guru...μονο πραγματα που αφορουν και εχουν να κανουν με το πως περναει ο καθενας με την κοπελα!!!Η εχεμυθεια ειναι προσον του ανδρα..την αλλη φορα γραψτε και τη διευθυνση της.
σωστος ο φιλος!!!το πιασε το νοημα!!!Τι κωλάρα που έχει!!!
Η φωτογραφία που είνα στα 4, στις κριτικές της, πρέπει να μπει πρώτη!!!
(και ας μην δίνει σούφρα)

Όχι όχι όχι ρε ντεβιλιασμένε! Στη καρδιά με χτύπησες τώρα. Την ίδια φωτό έχω, με μαύρες γόβες, από το προηγούμενο ραντεβού, αλλά σε εμένα μου φόρεσε στρίγκο! Δηλώνω παραπονούμενος!Τι κωλάρα που έχει!!!
Η φωτογραφία που είνα στα 4, στις κριτικές της, πρέπει να μπει πρώτη!!!
(και ας μην δίνει σούφρα)



τι να κανω....εγω φταιω που εχω ταλεντο στην φωτογραφια!!!!!Όχι όχι όχι ρε ντεβιλιασμένε! Στη καρδιά με χτύπησες τώρα. Την ίδια φωτό έχω, με μαύρες γόβες, από το προηγούμενο ραντεβού, αλλά σε εμένα μου φόρεσε στρίγκο! Δηλώνω παραπονούμενος!
![]()
![]()
Και έχεις και τον Τασούρα να καμαρώνει που την έβγαλε στην μπανιέρα και κάθεται σαν την γοργόνα της κοπεγχάγης και κοσμεί και το συγκεκριμένο προφίλ. Το κωλόπαιδο!![]()
![]()
![]()
